Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik was gister eens naar de nieuwe now en wow geweest leuk ![]()
||
Citaat:
volgende keer een kaasmachine gebruiken, gaat veel beter. hier spreekt iemand met ervaring ![]() ohja, ik heb afgelopen vrijdag gewerkt, EN KANKERTYFUS WAT EEN SCIJTZOOI. mijn baas had er een kutzooi van gemaakt en besloten dat we maar anderhalf uur over moesten werken omdat hij zijn zaakjes niet goed regelt. ook kwam de vracht te laat dus om tien uur was ik eindelijk klaar ipv acht uur. volgende dag van 12 tot 20.30 gewerkt en mijn baas had schijnbaar nogal spijt bvan zijn gekut bij alle medewerkers, waaronder eentje ontslag had geomen door zijn aanhoudende gezeik, want de volgende ochtend rook hij naar drank en had hij een kater. leuk joooh, op je 25e een drankprobleem omdat je niet naar je werknemers kan luisteren. nouja en gisteren heb ik na m'n werk donnie darko gekeken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was naar gaypride en willeke was geweldig en anneke grönloh is het vleesgeworden camp (l), ik heb nog nooit zoveel mannen met zulke foute muziek zien meezingen en ze kenden ook allemaal de woorden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hey wat grappig ik zag Otis net bij die Bertbart naar binnen gaan en ze zongen liederen van Willeke Alberti ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel wat fijn dat je er weer bent ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: