Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 10:55
Breg
Breg is offline
Citaat:
Danique schreef op 12-08-2005 @ 21:53 :
klopt ja.

de 22-20's ook.
godver die wilde ik zien
Oud 13-08-2005, 13:09
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Silveria schreef op 12-08-2005 @ 20:47 :
Ik hoorde dat Senses Fail gecancelled is?
Fuck, serieus?
Ze waren toch eerst verzet naar Zaterdag?
En nu zijn ze ineens gecancelled?
Oud 13-08-2005, 14:22
tragedy
tragedy is offline
Erg jammer, en ik hoop dat ze een waardige vervanger krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 18:18
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 12-08-2005 @ 19:24 :
dacht ik daar toch even dat PoorLeno terug was
nee, het is een zeelander.
Oud 15-08-2005, 22:15
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tas ingepakt. Morgen nog tijd om wat last-minute aankopen te doen en dan is het woensdag alweer tijd om van huis te gaan naar het zonovergoten (hopelijk) belgie....
Oud 15-08-2005, 22:53
Metal
Metal is offline
Citaat:
antigone schreef op 06-08-2005 @ 15:06 :
oh jawel hoor, op dour kun je gewoon een fles mineraalwater vullen met scotch en het terrein mee op nemen eigenlijk snap ik niet waarom dat niet voor alle festivals geldt.
man man man hou op

dour<3<3
Oud 17-08-2005, 09:12
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Colder is ook gecancelled.

Erg klote dat the Posies nu van de Marquee naar de Mainstage worden verzet grrr.
En nu staan ze op hetzelfde tijdstip als DFA1979

Toch erg kut hoe dit festival altijd geregeld is, op Lowlands werden de tijden tenminste niet om de zoveel dagen verandert.

Blijkbaar moet op de officiele site er nog het 1 en ander aangepast worden.

b.v. Alkaline Trio zou 10 minuten eerder beginnen dan op de site staat.
Oud 17-08-2005, 15:23
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
is het trouwens al uitverkocht?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 15:54
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 17-08-2005 @ 16:23 :
is het trouwens al uitverkocht?
nee, zal ook niet gebeuren lijkt me
Oud 17-08-2005, 18:57
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 17-08-2005 @ 16:54 :
nee, zal ook niet gebeuren lijkt me
de roddel ging morgen eindelijk wel eens (weer etc.) maar pukkelpop mailde me:

Beste,

Ja, er zijn nog genoeg tickets, vrees niet.
De kassa's zullen om 9u opengaan.

mvg,

het PP-team

dus oke , derde jaar op rij Pukkelpop
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 19:12
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Gabriel Rios is ook bevestigd
Oud 17-08-2005, 20:31
Verwijderd
Hoere, The Dresden Dolls hebben hun zomertournee afgezegd. =/

Laatst gewijzigd op 17-08-2005 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 20:54
Verwijderd
Net terug van PP. Op zich wel naar mn zin gehad maar ik ben blij dat ik weer thuis ben. Het was veel drukker dan anders en veel meer ander soort mensen, van die ouwe bierlullo's Ook vaak suffe momenten dat er niks leuks te doen en zien was.

Donderdag was het heel erg warm maar wel leuke bands gezien.
o.a.:
-The subways, wel oke, alleen geluid werkte niet mee voor ze.
-Kaiser chiefs, viel wat tegen, niet echt indrukwekkend bandje maar wel lekkere energie heeft die zanger ook al zat zn been in het gips.
-Social Distortion, net daarvoor nog in melkweg gezien, was weer leuk. Helaas zei Mike ness dat hij het leuk vond om weer in nederland te zijn na al die jaren mja, optreden was niks mis mee maar hij klonk wel vermoeider dan in a'dam.
-Every time i die, mwoah, niets voor mij.
-The Hives, Heel leuk optreden, vooral door de stageact van pele. Leuke setlist en enthousiast publiek. Shirtje gehaald. Wel tegelijk met coheed helaas.
-Franz ferdinand, maar een stukje gezien, beetje saai.

