Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 03:10
Verwijderd
Ik ben nu bijna 2 jaar lid en ik had me elke keer voorgenomen om naar een meeting te komen.
Nou is alleen het probleem dat ik hier niemand persoonlijk ken en ik nogal verlegen ben. Ik dacht DE oplossing gevonden te hebben door m'n beste vriendin mee te vragen, maar die mag weer niet naar een andere stad of zo'n meeting enz.
Ik ben echt ontzettend verlegen en dat is zwaar irri omdat het me toch wel leuk lijkt om veel mensen van hier te ontmoeten. De meesten van jullie lijken me n.l. ontzettend gezellige, leuke mensen (ik noem geen name van mensen die ik liever niet ontmoet ).
Ik weet dat dit niet helemaal hier hoort, maar toch ook een beetje wel omdat ik alleen naar een meeting van Seksualiteit zou gaan omdat ik hier het langste zit...

Naja, iemand oplossing ofzow?
Oud 08-08-2002, 07:50
Verwijderd
We kunnen toch gewoon weer een meeting organiseren? En zo eng zijn we ook weer niet hoor De laatste keer dat iemand spoorloos verdween op een meeting is alweer een heel jaar geleden
Oud 08-08-2002, 11:13
Rosie
Rosie is offline
Whahaha, lijkt mij ookwel leuk zo'n meeting maar ik heb hetzelfde als Tomtommertje.. Ik zit ook het meest op dit forum maar voel me niet verbonden of what ever, en ik merk wel dat mensen hier elkaar goed kennen enzo.. Dus, daarom leek zo'n meeting niks voor mij, wat moeten die mensen met mij dacht ik dus sja..

Rosie
Oud 08-08-2002, 11:13
Verwijderd
Gewoon doen.

(Moet je horen wie het zegt )
Oud 08-08-2002, 14:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kom dan ook....laten we maar meteen wat details gaan invullen dan.
Voorstel: begin september in utrecht.
Oud 08-08-2002, 14:59
Koen
Koen is offline
Ik ben voor een meeting. Ik stel voor dat we hier 't "officiele meeting topic" van maken. Kzal ff 'm ff sticken, dan ziet iedereen 'm.

Als er een datum bekend is en ik kan komen, zal ik er zeker zijn.

Iemand data suggesties?
Oud 08-08-2002, 15:06
Mark
Mark is offline
*Belangstelling*
Oud 08-08-2002, 15:10
Verwijderd
Zondag 8 september om 14:00 in Utrecht?
Oud 08-08-2002, 15:29
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nee die dag kan ik niet . Zondag 1 september?
Oud 08-08-2002, 15:44
Rosie
Rosie is offline
En dan gaan alle mensen die normaal niet zouden (durven) komen ook?>?? Dat lijkt me wel heel erg leuk. Want sja.. ik ken eigenlijk niemand..
Lijkt me wel heel erg leuk.

Rosie
Oud 08-08-2002, 15:47
Verwijderd
ja ik en supers kome ook, denk ik.... maar niet 1 sep, want dan moet 'k al naar wassenaar.... kunnen we niet iets meer richting het zuiden een meeting doen?? die trein kost verot veel en 'k ben nie zo rijk maarja utrech is wel 't meeste int midde... wat dachte jullie van 8 september
Oud 08-08-2002, 15:47
Koen
Koen is offline
Er zullen stellig mensen komen die geen andere mensen kennen. Wat maakt dat uit? Een meeting is niet eng, anderen eten je niet op. (Tenminste, op de meeste meetings niet )
Oud 08-08-2002, 16:33
Verwijderd
Hmm, wat vind je het engste ervan dan? Alleen treinreizen? Het moment dat je op het station een stel wildvreemden moet zoeken/aanspreken (bang dat je de verkeerde pakt)? Het moment dat je met z'n allen op een terrasje zit en 'moet' praten?
Oud 08-08-2002, 17:33
Yolcu
Yolcu is offline
Utrecht is sowieso een beetje ver, ik ben ook niet de rijkste van de wereld. Kan het niet een maandje later, dan heb ik OV. Neej hoor ik denk dat ik sowieso niet kom.
Oud 08-08-2002, 17:53
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hmm, wat vind je het engste ervan dan? Alleen treinreizen? Het moment dat je op het station een stel wildvreemden moet zoeken/aanspreken (bang dat je de verkeerde pakt)? Het moment dat je met z'n allen op een terrasje zit en 'moet' praten?
Nou alleen treinreizen is niet erg, maar inderdaad alleen zijn tussen dan nog wildvreemden is eng. Bedoel wie zegt dat het klikt enzo? Ik kan het me wel voorstellen. Mij lijkt het me ook wel een beetje scary. Niet dat ik bang ben om te praten, maar als ik in een keer allemaal nieuwe mensen ontmoet wordt ik heel erg verlegen en als dan niemand mee is om je een zeker gevoel te geven is dat dus wel eng.
Maar een meeting lijkt me toch wel leuk. Denk er nog wel even over na.
Volgens mij wortd het moeilijk een data te prikken waarop iedereen kan of niet?
Oud 08-08-2002, 19:57
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Als Koen komt,kom ik,als het maar in Utrecht of A'dam is
Oud 08-08-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ze is gewoon bang voor jou .. logisch toch? Wie wil er immers een nare man ontmoeten

Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 20:16.
Oud 08-08-2002, 20:23
Unexplained
Unexplained is offline
Anders houden we toch gewoon een meeting en Den Haag?
Oud 08-08-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ze is gewoon bang voor jou .. logisch toch? Wie wil er immers een nare man ontmoeten
Come to daddy *aphex grijns*

Mja...ik ben IRL helemaal niet naar, dus nothing to be afraid of
Oud 08-08-2002, 22:03
Dminor
Dminor is offline
*Bang dat zijn geheime identiteit boven water komt.*
Oud 08-08-2002, 22:41
LM
LM is offline
Als hij in eindhoven is wel jah
Oud 09-08-2002, 00:29
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Niet zo moeilijk doen mensen: utrecht is het sociaalst omdat dat gewoon het meest in het midden ligt. Nee ik woon er zelf niet .

Moet het eigenlijk op een zondag? Een zaterdag lijkt mij gezelliger.
Oud 09-08-2002, 00:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Nou niet alleen treinreizen, dat ben ik gewend, ik ga af en toe naar m'n zus in Limburg (ik woon in Den Haag). Maar dus idd dat je op een station (voor mij vreemd als het Utrecht is) en dan moet gaan kijken wie je moet hebben enz. Ik zou het al iets minder eng vinden als ik op Den Haag al 1 of 2 ofzow zou kunnen ontmoeten en dan samen reizen, dan kom je iig niet helemaal in je uppie . En ook idd bang dat het niet klikt.
Oud 09-08-2002, 07:34
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Maar dus idd dat je op een station (voor mij vreemd als het Utrecht is) en dan moet gaan kijken wie je moet hebben enz.
Er is zoiets als een meetingpoint. Als je een stelletje conjo's bij het blauwe vlaggetje ziet, dan zijn wij het hoogstwaarschijnlijk

Citaat:
Ik zou het al iets minder eng vinden als ik op Den Haag al 1 of 2 ofzow zou kunnen ontmoeten en dan samen reizen, dan kom je iig niet helemaal in je uppie .
Wat je ook kunt doen, is vroeger komen .. dan kun je alles in de gaten houden, zien wie er zoal opdaagt en alsnog beslissen of je niet beter weer richting Den Haag gaat

Citaat:
En ook idd bang dat het niet klikt.
Je gaat op in de groep, gewoon jezelf zijn en dan is er niets aan de hand.
Oud 09-08-2002, 11:27
Rosie
Rosie is offline
Ik ben er ook niet zo'n fan van, heel veel mensen ineens zien die je allemaal niet kent.. Maar ik ben zeker wel van plan te gaan.
Maar je kan wel met iemand afspreken dat jullie gewoon samen gaan zeg maar, of dat jullie twee elkaar eerst ontmoeten.. Bijv. met tomtommertje (leuke naam) Ik denk dat ik mijn vriend mee sleep, zit hier ook wel eens..
Lijkt me wel leuk maar wat is de datum???

Rosie
Oud 09-08-2002, 15:17
Verwijderd
Ik vind het allemaal eng, bovendien heb ik zoals gewoonlijk geen geld. Ik zou eventueel Absurdmoncher mee kunnen nemen (hoewel die hier maar heel af en toe is), maar die heeft over het algemeen nog minder geld dan mij en geen zin het weinige uit te geven aan treinreizen. Dat geldt voor mij ook, daarom ben ik nooit op meetings.

Ik *wil* wel, maar ik ben een schijterd en nog arm ook. Dus als iemand een meeting wil houden in Almelo kom ik, maar verder....
Oud 09-08-2002, 16:00
Koen
Koen is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Moet het eigenlijk op een zondag? Een zaterdag lijkt mij gezelliger.
Is misschien wel gezelliger, maar voor een groot aantal -waaronder ikzelf- lastiger te realiseren omdat er nogal wat mensen op zaterdag werken
Oud 09-08-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Rosie schreef:
Bijv. met tomtommertje (leuke naam)
tnx

Maarreehh, vroeger komen vind ik helemaal eng. Niemand die me ziet en ik weet dan niet wie ik nou wel en niet ging ontmoeten en dan zal je zien dat ik om 8 uur 's avonds helemaal in me uppie nog op dat station op jullie zit te wachten
Oud 09-08-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Maarreehh, vroeger komen vind ik helemaal eng. Niemand die me ziet en ik weet dan niet wie ik nou wel en niet ging ontmoeten en dan zal je zien dat ik om 8 uur 's avonds helemaal in me uppie nog op dat station op jullie zit te wachten
Daarvoor hebben we mobieltjes

Of durf je ook al niet te bellen?

