Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 22:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Weet je dat zeker?
Vrij,
ze kunnen inmiddels veranderd zijn, maar ehm,
ik heb ze *uiteraard* nog niet uitgeprobeerd,
zal ik denk ik ook niet doen

ik zou een vriend kunnen vragen de provider te hacken voor het adres...hmm verleidelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 22:56
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Evito schreef:

Vrij,
ze kunnen inmiddels veranderd zijn, maar ehm,
ik heb ze *uiteraard* nog niet uitgeprobeerd,
zal ik denk ik ook niet doen

ik zou een vriend kunnen vragen de provider te hacken voor het adres...hmm verleidelijk
Ik zou het niet doen als ik jou was. Voor je het weet sta je met een verrekijker bij haar aan de overkant en dat wil je ook niet, neem ik aan. Wees lekker verliefd, maar respecteer wel haar privacy.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 23:06
muckymouse
muckymouse is offline
volgens mij ben je verliefd op haar boobs

....flauw....
Oud 07-08-2002, 09:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ik zou het niet doen als ik jou was. Voor je het weet sta je met een verrekijker bij haar aan de overkant en dat wil je ook niet, neem ik aan. Wees lekker verliefd, maar respecteer wel haar privacy.
Hahaha,
ik ben niet echt het stalkertype. Ik verzamel gewoon graag informatie.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:09
Evito
Evito is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
volgens mij ben je verliefd op haar boobs

....flauw....
haha heel flauw
ook niet waar btw,
ik geef niets om haar boobs!
Ik hoop zeker dat ze een keer in de playboy komt, maar dan kijk ik niet zozeer naar de intiemere delen, meer naar haar benen en armen enzo, oeh.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
k kan me niet voorstellen dat dat bij mij gebeurd.. wel soms het gevoel van 'die s wel aardig' maar ... t probleem is dat k wat voor iemand ga voelen als k die persoon innerlijk ken... en dat kun je volgens mij alleen maar hebben als je de persoon in kwestie kent..
x
Oud 08-08-2002, 11:19
Evito
Evito is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
k kan me niet voorstellen dat dat bij mij gebeurd.. wel soms het gevoel van 'die s wel aardig' maar ... t probleem is dat k wat voor iemand ga voelen als k die persoon innerlijk ken... en dat kun je volgens mij alleen maar hebben als je de persoon in kwestie kent..
x
ach ik weet niet
ik denk dat je het bijna kunt vergelijken met internetliefde hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 12:40
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Evito schreef:

ach ik weet niet
ja maar ook al leer je iemand kennen via internet ga je toch eerst ook wel n babbeltje doen, aan de hand van dat babbeltje kun je toch ook wel iemand iets beter leren kennen... denk k?
x
Oud 08-08-2002, 13:58
a new noise
a new noise is offline
vroeger was ik verliefd op Neve Campbell hihi
Oud 08-08-2002, 15:04
highlight
highlight is offline
hihi, vroeger (+/- 6 jaar geleden) was ik altijd verliefd op Nick Carter van de Backstreet Boys..yek...mja..
Oud 08-08-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Weet je dat zeker?
Mwah... sorry dat ik het zeg, maar ik geloof GEEN ENE REET van dit verhaal
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:25
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Mwah... sorry dat ik het zeg, maar ik geloof GEEN ENE REET van dit verhaal
het is echt waar
bij iemand met zo'n weinig voorkomende achternaam als victoria is het echt niet zo moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:

het is echt waar
bij iemand met zo'n weinig voorkomende achternaam als victoria is het echt niet zo moeilijk!
Het gaat niet om of je haar adres hebt (waar ik al niets van geloof: dat wordt echt niet zo gepubliceerd), maar om je hele verhaal.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:45
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Het gaat niet om of je haar adres hebt (waar ik al niets van geloof: dat wordt echt niet zo gepubliceerd), maar om je hele verhaal.
adres heb ik ook niet
het telefoonnr staat gewoon op internet bij een daarvoor speciale site, iedereen kan het vinden
het e-mail adres was even zoeken maar ook niet moeilijk

wat geloof je nog meer niet?
dat ik verliefd ben?
dan niet!
dan participeer je toch niet!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:

adres heb ik ook niet
het telefoonnr staat gewoon op internet bij een daarvoor speciale site, iedereen kan het vinden
het e-mail adres was even zoeken maar ook niet moeilijk

wat geloof je nog meer niet?
dat ik verliefd ben?
dan niet!
dan participeer je toch niet!
Het is jammer dat je je intelligentie verspeelt aan het neppen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Het is jammer dat je je intelligentie verspeelt aan het neppen van anderen.
Waarom doe je dit?
Waarom maak je me boos?
Ik vertel gewoon de waarheid,
en omdat jij denkt dat ik de waarheid niet spreek,
omdat je het je niet voor kunt stellen dat iemand zich zo voelt,
kraak je me hier af,
en beweer je dat ik anderen nep?
Alles wat ik verteld heb hier is waar, en jouw uitspraken zijn gebaseerd op veronderstellingen ontstaan door een te klein voorstellingsvermogen van jouw kant. Dat je je niet kunt voorstellen dat het waar is, boeit me niet, maar bemoei je dan ook niet met de zaak.
Als ik hier nu kwam en beweerde dat ik seks met haar had gehad, dan zou ik me kunnen voorstellen dat jij denkt dat ik de waarheid niet spreek. Maar nee ik geef eerlijk toe wat er aan de hand is, en spreek over mijn gevoel en dit krijg ik als dank?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:13
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:

ach ik weet niet
Het is juist het omgekeerde. Je weet niets van haar persoonlijkheid en alles van haar uiterlijk, bij een internetliefde weet je niks van haar uiterlijk en alles van haar persoonlijkheid. Van beiden kun je dan nog wel een achergrondje tevoorschijn toveren.
Oud 08-08-2002, 21:16
Verwijderd
Lol, ik heb wel iets dergelijks gehad... Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik ontzettend levendig droom. En als je dan ontzettend levendig droomt over een bepaald personage uit een bepaalde serie, en die droom is ontzettend.... leuk, nou, dan krijg je wel van die neigingen

*moet bekennen dat ze toch wel behoorlijk weg was van Angel ooit*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Het is juist het omgekeerde. Je weet niets van haar persoonlijkheid en alles van haar uiterlijk, bij een internetliefde weet je niks van haar uiterlijk en alles van haar persoonlijkheid. Van beiden kun je dan nog wel een achergrondje tevoorschijn toveren.
Dat heeft er weinig mee te maken. Het punt is dat je, als je gaat fantaseren, je er een hele persoonlijkheid bij kan verzinnen en dan kun je wel verliefd worden. Je hebt toch ook mensen die verliefd worden op iemand die ze misschien alleen af en toe op school zien of zo? Dan kennen ze die echt niet meer dan een persoon van tv, waarschijnlijk zelfs minder...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:22
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat heeft er weinig mee te maken. Het punt is dat je, als je gaat fantaseren, je er een hele persoonlijkheid bij kan verzinnen en dan kun je wel verliefd worden. Je hebt toch ook mensen die verliefd worden op iemand die ze misschien alleen af en toe op school zien of zo? Dan kennen ze die echt niet meer dan een persoon van tv, waarschijnlijk zelfs minder...
Ja precies
denk maar aan love at first sight
dan is er ook niet echt een karakterschets bekend he!
Bovendien kun je in interviews heel veel van iemands karakter terugzien. Nog niet eens de antwoorden zijn dan belangrijk, maar de manier waarop de antwoorden verpakt worden.
Of een soort Q&A of dilemma vragen dingetje is ook een goede indicatie.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:51
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Daarom kun je ook niet van liefde spreken, het is slechts het 'leuk vinden' verward met liefde.
Oud 08-08-2002, 22:05
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:

Ja precies
denk maar aan love at first sight
dan is er ook niet echt een karakterschets bekend he!
Bovendien kun je in interviews heel veel van iemands karakter terugzien. Nog niet eens de antwoorden zijn dan belangrijk, maar de manier waarop de antwoorden verpakt worden.
Of een soort Q&A of dilemma vragen dingetje is ook een goede indicatie.
Love at first sight is bullshit. Dat is alleen gebaseerd op uiterlijk en gedrag. Die term kan gewoon niet. En interviews zijn interviews, daar kun je alleen gedrag uithalen en geen persoonlijkheid. En daar draait liefde om.
Oud 08-08-2002, 22:17
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Interviews met celbs zijn fake...ze moeten immers aan hun image denken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Daarom kun je ook niet van liefde spreken, het is slechts het 'leuk vinden' verward met liefde.
Wie heeft het over liefde? Verliefdheid is heel iets anders....
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:

Waarom doe je dit?
Waarom maak je me boos?
Ik vertel gewoon de waarheid,
en omdat jij denkt dat ik de waarheid niet spreek,
omdat je het je niet voor kunt stellen dat iemand zich zo voelt,
kraak je me hier af,
en beweer je dat ik anderen nep?
Alles wat ik verteld heb hier is waar, en jouw uitspraken zijn gebaseerd op veronderstellingen ontstaan door een te klein voorstellingsvermogen van jouw kant. Dat je je niet kunt voorstellen dat het waar is, boeit me niet, maar bemoei je dan ook niet met de zaak.
Als ik hier nu kwam en beweerde dat ik seks met haar had gehad, dan zou ik me kunnen voorstellen dat jij denkt dat ik de waarheid niet spreek. Maar nee ik geef eerlijk toe wat er aan de hand is, en spreek over mijn gevoel en dit krijg ik als dank?
Ik geloof best dat iemand verliefd kan worden op een celeb, maar de manier waarop je het brengt, doet mij de waarheid van je verhaal in twijfel trekken.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 09:10
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Ik geloof best dat iemand verliefd kan worden op een celeb, maar de manier waarop je het brengt, doet mij de waarheid van je verhaal in twijfel trekken.
Hmm ik meen het iig serieus,
maar ik wist ook niet zo goed hoe ik het moest zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 09:11
Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Love at first sight is bullshit. Dat is alleen gebaseerd op uiterlijk en gedrag. Die term kan gewoon niet. En interviews zijn interviews, daar kun je alleen gedrag uithalen en geen persoonlijkheid. En daar draait liefde om.
Ja. Dat eerste, daarin heb je wel gelijk eigenlijk.
Het tweede,
dat weet ik niet. Voor een deel is de persoonlijkheid wel te bemerken dekn ik.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 09:12
Evito
Evito is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Interviews met celbs zijn fake...ze moeten immers aan hun image denken.
No no not Victoria !!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:23
BCR
BCR is offline
Ja, ze is heel knap en ja, ze heeft een leuke rol in Gt/st. Maar kzag dr op Tv bij Kevin Masters en toen was ze niet zo leuk meer . Maar dat vind ik, en jij niet blijkbaar.

Boeiende reactie
Oud 09-08-2002, 14:38
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Wie heeft het over liefde? Verliefdheid is heel iets anders....
Toch is het hetzelfde, de een is alleen in mindere mate dan de ander.
Oud 09-08-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Toch is het hetzelfde, de een is alleen in mindere mate dan de ander.
Nee hoor, het een kan overgaan in het ander Zit een verschil in. Ik kan best verliefd op iemand zijn en nooit van hem houden, omdat het gewoon niet zover komt... zeg maar... Of van iemand houden zonder verliefd op hem te zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Nee hoor, het een kan overgaan in het ander Zit een verschil in. Ik kan best verliefd op iemand zijn en nooit van hem houden, omdat het gewoon niet zover komt... zeg maar... Of van iemand houden zonder verliefd op hem te zijn geweest.
Houden van is weer wat anders!
Oud 10-08-2002, 10:15
Evito
Evito is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Ja, ze is heel knap en ja, ze heeft een leuke rol in Gt/st. Maar kzag dr op Tv bij Kevin Masters en toen was ze niet zo leuk meer . Maar dat vind ik, en jij niet blijkbaar.

Boeiende reactie
Haha kun je me helpen en vertellen wat er daar niet zo leuk aan haar was? Ik heb haar daar niet gezien!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 11:54
Spyker
Spyker is offline
Iedereen zegt hier dat celebs onbereikbaar zijn. Dat is niet zo. Als jij haar echt wil ontmoeten dan kan dat. Je moet alleen zorgen dat je je een beetje inlikt in die kringen. Gewoon hard proberen. Naar america gaan en een beetje privé feestjes aflopen en heel hard je best doen om te zorgen dat de mensen je daar gaan mogen. Alles kan, als je er maar voor vecht.

edit: oww.. waar komt ze eignelijk vandaan? Als ze nlse is is het al veel gemakkelijker.

Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 12:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Iedereen zegt hier dat celebs onbereikbaar zijn. Dat is niet zo. Als jij haar echt wil ontmoeten dan kan dat. Je moet alleen zorgen dat je je een beetje inlikt in die kringen. Gewoon hard proberen. Naar america gaan en een beetje privé feestjes aflopen en heel hard je best doen om te zorgen dat de mensen je daar gaan mogen. Alles kan, als je er maar voor vecht.

edit: oww.. waar komt ze eignelijk vandaan? Als ze nlse is is het al veel gemakkelijker.
Ja ze is Nederlandse!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 12:10
bracelance
bracelance is offline
Natuurlijk kan het dat je verliefd bent op een celeb, was ik vroeger ook wel eens. Maar ECHT verliefd zijn kan ook, komt weinig voor, ik denk dat je pas kunt zeggen dat je echt verliefd op iemand bent als je de persoon hebt 'meegemaakt' in zijn of haar doen. Ik was vroeger ook gek van Angela Schijf maar gelukkig heeft zij een fout gemaakt waardoor ik mijn ogen open deed. Ze had haar haar afgeknipt, VRESELIJK vond ik het, dat mooie haar. Maarja, nu vind ik het wel weer leuk. Ik ben sinds 15 maanden niet meer verliefd geweest op een celeb. Heb sind die tijd de meest geweldige vriendin die er bestaat. Karin, ik hou van je!
Oud 10-08-2002, 12:11
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Evito schreef:

Ja ze is Nederlandse!
Kijk en als het de moeder van een schoolgenootje van mij het dan al lukt om het nummer van het vakantiehuisje van Jennifer Lopez van haar persoonlijk te ontvangen, waarom zou het jou dan niet kunnen lukken om deze celeb te ontmoeten? Het enige is alleen dat je niet moet gaan stalken, publieke optredens meiden en er eerst achter komen met wie ze omgaat, welke feestjes ze komt enz enz. er valt altijd wel ergens een uitnodiging voor een feestje te regelen hoor
Oud 10-08-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:

Houden van is weer wat anders!
Dat is toch liefde?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:01
Evito
Evito is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Kijk en als het de moeder van een schoolgenootje van mij het dan al lukt om het nummer van het vakantiehuisje van Jennifer Lopez van haar persoonlijk te ontvangen, waarom zou het jou dan niet kunnen lukken om deze celeb te ontmoeten? Het enige is alleen dat je niet moet gaan stalken, publieke optredens meiden en er eerst achter komen met wie ze omgaat, welke feestjes ze komt enz enz. er valt altijd wel ergens een uitnodiging voor een feestje te regelen hoor
Precies is ook wel mogelijk
ik heb ongeveer 25 namen van mensen die ze moet kennen, mensen waar zij bij op feestjes komt,
maar ik zeg niet dat ik echt actie wil ondernemen ofzo....
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:08
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Evito schreef:

Precies is ook wel mogelijk
ik heb ongeveer 25 namen van mensen die ze moet kennen, mensen waar zij bij op feestjes komt,
maar ik zeg niet dat ik echt actie wil ondernemen ofzo....
waarom niet? (puur uit interesse) omdat het pur verliefdheid is en het om het gevoel gaat? Omdat je niet echt de behoefte hebt om het een kans te geven of omdat je jezelf geen kans geeft?
Oud 10-08-2002, 17:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
Spyker schreef:

waarom niet? (puur uit interesse) omdat het pur verliefdheid is en het om het gevoel gaat? Omdat je niet echt de behoefte hebt om het een kans te geven of omdat je jezelf geen kans geeft?
Ik heb niet echt de behoefte,
maar meer nog: ik geef mezelf idd geen kans
(helemaal niet als ze al bezet is)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 17:31
Verwijderd
Ja, ben ik wel geweest ja..

Of ik echt verliefd was weet ik niet.. Ik denk dat ik meer uiterlijk gaf aan mn droomkarakter zeg maar

Ik ben bijv. ook echt lang verliefd geweest op een jongen bij mij op school.. Ik vond hem heel erg mooi etc etc etc.. Maar ik had nooit de intentie echt iets met hem te krijgen.. het was meer gewoon de lol van het verliefd zijn, een persoon om je op te richten enzo..

Het kwam bij mij gwoon ook voort uit soort angst voor de echte liefde enzow.. Onbereikbaar is onbereikbaar en dus veilig..

Nu zou ik denk ik niet meer echt verliefd worden op een celeb.. Alhoewel ik wel ontzettend weg kan zwijmelen bij bijv. Daniel Johns (zie avatar).. Ik kan het warm krijgen en vlinders in mn buik krijgen en alles van bijv. een interview met hem.. Maar das gewoon omdak hem heel mooi vind en denk dat als ik hem echt zou kennen hem heel aardig en alles zou vinden. Maar echt verliefd ben ik niet omdat hij zo onbereikbaar is..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
foto van Victoria Koblenko

damnz, als ik daar te lang naar kijk word ik ook spontaan verliefd!

Maargoed...
Ik was een paar jaar lang verliefd op Johnny Depp (ach ja).
Het gevolg was dat ik alle films gezien heb en dat m'n kamer helemaal was volgeplakt etc.
Tis vanzelf weer overgegaan...

Ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was...
Droom lekker over haar of fantaseer of weetikveel.
Het komt echt wel goed, ik kan me voorstellen dat je je depri voelt, maar probeer er iets positiefs van te maken

suc6 liefs,
Alicia
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 21:35
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat is toch liefde?
Nee hoor. Liefde is alleen de hartelijke genegenheden naar iemand toe, liefde spat uit in alles wat je doet. Als je van iemand houdt, ken je die persoon meestal beter en hoeft het zich niet zo extreem te uiten. Er zijn mensen die van hun hond houden, om maar eens een voorbeeld te noemen. Of mensen die van hun ouders houden, of vrienden... Maar niet verliefd zijn.
Oud 11-08-2002, 11:40
Evito
Evito is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, ben ik wel geweest ja..

Of ik echt verliefd was weet ik niet.. Ik denk dat ik meer uiterlijk gaf aan mn droomkarakter zeg maar

Ik ben bijv. ook echt lang verliefd geweest op een jongen bij mij op school.. Ik vond hem heel erg mooi etc etc etc.. Maar ik had nooit de intentie echt iets met hem te krijgen.. het was meer gewoon de lol van het verliefd zijn, een persoon om je op te richten enzo..

Het kwam bij mij gwoon ook voort uit soort angst voor de echte liefde enzow.. Onbereikbaar is onbereikbaar en dus veilig..

Nu zou ik denk ik niet meer echt verliefd worden op een celeb.. Alhoewel ik wel ontzettend weg kan zwijmelen bij bijv. Daniel Johns (zie avatar).. Ik kan het warm krijgen en vlinders in mn buik krijgen en alles van bijv. een interview met hem.. Maar das gewoon omdak hem heel mooi vind en denk dat als ik hem echt zou kennen hem heel aardig en alles zou vinden. Maar echt verliefd ben ik niet omdat hij zo onbereikbaar is..
Veilig, ja dat is een interessant woord. Daar moet ik eens over nadenken.
Het komt bij mij zeker niet in de eerste plaats door haar uiterlijk, ik was op een bepaalde manier geintrigeerd door de verhalen op haar site...
V e i l i g is het inderdaad, en dat is misschien wel een heel belangrijk punt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:41
Evito
Evito is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

damnz, als ik daar te lang naar kijk word ik ook spontaan verliefd!

Maargoed...
Ik was een paar jaar lang verliefd op Johnny Depp (ach ja).
Het gevolg was dat ik alle films gezien heb en dat m'n kamer helemaal was volgeplakt etc.
Tis vanzelf weer overgegaan...

Ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was...
Droom lekker over haar of fantaseer of weetikveel.
Het komt echt wel goed, ik kan me voorstellen dat je je depri voelt, maar probeer er iets positiefs van te maken

suc6 liefs,
Alicia
Mooie foto he!!

Johnny Depp ziet er ook niet misselijk uit nee,
van hem zijn tenminste grote posters te krijgen
Dat depri gevoel is inmiddels al
weer wat minder!
Tnx!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:34
Bor
Bor is offline
ik ben een tijdje helemaal weg geweest van Rachel van sclub 7

*zucht*

dan zat ik voor de tv en dacht: SJEEEEEEEEEE ze is leuk ze is leuk, ze is mijn droomvrouw ze is mijn droomvrouw ik wil met haar ik wil met haar..

en na 5 minuten was t weer over

Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:05
Dminor
Dminor is offline

Dit was de mijne... *Zwijmelt nog steeds*
Oud 11-08-2002, 16:06
Dminor
Dminor is offline
Waarom doet zo'n ding het nooit?
Oud 11-08-2002, 16:10
Dminor
Dminor is offline
http://www.katieholmespictures.com/c.../mo/pg1/m4.gif
Zo dan. Neem vooral niet de moeite te kijken, ajb.
Reageren

Regels voor berichten