![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan alleen naar het 2e jaar als je weer meeloot met geneeskunde je mag niet zomaar overstappen, je moet dus wel ingeloot zijn. En je kan alleen maar naar het 2e jaar in Nijmegen, omdat Nijmegen en UT veel samenwerken en de medische vakken voor TG ongeveer gelijk lopen met geneeskunde in Nijmegen, bij andere universiteiten is dit lastiger. Ik heb dit jaar TG gedaan maar wilde liever toch geneeskunde doen (ga ik nu ook doen aan de VU a'dam). Wel weer in het 1e jaar, mede omdat ik net mijn P niet had en omdat amsterdam leuker leek dan nijmegen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zou eerst overstappen naar tweede jaar autonoom in Maastricht, was daar ook al voor toegelaten. Door gedoe met woning ben ik naar Den Haag gegaan. Omdat dat m.i. een hele goede opleiding is (en de connectie met de universiteit Leiden)had ik het er wel voor over om weer in de eerste te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
waarom?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 10:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ik word nooit gewoon. Verwijderd | 313 | 02-12-2005 19:07 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren, hoe doe je dat? marrrk15 | 50 | 14-11-2005 16:14 | |
Algemene schoolzaken |
introductieweek Verwijderd | 223 | 25-08-2005 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |