Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2005, 11:35
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Jij zat volgens mij nog in je eigen poep te graaien toen dat voor het eerst werd uitgezonden

Tis wel herhaald toen ik wat ouder was
Oud 20-07-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-07-2005 @ 22:30 :
staat ie hier dan misschien bij?
Nee
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 10:58
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 18-07-2005 @ 20:25 :
omdat mijn andere topic gesloten is

(maak m dan ook sticky!!! ) ik had wel gezocht naar een algemeen topic...

Hoihoi,

ik zoek de titel van een tekenfilm die ik gezien heb als klein meisje..

ging over een meisje dat een ring van d'r grootmoeder kreeg, waar dan een lange dunne gouden draad uitkwam zodat ze altijd de weg naar huis zou vinden..

er zit ook een liedje, in die film gezongen door een jongen die de monsters in het bos verdreef. ik weet nog één regel: "en ieder die dit hoort, zal wenen om dit lied" (de monsters begonnen massaal te huilen)

weet iemand hoe het heet??

bedankt!
de prinses van het zonnevolk

die film heb ik
die trollen konden niet tegen gezang en als je op hun voeten ging staan..
en die prinses ilene kon door een geheime deur in haar kamer..
en dan kwam ze per ongeluk bij de trollen die hun kasteel wilden overnemen ofzo..
En die ene jongen die zong heet kurdi en die helpt haar..
Hij is een zoon van een mijnwerker die anders doodgaat door de overstroming waar de trollen voor willen zorgen zodat de mensen worden verdreven
En met die gouden draad die ze kon zien uit de ring kon ze de weg terugvinden naar huis toen ze verdwaalt was onder de grond
Maar uiteindelijk komt het allemaal goed en worden de trollen verslagen
Oud 24-07-2005, 11:35
martoi
martoi is offline
Stop met zoeken hier is jullie redder in nood.

De film die jullie zoeken heet "de prinses van het zonnevolk"

Wel 'creepy' toen ik dit topic zag <van pluiske> had ik een vet raar voorgevoel dat het over deze film zou gaan. > maar dat even terzijde.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:37
martoi
martoi is offline
Oh.. vorige berichtje niet gelezen! (:
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:09
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2005 @ 20:22 :
Die zoek ik ook. Dat vond ik écht leuk. Ik weet alleen niet meer wat het was
Volgens mij was er ook een stem in, die ook in Alfred J. Kwak zit, de stem van Henk. Maar ik weet het niet meer zeker.
ik dacht daar ook pas aan (nadat er jonge vogeltjes heel onhandig uit een vogelhokje vlogen )... ik weet ook niet meer hoe het heette, maar er staat me iets van bij dat dat jongetje/ musje Tom/Tim/Pim heette
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 15:43
Magican
Magican is offline
Toen ik klein was, ik naar een clip keek (ik mag vast wel een clip zoeken hier), waarin 2 mensen andere mensen vermoorden, dan opzetten en vervolgens prijskaartjes aan die mensen deden. Dit vond plaats in een soort park.

Ik vraag me nu af hoe dat liedje heet.
Oud 24-07-2005, 16:21
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2005 @ 20:22 :
Die zoek ik ook. Dat vond ik écht leuk. Ik weet alleen niet meer wat het was
Volgens mij was er ook een stem in, die ook in Alfred J. Kwak zit, de stem van Henk. Maar ik weet het niet meer zeker.
Dat vond ik ook altijd geweldig. Dat was 'Willy de mus'

Komt uit Hongarije, daar heet het blijkbaar 'Vili, a veréb'
Oud 25-07-2005, 20:34
r0b-i
r0b-i is offline
ik ben wat namen kwijt van series die ik vroeger graag keek dus misschien weten jullie hoe ze heten want ik weet nog beschrijvingen:

5 dinosaurussen als superhelden

een of andere buitenaardse wezens met hartjesneuzen en volgens mij neusringen en hovercraft scooters

een serie van een wasbeer (blauw???) met een rode trui

een serie van een witte zeehond

en een serie over beesten onder water

en misschien weet iemand toevallig de engelse namen zodat ik er meer over kan vinden

Bij voorbaat zeer veel dank
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 20:46
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
r0b-i schreef op 25-07-2005 @ 21:34 :

een of andere buitenaardse wezens met hartjesneuzen en volgens mij neusringen en hovercraft scooters

Daar is een speciaal topic voor.

Maargoed de eerste en derde weet ik niet; de tweede weet ik wel, maar ik kan er ff niet op komen ; de vierde is denk ik Seabert en de vijfde zou de Snorkels kunnen zijn?
Oud 25-07-2005, 20:47
Noínden
Noínden is offline
Staan allemaal in dat topic, ja.

Btw;

1 Star Street
2 The Racoons, dacht ik
3 Seabert, idd
4 Kan nog van alles zijn
Oud 25-07-2005, 20:52
Phlox
Phlox is offline
Citaat:
r0b-i schreef op 25-07-2005 @ 21:34 :
ik ben wat namen kwijt van series die ik vroeger graag keek dus misschien weten jullie hoe ze heten want ik weet nog beschrijvingen:

en misschien weet iemand toevallig de engelse namen zodat ik er meer over kan vinden

Bij voorbaat zeer veel dank
1. dino baby's?
2. nee zegt me niks.
3. ook niet.
4. ja seabert
5. de snorkels?
Oud 25-07-2005, 20:55
Noínden
Noínden is offline
Oh, right 1 was iets anders Dinobabies, goeie mogelijkheid... Niet echt superhelden, though...
Oud 26-07-2005, 12:40
Heksjuh
Heksjuh is offline
De tweede is Starstreet.
Weet je over de laatste niet wat meer?
Oud 31-07-2005, 10:25
Pluis
Pluis is offline
maritje en martoi, jullie zijn mijn helden!!

geweldige film

eens kijken wat google me kan vertellen..
Oud 01-08-2005, 19:30
martoi
martoi is offline
haha graag gedaan!
en ohja over dat andere..
is 1 niet: platvoet en zijn vriendjes? dat vond ik zo geweldig he.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 19:37
martoi
martoi is offline
Ik zoek een film.
Het word waarschijnlijk een wat kromme uitleg omdat het behoorlijk lang geleden is dat ik hem gezien heb. Ik heb hem 2 keer op tv gezien bij de publieke omroep. ik denk Ned 3.

Het ging over een meisje in een (ik denk iers of iets) dorpje. Ik herinner me een moment ze bij een visschoonmakerij is, dan zitten er een paar mensen vis schoon te maken en dan kijkt ze toe.
Het gaat om een soort eiland/strandje met een vervallen huisje, daar woonde ze schijnbaar vroeger in. Maar toen is haar broertje ofzo verdwenen en toen zijn ze daar weggegaan. Maar ze gaat dat huisje met een ouder jongentje opknappen. Dan word het een heel mooi huisje en dan gaan ze er weer wonen. En dan op het laatst komt er een naakt jongentje met bruine krullen (die al een paar keer in de film is voorgekomen maar telkens als ze met hem wil praten rent ie terug de zee in in zijn blote aars) de zee uitlopen, en dan kan haar moeder hem wel aanraken en dan komt ook dat jongentje (ik denk het verdwenen broertje) weer bij hen wonen.

Nou. iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 19:38
martoi
martoi is offline
Ohja volgens mij heette het meisje iets met een i? of de film begon met een i ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 09:47
zus en zo
zus en zo is offline
Ik zoek een film over een Afrikaan die wordt meegenomen voor de slavernij. Zijn familie blijft achter in Afrika. Je ziet eerst hoe hij jaagt enzo, en hoe ze wel met elkaar bespreken dat die 'witte mensen' gevaarlijk zijn, mar dan wordt hij toch meegenomen.

Ik heb een stukje van deze film een aantal jaren geleden bij geschiedenisles gezien, maar we hebben hem nooit afgekeken en ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Ik dacht ook dat het een verfilming van een boek was. De naam van die Afrikaan is ook vrij bekend, maar ik kan er niet opkomen.

iemand? alvast bedankt
Oud 17-08-2005, 00:39
Verwijderd
Hele tijd geleden zag ik een film over een conflict met kernwapens. De film was in zwart-wit, maar het was geen oude film. Het was een behoorlijk goede cast, maar ik kan nu even niet op namen komen.

Enige dat me nog bijstaat is dat de VS al dan niet per ongeluk een atoombom op Rusland hadden gegooid, en dat de VS Rusland vervolgens toestemming gaven om een bom op New York te gooien om een verder conflict te voorkomen.

Iemand?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 02:33
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
geen idee

starstreet

Blinky Bill

seabert

snorkels

kusjeskate
Oud 17-08-2005, 02:41
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 04-08-2005 @ 10:47 :
Ik zoek een film over een Afrikaan die wordt meegenomen voor de slavernij. Zijn familie blijft achter in Afrika. Je ziet eerst hoe hij jaagt enzo, en hoe ze wel met elkaar bespreken dat die 'witte mensen' gevaarlijk zijn, mar dan wordt hij toch meegenomen.
Roots?
Prachtige serie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:49
mira_love
mira_love is offline
Weet iemand nog hoe het programma heet waarin een meisje zoekt naar letters (volgens mij een blonde meid met een rode tas ofzo)
Oud 04-09-2005, 10:51
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Weet iemand nog hoe het programma heet waarin een meisje zoekt naar letters (volgens mij een blonde meid met een rode tas ofzo)
Ik-mik-lorreland (ofzoiets).
Keek ik ook altijd
Oud 04-09-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 04-09-2005 @ 11:51 :
Keek ik ook altijd
Keken we altijd in groep 3
haha..
was dat met zo'n 1-oog
hoe heette die? Karbonkel?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 20:12
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Keek ik ook altijd
JAAA!! Tis ik mik loreland!!! Thanks Was gewoon even nieuwschierig hoe het ookal weer heette!!!
Oud 04-09-2005, 20:33
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Keek ik ook altijd
omg, dat vond ik eng
Oud 04-09-2005, 20:39
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Revan schreef op 17-08-2005 @ 01:39 :
Hele tijd geleden zag ik een film over een conflict met kernwapens. De film was in zwart-wit, maar het was geen oude film. Het was een behoorlijk goede cast, maar ik kan nu even niet op namen komen.