Na ja, SMS-en kan ook nog
Oud 09-08-2002, 17:15
Miracle
Miracle is offline
Naja, ik vind zo'n meeting ook super eng. net als de meesten vooral het moment tussen treinrit en totdat iedereen een beetje weet wie je bent.
Ik voel er niet super veel voor om op een seksualiteit meeting te komen omdat ik daar toch niet zoveel ben. Maar voor een ander forum miss wel.

Maar vraagje hoeveel mensen zijn meestal op een meeting die nog niemand verder kennen???

Kuzz
Oud 09-08-2002, 19:15
Koen
Koen is offline
Citaat:
dreen schreef:

Maar vraagje hoeveel mensen zijn meestal op een meeting die nog niemand verder kennen???
Eerste meeting waar ik kwam was van de Kantine. Kende ik ook geen hond van, maar boeit dat echt? Van de mensen die van Sexualiteit naar een meeting komen ken ik waarschijnlijk ook niemand. Maar dat is voor bijna iedereen hetzelfde. Dus waarom zou je er dan nog een punt van maken? Gewoon komen!
Oud 09-08-2002, 19:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik kom misschien ook wel effe langs. ALtijd leuk om met the prophet te lullen.
Oud 09-08-2002, 21:29
Dminor
Dminor is offline
*Is bang in het donker.*
Oud 10-08-2002, 14:38
verbal-violence
verbal-violence is offline
Hmmz magk ook komen ? Lijkt me koel maakt mij niet zo heel veel uit waar het is , ik woon in friesland en meot toch een Pokke Eind gaan reizen
Oud 10-08-2002, 16:46
lamer82
lamer82 is offline
hmm,..vreem ik voel me totaal niet geroepen om naar een meeting te komen
misschien om dat ik hier pas ben en nooit behoefte heb om i net mensens te ontmoeten,.. lol
APPELSAP
Oud 10-08-2002, 17:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
We kunnen het ook nog snel in de vakantie inplannen, als iedereen volgende week zondag kan, zou dat een mooie datum zijn lijkt me.
Oud 10-08-2002, 17:16
lamer82
lamer82 is offline
jij was toch DE man van de zaterdag om dat het dan "gezelliger zou zijn"
Oud 10-08-2002, 19:14
verbal-violence
Kunnen we al een datum rpikken ? volgende week zondag word niks lijkt me , niet iedereen weet hiervaN
Oud 10-08-2002, 20:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
lamer82 schreef:
jij was toch DE man van de zaterdag om dat het dan "gezelliger zou zijn"
Het punt van koen van werkende mensen was een goed punt.

15 september om 13:00 in utrecht?
Oud 10-08-2002, 20:30
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Wat mij betreft is dat prima.
Oud 10-08-2002, 20:35
verbal-violence
Mag ik nou wel of niet komen ?
Oud 10-08-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Mag ik nou wel of niet komen ?
Van mij mag je komen, weet niet hoe het met de rest zit
Oud 10-08-2002, 21:06
verbal-violence
Citaat:
tomtommertje schreef:

Van mij mag je komen, weet niet hoe het met de rest zit
Ik KOM! yEaaah aaah!

Oke mensen count me in ik wil wel knuffels enzow

Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 13:16.
Oud 11-08-2002, 10:23
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

volgens mij werk ik dan

Maar misschien dat ik kom

(Maar eigenlijk ben ik voor de zondag)
Oud 11-08-2002, 12:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

volgens mij werk ik dan

Maar misschien dat ik kom

(Maar eigenlijk ben ik voor de zondag)
Koop es een nieuwe agenda.....15 september IS een zondag....
Oud 11-08-2002, 15:00
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Euuhhmm....ik WIL wel komen, ik MOET zelfs komen van profeetje maar ik maar waarschijnlijk niet naar utrecht....
Oud 11-08-2002, 15:10
Rioto
wat is de bedoeling van deze meeting ? :?
Oud 11-08-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

..

Neuh, is te eenvoudig
Oud 11-08-2002, 16:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Gezellig ouwehoeren, wat drinken, wandelen....standaard .
Oud 11-08-2002, 16:03
Rioto
het is dat ik niemand ken , anders had ik nog wel ff m,n mosh moves laten zien
Topic gesloten

Regels voor berichten