Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Equilibrium schreef op 18-07-2005 @ 13:15 :
Ik heb zelf eigenlijk vrijwel niks met Horde
Kga denk ik dan maar een Dwarf Priest doen
hehe, heb ook laatst een Dwarf Priest gemaakt. Is nu lvl 3 en nog in begin gebied. Volgens mij heet ie Macgregor, weet alleen ff niet zeker lol

Edit: Jup, tis macgregor, maar ik kan ook wel voor de gein een dwarf warrior maken als je wilt co-oppen, kmoet alleen de komende tijd wel veel overderdag werken
Advertentie
Oud 19-07-2005, 17:13
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 19-07-2005 @ 17:33 :
hehe, heb ook laatst een Dwarf Priest gemaakt. Is nu lvl 3 en nog in begin gebied. Volgens mij heet ie Macgregor, weet alleen ff niet zeker lol

Edit: Jup, tis macgregor, maar ik kan ook wel voor de gein een dwarf warrior maken als je wilt co-oppen, kmoet alleen de komende tijd wel veel overderdag werken
Ik werk ook full-time

EDIT: Ben trouwens gererolled naar een NightElf Priest. Die krijgen op lvl10 een vrij redelijk bruikbaar extra damage spelldinges erbij die het lvl'en een stukkie makkelijker maakt.
Onder welke chars ben jij allemaal bereikbaar?
(overigens: Avera)

Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 20:21.
Oud 19-07-2005, 22:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 19-07-2005 @ 18:13 :
Ik werk ook full-time

EDIT: Ben trouwens gererolled naar een NightElf Priest. Die krijgen op lvl10 een vrij redelijk bruikbaar extra damage spelldinges erbij die het lvl'en een stukkie makkelijker maakt.
Onder welke chars ben jij allemaal bereikbaar?
(overigens: Avera)
Dwarf Priest > NE priest

Priest is 2 keuzes: dwarf of undead.
Oud 20-07-2005, 08:18
Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 19-07-2005 @ 23:44 :
Dwarf Priest > NE priest

Priest is 2 keuzes: dwarf of undead.
Nou, in mijn spel zijn er voor zover ik weet 5 keuzes. Zijnde: Human, Dwarf, Night Elf, Troll en Undead.

Racial skills zijn dwarven skills echt serieus BULLCRAP voor priest.
5% extra armor bij een clothwearer? Treasure Finding? GUNSKILL? enige dat MWA is dat is die frost res.

Human racials zijn voor priest MWA (maar human racials zijn voor alle classes MWA)

Night Elf racials vind ik shadowmeld wel handig, en is die ene % extra dodge ook altijd wel leuk om te hebben.

Troll racials zijn ook zoals altijd: MWA

Undead racials zijn mwa/goed voor alles.

Enige verschil zijn de racial spells en zelfs dan vind ik de verschillen nog niet zo enorm dat je alle andere rassen behalve dwarf en undead kunt afschrijven.

Fearward.. man, er is zo'n overschot aan dwarven priests dat het geen FUCK uitmaakt of er eentje meer of minder bij komt. Er is altijd wel een dwarven priest in grote raids en in kleinere raids heb je ze vaak nog niet nodig. Hoeveel keren heb je die fear ward nodig buiten bepaalde instances als je verder weinig aan 1vs1 PvP doet?
En de undead racialspells zijn alleen leuk voor die manaburn/shadowdamage spell.

Verder zijn alle racialspells niet 'baanbrekend' voor een priest en maak je toch alleen maar gebruik van spells die ALLE priests hebben en dan is de keuze verder gewoon estetisch. Behalve die racial spells is er end-game vrijwel geen verschil tussen priest classes omdat geen enkel race een racial ability heeft die ENORM boven de anderen uitsteekt behalve misschien WotF en zelfs die is de laatse keer stevig generfed.

Dus een Dwarf > NE priest opmerking doe ik maar af als kortzichtige powergamer crap van mensen die geobsedeerd zijn door spells die nog geen 0.1% van je tijd echt bewust gebruikt zullen worden tenzij je full-time instances zoals Onyxia aan het draaien bent... en zelfs dan zijn is er een ratio van 8:1 dwarfE dus die ene priest die dan toevallig geen FearWard heeft zal echt niet een schokkende impact hebben op het verloop van een instance.

