| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zwarte Zwanen heb hem in het filmhuis gezien en het is echt de moeite waard om niet te gaan, wat een klotefilm. gelukkig heb ik wel de borsten van carice van houten aan mogen staren voor een paar minuten. Artificial Intelligence duurt zo lang en het verhaal gaat naar mijn idee nergens heen. ze hadden het op een veel interessantere manier kunnen aanpakken. maarja net als bij I, Robot een interessante ontwikkeling in een oppervlakkig goed verkopend jasje gestopt. Equilibrium ironisch genoeg een beetje hetzelfde idee als bij het bovenstaande. veel sbs6 actie maar dat vond ik niet zo heel erg aangezien ik tijden geen 'actiefilm' meer gezien had. Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 20:29. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb die 4 dvd box van Indiana Jones gekocht, en ondanks dat ik films over het algemeen niet vaker dan 1x kijk kun je deze films blijven kijken. Harrison Ford is één van de weinige Amerikanen die dat erg goed doet. En dat samen met Sean Connery, geweldig! Ik zie erg uit naar het 4e deel, en hoop echt dat Sean Connery ook daarin een rol speelt. Hij moet gewoon films blijven doen. Ontopic: Toevallig weer een film met Sean Connery gezien, Wrong I Right. Een van de meest eigenaardige films die ik ooit heb gezien. Het is soms een actiefilm, dan weer neigt het richting comedy. Dan weer drama. Het is te veel een mengeling van alles om het tot een goede film te laten komen. Het verhaal is goed genoeg en er zitten genoeg goede stukken in de film. Het is meer het onsamenhangende wat de film niet tot een goede film maakt. Hitch Will Smith als vanouds, die kerel kan gewoon geen slechte films maken. Al ben ik benieuwd hoe hij zou zijn in een drama film.
Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 00:17. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Turbo: 'Snakes! I háte snakes!... No.. wait, that was someone else' ![]() Is het je trouwens al eens opgevallen hoeveel het lettertype van de naam 'Indiana Jones' op de filmposters/videohoezen overeenkomt met dat van 'Duck Tales'? Blijven geweldige films natuurlijk. Ik ben wel huiverig voor een 4e deel. Waarom na ál die jaren nog een deel 4? Ik had het gevoel dat de trilogie compleet was. Waarom er na 15 jaar een deel 4 achteraan plakken? En Ford is nu al zoveel ouder. Wordt het een bejaarde Jones? Of nog erger: iemand anders in de rol van Jones? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het logo lijkt er idd op.Ach, Ford zal wel gewoon Indiana Jones spelen. En ik verwacht niet dat het een slechte film zal worden, al vraag ik me wel af waarom er een vierde deel komt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb wel gelezen dat er gelukkig gewoon stunts worden gebruikt ipv special effects.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ga zeker deel 1 kijken! Is deel 3 nog een beetje te kijken? (The Cube Zero)
|
|
||
|
Citaat:
De sfeer in deel 1 is wezenlijk anders, maar het gaat mij vooral om de suspense en thematische elementen. Die doen namelijk nogal overbodig aan als je de vervolgen eerst bekijkt. Ik wil niets spoileren voor je, maar deel 2 vertelt meer over de kubus dan goed is voor het origineel. Die had namelijk nog zo'n heerlijke mysterieuze, bovennatuurlijke aura om zich hangen. Eigenlijk hadden die vervolgen gewoon niet gemaak moeten worden.
|
|
||
|
Citaat:
Beetje jammer, ik kan hem dus helaas niet meer kijkenHeb je deel 3 al gezien?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bovendien heeft The Shawshank Redemption gewoon de X-factor, wat hem voor veel mensen sowieso al critic proof maakt
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel versus Hezbollah deel III Verwijderd | 500 | 27-07-2006 14:34 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |