![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit doet mijn positie in deze niet veel goeds, kan ik je vertellen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
a) hun muzieksmaak wilden etaleren b) hun iq wilden etaleren Volgens mij heeft deze het wél door
||
Citaat:
Met andere woorden, verklaar je nader. EDIT: ik had het woord 'crap' niet moeten gebruiken als vervanger van 'minder gecompliceerd', in zoverre heb je gelijk. Maar goed, de point was duidelijk toch?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
linkin park is gewoon gaaf omdat het zo goed geproduceerd is, is net zo als met de neptunes. blablabla
||||
Citaat:
Citaat:
Kan ook zijn dat je je er dus niet door aangesproken voelt en dan is het dus voor jou baggermuziek terwijl een ander er dus wel (subjectieve) waarde in ziet ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je signature doet me aan fight fire with fire van metallica denken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk ook dat klassieke muziek helemaal niet zo gekoppeld is aan de elite. Het zal hooguit schelen of je van huis uit iets over klassieke muziek hebt meegekregen; dan is het makkelijker om het te waarderen. Bovendien hebben juist musici meestal geen universitaire opleiding gehad, omdat ze al naar het conservatorium gingen (al hebben ze vaak wel een goed stel hersens). Ik weet dus niet waar je die link legt tussen 'universitaire opleiding' en klassieke muziek. Ik ergerde me gewoon een beetje aan het feit dat klassieke muziek meteen wordt gekoppeld aan saai en elitair, want het is geen van beide zo.
||
Citaat:
![]() Maar je vergeet outkast!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() O ja, ik weet het alweer, we hadden een hangjongeren uitstraling, en dat moest het publiek wat op dat soort muziek afkomt niet hebben ![]() Over je verhaal van het conservatorium moet ik je wel een punt geven ![]() Maar als jij in dat wereldje zit weet je ook dat bepaald klassiek publiek ZEER conservatief is, tot de elite behoort en boven alles uit zijn neus ophaalt voor 'mindere' muziek. En als het dan echt muziek liefhebbers zouden zijn geweest, luister je naar alles voor je echt een oordeel geeft. Aan de andere kant, veel andere sub groepen zijn net zo erg, dan niet erger(kuch punk kuch) |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al eerder zei, luister ik ook veel Metal. Het één sluit het ander dus niet uit. Oja, zo erg zit ik niet in dat wereldje hoor ![]()
||
Citaat:
![]() Als je me niet helemaal snapt moet je effe(om maar iets te noemen) Apocaliptica play metallica on four cello's downloaden(of kopen als je princiepes hebt ![]() Het is maar een klein voorbeeld, maar daar kun je zien dat metal en klassiek niet zo heel ver uit elkaar staan nu ik alles een beetje heb gelezen denk ik dat luisteren van muziek veel met scene te maken heeft, en in kleine maten met je bovenpan Qua muziek maken geef ik ecrivaine gelijk dat het gaat om muziekaal inzicht, en dat de groten van de muziek geen domme jongens waren kun je dan niet meer zien als toeval, maar het verstand hebben is niet noodzakelijk. Ook een muziek opleiding heeft wel degelijk invloed, maar staat wel los van je inzicht in muziek. Ik denk dat een muziek opleiding te vaak pop muziek links laat liggen(voorbeeld is dat je niet een eind muziek stuk mag maken dat pop is, dat is toch wel een beetje kortzichtig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zal es achter die muziek aangaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En succes met apocaliptica, als je het helemaal de schit vind kun je ze nog gaan bewonderen op LL ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik ook het meest naar klassiek en metal luister ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat betekent alleen maar dat ze constant aan t bieren zijn en meeliften op prestaties van anderen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoogbegaafdheid Swlabr | 188 | 12-07-2007 18:47 |