Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar als je geen baan hebt vind je geen huis, en als je geen huis hebt is het ook lastig om naar een baan te zoeken. Oh, Dilemma. Ik moet gewoon rijk worden met krasloten. Of jullie moeten me financieel willen steunen. Die duizenden scholieren.com leden kunnen heus allemaal wel een eurootje missen ![]() PS: Rutger heeft gelijk.
Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 21:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga lesbisch worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
bitches |
![]() |
||
Citaat:
en ik haat jongens ook, dat cute jochje van gister stond later met een chick te zoenen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ehm ik heb vandaag gewerkt en maar 25 euro verdiend want ik moest portretten maken op een eng festival met freaks, creeps, nerds en gothics en ik ben te goed voor deze wereld dus ik vroeg te weinig geld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja, vandaag gewerkt van 12 tot 20 en nu ben ik moe en moet ik eigenlijk leren voor mn theorieexamen voor mn rijbewijs maandag:/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gewerkt & wilde daarna een hele avond niets doen omdat ik naar was van iets wat ik vandaag gehoord had, maar toen we net op de bank lagen met films&eten belden mijn ouders dat we mee moesten gaan eten in de stad. Hebben we net gedaan en nu zit ik bij een vriend en gaan we toch maar uit. En morgen ga ik SLAPEN. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga nu de computer afsluiten en daarna slaaaaaapen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben blij dat deze kk-dag bijna voorbij is en ik ga zo slapen want ik ben moe
|
|