![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als ie gewoon geen vrienden hééft, dan is het idd zielig. |
![]() |
|
(oh ff weetje: ik ben single hoor)
Ik vond iemand leuk, maar er waren wat vervelende dingen gebeurd. Dus ik sms'te hem: Alles is wel oke nu, maar ik zal geen contact meer met je opnemen. Blijkt dattie die sms niet heeft ontvangen ![]() Hij vroeg wat erin stond en toen vertelde ik het en toen zei hij: maar we houden toch wel contact? ik bedoel, ik heb je nummer opgeslagen, dus zo makkelijk kom je niet meer van me af. Ach, t was wel schattig ![]() |
![]() |
|
Gisteravond waren we aan het knuffelen en lief doen tegen elkaar en toen zei hij iets waardoor ik hem ging kietelen.. en dan lacht ie zo schattig!! ik wist niet of ik op moest houden en hem zoenen of door moest gaan zodat ie verder ging met schattig lachen.
![]()
|
toen ik gister terug kwam van 3 weken vakantie zonder hem en boodschappen ging doen met me mama.
Toen kwam ie op me afgerend onder zijn werk..tilt me zo op en draait met me in de rondte....hele dikke zoen en knuffel en dat ie in me oor fluisterde dak nooit meer zo lang zonder hem weg mocht gaan...dat vond ik wel heeeel erg liev
|
Gister gingen we naar zn kamer in Utrecht. Het was een lange dag (vooral voor mij, ik slaap elke dag te lang uit en moest gister heel vroeg op) en onderweg naar huis lag ik bijna te slapen in de auto. Toen we even stopten en ik uitgestapt was liep vriendje meteen op me af en sloeg zn armen om me heen. 'Ben je een beetje moe?'. Ik knikte en daarna knuffelde hij me heel stevig. 'We zijn over een half uurtje thuis..'
lief <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
> Toen ik een week op studiereis was geweest en toen ik terugkwam dat hij zei dat ik nooit meer alleen zolang weg mocht gaan.
> Dat hij echt alles voor me zou willen doen. Laatst moesten we strijken (doen we alletwee nooit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik gun het jullie van harte hoor!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vindt is sowieso een spelfout, of het nu bewust of niet was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wanneer we bellen, kan hij nóóit ophangen. En laatst miste ik de trein naar huis en moest ik een halfuur wachten op de volgende. Vanwege een afspraak kon hij niet blijven wachten tot ik vertrokken was, maar hij moest echt moeite doen om weg te gaan en dat is zo schattig, dan ben ik helemaal verliefd
![]() Als ik huil, zegt hij wel honderd keer dat hij van me houdt enzo. Soms huilt ie met me mee. En dan met de grootste zorg mijn tranen wegvegen, nog een honderd keer zeggen dat hij van me houdt. Toen ik me ziek voelde hielp hij me bij alles ![]()
||
Citaat:
ah dat is echt heel lief ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb altijd aaaw-momenten.
![]() Gister sloeg wel alles. ![]() Hij was een beetje ziekig, en dan krijgt hij een raar gevoel in z'n hoofd, en gaat ie ook echt raar doen. ![]() ![]() ![]() ![]() Bah, ik word echt vet arrogant van die jongen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je ook tegen hem gezegd dat hij als een gremlin klonk? ![]()
|
![]() |
Dat was het moment toen we met z'n tweeën op vakantie gingen. We gingen met de trein naar Genève, wat ons dus 9 uur zou duren. Ik werd in de trein erg ziek. Blaasontsteking, rillingen, misselijk, hoofdpijn. Ik was erg bang en kreeg tranen in mijn ogen, het zou immers ONZE week samen zijn. Hij zorgde toen erg goed voor me. Gaf me alles wat ik nodig had, maakte zich echt zorgen. Toen dacht k: aaahhh wat issie lief! (ik dacht het pas toen we in het hotel waren en het wat beter ging, daar ik daarvoor niet echt over dingen nadacht
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was lief dat we allebei slecht sliepen en dan bijna tegelijk wakker werden. Toen betrapte ik hem erop dat hij met een glimlach naar me lag te kijken en daarna zag ik hem slapen. Of die avond ervoor, dat hij met zijn armen om me heen probeerde te gaan slapen. Hij wist dat het zo niet zou lukken, maar hij wilde mij gewoon vasthouden. <333333 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: toen ik zaterdag bij hem was ging ik even op zn bed hangen (ik lag op mn rug en steunde zo met mn ellebogen op het bed). Toen kwam hij naar mn toe en sloeg zn armen om me heen en ging met zn hoofd op mn buik liggen. Toen deed ie mn trui een stukje omhoog, gaf een kusje op mn buik, deed mn trui weer naar beneden en ging weer met zn hoofd op mn buik liggen.. En af en toe keek hij met van die hele grote ogen naar boven. Dat was lief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vriend die pas bij me was... Ging savonds naar huis... Hij moest nog zen telefoon uit mijn kamer halen... Dus ik bleef wachten beneden...
Afscheid genomen, kom ik boven... ligt er een briefje op mijn kussen: (L) u... ( die (L) was een hartje)... Ik vond t zo lief! Heb um meteen gesmst dat ie hele mooie hartjes kon tekenen! (hij is niet zo goed in hartjes tekenen, maar deze leek er echt op!) Omg, wat issie toch lief..... ![]()
|
Vanmiddag ging ik met mn vriendje en een vriendin naar het strand. Toen ik even wilde pootjebaden zei ik dat ik dat ging doen en mn vriendje riep meteen dat hij mee wilde. Bij de zee schreef hij met zn voeten in het zand 'Anne is <3' (maar dan een gewoon hartje) en daarna sloeg hij zn armen om me heen en gaf hij me heel veel kusjes.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Hij werkt regelmatig zo'n 52 uur per week, dan mag hij best eens een dagje iets anders gaan doen.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
We hebben zo'n 'ding' samen. Hij vindt mn neus lief ofzo
![]() ![]() En toen ik in slaap was gevallen met mn mp3 speler probeerde ie em uit te zetten en weg te leggen. Dat ging hopeloos mis natuurlijk waardoor een oordopje in mn oog schoot en ik wakker werd ![]() ![]() Oja, en hij zei een keertje ergens in de middag: 'je bent in slaap gevallen hè?'. Ik wist niet dat ik had liggen slapen, dus ik zei 'volgens mij niet'. Hij: 'Jawel, want je snurkte heel lief' ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 23:19. |
![]() |
|
|