Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 19:26
Verwijderd
dreads zijn gaaaaafff!! ik wil ze ook ik weet alleen nie of ze mij staan, daarom eerst maar ff zelf hele neppe draaien met haarlak, en ik denk eigenlijk nie dat me ouders ut leuk zullen vinden.....smeek smeek smeek...???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2002, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
als het goed is zie je hier hoe me haar er een uur geleden uit zag

tis wel een beetje vol en bol nog maar dat wpordt minder in de dagen en keren wassen

Jeej.....supermooi zeg
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:28
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*ook dreadhead*

Weeeeeeeeeeeeereld uitvinding weinig omkijk naar alleen af en toe wassen en bijwerken en hoppa klaar.
Oud 09-08-2002, 13:48
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
feline schreef:
Ik vind het meestal wel gaaf staan Zou het zelf alleen niet zo snel nemen...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

ze zijn niet oncomfortabel als je dat bedoelt

t verviltingsproces valt alleen eenbeetje tegen
ja..en of het meeviel om je haar nietmeer te kunnen wassen enzo, en of ze nog mooi zijn en alles .. maargoed xie vanzelf wel hoe het bij mij gaat denk ik
Oud 10-08-2002, 13:35
Reemz
Reemz is offline
Ik had dreads, en ik vind het nog steedssssssssssssss supermooi! Kep een zwak voor dreads!

Oud 10-08-2002, 21:06
diamonde
diamonde is offline
Hallo....

Dreads??? NO THANK YOU!!!!
Ik vind ze echt heel erg lelijk....

Ten 1e: het ziet er behoorlijk vies uit.. denk aan een zwerver met vet, vies haar tenzij je het heel goed onderhoud.. wat overigens de meesten niet doen..
Ten 2e: het is heel slecht voor je haar.. je eigen haar kan afbreken enzo, dus echt bevorderlijk is het niet...
Ten 3e: je haar is echt heel lelijk als de dreads eruit zijn... dusse NOT DONE!!!

Maar goed, iedereen moet het zelf maar weten maar ik vind ze UGLY!!!

Luvs,
diamonde
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 21:33
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
diamonde schreef:
[B]Ten 1e: het ziet er behoorlijk vies uit.. denk aan een zwerver met vet, vies haar tenzij je het heel goed onderhoud.. wat overigens de meesten niet doen..
Misschien met je je smetvrees eens opzij zetten en naar iemand met dreads toegaan.... ik geef toe dat het er op 2 kilometer afstand, snachts in een mistig weiland en met een muur van 2 meter ertussen erg ranzig uitziet.... maar van dichtbij valt het heus wel mee...
Citaat:
Ten 2e: het is heel slecht voor je haar.. je eigen haar kan afbreken enzo, dus echt bevorderlijk is het niet...
Duh.

Het gemiddelde permanentje is ook niet zo geweldig voor je haar.
Citaat:
Ten 3e: je haar is echt heel lelijk als de dreads eruit zijn... dusse NOT DONE!!!
Dan scheer je je kaal :?

trouwens, het is niet waar... een maat van me heeft 2 jaar dreads gehad, en is nu bezig ze eruit te kammen.... en het haar wat eronder zit, is niets mis mee... ziet er nog perfect uit... (ik laat de mijne nog ff zitten trouwens)

Citaat:
ik vind ze UGLY!!!
Je hoeft dan ook niet met me naar bed hoor....

Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:17
Faery
Faery is offline
diamonde is toch een merk frituurvet..?
Oud 10-08-2002, 22:52
Hukkie
Hukkie is offline

[ontopic] Ik vind dreads een werelduitvinding, en daarnaast is het echt niet zo vies als Diamonde en andere dreadfoben onder ons denken. Je haar heeft de eigenschap zichzelf na enige tijd schoon te maken. Bij zwervers zit dat wel iets anders omdat die zich meestal niet in de meest propere omgevingen bevinden.

Niest persoonlijks hoor Diamonde, maar hoe kun jij in des hemelsnaam spreken voor de hele bedreade Nederlandse populatie? Als je je een beetje had ingelicht weet je dat er veel shampoos bestaan voor dreads en dat veel mensen echt wel moeite doen om schoon en verzorgd met hun dreads voor de dag te komen.
Oud 11-08-2002, 09:42
diamonde
diamonde is offline
Hallo....

Ik spreek niet voor niet voor de hele nederlandse bevolking hoor!!!
Het is mijn persoonlijke mening...
Ik ben inderdaad geen expert op het gebied van dreads maar de mensen met dreads die ik van gezicht ken, verzorgen het haar niet zo als hoe het moet waardoor het er behoorlijk smerig uit gaat zien..

Groetjes,
diamonde
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:23
Jules
Jules is offline
Citaat:
diamonde schreef:
Hallo....

Ik ben inderdaad geen expert op het gebied van dreads maar de mensen met dreads die ik van gezicht ken, verzorgen het haar niet zo als hoe het moet waardoor het er behoorlijk smerig uit gaat zien..

Groetjes,
diamonde
..had je eerder moeten zeggen
Oud 11-08-2002, 11:38
~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
ik heb eerst 2 jaar dreads gehad en toen werd ik er gek van toen heb ik ze afgeknipt, maar ik had meteen spijt.
Dus nu heb ik ze weer sinds een paar weken

Als je ze goed verzorgt is er niks vies aan. Ik smeer er geen troep in (wax zorg er alleen maar voor dat er stof aan je haar blijft plakken en het houdt bovendien het vervilten van je dreads tegen. ). Ik vind het ook vies als ik iemand zie met van achteren aanelkaar gegroeide dreads die alle kanten op pluizen

Als dreads goed verzorgt zijn , zijn ze werelduitvinding
Oud 11-08-2002, 12:12
Yamyam
Yamyam is offline
Ik vind dreads heel mooi staan en wil ze zelf ook HEEL graag, maar ze zijn zo vreselijk duur. En ik heb echt absoluur niet meer dan 150 GULDEN over voor zoiets.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:20
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ik vind dreads heel mooi staan en wil ze zelf ook HEEL graag, maar ze zijn zo vreselijk duur. En ik heb echt absoluur niet meer dan 150 GULDEN over voor zoiets.
dan laat je het toch door bekenden doen.. of door mensen hier op het forum, dr kunnen vast wel een paar mensen dat ff regelen voor niet alteveel.

vind ze wel heel cool trouwens jah, heel mooi
Oud 11-08-2002, 13:11
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
diamonde schreef:
Hallo....

Groetjes,
diamonde
Dan ken je vrij vieze mensen.

Ik heb het een beetje fout geformuleerd maar ik bedoelde dus dat jij meteen even de meeste dreads als onverzorgd hebt beoordeeld, dat komt vrij ongeinformeerd over en ook enigzins bevooroordeeld. Maar dat is mijn mening.
Oud 11-08-2002, 20:38
Reemz
Reemz is offline
Citaat:
~ImaginaryGirl~ schreef:
ik heb eerst 2 jaar dreads gehad en toen werd ik er gek van toen heb ik ze afgeknipt, maar ik had meteen spijt.
Dus nu heb ik ze weer sinds een paar weken

Als je ze goed verzorgt is er niks vies aan. Ik smeer er geen troep in (wax zorg er alleen maar voor dat er stof aan je haar blijft plakken en het houdt bovendien het vervilten van je dreads tegen. ). Ik vind het ook vies als ik iemand zie met van achteren aanelkaar gegroeide dreads die alle kanten op pluizen

Als dreads goed verzorgt zijn , zijn ze werelduitvinding

Ik heb ook veel spijt van dak me dreads heb afgeknipt....vind het nu maar nix zonder dreads.... hehe, UT LIJKT WEL EEN VERSLAVING

Maar goed, Latur
Oud 11-08-2002, 21:47
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Reemz schreef:

Ik heb ook veel spijt van dak me dreads heb afgeknipt....vind het nu maar nix zonder dreads.... hehe, UT LIJKT WEL EEN VERSLAVING

Maar goed, Latur
tis verslaving

je moet ze gewoon weer nemen
(me= imarinary girl/ olga)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten