Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-08-2005 @ 15:42 :
Ach, in dat opzicht ben je ook wel wat bevooroordeeld natuurlijk
Ik? Nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2005, 22:37
OceanEye
OceanEye is offline
Als hij ligt te slapen. Dan ziet ie er serieus lief uit.
Oud 11-08-2005, 09:42
evanescence
evanescence is offline
als hij een beetje stuntelig is...dan vind ik m schattig en lief
Oud 11-08-2005, 10:35
Verwijderd
Als hij zegt dat hij me lief vindt, waar zijn vrienden bij zijn <3
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 12:15
Dís
Dís is offline
hy lag zo met zn hoofd in mn armen met zn oogjes dicht en zo fluisteren'nooit weggaan hé,ik hou zo van je,ik heb je zo graag,enz'
ochhhhhhhhhhhhhh
Oud 11-08-2005, 14:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Iets wat ik ook verschrikkelijk lief vind, is als hij mij lekker in zijn armen houdt en dan een 'Prrrrrr' geluidje in mijn oor maakt, een soort spinnen van een kat zegmaar, maar dan net weer wat anders. Het klinkt iig heel lief en tevreden

Oke, klinkt best vaag dit volgens mij, maarja een geluidje is dan ook niet helemaal zo goed uit te leggen in woorden
Oud 11-08-2005, 14:37
gurl19
gurl19 is offline
Toen ik op bezoek was op zijn camping gingen we samen vliegeren. Dat vond ik erg romantisch. Hij zo achter mij! en mij mooi laten stuntelen. Daarna nog samen gezeten op het strand, heerlijk zijn armen over me heen. En dat hij dan fluisterd in mn oor 'ik hou van jou'
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 16:05
Verwijderd
Als ik 's nachts wakker word omdat hij z'n arm om me heen legt en me tegen hem aan drukt <3

Citaat:
Ik ben net terug van 2 weken Frankrijk zonder mijn vriend. Oh, wat was dat een hel! Heb hem zo verschrikkelijk gemist!! Elke dag kreeg ik allemaal smsjes van dat ie van me hield, me niet meer kwijt wilde en dat ie zich verveelde zonder me. Echt lief!
Hmm kan aan mij liggen, maar dit vind ik toch wel een beetje eng,, dat hij zich verveelt als jij er niet bent.
Waar is z'n leven!?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 11-08-2005 @ 17:05 :
Als ik 's nachts wakker word omdat hij z'n arm om me heen legt en me tegen hem aan drukt <3

Hmm kan aan mij liggen, maar dit vind ik toch wel een beetje eng,, dat hij zich verveelt als jij er niet bent.
Waar is z'n leven!?
Hm, volgende week ga ik me ook vervelen als 't vriendje toch moet werken. Komt omdat mijn vrienden verder op vakantie zijn of alweer moeten werken. Gelukkig loopt m'n moeder hier nog ergens rond en kan ik nog wel vrienden aan de andere kant van het land opzoeken (yay, ov!)...
Maar goed, als ie gewoon geen vrienden hééft, dan is het idd zielig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Komt omdat mijn vrienden verder op vakantie zijn of alweer moeten werken.

Ziehier, het verschil.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 00:06
***ailá***
***ailá*** is offline
(oh ff weetje: ik ben single hoor)

Ik vond iemand leuk, maar er waren wat vervelende dingen gebeurd. Dus ik sms'te hem: Alles is wel oke nu, maar ik zal geen contact meer met je opnemen.
Blijkt dattie die sms niet heeft ontvangen
Hij vroeg wat erin stond en toen vertelde ik het en toen zei hij: maar we houden toch wel contact? ik bedoel, ik heb je nummer opgeslagen, dus zo makkelijk kom je niet meer van me af.

Ach, t was wel schattig
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:46
Verwijderd
Vandaag was ie zo ontzettend lief, ik zit op m'n werk en voelde me helemaal niet lekker. Toen belde hij daarstraks om even te horen hoe het nou met me ging. Voelde me meteen beter ^^
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:54
Multilot
Multilot is offline
Al hij over z'n vader vertelt
Oud 12-08-2005, 13:03
mystery86
mystery86 is offline
Gisteravond waren we aan het knuffelen en lief doen tegen elkaar en toen zei hij iets waardoor ik hem ging kietelen.. en dan lacht ie zo schattig!! ik wist niet of ik op moest houden en hem zoenen of door moest gaan zodat ie verder ging met schattig lachen.
Oud 12-08-2005, 15:22
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
toen ik gister terug kwam van 3 weken vakantie zonder hem en boodschappen ging doen met me mama.

Toen kwam ie op me afgerend onder zijn werk..tilt me zo op en draait met me in de rondte....hele dikke zoen en knuffel en dat ie in me oor fluisterde dak nooit meer zo lang zonder hem weg mocht gaan...dat vond ik wel heeeel erg liev
Oud 12-08-2005, 15:27
Toet0r
Toet0r is offline
Gister gingen we naar zn kamer in Utrecht. Het was een lange dag (vooral voor mij, ik slaap elke dag te lang uit en moest gister heel vroeg op) en onderweg naar huis lag ik bijna te slapen in de auto. Toen we even stopten en ik uitgestapt was liep vriendje meteen op me af en sloeg zn armen om me heen. 'Ben je een beetje moe?'. Ik knikte en daarna knuffelde hij me heel stevig. 'We zijn over een half uurtje thuis..'
lief <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 15:50
Verwijderd
Dat er net een briefje op me lag te wachten dat hij geen zin had om te werken en even naar Roermond ging
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 18:33
roc
roc is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-08-2005 @ 16:50 :
Dat er net een briefje op me lag te wachten dat hij geen zin had om te werken en even naar Roermond ging
wat is daar lief aan?
Oud 12-08-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
roc schreef op 12-08-2005 @ 19:33 :
wat is daar lief aan?
Dat hij gewoon zo beslist dat hij geen zin heeft om te werken en het dan ook niet doet vind ik lief
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 20:46
Cookie
Cookie is offline
Vrudumme waarom ben ik single
Oud 13-08-2005, 13:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
> Toen ik een week op studiereis was geweest en toen ik terugkwam dat hij zei dat ik nooit meer alleen zolang weg mocht gaan.

> Dat hij echt alles voor me zou willen doen. Laatst moesten we strijken (doen we alletwee nooit , maarja ouders op vakantie enzo) en ik zat een beetje moeilijk te doen met de gebruiksaanwijzing en toen zei hij, 'ik zou het zo voor je willen doen, als ik wist hoe het moest.' Vond ik zo lief, het kwam er zo lief uit Uiteindelijk heb ik het gedaan en het ging best goed.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 18:25
charlotte87
charlotte87 is offline
Citaat:
Maurice schreef op 25-07-2005 @ 16:46 :
voor vrijgezellen zou dit wel eens een vreselijk kots-topic kunnen zijn.
nou persoonlijk vind ik het meer een "hier wordt ik depressief van-topic"

Maar ik gun het jullie van harte hoor!!
Oud 22-08-2005, 23:40
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
Katje schreef op 25-07-2005 @ 15:40 :
ik hou niet van schattig en wollig en pluizig en al helemaal niet van 'lievig'

en ik hoop dat ik vindt een spelfout was

ik vindt is sowieso een spelfout, of het nu bewust of niet was
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 14:10
Lautitia
Lautitia is offline
Wanneer we bellen, kan hij nóóit ophangen. En laatst miste ik de trein naar huis en moest ik een halfuur wachten op de volgende. Vanwege een afspraak kon hij niet blijven wachten tot ik vertrokken was, maar hij moest echt moeite doen om weg te gaan en dat is zo schattig, dan ben ik helemaal verliefd .

Als ik huil, zegt hij wel honderd keer dat hij van me houdt enzo. Soms huilt ie met me mee. En dan met de grootste zorg mijn tranen wegvegen, nog een honderd keer zeggen dat hij van me houdt.

Toen ik me ziek voelde hielp hij me bij alles . En hij wenste steeds maar dat een kus op mijn buik of een knuffel me weer beter zou maken.
Oud 23-08-2005, 14:30
Verwijderd
"ga eens afdrogen, kreng!"

en

"kom maar hier naartoe, I'll kick your ass"

en hoe ze me overal mee naartoe trekt als we ergens naartoe lopen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 18:47
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 23-08-2005 @ 15:10 :
Wanneer we bellen, kan hij nóóit ophangen. En laatst miste ik de trein naar huis en moest ik een halfuur wachten op de volgende. Vanwege een afspraak kon hij niet blijven wachten tot ik vertrokken was, maar hij moest echt moeite doen om weg te gaan en dat is zo schattig, dan ben ik helemaal verliefd .

Als ik huil, zegt hij wel honderd keer dat hij van me houdt enzo. Soms huilt ie met me mee. En dan met de grootste zorg mijn tranen wegvegen, nog een honderd keer zeggen dat hij van me houdt.

