![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Jup, tis macgregor, maar ik kan ook wel voor de gein een dwarf warrior maken als je wilt co-oppen, kmoet alleen de komende tijd wel veel overderdag werken ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() EDIT: Ben trouwens gererolled naar een NightElf Priest. Die krijgen op lvl10 een vrij redelijk bruikbaar extra damage spelldinges erbij die het lvl'en een stukkie makkelijker maakt. Onder welke chars ben jij allemaal bereikbaar? (overigens: Avera)
Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 20:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Priest is 2 keuzes: dwarf of undead.
||
Citaat:
Racial skills zijn dwarven skills echt serieus BULLCRAP voor priest. 5% extra armor bij een clothwearer? Treasure Finding? GUNSKILL? enige dat MWA is dat is die frost res. Human racials zijn voor priest MWA (maar human racials zijn voor alle classes MWA) Night Elf racials vind ik shadowmeld wel handig, en is die ene % extra dodge ook altijd wel leuk om te hebben. Troll racials zijn ook zoals altijd: MWA Undead racials zijn mwa/goed voor alles. Enige verschil zijn de racial spells en zelfs dan vind ik de verschillen nog niet zo enorm dat je alle andere rassen behalve dwarf en undead kunt afschrijven. Fearward.. man, er is zo'n overschot aan dwarven priests dat het geen FUCK uitmaakt of er eentje meer of minder bij komt. Er is altijd wel een dwarven priest in grote raids en in kleinere raids heb je ze vaak nog niet nodig. Hoeveel keren heb je die fear ward nodig buiten bepaalde instances als je verder weinig aan 1vs1 PvP doet? En de undead racialspells zijn alleen leuk voor die manaburn/shadowdamage spell. Verder zijn alle racialspells niet 'baanbrekend' voor een priest en maak je toch alleen maar gebruik van spells die ALLE priests hebben en dan is de keuze verder gewoon estetisch. Behalve die racial spells is er end-game vrijwel geen verschil tussen priest classes omdat geen enkel race een racial ability heeft die ENORM boven de anderen uitsteekt behalve misschien WotF en zelfs die is de laatse keer stevig generfed. Dus een Dwarf > NE priest opmerking doe ik maar af als kortzichtige powergamer crap van mensen die geobsedeerd zijn door spells die nog geen 0.1% van je tijd echt bewust gebruikt zullen worden tenzij je full-time instances zoals Onyxia aan het draaien bent... en zelfs dan zijn is er een ratio van 8:1 dwarf ![]() (ook toevallig dat mijn guild MT een Gnome Warrior is. Onze MH een Human Priest en de hoogste DPS regelmatig van onze Gnome Rogue afkomt. En toch hebben ze niet de problemen ondervonden waar iedereen altijd over riep dat die zou gaan komen omdat wij een 'tekort' aan dwarven priests hebben) Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 08:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Horde trekt mij niet. De dingen die ik horde heb gedaan waren echt gewoon om FF rond te kijken en ... nee, ik heb niks met horde ![]() Undead is sowieso easy mode voor vrijwel alle classes dankzij die WotF. Ik ben op Emerald Dream in mijn census (ik gebruik CensusPlus voor warcraftrealms) eigenlijk verrekte weinig NE-priests tegengekomen in verhouding tot andere priests realms en eergisteravond leek het wel alsof de hele server een Druid-alt ging aanmaken want ik kreeg meer MotW dan gezond voor me was. Verder zal de gewildheid in een guild mij worst wezen. Ik ben liever gewenst omdat mensen mij beschouwen als een goede en vriendelijke speler dan dat ik gewenst ben enkel en alleen omdat ik toevallig een dwarf priest heb ipv een NE priest.... (en verder is zelfs mijn keuze voor priest nog niet eens helemaal zeker.... Druid vind ik ook wel interessant in een Restoration/Balance spec maar de lage DPS weerhoud me er een beetje van ![]()
||
Citaat:
![]() (zet ik Avera wel FF op lvl1. En maak ik een Tauren Druid zodat ik je kan whispen (en ik toch een druid heb ![]() ![]() Alhoewel, als we dat dan toch doen kunnen we misschien beter als Dwarves beginnen omdat die een hogere begin stamina hebben dan Elves. Dat is wel zo fijn voor warrior in het begin... alhoewel, je hebt een healbot bij je dus dat is ook niet zo'n probleem. ![]() EDIT2: Ik ben nu FF eten en kijk daarna of ik je op je Tauren dr00d kan vinden ![]() We kunnen overigens ook gewoon als ik je whisp FF bepalen welk ras we nemen want voor zover ik weet hebben alleen Gnomes geen healer (maar die beginnen in hetzelfde gebied als Dwarves dus das geen probleem) Dan maken we dan wel de chars ![]()
Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 17:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar ik neem aan dat er iets mis is met je char en dat je HEM suicide moet laten plegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De PvP bewaar ik voor als we met z'n 3en zijn. Ik loop over een paar minuten weer rond als Krawa de pve tauren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op de DPS schaal is het Rogues Mages Hunters/DestructionWarlocks/Shadowpriests DPS Warriors (Arms/Fury), Shaman AfflictionWarlocks Paladins Druids/Holypriests Dat is gewoon algemeen bekend. Druid kracht zit hem in het overleven en niet in het "Kill je tegenstander sneller dan dat hij jou killed" EDIT: @OBi WAn Wat zijn jullie namen @ bladefist?
||
Citaat:
en ik heb alleen vlak na 't kopen van m'n epic mount problemen gehad met geld... mijn pet eet kaas/paddo/fruit wat neer komt op veel kopen (vlees is nog een redelijke drop) en ik koop altijd alterac ice arrows (ik kan ook thorium shells maken, maar dat wisselen is hell :/ ) Een plate clase is uiteindelijk het duurst want die heeft de meeste repair costs (zoals ik vaak van guildies hoor als we bij een repairbot staan in MC :> )
||
Citaat:
warlocks is in MC altijd een kwestie van hoeveel we er hebben (sinds banishen nogal belangrijk is dus liever hebben we dat ze daarop focussen)
||
Citaat:
![]() LELIJK!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |