![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar idd, ontopic: we hadden het over ome mugabe, beter bekend als 'de afrikaanse hitler'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga rustig door met het Westen en de blanken alles in de schoenen te schuiven (zo ben je wel bepaalde vooroordelen aan het bevestigen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Blanke meesters of Mugabe, wie zouden jullie kiezen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 15:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat om de kern van waaruit gehandelt is.Dat was op zich een nobel doel maar het is op een onhumane manier uitgevoerd, al die collectieve verontwaardiging over landonteigingen komt alleen maar voort uit ongenoegen van een paar rijke stinkerds die verlies van inkomsten niet kunnen verkroppen. Ik kan een overheid die belangrijke sectoren onder haar supervisie houdt wel waarderen. Eigenlijk zouden ze een voorbeeld aan Cuba moeten nemen, wil er echt wat veranderen aan de situatie waarin de mensen aldaar leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom eens met argumenten ipv die sullige one liners |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat democratie werkt, zie je wel in Nederland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben geluk dat we in een goedwerkende democratie vertoeven ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
in VS waar er nauwelijks verschil is tussen de republikeinen en democraten.In Duitsland werkt het een stuk beter omdat de drempel 5% is. In Frankrijk en GB(waar het amerikaanse stelsel van afgeleid is) is dat 50%. Dus als dat niet wordt gehaald omdat er meerdere partijen meedoen vind er een tweede ronde plaats.Hoeveel snipperpartijen er in de VS ook zijn ze hebben niks in te brengen. Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 19:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ciao Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 19:49. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe trouwens niet zo schijn heilig en hypocriet met je 'onderbouwing'. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal het nog eens heel duidelijk voor je uitleggen, dat wat jij de o zo geweldige democratie noemt werkt lang niet in alle landen en manifesteert zich vaak op verschillende manieren net als het communisme. Democratie is zeker niet zaliging makend er zijn tal van democratische landen waar er misstanden heersen door het stysteem.Het is achterlijk omdat het in de ene land niet werkt het meteen maar naar de prullenbak te verwijzen, in cuba werkt het beter dan de democratie voorheen. Wat zegt dat?Dat sommige staatsvormen beter werken in het ene land dan de andere, dat is op zich mijn mening en die onderbouw ik nu mag jij dat betwisten met argumenten oke? Ik ben zeker geen heilige maar ik ben wel in staat tot een serieuze discussie ,nu mag jij dat eens aantonen ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Communisme heeft nooit gewerkt, dat zie je wel in de geschiedenis. Mensen die dat betwisten, kan ik moeilijk serieus nemen. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Schijndemocratie- daar bedoel ik democratien mee die eerlijk verlopen maar de burger een beperkt keuze heeft. Ik gaf als voorbeeld landen met tweepartijenstelsel zoals de VS. Zimbabwe is zolang er geen eerlijke verkiezingen zijn an isch niet een democratie te noemen, ondanks wat mugebabe zichzelf wijsmaakt. Citaat:
Citaat:
Voorheen was het nou niet echt geweldig ook al hadden ze zogenaamde pseudo westerse idealen als vrijheid van meningsuiting de meeste mensen konden amper in hun primaire behoeftes voorzien. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|