Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 09:39
Verwijderd
Afgelopen vakantie kon ik dat bijboeken bji het hotel waar ik logeerde. Ik kreeg een bandje om en kon daarmee zoveel drinken bestellen als ik wilde van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds. Alle frisdranken, koffie, thee, bier, wijn, sangria, rum, whiskey. Maar ook zakjes chips, broodje hamburger en ijs zaten erbij.
Ik vond het gewoonweg ideaal. Geen zorgen maken over of je nog wel genoeg geld hebt voor een drankje. Gewoon halen waar je zin in hebt, laten staan als je niet meer hoeft.

wie heeft het ook wel eens gehad en hoe beviel het?
Advertentie
Oud 15-07-2005, 11:49
evanescence
evanescence is offline
nog nooit gehad maar lijkt me geweldig!!!
Oud 15-07-2005, 11:58
Princesita
Princesita is offline
Paar keer megemaakt, is wel . Maar je gaat er wel onnodig veel door eten soms haha...
Oud 15-07-2005, 12:51
Balance
Balance is offline
Ik heb het wel gehad, maar het geniet niet mijn voorkeur.

Kijk, constant drinken kunnen halen is leuk, maar je gaat er ook onzinnig veel door eten en meestal betaal je d'r een behoorlijke prijs voor (wel in hotels waar het ook echt wat voorstelt). Het eten wordt na een paar dagen eentonig en je voelt je bijna verplicht om 's middags niet lekker op een terrasje te gaan zitten maar terug te gaan naar je hotel; je hebt immers al betaalt voor je eten en drinken daar.

Ik pak liever 's middags ergens een broodje en ga 's avonds uit eten. Vaak is dat niet eens zoveel duurder.
Oud 15-07-2005, 13:18
Verwijderd
Uiteindelijk betaal je er toch voor, maar op zich is het wel handig, je hoeft niet met geld aan het zwembad/strand te gaan liggen en dat ergens bewaren ed (als dat ook bij het hotel is). In Turkije hadden wij ook all-inclusive, maar niet zo extreem als TS omschrijft, de 'gewone' dingen (als ontbijt, lunch, avondeten, tussendoortje, siroop, frisdrank, bier en wijn) waren all-inclusive, sterke drank niet. Ik ben er niet meer door gaan eten, degene met wie ik samen was ook niet. (Nu eet ik sowieso niet zoveel en ik drink alleen frisdrank en water, het is voor mij dus niet echt 'rendabel', maar goed, je kon daar alleen maar all-inclusive boeken volgens mij, dus ja. )
Oud 15-07-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-07-2005 @ 13:51 :
Ik heb het wel gehad, maar het geniet niet mijn voorkeur.

Kijk, constant drinken kunnen halen is leuk, maar je gaat er ook onzinnig veel door eten en meestal betaal je d'r een behoorlijke prijs voor (wel in hotels waar het ook echt wat voorstelt). Het eten wordt na een paar dagen eentonig en je voelt je bijna verplicht om 's middags niet lekker op een terrasje te gaan zitten maar terug te gaan naar je hotel; je hebt immers al betaalt voor je eten en drinken daar.

Ik pak liever 's middags ergens een broodje en ga 's avonds uit eten. Vaak is dat niet eens zoveel duurder.
Dat vond ik eigenlijk niet. Dat op terrasje zitten is natuurlijk wel zo. Maar als ik ergens anders ben, en zin heb in een kop koffie zal ik die niet laten staan denk ik.
Bij mij was de toeslag trouwens niet erg veel. Het was anders halfpension, maar voor 7.50 pppd extra kreeg je er middageten en all inclusive bij. Op zich was het voor mij dus wel rendabel. Als je nagaat dat een kop koffie al 1.50 euro is, en een colaatje toch ook snel.
Oud 15-07-2005, 14:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-07-2005 @ 14:43 :
Dat vond ik eigenlijk niet. Dat op terrasje zitten is natuurlijk wel zo. Maar als ik ergens anders ben, en zin heb in een kop koffie zal ik die niet laten staan denk ik.
maar je betaalt er in feite wel voor bij je hotel, dus je betaal dat kopje koffie wel dubbel.

Citaat:
Bij mij was de toeslag trouwens niet erg veel. Het was anders halfpension, maar voor 7.50 pppd extra kreeg je er middageten en all inclusive bij. Op zich was het voor mij dus wel rendabel. Als je nagaat dat een kop koffie al 1.50 euro is, en een colaatje toch ook snel.
7,50 voor middageten + drinken vind ik al best veel. Kijk, als je flink drank in slaat krijg je het er goed uit, maar als ik naar mezelf kijk valt dat wel mee. Ik at vaak 's middags bij een terrasje en voor zo'n 3 euro had je echt een lekker broodje. Een stuk beter dan in het all-inclusive hotel. 1,50 voor wat drinken erbij en je houdt nog 3 euro over om een fles drinken van te kopen en om bij het zwembad nog een keer wat te pakken.
Bovendien betaal je voor het half-pension waarschijnlijk ook al heel wat. Aangezien ik het ontbijt oversla is mijn avondeten dan in verhouding behoorlijk duur en zeker als je kijkt naar hoe eentonig het vaak is in all-inclusive hotels.
Met restaurantjes ben je dan lekkerder en goedkoper uit.

Voor sommige mensen is dit ideaal en stukken goedkoper, maar er zijn ook zat mensen die all-inclusive zitten en het er lang niet uit halen! maar van dat soort mensen moeten de hotels het ook hebben natuurlijk..
Oud 15-07-2005, 14:04
Verwijderd
Het gaat natuurlijk ook gewoon om het gemak...het is gewoon makkelijk dat je geen geld ed mee hoeft te nemen en je hoeft ook geen drinken mee te nemen (waarvoor je eigenlijk ook weer een koelbox mee moet nemen, anders wordt het warm, enz.).
Oud 15-07-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-07-2005 @ 15:00 :
maar je betaalt er in feite wel voor bij je hotel, dus je betaal dat kopje koffie wel dubbel.

7,50 voor middageten + drinken vind ik al best veel. Kijk, als je flink drank in slaat krijg je het er goed uit, maar als ik naar mezelf kijk valt dat wel mee. Ik at vaak 's middags bij een terrasje en voor zo'n 3 euro had je echt een lekker broodje. Een stuk beter dan in het all-inclusive hotel. 1,50 voor wat drinken erbij en je houdt nog 3 euro over om een fles drinken van te kopen en om bij het zwembad nog een keer wat te pakken.
Bovendien betaal je voor het half-pension waarschijnlijk ook al heel wat. Aangezien ik het ontbijt oversla is mijn avondeten dan in verhouding behoorlijk duur en zeker als je kijkt naar hoe eentonig het vaak is in all-inclusive hotels.
Met restaurantjes ben je dan lekkerder en goedkoper uit.

Voor sommige mensen is dit ideaal en stukken goedkoper, maar er zijn ook zat mensen die all-inclusive zitten en het er lang niet uit halen! maar van dat soort mensen moeten de hotels het ook hebben natuurlijk..
Ja zo zie jij het dan toch anders denk ik. Ik ontbijt namelijk wel gewoon in het hotel. Middageten is natuurlijk wel een complete maaltijd waardoor ik zelf geen behoefte meer heb om tussendoortjes te eten. Wanneer ik maar één broodje eet weet ik van mezelf dat ik om 5 uur 's middags alweer trek heb.
Dat ik mn kopje koffie dubbelbetaal kan idd wel. Maar aangezien ik soms ook een dagje wegga, wil ik dan ook wel een kopje hebben. Maar dat compenseer ik wel weer door de avond.

