Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Plus perfectionistisch.
||
Citaat:
1 iem. die zich moeilijk uit, alles opkropt => eigenheimer, stille 2 varken dat bij het slachten vetter blijkt dan verwacht Ik denk dat de persoon die het woord gebruikt heeft dan de 1ste bedoeld denk ik. ![]() ![]() www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek is heel handig voor als je een woord niet weet. Kijk ik stiekem ook altijd. |
![]() |
||
Citaat:
over mij: - Altijd te laat - Teveel piekeren - en ik kan echt WOE-DEND worden, dan ga ik met dingen gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oei, ik heb toch nog best veel irritante karaktereigenschappen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() je hebt zeker wat posts van mij gelezen/onthouden?
|
- onzeker
- jaloers - slordig - bezitterig - eigenwijs - ongeduldig - uitslaper - flapuit - arrogant (zeggen ze soms) - impulsief (soms in negatieve zin) - lui (en daarmee komt dat ik heel veel uitstel) - gevoelig (teveel soms) - kan goed koppig zijn op sommige momenten - over veel dingen kan ik eeuwig twijfelen - ik weet nooit wat ik wil Ik hoor wel eens dingen maar ik krijg echter nooit veel klachten over bovenstaande eigenschappen! Heel typisch!
Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 12:58. |
![]() |
|
te laat komen
eigenwijs/koppig/tegendraads/betweter/eigen mening vaak/snel chagrijnig, geirriteerd, ergeren pessimistisch hou me niet vaak aan afspraken/regels gooi mijn mond open op het verkeerde moment en hou hem dicht wanneer hij open zou moeten afstandelijk toon zelden interesse geen goede gesprekspartner enz, enz Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 15:18. |
![]() |
|
![]() |
Als ik alle kritieken serieus moet nemen die ik tot nu toe heb gekregen in mijn leven dan wordt het een oneindige lijst
![]() Maargoed ik vind: Zin doordrijven Ongeordend Trek te snel conclusies (impulsief) Maarja dat vind ik wel leuk aan mezelf Oow lijstje is helemaal niet lang, al die kritieken zijn nergens op gebasseerd ![]()
|
Ik ben te ijdel, te emotioneel, chaotisch, angstig, egoïstisch, verward, wispelturig, ik kom vaak te laat, kan geen beslissingen nemen, maak overal een rommel van, en ik kan soms opeens agressief worden bvb als iemand me wakkerhoudt of de hele tijd te veel aandacht vraagt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |