Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat heette een dobok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder: "De gele kamer" voor de kamer boven de garage (omdat die, jawel, geel geverfd is). Vroeger "de klik" voor de gordel in de auto en "de ping" voor de magnetron (ik zeg die dingen niet maar, andere gezinsleden nog wel es). Hmm, verder kan ik zo niks bedenken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan hadden we nog de Nieuwe Bart Smit en de Oude, de Nieuwe Bart Smit is inmiddels gesloopt, maar de Oude noemen we nog steeds zo. (En de Nieuwe Bart Smit heette ook zo toen de Bart Smit er al jaren zat ![]() En de Oude Bibliotheek, daar heeft in mijn hele leven nooit een bieb in gezeten, maar mijn ouders noemden het zo, dus mijn zus en ik ook. En het Opera Forum, dat zat bij ons op de hoek, we noemden geloof ik een heel stuk van de straat waar hij aan lag zo. Nu heet het al jaren de Nationale Reis Opera... Ooh, en van die wilgenkatjes, die noemden we altijd Knofjes, omdat onze kat zo heette ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder; Bij mijn moeder thuis ed=elektrische deken, lanparentaal=lantarenpaal omdat mijn broertje dat vroeger niet uit kon spreken, verder kan ik zo snel nergens op komen. Tussen mijn huisgenote en mij niet zoveel eigenlijk, al noemt ze me soms Pedro (lang verhaal) en is Johnny walker gewoon 'loper'. Leuk topic trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn oma (Puck/Niet-Slaap ![]() Een wij hadden een Blokker en een Speelgoed-Blokker (die ook tuinmeubelen verkocht ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heej ik had ook een oma boemer!!
||