Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 22:32
Str0nk
Str0nk is offline
@Mirage2000 Foutje ik dacht dat hij in herhaling viel, maar nee jij was het die met een fok-smilie precies zo reageerde op een niet-grappige opmerking van Rick

Citaat:
Rick Steiner schreef op 28-07-2005 @ 22:35 :
dan moet je wel goed citeren domoor. Ik zei staatsterrorist nummer 1.
Geef eens een definitie van staatsterrorisme slimmerik

Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 22:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2005, 22:37
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 28-07-2005 @ 23:32 :
Hij komt z'n moslimvriendje bijstaan, wat schattig

Ik zag een bij jou staan na een domme opmerking van Juno. Betekent dit dat zij jouw 'rechterhand' is?

Hou die onbenullige opmerkingen voor je.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 22:51
Magican
Magican is offline
Ik ga lekker on-topic reageren:

Als deze wet een tijdje geleden was geweest, had dat betekent dat, na de moord op theo van gogh/de aanslagen van 9-11 alle juigende jihad strijdertjes die vlaggen met daarop de beeltenis van theo van gogh/amerika zouden zijn opgepakt. Vind ik een hele goede gang van zaken, dat dat in de toekomst niet meer zou kunnen.

Als ik een fout maak in mijn bovenstaande redenering, wees dan niet te bescheiden dat te melden.
Oud 28-07-2005, 22:53
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Magican schreef op 28-07-2005 @ 23:51 :
Ik ga lekker on-topic reageren:

Als deze wet een tijdje geleden was geweest, had dat betekent dat, na de moord op theo van gogh/de aanslagen van 9-11 alle juigende jihad strijdertjes die vlaggen met daarop de beeltenis van theo van gogh/amerika zouden zijn opgepakt. Vind ik een hele goede gang van zaken, dat dat in de toekomst niet meer zou kunnen.

Het Midden-Oosten is gelukkig geen Nederlands grondgebied (als je begrijpt wat ik bedoel).
Oud 28-07-2005, 23:01
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
@Mirage2000 Foutje ik dacht dat hij in herhaling viel, maar nee jij was het die met een fok-smilie precies zo reageerde op een niet-grappige opmerking van Rick

Ik vond Rick Steiner anders wel behoorlijk amusanter dan juno.

Het zal wel aan je trauma, die je opgelopen hebt in een topic waarin Rick Steiner de integriteit van het Westen aankaartte, liggen dat je het nodig vind om zo nu en dan vergelijkingen met Arabieren en snerende opmerkingen over moslims moet maken om die opgelopen psychose te verwerken. Want anders kan ik je aversie telkens tegen Rick Steiner niet verklaren.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 23:06
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 29-07-2005 @ 00:01 :
Ik vond Rick Steiner anders wel behoorlijk amusanter dan juno.

Het zal wel aan je trauma, die je opgelopen hebt in een topic waarin Rick Steiner de integriteit van het Westen aankaartte, liggen dat je het nodig vind om zo nu en dan vergelijkingen met Arabieren en snerende opmerkingen over moslims moet maken om die opgelopen psychose te verwerken. Want anders kan ik je aversie telkens tegen Rick Steiner niet verklaren.
Ik vind hem eigk vrij vermakelijk
Oud 28-07-2005, 23:28
Verwijderd
Laten we elkaars psychoses verklaren, vet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-07-2005 @ 23:03 :
De volgende keer dat je zeikt over Amerika of Israel krijg je dus om je oren dat je het bij terroristen wel goed keurt en het landen verwijt.
Goed terug lezen in de topic.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Geef eens een definitie van staatsterrorisme slimmerik
de VS en Israel zijn definities van staatsterrorisme. hun daden zeggen al genoeg. Slimmerik
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:02
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 29-07-2005 @ 14:57 :
de VS en Israel zijn definities van staatsterrorisme. hun daden zeggen al genoeg. Slimmerik
Maar wat is precies staatsterrorisme? Staten die het terrorisme sponsoren zoals het merendeel in het Midden-Oosten? Staten die zonder reden bomaanslagen plegen op de burgerbevolking van een ander land? Of is oorlog gevoerd door de VS en Israel in jouw optiek altijd staatsterrorisme?
Oud 29-07-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 16:02 :
Maar wat is precies staatsterrorisme? Staten die het terrorisme sponsoren zoals het merendeel in het Midden-Oosten? Staten die zonder reden bomaanslagen plegen op de burgerbevolking van een ander land? Of is oorlog gevoerd door de VS en Israel in jouw optiek altijd staatsterrorisme?
Bovenstaande dingen doen staatsterroristen ook.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 29-07-2005 @ 14:57 :
Dat zou ik ook zeggen als de redenatie waarom ik iets riep nergens op sloeg.

Als de VS en Israel staatsterreur is, wat moeten we staten als Indonesie dan eigenlijk noemen?
Oud 29-07-2005, 16:54
Nolos
Nolos is offline
Een republiek.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:25
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 29-07-2005 @ 16:06 :
Bovenstaande dingen doen staatsterroristen ook.
Naar mijn mening is staatsterrorisme het sponsoren en steunen van terreurorganisaties door staten.
De VS steunden ten tijde van de Koude Oorlog allerlei guerilla's in Zuid-Amerika, die er maar een beetje op los moorden (niet dat hun linkse tegenhangers beter waren).
Tegenwoordig komen o.a. Iran, Saudi-Arabie en Syrie die groepen zoals Hamas en de Hezbollah steunen daarvoor in aanmerking.
Oud 29-07-2005, 17:34
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 18:25 :
Naar mijn mening is staatsterrorisme het sponsoren en steunen van terreurorganisaties door staten.
Dan valt bijna elk land onder staatsterrorist, naar jouw mening althans.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:35
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Nolos schreef op 29-07-2005 @ 18:34 :
Dan valt bijna elk land onder staatsterrorist, naar jouw mening althans.
Het is maar wat je definieert als terrorisme.
Oud 29-07-2005, 17:37
Nolos
Nolos is offline
Precies, daarom blijf ik bij mijn stelling dat we terrorisme/vrijheidstrijd geheel anders moeten categoriseren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:41
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Nolos schreef op 29-07-2005 @ 18:37 :
Precies, daarom blijf ik bij mijn stelling dat we terrorisme/vrijheidstrijd geheel anders moeten categoriseren.
En welke maatstaven zou je daarvoor dan gebruiken?
Oud 29-07-2005, 17:55
Nolos
Nolos is offline
Objectieve, het hoort slechts een beschrijfing van het soort terreur te zijn, niet de meningen die mensen er over hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:00
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Nolos schreef op 29-07-2005 @ 18:55 :
Objectieve, het hoort slechts een beschrijfing van het soort terreur te zijn, niet de meningen die mensen er over hebben.
En iets concreter, wat onderscheid een terrorist van een vrijheidsstrijder?
Oud 29-07-2005, 18:01
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 19:00 :
En iets concreter, wat onderscheid een terrorist van een vrijheidsstrijder?
Een persoonlijke mening, vandaar dat ik van mening ben dat deze twee woorden in de meeste discussies vervangen moeten worden met termen waar je iets meer aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:03
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Nolos schreef op 29-07-2005 @ 19:01 :
Een persoonlijke mening, vandaar dat ik van mening ben dat deze twee woorden in de meeste discussies vervangen moeten worden met termen waar je iets meer aan hebt.
Wat is je mening daaromtrent dan? Als je mijn vragen zo blijft ontwijken, wordt het geen prettige discussie vrees ik
Oud 29-07-2005, 18:07
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 19:03 :
Wat is je mening daaromtrent dan? Als je mijn vragen zo blijft ontwijken, wordt het geen prettige discussie vrees ik
Escusses, ik wist niet dat ik vragen ontweek.
Mijn mening over wat terrorisme en wat vrijheidstrijders zijn doet er weinig toe, wel is het ergelijk dat het gebruik van één van deze twee woorden het recht, of het ontbreken hiervan, op misdaden impliceert.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:23
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Nolos schreef op 29-07-2005 @ 19:07 :
1. Mijn mening over wat terrorisme en wat vrijheidstrijders zijn doet er weinig toe, 2. wel is het ergelijk dat het gebruik van één van deze twee woorden het recht, of het ontbreken hiervan, op misdaden impliceert.
1. Dude, nu ben ik echt benieuwd naar jouw visie.
2.
Oud 29-07-2005, 18:25
MickeyV
MickeyV is offline
Tja.
Oud 29-07-2005, 18:31
Nolos
Nolos is offline
Str0nk, zoals ik al zei doet het er weinig toe in deze discussie wat ik terrorisme vind en wie ik vrijheidstrijders vind. Ik bracht naar voren in deze discussie dat de het betitelen van vrijheidstrijders en terrorisme over het algemeen tamelijk nutteloos is, daar waar het volledig afhangt van de persoon die het schrijft. Ik stelde daarom voor om termen te gebruiken dat geheel los staan van persoonlijke meningen.
Het is dan ook erg vreemd om aan mij in deze discussie te vragen wat nu mijn mening over wat terrorisme of vrijheidstrijd nu is.
MickeyV, zoals gewoonlijk heb ik zeer genoten van jouw o zo inhoudelijke post.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:32
MickeyV
MickeyV is offline
Ik ook van die van jou, Nolos. Hoewel...misschien heb jij het omgekeerde probleem: ongelooflijk veel inhoud, die helaas door de gebrekkige vorm niet tot z'n recht komt.
Oud 29-07-2005, 18:37
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 29-07-2005 @ 19:32 : ongelooflijk veel inhoud, die helaas door de gebrekkige vorm niet tot z'n recht komt.
Wellicht, maar liever goud aan de binnenkant dan klatergoud aan het oppervlak.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:38
MickeyV
MickeyV is offline
Buitengewoon fraai verwoord.
Oud 01-08-2005, 00:40
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 28-07-2005 @ 14:00 :
Maar Donner is dan ook een bekrompen gereformeerde randdebiel.
Hiermee is dit topic wel afgedaan lijkt me, tijd om weer te lezen en niets te posten.

Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 00:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten