Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dalton is zelfstandig onderwijs. Je krijgt voor elk vak een taak mee die in 1 blok afgerond moet zijn (blok duurt 3 weken). Elke dag heb je daarvoor een Daltonuur, dat is een extra uur (daarom duren alle normale lesuren 40 min. ipv 50) en dan mag je zelf bepalen waarje zit en waar je aan werkt, zolang alles maar af komt
![]() ![]() Meer info: http://www.dalton.nu/
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus voor de ts: zoveel ouder zal je niet zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Hoiii!!
thnx voor reagere allemaal (A) ennee... wat betreft dat Dalton-school, doet me beetje denken aan montessori (of iets dergelijks..), gaat mijn buurjongetje ook naartoe. Zoals jullie het omschrijven klinkt het bestwel relaxed ![]() ![]() trouwens, er zijn inderdaad wel wat mensen blijven zitten in havo 4 had ik gehoord, en er zijn 2 jongens die ook van ath4 naar havo4 gaan, dus ben zeker niet alleen. hihihi Citaat:
liefs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij op school (dalton en ik doe VWO) krijg je geen huiswerk (nooit? ook in de eerste niet) en moet je zelf maar kijken of je iets uitvoert of niet het is allemaal je eigen verantwoordelijkheid en docenten zeggen nooit iets over huiswerk of opdrachten die je moet maken. Dat zoek je allemaal maar lekker zelf uit. Je (t)huiswerk veroorzaak je dus zelf als je niets in de les doet. Bij ons verschilt havo/vwo niet veel behalve dat de stof anders is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Educatie en uw lifestyle. Trimm Trabb | 163 | 18-06-2006 23:31 | |
Studeren |
Via de havo of mbo? aLackofColor | 20 | 11-01-2005 10:39 | |
Eindexamens 2003 |
Ehm.... ik ben ergens achter gekomen 8| uh-oh AJMouse | 97 | 01-06-2003 21:40 | |
Psychologie |
down door school? sander50 | 22 | 18-11-2002 10:27 | |
Algemene schoolzaken |
Van Ath. 3 naar Havo 3???plz. reageer! ikalto | 11 | 06-12-2001 14:08 |