(ook toevallig dat mijn guild MT een Gnome Warrior is. Onze MH een Human Priest en de hoogste DPS regelmatig van onze Gnome Rogue afkomt. En toch hebben ze niet de problemen ondervonden waar iedereen altijd over riep dat die zou gaan komen omdat wij een 'tekort' aan dwarven priests hebben)

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 08:21.
Oud 20-07-2005, 14:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Onder meer onze guild heeft wel een tekort aan dwarven priests, en ja, dan merk je dus wél absoluut het verschil.

Verder is het voor horde nog erger, aangezien undeads naast wotf ook een gruwelijk gave dmg spell krijgen.

En sorry, maar NE priests zijn er ongeveer 5x zoveel als dorfpriests op mijn server, misschien niet waar jij speelt, mgoed.

Over mainhealer: dat kan prima een none dwarf zijn, aangezien het niet handig is om je mainhealer te laten fearwarden. Maar het feit dat een dwarf priest ten alle tijden in elke guild meer welkom is dan welke andere priest, maakt voor mij de dwarf > nightelf.
Oud 20-07-2005, 15:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 20-07-2005 @ 15:33 :
Onder meer onze guild heeft wel een tekort aan dwarven priests, en ja, dan merk je dus wél absoluut het verschil.

Verder is het voor horde nog erger, aangezien undeads naast wotf ook een gruwelijk gave dmg spell krijgen.

En sorry, maar NE priests zijn er ongeveer 5x zoveel als dorfpriests op mijn server, misschien niet waar jij speelt, mgoed.

Over mainhealer: dat kan prima een none dwarf zijn, aangezien het niet handig is om je mainhealer te laten fearwarden. Maar het feit dat een dwarf priest ten alle tijden in elke guild meer welkom is dan welke andere priest, maakt voor mij de dwarf > nightelf.
Tja, er is sowieso een tekort aan healers dus als priest ben je hoe dan ook wel gewild

Horde trekt mij niet. De dingen die ik horde heb gedaan waren echt gewoon om FF rond te kijken en ... nee, ik heb niks met horde

Undead is sowieso easy mode voor vrijwel alle classes dankzij die WotF.

Ik ben op Emerald Dream in mijn census (ik gebruik CensusPlus voor warcraftrealms) eigenlijk verrekte weinig NE-priests tegengekomen in verhouding tot andere priests realms en eergisteravond leek het wel alsof de hele server een Druid-alt ging aanmaken want ik kreeg meer MotW dan gezond voor me was.

Verder zal de gewildheid in een guild mij worst wezen. Ik ben liever gewenst omdat mensen mij beschouwen als een goede en vriendelijke speler dan dat ik gewenst ben enkel en alleen omdat ik toevallig een dwarf priest heb ipv een NE priest....

(en verder is zelfs mijn keuze voor priest nog niet eens helemaal zeker.... Druid vind ik ook wel interessant in een Restoration/Balance spec maar de lage DPS weerhoud me er een beetje van )
Oud 20-07-2005, 15:50
Verwijderd
Ik post zo meteen wel ff welke characters ik allemaal heb. Misschien kom ik je dan nog wel tegen. Moet eerst ff een lasagna voorbereiden
Oud 20-07-2005, 16:12
Verwijderd
Zo de lasagna zit in de oven

Characters waar ik mee speel:
Alliance:
Lvl 26 NE hunter: Mileena
Lvl 6 Gnome Warlock: Thürre
Lvl 6 Human Mage: Sindranella
Lvl 3 Dwarf Priest (had niet zoveel zin omdat de gnome de missies al had gedaan): Macgregor

Horde:
Lvl 10 Tauren Druid: Krawa (speel ik nu ff veel mee)
Lvl 9 Undead Rogue: Limskragma
Lvl 13 Troll Shaman: Dabooman

Edit: Na het eten zal ik waarschijnlijk met m'n tauren aan de gang gaan (nu ook nog ff) Maar als je ff whisped wil ik wel weer een nieuwe Elf maken. Warrior eens proberen

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 16:15.
Oud 20-07-2005, 16:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 20-07-2005 @ 17:12 :
Zo de lasagna zit in de oven

Characters waar ik mee speel:
Alliance:
Lvl 26 NE hunter: Mileena
Lvl 6 Gnome Warlock: Thürre
Lvl 6 Human Mage: Sindranella
Lvl 3 Dwarf Priest (had niet zoveel zin omdat de gnome de missies al had gedaan): Macgregor