Maar zo is het ook maar, de ene zal het er makkelijk uithalen. Tuurlijk betalen de hotels de inkoopprijsen ervoor en verdienen ze erdoor. Maar bij mij werden er dan wel veel sterke dranken geschonken. Het is natuurlijk maar net wat je zelf neemt.
Oud 15-07-2005, 16:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2005 @ 15:04 :
Het gaat natuurlijk ook gewoon om het gemak...het is gewoon makkelijk dat je geen geld ed mee hoeft te nemen en je hoeft ook geen drinken mee te nemen (waarvoor je eigenlijk ook weer een koelbox mee moet nemen, anders wordt het warm, enz.).
klopt. dat is in de meeste gevallen ook het belangrijkst aan all-inclusive.
Ik probeer alleen aan te geven dat veel mensen zich blind staren op dat 'gratis' gebeuren, terwijl ze niet beseffen dat ze er voor veel meer zitten dan anders het geval was geweest.
Maar het gemak dat je er van hebt is zonder meer aanwezig en dat vond ik zelf ook erg lekker toen ik all-inclusive zat.
Oud 15-07-2005, 22:10
cyntha
cyntha is offline
Ik vond het wel handig. Het is ideaal voor een relax vakantie.
Oud 15-07-2005, 22:19
Verwijderd
Lijkt mij niet zo. Ik ga liever 's avonds uit eten in de stad. Met all inclusive ben je wel min of meer verplicht om het in het hotel te eten.
Oud 16-07-2005, 01:57
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
wij gaan elk jaar all inclusive.
erg makkelijk en lekker, gewoon wat halen waneer je wilt voor niks natuurlijk
Oud 16-07-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 16-07-2005 @ 02:57 :
voor niks natuurlijk
Het is niet voor niets: je betaald er gewoon voor.
Oud 16-07-2005, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 10:18 :
Maar het is wel het idee dat je niets hoeft af te rekenen wanneer je iets haalt.
Oud 16-07-2005, 11:16
Roxy
Roxy is offline
Ik hou niet zo van all inclusive en vol pension dingen, ik zou het ook vervelend vinden om ergens op een terras te gaan zitten omdat je al voor al je drinken hebt betaald, en ik vind 's avonds restaurantjes veel leuker en minder eentonig..
Oud 16-07-2005, 18:22
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 10:18 :
Jah okeej dat is waar, je betaalt er genoeg voor.
2000 euro voor 15 dagen
maar gewoon dat je drinken kan halen en je hoeft er niet voor te betalen
Oud 16-07-2005, 21:49
Verwijderd
Dat is toch wel zo burgerlijk.
Oud 16-07-2005, 22:02
levi's
levi's is offline
De kwaliteit van de 'all inclusive arrangement' ligt aan het hotel waar je in verblijft. Als je in een 2of3 sterren hotel verblijft met All inclusive moet je er niet al te veel van verwachten.

Ikzelf ben dit jaar naar Turkije geweest (Kusadasi, vandaag aanslag geweest ) in een 5sterren hotel. Het all inclusive was gewoon NIET NORMAAL. Er waren allemaal verschillende restauranten waar je vanalles kon eten, elke dag anders en in de middag kon je bij de bar Pizza of Hot dogs krijgen

Je begrijpt dat ik die week was aangekomen
Oud 17-07-2005, 07:32
Verwijderd
Ik zat ook in Kusadasi, ook in een vijfsterren hotel (maar vijfsterren daar is geen vijfsterren hier, zo luxe ed vond ik het iig niet)...ik vond het all inclusive wel meevallen...en als ik hoor hoe in andere hotels is, dan helemaal. Maar lekker makkelijk was het zeker.
Oud 17-07-2005, 10:41
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
levi's schreef op 16-07-2005 @ 23:02 :

(Kusadasi, vandaag aanslag geweest )

een kennis van mij was daar bij
Hij is daar met zijn vriendinnetje op vakantie en ze wilde DIE bus in, maar hadden (gelukkig) geen cash geld bij dus liepen weg om eerst geld te pinnen en de volgende te pakken en toen ze 30 m verderop waren 'BOEM'....wat een geluk...anders had ik binnenkort 2 begrafenissen