Enige dat me nog bijstaat is dat de VS al dan niet per ongeluk een atoombom op Rusland hadden gegooid, en dat de VS Rusland vervolgens toestemming gaven om een bom op New York te gooien om een verder conflict te voorkomen.

Iemand?
Fail Safe
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 20:40
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
martoi schreef op 01-08-2005 @ 20:37 :
Ik zoek een film.
Het word waarschijnlijk een wat kromme uitleg omdat het behoorlijk lang geleden is dat ik hem gezien heb. Ik heb hem 2 keer op tv gezien bij de publieke omroep. ik denk Ned 3.

Het ging over een meisje in een (ik denk iers of iets) dorpje. Ik herinner me een moment ze bij een visschoonmakerij is, dan zitten er een paar mensen vis schoon te maken en dan kijkt ze toe.
Het gaat om een soort eiland/strandje met een vervallen huisje, daar woonde ze schijnbaar vroeger in. Maar toen is haar broertje ofzo verdwenen en toen zijn ze daar weggegaan. Maar ze gaat dat huisje met een ouder jongentje opknappen. Dan word het een heel mooi huisje en dan gaan ze er weer wonen. En dan op het laatst komt er een naakt jongentje met bruine krullen (die al een paar keer in de film is voorgekomen maar telkens als ze met hem wil praten rent ie terug de zee in in zijn blote aars) de zee uitlopen, en dan kan haar moeder hem wel aanraken en dan komt ook dat jongentje (ik denk het verdwenen broertje) weer bij hen wonen.

Nou. iemand een idee?
The Secret Of Roan Inish
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:51
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Keek ik ook altijd
ik mik loria,
loria victoria.
waar zal ik gaan zoeken?

en verder ken ik het liedje niet meer.
ik keek het ook altijd op school, en ook bij een vriendin maar dat mocht alleen als haar broertje er niet was want die vond karbonkel eng.
Oud 08-09-2005, 20:04
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik heb laatst een film gezien op video over een braziliaanse gevangenis en op het eind onstaan er rellen en worden er een heleboel mensen neergeschoten.
In de film zit oa. een travestiet die dan trouwt met een man (een klein ielig mannetje) en een broer die z'n jonge broertje vermoord.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Oud 08-09-2005, 20:18
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:

Ik heb een stukje van deze film een aantal jaren geleden bij geschiedenisles gezien, maar we hebben hem nooit afgekeken en ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Ik dacht ook dat het een verfilming van een boek was. De naam van die Afrikaan is ook vrij bekend, maar ik kan er niet opkomen.

iemand? alvast bedankt
Amistad?
Oud 08-09-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:

iemand? alvast bedankt
Ja die heb ik idd ook met geschiedenis gezien, weet de naam ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:39
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 08-09-2005 @ 21:04 :
Ik heb laatst een film gezien op video over een braziliaanse gevangenis en op het eind onstaan er rellen en worden er een heleboel mensen neergeschoten.
In de film zit oa. een travestiet die dan trouwt met een man (een klein ielig mannetje) en een broer die z'n jonge broertje vermoord.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Carandirú
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:44
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:

iemand? alvast bedankt

Roots = hoofdkarakter heette Kunta Kinta, gebaseerd op het boek van Alex Haley.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:50
wizkid
wizkid is offline
Ik heb vroeger een film gezien (toen ik een jaar of 4 was) en mijn ouders hadden hem opgenomen van een Duitse zender. Ik weet er niet meer heel veel van alleen dat het een soort Robinson Crusoë verhaal was en dat er heel veel kanibaaltjes waren (en dat vond ik eng). Er was een hut met daarom heen een stuk niets en dan was er een muur met houten palen (bomen dus). En dat die kanibaaltjes kwamen aansluipen en begonnen die hut te beschieten. Ja het is echt een vage beschrijving maar misschien is er een kansje dat iemand het herkent en misschien iets erover op internet vind, want ik vind zelf niets en ik wil hem wel weer eens graag zien (ik ben de videoband kwijt).
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:36
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 08-09-2005 @ 21:39 :
Carandirú
Tnx!
Reageren

Regels voor berichten