Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij was de toeslag trouwens niet erg veel. Het was anders halfpension, maar voor 7.50 pppd extra kreeg je er middageten en all inclusive bij. Op zich was het voor mij dus wel rendabel. Als je nagaat dat een kop koffie al 1.50 euro is, en een colaatje toch ook snel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bovendien betaal je voor het half-pension waarschijnlijk ook al heel wat. Aangezien ik het ontbijt oversla is mijn avondeten dan in verhouding behoorlijk duur en zeker als je kijkt naar hoe eentonig het vaak is in all-inclusive hotels. Met restaurantjes ben je dan lekkerder en goedkoper uit. Voor sommige mensen is dit ideaal en stukken goedkoper, maar er zijn ook zat mensen die all-inclusive zitten en het er lang niet uit halen! maar van dat soort mensen moeten de hotels het ook hebben natuurlijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik mn kopje koffie dubbelbetaal kan idd wel. Maar aangezien ik soms ook een dagje wegga, wil ik dan ook wel een kopje hebben. Maar dat compenseer ik wel weer door de avond. Maar zo is het ook maar, de ene zal het er makkelijk uithalen. Tuurlijk betalen de hotels de inkoopprijsen ervoor en verdienen ze erdoor. Maar bij mij werden er dan wel veel sterke dranken geschonken. Het is natuurlijk maar net wat je zelf neemt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer alleen aan te geven dat veel mensen zich blind staren op dat 'gratis' gebeuren, terwijl ze niet beseffen dat ze er voor veel meer zitten dan anders het geval was geweest. Maar het gemak dat je er van hebt is zonder meer aanwezig en dat vond ik zelf ook erg lekker toen ik all-inclusive zat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2000 euro voor 15 dagen ![]() maar gewoon dat je drinken kan halen en je hoeft er niet voor te betalen
||
Citaat:
een kennis van mij was daar bij ![]() Hij is daar met zijn vriendinnetje op vakantie en ze wilde DIE bus in, maar hadden (gelukkig) geen cash geld bij dus liepen weg om eerst geld te pinnen en de volgende te pakken en toen ze 30 m verderop waren 'BOEM'....wat een geluk...anders had ik binnenkort 2 begrafenissen ![]() ongelovelijk eigenlijk... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn hotel was in dit geval een 3 sterren hotel, waarvan werd gezegd dat het all inclusive de laatste redding was om het hotel van het faillisement te redden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed ontopic: ik heb in Turkije een week all-inclusive gezeten, was wel fijn, zeker omdat je daar een groot deel van je tijd bij in en om het hotel zit. Op het strand gratis flesjes water enzo. En net zoveel eten als je wil én heel veel keuze. Je kon alleen geen buitenlands gedestilleerd drinken nemen of iets uit de minibar, daar moest je voor betalen. Maar goed, dat overleef je wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij eet en drink je niet de hele dag. Maar je haalt gewoon iets wanneer je daar zin in hebt. En ja je hebt mensen die de hele dag aan het zwembad hangen, maar dat is niets voor mij. Zoals Bloem zegt, het is gewoon luxe luieren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat neemt niet weg dat er veel mensen zijn die nagenoeg de hele vakantie, op een paar excursies na misschien, in en rond het hotel hangen. En daar is uiteraard niets mis mee als dat is waar je van houdt, tis alleen niets voor mij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
@Sido: heeft weinig te maken met geld over, misschien is die reis gewoon 1500 waard naast het vliegen. Bovendien is het soms wel 4 uur vliegen naar Turkije. Niet dat het veel is, ben zelf 10 uur gewend. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Check: http://www.adakule.com/html/eng/eng_index.html en: http://www.xanaduresort.com.tr/eng/00open.php Allebei vijf sterren, maar de één is drie keer zo duur dan de ander. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #1907 Neko* | 500 | 20-02-2014 21:28 | |
Drugs & Alcohol |
Binnenlands gedestilleerd Nonny | 29 | 01-07-2013 20:58 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau-Topic #3 snoopy | 501 | 27-01-2010 14:59 | |
Seksualiteit |
Verstandelijk gehandicapten en flekszorg (seks) gothicje | 60 | 26-01-2007 11:14 |