ongelovelijk eigenlijk...
Oud 17-07-2005, 13:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-07-2005 @ 08:32 :
Ik zat ook in Kusadasi, ook in een vijfsterren hotel (maar vijfsterren daar is geen vijfsterren hier, zo luxe ed vond ik het iig niet)...ik vond het all inclusive wel meevallen...en als ik hoor hoe in andere hotels is, dan helemaal. Maar lekker makkelijk was het zeker.
Het is inderdaad heel verschillend. Mijn ouders gaan geregeld naar Turkije (zitten nu ook in 't vliegtuig ) en gaan altijd all inclusive. Ze hebben hotels meegemaakt waarbij je elke dag hetzelfde moest eten tot hotels waarbij je uit een 15 meter lange buffettafel kon kiezen voor alleen al het voorgerecht. Sommige hotels zijn hun sterren echt waard, maar van anderen wordt wel eens gezegd dat zij hun sterren konden 'kopen'.
Oud 17-07-2005, 13:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
evanescence schreef op 17-07-2005 @ 11:41 :
een kennis van mij was daar bij
Hij is daar met zijn vriendinnetje op vakantie en ze wilde DIE bus in, maar hadden (gelukkig) geen cash geld bij dus liepen weg om eerst geld te pinnen en de volgende te pakken en toen ze 30 m verderop waren 'BOEM'....wat een geluk...anders had ik binnenkort 2 begrafenissen

ongelovelijk eigenlijk...
bizar
Oud 17-07-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-07-2005 @ 14:39 :
Het is inderdaad heel verschillend. Mijn ouders gaan geregeld naar Turkije (zitten nu ook in 't vliegtuig ) en gaan altijd all inclusive. Ze hebben hotels meegemaakt waarbij je elke dag hetzelfde moest eten tot hotels waarbij je uit een 15 meter lange buffettafel kon kiezen voor alleen al het voorgerecht. Sommige hotels zijn hun sterren echt waard, maar van anderen wordt wel eens gezegd dat zij hun sterren konden 'kopen'.
dan zit er echt een groot verschil in idd.

Mijn hotel was in dit geval een 3 sterren hotel, waarvan werd gezegd dat het all inclusive de laatste redding was om het hotel van het faillisement te redden.
Oud 17-07-2005, 16:33
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Anneka schreef op 17-07-2005 @ 16:53 :
dan zit er echt een groot verschil in idd.

Mijn hotel was in dit geval een 3 sterren hotel, waarvan werd gezegd dat het all inclusive de laatste redding was om het hotel van het faillisement te redden.
3 sterren hotels stellen ook niks voor in Turkije. Je moet minstens 4 of 5 sterren hebben, zo heel luxe is dat niet. Ik heb int vliegtuig genoeg verhalen gehoord of mensen die in 2 of 3 sterren hotels zaten en die alleen maar pasta te eten kregen en geen warm water hadden

Maar goed ontopic: ik heb in Turkije een week all-inclusive gezeten, was wel fijn, zeker omdat je daar een groot deel van je tijd bij in en om het hotel zit. Op het strand gratis flesjes water enzo. En net zoveel eten als je wil én heel veel keuze.
Je kon alleen geen buitenlands gedestilleerd drinken nemen of iets uit de minibar, daar moest je voor betalen. Maar goed, dat overleef je wel.
Oud 17-07-2005, 19:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Heb het wel eens gedaan, 2 keer in turkije. Maar als ik op vakantie ga in bijv. Spanje doe ik zoiets liever niet omdat ik dan wel leuk vind om steeds ergens anders te eten.
Die 2 keer in Turkije zat ik wat verder van een stad of dorp en dan is het haast niet mogelijk om steeds ergens anders te eten.
Oud 02-08-2005, 22:05
Jan-Peter B
Jan-Peter B is offline
Ik haal het er zeker wel uit. Half pension of vol pension is niet eens zoveel goedkoper. En als je het gaat vergelijken met een apartement word nog duurder dan praat ik wel over Turkije en niet over Spanje of Griekenland bijvoorbeeld. Plus ik vind het gewoon gemakkelijk, het is echt niet dat als ik ergens ben dat ik dan geen drinken neem omdat het in het hotel gratis.