Horde:
Lvl 10 Tauren Druid: Krawa (speel ik nu ff veel mee)
Lvl 9 Undead Rogue: Limskragma
Lvl 13 Troll Shaman: Dabooman

Edit: Na het eten zal ik waarschijnlijk met m'n tauren aan de gang gaan (nu ook nog ff) Maar als je ff whisped wil ik wel weer een nieuwe Elf maken. Warrior eens proberen
Beginnen we wel allebei gewoon op lvl1
(zet ik Avera wel FF op lvl1. En maak ik een Tauren Druid zodat ik je kan whispen (en ik toch een druid heb ) zodat we allebei op lvl1 beginnen. Das wel zo fijn )

Alhoewel, als we dat dan toch doen kunnen we misschien beter als Dwarves beginnen omdat die een hogere begin stamina hebben dan Elves. Dat is wel zo fijn voor warrior in het begin... alhoewel, je hebt een healbot bij je dus dat is ook niet zo'n probleem.

EDIT2: Ik ben nu FF eten en kijk daarna of ik je op je Tauren dr00d kan vinden
We kunnen overigens ook gewoon als ik je whisp FF bepalen welk ras we nemen want voor zover ik weet hebben alleen Gnomes geen healer (maar die beginnen in hetzelfde gebied als Dwarves dus das geen probleem)
Dan maken we dan wel de chars

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 17:03.
Oud 20-07-2005, 17:03
Verwijderd
Heh, ik volg jou wel gewoon aangezien je veel meer van het spel weet

Ik maak zo wel ff een NE warrior aan zodar ik van je hoor Of ik kan ook een Priest maken, hehehe priest team
Oud 20-07-2005, 17:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 20-07-2005 @ 18:03 :
Heh, ik volg jou wel gewoon aangezien je veel meer van het spel weet

Ik maak zo wel ff een NE warrior aan zodar ik van je hoor Of ik kan ook een Priest maken, hehehe priest team
Zie mijn EDIT2
Oud 20-07-2005, 17:16
Verwijderd
Hehe, is ook goed, al doe ik liever geen Troll/Orc aangezien ik al redelijk wat beginquests heb gedaan die te saai zijn om nog een keer te doen. Maar dat zien we zo wel
Oud 20-07-2005, 17:38
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Morridin schreef op 20-07-2005 @ 18:16 :
Hehe, is ook goed, al doe ik liever geen Troll/Orc aangezien ik al redelijk wat beginquests heb gedaan die te saai zijn om nog een keer te doen. Maar dat zien we zo wel
Welke serv?
Oud 20-07-2005, 18:12
Verwijderd
Mazemouse en ik huppelen nu rond op Emerald Dream (al is hij ff aan de foon) met NE rogues
Avera en Mordiniana
Oud 20-07-2005, 20:54
Verwijderd
Hadden we niet beter een rustigere server kunnen nemen?

Bloodscalp heeft niet voor niks een !
Oud 20-07-2005, 20:56
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Morridin schreef op 20-07-2005 @ 21:54 :
Hadden we niet beter een rustigere server kunnen nemen?

Bloodscalp heeft niet voor niks een !
idd
Oud 20-07-2005, 20:57
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
welke word het anders burning legion had ook 200 wachtende zag ik al
Oud 20-07-2005, 21:03
Verwijderd
Eentje met Medium pop?
Oud 20-07-2005, 21:10
waaromniet?
waaromniet? is offline
Burning Legion is zwaar ongrappig laatste tijd, echt zó ernstig gebugged en gelagged
Oud 20-07-2005, 21:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
PvP servers met medium population op dit tijdstip?
Oud 20-07-2005, 21:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Overigens blokkie, we zijn gestopt voor vanavond. Morgen wel verder
Oud 20-07-2005, 22:38
Paperz
Paperz is offline
vandaag een antwoord op me ticket.
ff een quote-tje:

If that does not solve your issue, then we recommend that you try "suicide"

beetje uit de context gehaald maar moest er wel om lachen :>
Oud 21-07-2005, 08:21
Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Paperz schreef op 20-07-2005 @ 23:38 :
vandaag een antwoord op me ticket.
ff een quote-tje:

If that does not solve your issue, then we recommend that you try "suicide"

beetje uit de context gehaald maar moest er wel om lachen :>
Uit de context getrokken is het inderdaad wel een enorm grappige opmerking