Toen ik me ziek voelde hielp hij me bij alles . En hij wenste steeds maar dat een kus op mijn buik of een knuffel me weer beter zou maken.

ah dat is echt heel lief
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:36
AVA
AVA is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 13-08-2005 @ 19:25 :
nou persoonlijk vind ik het meer een "hier wordt ik depressief van-topic"

Maar ik gun het jullie van harte hoor!!
Amen!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zondag avond belde hij me na zijn werk op (uur of half 12) dat ie bijna voor mn deur stond omdat ie me even snel een knuffel wilde geven voordat ie nog ging leren (ja hij leert 's nachts). Zo ontzettend lief!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:17
George
George is offline
Ik heb altijd aaaw-momenten.
Gister sloeg wel alles.
Hij was een beetje ziekig, en dan krijgt hij een raar gevoel in z'n hoofd, en gaat ie ook echt raar doen. We lagen in bed, en hij greep me opeens beet en begon me overal kusjes te geven en te knuffelen, en rare geluidjes te maken. Van die purrrr-geluidjes, zoals Gremlins voordat ze na 12 uur eten hebben gehad, de lieve versie dus. En dat bleef hij zo'n tien minuten doordoen en toen kreeg ik niet meer genoeg zuurstof dus hield hij maar op en ging hij maar gewoon lieve dingen zeggen, dat ik zo lief en mooi was enzo.

Bah, ik word echt vet arrogant van die jongen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:18
George
George is offline
Oh, en ik heb het eigenlijk ook wel extreem als hij de chaoot uithangt en van alles vergeet en van alles kwijt is en ik hem er zelfs aan moet herinneren dat hij de Lowlands-kaartjes wel mee moet nemen en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:39
Verwijderd
Dansen onder de douche
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 10:59
KiMZz
KiMZz is offline
En als ie de deur voor open doet/houdt, van zijn huis of de auto of wat dan ook
Oud 28-08-2005, 19:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
George schreef op 27-08-2005 @ 00:17 :
We lagen in bed, en hij greep me opeens beet en begon me overal kusjes te geven en te knuffelen, en rare geluidjes te maken. Van die purrrr-geluidjes, zoals Gremlins voordat ze na 12 uur eten hebben gehad, de lieve versie dus.

Heb je ook tegen hem gezegd dat hij als een gremlin klonk?
Oud 29-08-2005, 14:55
Wenomic
Wenomic is offline
Dat was het moment toen we met z'n tweeën op vakantie gingen. We gingen met de trein naar Genève, wat ons dus 9 uur zou duren. Ik werd in de trein erg ziek. Blaasontsteking, rillingen, misselijk, hoofdpijn. Ik was erg bang en kreeg tranen in mijn ogen, het zou immers ONZE week samen zijn. Hij zorgde toen erg goed voor me. Gaf me alles wat ik nodig had, maakte zich echt zorgen. Toen dacht k: aaahhh wat issie lief! (ik dacht het pas toen we in het hotel waren en het wat beter ging, daar ik daarvoor niet echt over dingen nadacht )
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 17:25
Loezzel
Loezzel is offline
Gisternacht...
Hij pakte me stevig vast en zei dat ie zo lang had gewacht op het moment om weer tegen mij aan te kunnen kruipen
Oud 29-08-2005, 18:11
SellaYoung
SellaYoung is offline
Dat hij tegen mijn moeder(!) zei dat ik zo'n geweldige meid was en dat hij maar boft met mij

(En dat viel natuurlijk in heel goede aarde bij mijn moeder..)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 27-08-2005 @ 00:17 :

Bah, ik word echt vet arrogant van die jongen.

Het was lief dat we allebei slecht sliepen en dan bijna tegelijk wakker werden. Toen betrapte ik hem erop dat hij met een glimlach naar me lag te kijken en daarna zag ik hem slapen.
Of die avond ervoor, dat hij met zijn armen om me heen probeerde te gaan slapen. Hij wist dat het zo niet zou lukken, maar hij wilde mij gewoon vasthouden. <333333
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:08
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-08-2005 @ 19:43 :
Hij wist dat het zo niet zou lukken, maar hij wilde mij gewoon vasthouden. <333333
Oh dat heb ik ook een keer gehad, alleen lukte het ons wel om in slaap te vallen(dat was op een middag op een kamp).. toen ik wakker werd kon ik mn arm niet meer normaal bewegen

OT: toen ik zaterdag bij hem was ging ik even op zn bed hangen (ik lag op mn rug en steunde zo met mn ellebogen op het bed). Toen kwam hij naar mn toe en sloeg zn armen om me heen en ging met zn hoofd op mn buik liggen. Toen deed ie mn trui een stukje omhoog, gaf een kusje op mn buik, deed mn trui weer naar beneden en ging weer met zn hoofd op mn buik liggen.. En af en toe keek hij met van die hele grote ogen naar boven. Dat was lief
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:16
Fainne
Fainne is offline
Dat ie zei dat we elkaar zouden tegenkomen in onze dromen, en dan 'tot straks'
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 29-08-2005 @ 20:08 :
Oh dat heb ik ook een keer gehad, alleen lukte het ons wel om in slaap te vallen(dat was op een middag op een kamp).. toen ik wakker werd kon ik mn arm niet meer normaal bewegen
Mja.. het lukt ook af en toe wel, maar alleen als we heel moe zijn. Dat we eigenlijk niet eens door hebben dat we in elkaars armen liggen (zoals dat romantisch heet). En dan wakker worden met een glimlach of met 'pff wat heb ik het heet'
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 10:53
NoDoubt
NoDoubt is offline
haha. een vriend van me vroeg hoe de pil nou eigk werkte en dat vond ik wel schattig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 18:37
BleuEyes
BleuEyes is offline
Mijn vriend die pas bij me was... Ging savonds naar huis... Hij moest nog zen telefoon uit mijn kamer halen... Dus ik bleef wachten beneden...

Afscheid genomen, kom ik boven... ligt er een briefje op mijn kussen: (L) u... ( die (L) was een hartje)... Ik vond t zo lief! Heb um meteen gesmst dat ie hele mooie hartjes kon tekenen! (hij is niet zo goed in hartjes tekenen, maar deze leek er echt op!)

Omg, wat issie toch lief.....
Oud 30-08-2005, 23:42
Toet0r
Toet0r is offline
Vanmiddag ging ik met mn vriendje en een vriendin naar het strand. Toen ik even wilde pootjebaden zei ik dat ik dat ging doen en mn vriendje riep meteen dat hij mee wilde. Bij de zee schreef hij met zn voeten in het zand 'Anne is <3' (maar dan een gewoon hartje) en daarna sloeg hij zn armen om me heen en gaf hij me heel veel kusjes.

Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 23:15
George
George is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-08-2005 @ 20:28 :

Heb je ook tegen hem gezegd dat hij als een gremlin klonk?
Ja, dat vond hij niet zo'n compliment, maar toen ik zei dat ik de lieve versie bedoelde vond hij het wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 00:18
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
toen hij zei "ïk weet niet hoe het zit, maar vraag god maar iets brengt ons samen "

Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 00:21.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 11:54
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-08-2005 @ 21:43 :
Dat hij gewoon zo beslist dat hij geen zin heeft om te werken en het dan ook niet doet vind ik lief
ik vind t maar lui!
Oud 02-09-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
red_and_black schreef op 02-09-2005 @ 12:54 :
ik vind t maar lui!
Nah, dat is het niet hoor. 't Is lief
(Hij werkt regelmatig zo'n 52 uur per week, dan mag hij best eens een dagje iets anders gaan doen.)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 17:10
AVA
AVA is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 02-09-2005 @ 01:18 :
toen hij zei "ïk weet niet hoe het zit, maar vraag god maar iets brengt ons samen "
is ie toevallig lid van de EO?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 23:17
Poeperd
Poeperd is offline
We hebben zo'n 'ding' samen. Hij vindt mn neus lief ofzo Dus daar drukt ie altijd op met 1 vinger Alsof je op een bel drukt. Word ik 's nachts om half 3 wakker met een vinger op mn neus. De volgende ochtend zei ie dat ie wakker werd en hem zo lief zag glimmen in het maanlicht dat ie het niet kon laten.

En toen ik in slaap was gevallen met mn mp3 speler probeerde ie em uit te zetten en weg te leggen. Dat ging hopeloos mis natuurlijk waardoor een oordopje in mn oog schoot en ik wakker werd Ach, wel lief bedoeld

Oja, en hij zei een keertje ergens in de middag: 'je bent in slaap gevallen hè?'. Ik wist niet dat ik had liggen slapen, dus ik zei 'volgens mij niet'. Hij: 'Jawel, want je snurkte heel lief'

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 16:43
nexjes
nexjes is offline
hij kwam kei hard in m'n oog ahh dat vond ik zo lief
Reageren

Regels voor berichten