En over de Turkse sterren gesproken, ik heb wel eens in 5 sterren hotels gezeten in Turkije en ook in Nederland en dan moet ik je eerlijk zeggen dat ik die 5 sterren hotels in Turkije qua kwalititeit 10x beter vond.
Oud 02-08-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-07-2005 @ 17:33 :
3 sterren hotels stellen ook niks voor in Turkije. Je moet minstens 4 of 5 sterren hebben, zo heel luxe is dat niet. Ik heb int vliegtuig genoeg verhalen gehoord of mensen die in 2 of 3 sterren hotels zaten en die alleen maar pasta te eten kregen en geen warm water hadden

Maar goed ontopic: ik heb in Turkije een week all-inclusive gezeten, was wel fijn, zeker omdat je daar een groot deel van je tijd bij in en om het hotel zit. Op het strand gratis flesjes water enzo. En net zoveel eten als je wil én heel veel keuze.
Je kon alleen geen buitenlands gedestilleerd drinken nemen of iets uit de minibar, daar moest je voor betalen. Maar goed, dat overleef je wel.
Turkije is dan weer anders dan Spanje, in Spanje is een 3 sterren hotel namelijk gewoon goed (over algemeen), 4 sterren is net wat extra en 5 sterren is erg luxe.
Oud 03-08-2005, 20:16
annetjuh
annetjuh is offline
nog nooit gehad en dat is een bewuste keuze, ik zou dan veel bij het hotel blijven hangen, omdat je betaald hebt cvoor dat spul en daar heb ik absoluut geen behoefte aan.
Oud 07-08-2005, 14:40
Martine1986
Martine1986 is offline
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel all-inclusive hotel vakanties
Van die vakanties waarbij je iedere dag, de hele dag, aan het zwembad/privestrand van het hotel gaat liggen en dan ook nog eens alle maaltijden +tussendoortjes +drankjes daar nuttigt. En dan 's avonds natuurlijk gezellig uitgaan in de hotel-disco, want; ook daar is het bier gratis..
No offense natuurlijk als je daar wel van houdt maar tis iig niets voor mij
Oud 07-08-2005, 15:28
Bloem
Bloem is offline
Ik heb het 3 keer gedaan, 2 keer in Gran Canaria en een keer in Egypte. Heerlijk, lekker luieren, eten en drinken wanneer je wilt, en als je geen zin hebt hoeft het niet.

Ik vind het zo raar dat mensen denken dat als je all-in boekt, je meteen niet meer van het terrein afkomt en alleen maar van eetzaal naar zwembad loopt. Tuurlijk kan het zo, maar niemand houdt je tegen om toch wat te gaan ondernemen hoor. Egypte waren we maar een weekje, dus daar heb ik vooral veel gesnorkelt en we zijn een keer met een boot de zee op geweest, maar in Gran Canaria hebben we toch verschillende excursies gedaan en best een boel van het eiland gezien.

Ik vind all-in echt lekker luxe luieren
Oud 07-08-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 07-08-2005 @ 15:40 :
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel all-inclusive hotel vakanties
Van die vakanties waarbij je iedere dag, de hele dag, aan het zwembad/privestrand van het hotel gaat liggen en dan ook nog eens alle maaltijden +tussendoortjes +drankjes daar nuttigt. En dan 's avonds natuurlijk gezellig uitgaan in de hotel-disco, want; ook daar is het bier gratis..
No offense natuurlijk als je daar wel van houdt maar tis iig niets voor mij
Ik ging anders best hele dagen weg, heb genoeg van de omgeving gezien. Uitgaan niet gedaan omdat dat weinig in de omgeving kon en het gewoon super gezellig was in het hotel.
Daarbij eet en drink je niet de hele dag. Maar je haalt gewoon iets wanneer je daar zin in hebt. En ja je hebt mensen die de hele dag aan het zwembad hangen, maar dat is niets voor mij.

