![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wie zoekt er ruzie dan? Ik niet hoor. Ik zou niet durven, ik bedoel, ruzie zoeken op een forum, straks gaat men mij nog zielig vinden! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leer nou eens van je fouten. Je hebt nog veel te leren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naaaaaaaah. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat te doen!? Wat te doen!? |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt mijn hele pixelleven verneukt! :"( |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pixelhuiliepiramide! nieuw dieptepunt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mijn lijst: (wel veel onzinners ![]() - Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) - Maaike - -Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) - mark almighty - Intelligent ( onze Einstein ) -nare man - Grappig ( onze nar van het forum ) - nog niet ontdekt - Serieus - WolterB - irritant - origineel - moeilijkk, Love_Fulfided heeft altijd wel leuke topics - koppig - Charlie Brown - arrogant - te dom voor woorden - Merel_R , al is ze overleden ![]() - deze forummer post onmenselijk veel/vaak - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op 't forum . - je favoriete forummer -sperziekoe/sperzieboon - forummer die je het meest haat . geen Nja ik weet het eigenlijk ook niet, zijn zoveel forummers die een bepaald beeld bij mij vormen eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als Hypert€xt sterft, zal ik ook iets positiefs zeggen. ![]() Ik weet trouwens al welke prijs ik in de wacht ga slepen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik doe toch maar een poging met mijn nick name gebrek: - Altijd/vaak vrolijk ( onze optimist ) - Loontjuh - Altijd/vaak negatief ( onze pessimist ) – mezelf ( en niet enkel op internet…) - Intelligent ( onze Einstein ) – Mephophilles ( of zoiets ) en Nare Man - Grappig ( onze nar van het forum ) - enema abortion ^^ - Serieus – Astrea ( of zoiets ), Sovrese, Juno en vast nog meer - irritant – Alle mensen op onzin en enkele spammers in de kantine - origineel - Reverend - koppig – Mark Almighty ( omdat hij nooit van mening veranderd bijvoorbeeld ) - arrogant – Mepho / nare man ( intelligentie vind ik nog niet zo erg, maar mensen die dat woord regelmatig onderstrepen is gewoon puur arrogantie ) - te dom voor woorden – onzin posters en op andere fora ook genoeg mensen ( analfabeten, mensen die geforceerd grappig proberen te zijn, maar het niet zijn ) - deze forummer post onmenselijk veel/vaak – redarrow, ymir, mark almighty, nare man en alle mensen op onzin en vast nog een zooi die ik ben vergeten, mijzelf inclusief - deze forummer leeft, maar hiervan zou je toch liever wat meer leven van zien op ’t forum – reverend, enema abortion, kreator - je favoriete forummer – nog niet kunnen vinden - forummer die je het meest haat – de meest domste personen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehe ![]() nja jek omt gewoon vaak negatief over, maar je bent voor de rest een toffe peer hoor! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Putin doet mee aan Russische verkiezingen hhendrikxx | 119 | 14-10-2007 01:47 | |
Nederland, het veranderende (toch?) klimaat en het probleem met water Gatara | 479 | 26-09-2007 18:23 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - halve finales Teun | 69 | 24-05-2007 20:43 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - kwartfinales Teun | 65 | 23-05-2007 08:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dit moet je lezen, ongelovigen Hernuel Fan | 219 | 05-10-2005 07:56 | |
is de media objectief? croisade | 23 | 05-05-2002 22:41 |