(maar ik neem aan dat er iets mis is met je char en dat je HEM suicide moet laten plegen )
Oud 21-07-2005, 09:00
Verwijderd
Mja, maar voor veel WoW-freaks staat dat een beetje gelijk denk ik

Edit: Ik duik er weer eens met m'n stier in

Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 09:42.
Oud 21-07-2005, 10:53
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-07-2005 @ 22:41 :
Overigens blokkie, we zijn gestopt voor vanavond. Morgen wel verder
Hey had disconnect gister avond, gelukkig zijn jullie niet verder gegaan, misschien vanavond wat langer
Oud 21-07-2005, 10:55
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-07-2005 @ 10:00 :
Mja, maar voor veel WoW-freaks staat dat een beetje gelijk denk ik

Edit: Ik duik er weer eens met m'n stier in
Ben je online?
Oud 21-07-2005, 11:08
Equilibrium
Equilibrium is offline
Ik ben hopelijk rond half6 thuis en dan eerst eten. (maar gezien de drukte hier op mijn werk is dat nog FF afwachten of ik wel half6 haal )

Als ik eerder thuis ben post ik hier wel even en kijk ik op ik Morridin op Emerald Dream kan vinden
Oud 21-07-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 21-07-2005 @ 11:55 :
Ben je online?
Zometeen weer wel. Maar die stier is PvE
De PvP bewaar ik voor als we met z'n 3en zijn.
Ik loop over een paar minuten weer rond als Krawa de pve tauren.
Oud 21-07-2005, 17:29
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Hoe staat het ervoor?
Oud 21-07-2005, 17:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ben op dit moment ook online (Thygor. Tauren Druid. Emerald Dream )

EDIT:
19:02 Lang leve zeurende ouders
Nu wel echt online en niet enkel en alleen AFK

Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 18:02.
Oud 21-07-2005, 18:13
Verwijderd
Ik kom er ook aan Ik whisp wel ff op ED
Oud 22-07-2005, 08:40
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
oleee eindelijk eeen account geregeld moet alleen ff zo'n prepaid kaart ritselen...Waar halen jullie ze? Ik wil hem zo snel mogelijk hebben namelijk
Oud 22-07-2005, 09:57
Verwijderd
Gewoon bij de gameshop. De FRS verkoopt ze ook geloof ik.
Oud 22-07-2005, 10:56
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
heb al een zaak gevonden! Vanmiddag evevn kaartje halen en dan kan ik eindelijk spelen!

Ik zat te denken aan een Tauren Druid...goed idee? of hebben jullie betere tips?
Oud 22-07-2005, 11:37
Equilibrium
Equilibrium is offline
Wat ik weet van Druids is dat ze heel erg taai zijn maar de nog geen deuk in een pakje boter slaan (het killen van targets gaat TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG)
Maar wel een keer filmpje gezien van een druid die 8 mobs op hem had slaan en dan gewoon in leven bleef. FF snel casterform om te healen en weer terug in beervorm om door te meppen.
Had dik 35 minuten nodig om ik geloof 11 mobs in het hele filmpje dood te krijgen maar zag er wel gaaf uit.

Plus je bent met een druid in instances/groepen/guilds altijd wel gewenst omdat je toch wel goede healing hebt

Dus wat je wil:
Damage:
Rogue's, Mages, Hunters, warlocks, (shadowpriests)

Healing:
Priest, Druid

Tank:
Warrior (Paladin kan nog wel op 1 doel net als Druid in beervorm of Shaman)

EDIT:
Om te beginnen vind ik zelf
Rogue, Shaman, Mage en Warlock wel redelijk
Classes die niet extreem equipment afhankelijk zijn (mages en warlocks ZOUDEN desnoods in hun blote reet kunnen rondlopen ) Hoge DPS kunnen halen en makkelijk solo spelen.

Hunter iets minder omdat die toch wel veel geld vereisen naarmate je verder komt in het spel (petvreten, ammo)

Warrior's zijn best equipafhankelijk en Mail en later Plate armor vreet repairkosten.

Paladin: Zie warrior

Priest: In het begin heel lastig. Je krijgt je echte damage pas rond lvl20 en de meesten geven het voor die tijd al op.

Druid: Goede solo class voor mensen die rustig aan willen doen (HEEEEEEL rustig aan) Veelzijdig, dat wel

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 11:41.
Oud 22-07-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 06-07-2005 @ 15:56 :
Vanavond gaat ragnaros eraan, we gaan net zolang door tot het lukt
En?
Oud 22-07-2005, 12:09
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
maar druid in beer/cat form schijnt wel goede damage te doen. Bovendien kan je onderwater ademen enzo?
Oud 22-07-2005, 12:59
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik ben 3 a 4 weken geleden begonnen met een Dwarf Priest op Bladefist en ben samen met mijn oom gaan lannen (hij een Human Mage)

Moet zeggen dat die combi zeer goed werkt

Hij al lvl 34, ik 33 bijna 34

Priest is nog het leukste wat ik heb gespeeld

Ik gebruik trouwens alleen de Holy talent tree
Oud 22-07-2005, 13:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 22-07-2005 @ 13:09 :
maar druid in beer/cat form schijnt wel goede damage te doen. Bovendien kan je onderwater ademen enzo?
Damage van Beer is niet zo super en Catform is kwa damage ontvangen niet zo sterk (en alsnog geen rogue in DPS)

Op de DPS schaal is het

Rogues
Mages
Hunters/DestructionWarlocks/Shadowpriests
DPS Warriors (Arms/Fury), Shaman
AfflictionWarlocks
Paladins
Druids/Holypriests

Dat is gewoon algemeen bekend. Druid kracht zit hem in het overleven en niet in het "Kill je tegenstander sneller dan dat hij jou killed"

EDIT: @OBi WAn
Wat zijn jullie namen @ bladefist?
Oud 22-07-2005, 15:16
Obi Wan
Obi Wan is offline
Bezemsteel(ik) en Marcolo(mijn oom)

hehe
Oud 22-07-2005, 15:23
MazeMouse
MazeMouse is offline
Volgens mij heb ik bezemsteel wel eens zien lopen
Oud 22-07-2005, 16:50
Verwijderd
De sterkste hunter uit onze guild doet gemakkelijk meer dps dan de sterkste mage. Hetzelfde geldt voor de warlock die de mage makkelijk spankt.
Oud 22-07-2005, 17:29
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Equilibrium schreef op 22-07-2005 @ 12:37 :

Hunter iets minder omdat die toch wel veel geld vereisen naarmate je verder komt in het spel (petvreten, ammo)
Ik ben hunter miner/engineer...
en ik heb alleen vlak na 't kopen van m'n epic mount problemen gehad met geld...

mijn pet eet kaas/paddo/fruit wat neer komt op veel kopen (vlees is nog een redelijke drop) en ik koop altijd alterac ice arrows (ik kan ook thorium shells maken, maar dat wisselen is hell :/ )

Een plate clase is uiteindelijk het duurst want die heeft de meeste repair costs (zoals ik vaak van guildies hoor als we bij een repairbot staan in MC :> )
Oud 22-07-2005, 17:31
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-07-2005 @ 17:50 :
De sterkste hunter uit onze guild doet gemakkelijk meer dps dan de sterkste mage. Hetzelfde geldt voor de warlock die de mage makkelijk spankt.
Jup, als ik de damagelistings bekijk is 't altijd een 'race' tussen mages en andere hunters... en de bester rogues staan permanent bovenaan...
warlocks is in MC altijd een kwestie van hoeveel we er hebben (sinds banishen nogal belangrijk is dus liever hebben we dat ze daarop focussen)
Oud 22-07-2005, 19:15
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
godver ik heb een US versie en die kan ik niet upwaarderen met een in nederland gekochte pre-paid game card

pfff kan ik nog niet spelen
Oud 22-07-2005, 20:47
Verwijderd
Och, koop je ''ff'' een nieuwe

Hmm, zo nog ff kort spelen met m'n PvE tauren. Tauren Druid is wel leuk (in het begin iig )
Oud 22-07-2005, 20:49
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-07-2005 @ 21:47 :

Hmm, zo nog ff kort spelen met m'n PvE tauren. Tauren Druid is wel leuk (in het begin iig )
druids lijken me wel koel, alleen die hoorns in cat en bear fomr
LELIJK!
Oud 22-07-2005, 21:20
Verwijderd
Mja, Ik vind die horens ook vrij lame staan
Oud 22-07-2005, 21:47
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-07-2005 @ 21:47 :

ohja ff een nieuwe kopen.
Oud 22-07-2005, 22:53
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten