Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Met 23 ben je echt niet heel oud als eerstejaars. Als je dan maar wel gewoon in vijf jaar afstudeert, want anders heb je wel een achterstand ten opzichte van jongeren (een net afgestudeerde academicus van 30 is nogal impopulair als je ook een net afgestudeerde academicus van 24 kunt krijgen). Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nijmegen is ook echt leuk hoor. De man/vrouw-verhouding is er ongeveer gelijk aan Utrecht (misschien in Utrecht íets meer vrouwen, maar als je als meisje in Nijmegen zit betekent dat dus meer kerels) en het karakter van de stad is ongeveer hetzelfde: een grote student/burger-verhouding, dus veel jonge mensen op straat, veel leuke kroegen en veel terrassen. De universiteit en de studenten nemen in beide steden een duidelijk kenbare, centrale plaats in.
Dus tenzij je écht moet kotsen van Nijmegen en gruwelijk graag in Utrecht wilt zitten zou ik gewoon niet switchen. Kost moeite, kost je een jaar tijd, en zo enorm veel levert het ook weer niet op. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben 20 en ik begin in sept met psychologie in leiden ![]()
|
pff, bij mij in de collegezaal lijk ik wel jong met m'n 19 jaar. D'r zijn zat anderen van 19, maar er zijn er ook genoeg van midden 20 (vaak al een studie achter de rug / gestopt) en de leeftijd loopt op tot een jaar of 50.
||
Citaat:
![]() maarja je weet het idd niet totdat je je klas tegenkomt ![]() in mijn geval heb ik een mentorgroep dus ik ben benieuwd wat de gemiddelde leeftijd daarvan is. tot nu toe hou ik mezelf er maar mee bezig dat er een kans is dat ik 1 van de "oudere" ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #8 MizZoo | 500 | 21-03-2011 22:50 | |
Psychologie |
ASPO Blits: Luister gratis naar toegankelijk toponderzoek ASPOBlits | 0 | 17-07-2010 08:36 | |
Psychologie |
Vriendin heeft hulp nodig. Oezem | 26 | 13-10-2009 17:44 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Studeren |
Antropologie saturday | 13 | 26-10-2006 09:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
respondentes 14-17 jaar gezocht in Utrecht/Nijmegen Barbara79 | 11 | 01-09-2004 13:05 |