Zoals Bloem zegt, het is gewoon luxe luieren.
Oud 08-08-2005, 12:09
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-08-2005 @ 16:28 :

Ik vind het zo raar dat mensen denken dat als je all-in boekt, je meteen niet meer van het terrein afkomt en alleen maar van eetzaal naar zwembad loopt. Tuurlijk kan het zo, maar niemand houdt je tegen om toch wat te gaan ondernemen hoor. Egypte waren we maar een weekje, dus daar heb ik vooral veel gesnorkelt en we zijn een keer met een boot de zee op geweest, maar in Gran Canaria hebben we toch verschillende excursies gedaan en best een boel van het eiland gezien.

Ik bedoel ook niet dat iédereen dat doet natuurlijk, ik overdreef een beetje
Maar dat neemt niet weg dat er veel mensen zijn die nagenoeg de hele vakantie, op een paar excursies na misschien, in en rond het hotel hangen. En daar is uiteraard niets mis mee als dat is waar je van houdt, tis alleen niets voor mij
Oud 08-08-2005, 17:31
Mindfields
Mindfields is offline
Paar keer naar Turkije geweest; het is ideaal, je betaalt zo'n 500 tot 700 euro voor een vakantie, en je hoeft je verder nergens meer zorgen over te maken.
Oud 13-08-2005, 16:42
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
Ik neem elk jaar een hotel met een all inclusive formule. Dit jaar vb hebben we voor 1200 euro gedronken (alleen maar gedronken eten nog niet inbegrepen) dus ik zou niet graag de rekening krijgen op het einde van de vakantie. en elke avond gingen we op een terasje ook naar paar drankjes gaan drinken en we zijn 2 volledige dagen niet in het hotel geweest en we hebben er nog ons voordeel uit gehaalt.
Oud 13-08-2005, 23:46
alanis
alanis is offline
Ik ben naar Turkije geweest in een heel sjiek resort, ook all inclusive. We kwamen er achter dat echt ALLE drankjes gratis waren, dus ik heb me helemaal suf gedronken aan de cocktails (een aanrader: de Berri-Ta). Verder was het eten (wat je eigenlijk de hele dag door kon doen) ook heel goed. Er waren 7 a la carte restaurants, dus eentonig hoefde het niet te worden.

Vond het heerlijk dat je niet na hoeft te denken dat je je portomonnee mee moet nemen, enz. Ook vind ik het bandjes systeem goed voor minderjarigen. Die krijgen geen alcohol op hun bandjes, daar ben ik persoonlijk voorstander van (ik vind dat jongeren onder de 16 geen alcohol moeten drinken).

Hoeveel het gekost heeft?? Geen idee. Mijn pa betaalde
Oud 14-08-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 08-08-2005 @ 18:31 :
Paar keer naar Turkije geweest; het is ideaal, je betaalt zo'n 500 tot 700 euro voor een vakantie, en je hoeft je verder nergens meer zorgen over te maken.
Soms nog minder.
Oud 14-08-2005, 09:28
Miracle
Miracle is offline
Soms kan het goed/leuk zijn, maar soms is het echt waardeloos. Ligt er maar net aan hoe het georganiseerd is. Op vaste tijden moeten eten is iig waardeloos en ik voel me al snel schuldig als ik dan ergens anders wat ga drinken, want in het hotel kunnen we gratis drinken.

Laatst vertelde iemand dat er door de gratis drank veel mensen dronken waren, dat lijkt me ook niet zo gezellig.
Oud 14-08-2005, 11:45
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-08-2005 @ 09:17 :
Soms nog minder.
Uiteraard, last-minute enzo.. Of een hotel met minder sterren.
Oud 14-08-2005, 12:38
Bloem
Bloem is offline
Wij hadden een 5 sterren hotel in Egypte dat zijn 5 sterren ook echt waard was, voor 200 of 300 euro Was voor 8 dagen.

Wbt dat je op vaste tijden 'moet' (je moet helemaal niks, maar oke) eten, die tijden waren bij ons allebei de keren zo ruim, dat je praktisch de hele dag door kon eten, dus je hoefde echt niet om 13.00 uur klaar te staan voor de lunch ofzo.
Oud 14-08-2005, 13:01
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
ga woensdag 17 dagen.
naar turkije, eerste klas vliegen.
alleen kost 1500 euro per persoon.
Oud 14-08-2005, 14:50
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
1500 euro..
nou die 2 uurjte naar turkije zou ik niet 1e klas vliegen..
maar goed.. als je geld over hebt..

offtopic: leuke avatar: conan rulezz.
Oud 14-08-2005, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bloem schreef op 14-08-2005 @ 13:38 :
Wij hadden een 5 sterren hotel in Egypte dat zijn 5 sterren ook echt waard was, voor 200 of 300 euro Was voor 8 dagen.

Wbt dat je op vaste tijden 'moet' (je moet helemaal niks, maar oke) eten, die tijden waren bij ons allebei de keren zo ruim, dat je praktisch de hele dag door kon eten, dus je hoefde echt niet om 13.00 uur klaar te staan voor de lunch ofzo.
Wow, dat is echt super goedkoop!

@Sido: heeft weinig te maken met geld over, misschien is die reis gewoon 1500 waard naast het vliegen.
Bovendien is het soms wel 4 uur vliegen naar Turkije. Niet dat het veel is, ben zelf 10 uur gewend.
Oud 14-08-2005, 22:58
Subject
Subject is offline
Deze zomer voor het eerst gedaan en meteen ook de laatste keer geweest. Geef mij maar een camping en een tent.

Ik vind het vooral zo irritant dat alles op bepaalde tijden is, zo geregeld. Zo van: "fuck het is 2 uur en ik moet nog lunchen". En dan zit je net een vreselijk eind van dat restaurant. Op die manier is het moeilijk zomaar iets te gaan doen, omdat je elke keer rekening moet houden. Bleghh...
Oud 15-08-2005, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 14-08-2005 @ 12:45 :
Uiteraard, last-minute enzo.. Of een hotel met minder sterren.
Wij hadden een 5 sterren hotel en niet last-minute en we waren minder kwijt, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Oud 20-08-2005, 22:34
PV
PV is offline
Ik vind 't ok toen we naar Mallorca gingen hadden we all inclusive. Je kon dan ook voor de lunch een lunchpakket bestellen de dag ervoor, zodat je wel gewoon een dagje de omgeving kon gaan bekijken In dat pakket zaten oa broodjes, water en fruit.
en idd, de etenstijden waren best ruim. *zoekt*
Ontbijt van 8 tot 10, lunch van 1 tot 3, diner van 18.30 tot 21.00.
Bij ons was het toen trouwens met een pasje met foto.
Oud 13-09-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2005 @ 08:12 :
Wij hadden een 5 sterren hotel en niet last-minute en we waren minder kwijt, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Wat ze bedoeld met minder sterren, is het feit dat dus het ene 5 sterren hotel en het andere een enorm verschil zit.

Check:

http://www.adakule.com/html/eng/eng_index.html

en:

http://www.xanaduresort.com.tr/eng/00open.php

Allebei vijf sterren, maar de één is drie keer zo duur dan de ander.
Oud 27-09-2005, 07:44
mcflem
mcflem is offline
Het lijkt me best wel handig.
Ik weet van mezelf dat ik anders alleen maar goedkope dingen zou kieze omdat ik het anders te duur vind.. Maar op vakantie betalen mijn ouders toch dus dat maakt niet uit.
Oud 05-10-2005, 09:36
Souris
Souris is offline
1x gehad maar wel super zeg!
Oud 05-10-2005, 16:21
Experiment
Experiment is offline
Hangt er maar af wat je leuk vindt denk ik. Als ik op vakantie ben, wil ik echt de cultuur e.d. van het land meemaken. Dus dan eet ik liever niet in een hotel, maar in een cafeetje in een stad of dorp. En het liefst ook telkens ergens anders. Wel een paar relax-dagen maar de meeste dagen toch eropuit om de omgeving te ontdekken. Dus ik zou het er niet uit halen.

Maar voor een luiervakantie geloof ik zeker dat het ideaal is (al zou ik wel 5 kilo aankomen denk ik )
Advertentie

Regels voor berichten