Vrijdag harde regen in het begin en minder warm.
-The infadels, cool en swingend maar ik hou dat nooit zo lang uit. Ook gebruikten ze in elk liedje hetzelfde elektronische geluidje.
-The Coral. Hmmm, in zn soort niks mis mee maar werd een beetje moe van al die ierse folk liedjes. Ook podiumuitstraling 'a lack thereof'. Iedereen stond nog in zn dikke winterjas een beetje zieligkijkend liedjes te spelen.
-Nine Black Alps, idd de nieuwe nirvana, incl. kurt lookalike zanger.
-The Posies, konden beter in een tent spelen, de main stage was zoals ze zelf zeiden intimiderend en dat kon je wel merken. Ook stond de gitaar van stringfellow veel te zacht. Maar wel leuke liedjes hoor.
-The toydolls, achter op het veld zitten luisteren, klonk wel grappig maar niet iets om serieus naar te luisteren op cd voor mij..
-The futureheads, heel goed en catchy bandje!

Zaterdag minste dag van allemaal. Weinig leuks te zien.
-Danko Jones, vermakelijke stageact.
-Severance, neh niet bijzonder. Werd ook een beetje moe van al die promos voor die band over heel het terrein, kon nergens kijken of je zag wel een sticker.
-Hothotheat, erg leuk enzo maar heb niet lang gestaan want we gingen naar the rakes, maar daar aangekomen bleken die te hebben afgezegd en stond er Boombip ofzo te spelen
-The explosion, op tribune zitten kijken, wel lekkere muziek.

copy van alk3 topic:

Het optreden op Pukkelpop was GENIAAL! Ik ben echt helemaal uit mn dak gegaan. Ja, normaal ben ik ook vaak saai tijdens concerten maar dit is wel even anders, alk3 is mn favo band zowat. Super setlist, en gewoon weer eens strakke performance. Helaas stond ik tussen allemaal zoutvaten en stond ik als enige mee te zingen en te fingerpointen Rechts van het podium stond een handje vol mensen ook mee te doen maar voor de rest allemaal sufkutten. In paradiso ga ik zeker helemaal vooraan weer hetzelfde doen. Hoodie gekocht (kindermaatje) 30 euro.
Mja, ik was dus helemaal voldaan na het optreden ook al ergerde ik me dus aan het suffe publiek. Heb een aantal fotos gemaakt maar zijn niet echt geweldig. Oh well.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 22:03
Verwijderd
foto's donderag
foto's vrijdag
foto's zaterdag
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 22:29
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Hoogtepunten:

1. Nine Black Alps, precies zo verwacht als dat het uiteindelijk ook werd, enorm veel energie, erg goed geluid.
2. Alkaline Trio, strakke show, mooiste moment was Sadie( over 1 van de vrouwen die samen met wat andere lieden Sharon Tate en haar vrienden vermoord hebben met hulp van Charles Manson)
3. The Posies, het geluid was misschien wat minder, maar dit kwam vooral doordat naar de mainstage werd verschoven. Het is gewoon een band voor de club. De paar nummers van Forsting On The Beater waren het best.
4. The Hives, vreemd dat ik deze band nog niet live gezien had, ik hoorde van alle kanten dat de band en dan vooral de zanger tegen het arrogante af was, maar ik vond het het zeer cool gedaan, het spelen met de camera. Erg leuke show.
5. The Magic Numbers. Heb er maar 3 of 4 liedjes van gezien, klonk gewoon goed. Leuke samenzang, erg warm
6. The Futureheads, heb het album op mn comp staan , ken ook de meeste videoclips, maar live klinkt het toch behoorlijk ingewikkeld.
The Dillinger Escape Plan van de pop ahumm
7. Kaiser Chiefs, ongeveer hetzelfde als het optreden op Pinkpop had ik het idee, moet niet te lang duren.
8. Pixies, van veraf gezien.
Had ze dit jaar al in de HMH gezien, Gigantic blijft mijn favouriet.

Tegenvallers:

De gehele zaterdag viel behoorlijk tegen, ben rond 19:00 naar huis gegaan, voelde me ook behoorlijk brak na 2 slechte nachten.

Het tegenvallende van Social Distortion was dat ze zeiden: It's good to be back in HOLLAND arghhh, vond de muziek ook niet zo heel leuk.

De afezeggingen. Dit jaar was het echt niet normaal meer. Zelfs tijdens het festival waren er nog cancellations: The Rakes en The Babyshambles ( viel te verwachten)

Tijdschema:
Dit jaar was het rampzalig. Op het festival kreeg je 3 verschillende tijdschema's in je hand gedrukt.
Gelukkig had ik donderdagmorgen voordat ik wegging van huis nog een schema van internet gehaald.

Verder nog een shirt van Every Time I Die en Alkaline Trio gekocht.
Oud 21-08-2005, 11:06
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
zo, ook net terug van pp. eerste keer voor mij op pukkelpop, en ik vond t best wel relaxed. alleen de belgen zijn saai.... saai publiek, niemand bewoog, ze stonden daar maar wat naar die bands te staren.

donderdag wilde ik eerst naar de audio bullys, blijken ze er niet te zijn nouja daarna naar the hives, vond ik wel een heel leuk optreden.
daarna ben ik bij franz ferdinand op t gras gaan zitten, wel leuk, verder niet bijzonder.
daarna ben ik een stukje van no use for a name gaan kijken. t was wel goed, t ging alleen allemaal erg snel. volgens mij probeerden ze zoveel mogelijk nummers te spelen in de tijd die ze hadden, ze gaven ons nog geen tijd voor een applaus. bij bad religion was dat ongeveer hetzelfde. darna nog naar the prodigy, vond ik ook een vet optreden.

vrijdag lekker lang op de camping gelegen, savonds naar het festival terrein gegaan. marilyn manson kwam, dus ik en mn zusje hadden zoiets van nou dat ik wil ik wel eens zien dus wij staan daar, komen er twee gasten met oranje koninginnedag-kroontjes naar ons toe. eindelijk nederlanders gevonden! wij daar een beetje bot liggen doen over mm totdat iedereen ons een beetje vuil aankeek, toen zijn we m maar gepeerd. verder trouwens nog t hele weekend met die gasten rondgehangen.
goldfrapp vond ik echt super super vet, lekker gedanst (was een van de weinigen die bewoog).

zaterdag de halve dag bij de mede-nederlanders gezeten (ze waren heel dronken en dus heel grappig). savonds zijn we met zn allen weer naar t terein gegaan, klein stukje van mxpx gezien, niet zo bijzonder. daarna t.raumschmiere dat was wel heel cool.
en toen korn, dat vond ik behoorlijk tegenvallen, ik had t beter verwacht.
maar zoiezo had ik steeds t idee dat bij de mainstage t geluid kut was soms. of lag t aan mij?
daarna zijn we weer naar de tent gegaan...

trouwens, die gasten met die camera's die op t terrein en de camping rondliepen... dr zijn echt veel foto's van me gemaakt, maar waar waren al die gasten van? ik weet dat er 1 van een tijdschrift was, mindview, maar verder.... iemand een idee waar ik die foto's kan terugvinden? (behalve op de pukkelpopsite natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 11:28
Zyh
Zyh is offline
iemand venerea nog gezien?
Oud 21-08-2005, 11:30
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Zyh schreef op 21-08-2005 @ 12:28 :
iemand venerea nog gezien?
yep, was 1 van de weinige echte skatepunk bands had ik het idee.
Ik vind die stem maar een vreemde combinatie hebben met de rest van de muziek.
Oud 21-08-2005, 11:52
antigone
antigone is offline
hoe was arcade fire ?
Oud 21-08-2005, 11:54
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
antigone schreef op 21-08-2005 @ 12:52 :
hoe was arcade fire ?
zeer goed, te vergelijken met de show in de Melkweg.
Oud 21-08-2005, 11:54
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 21-08-2005 @ 12:30 :
yep, was 1 van de weinige echte skatepunk bands had ik het idee.
Ik vind die stem maar een vreemde combinatie hebben met de rest van de muziek.
vind die stem juist wel vet
Oud 21-08-2005, 13:32
tragedy
tragedy is offline
Ook net terug...super festival gehad!

Hoogtepunt was de donderdag:

ETID: Geweldige show, redelijk geluid en tjah ik vind het ook echt een SUPER band...jammer dat de rest van het publiek het niet echt bleek te vonden

Coheed: Nadat 2 keer de stroom uitviel was het weer leuk, zelfs een solo die met de tanden werd gespeeld!

Emanuel: Hadden er duidelijk zin in, alleen dat gezeik van die zanger hoe geweldig hij het wel niet vond was jammer. Zijn in oktober overigens tour support voor alexisonfire.

Blood Brothers: Tjah valt niks slechts over te zeggen, altijd een feestje.

Verder waren de vrijdag en zaterdag niet geweldig kwa line-up of bands...wat nog wel leuk was: The Rakes, Confuse The Cat, MXPX en styrofoam
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:01
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
tragedy schreef op 21-08-2005 @ 14:32 :
Ook net terug...super festival gehad!

Hoogtepunt was de donderdag:

ETID: Geweldige show, redelijk geluid en tjah ik vind het ook echt een SUPER band...jammer dat de rest van het publiek het niet echt bleek te vonden

Coheed: Nadat 2 keer de stroom uitviel was het weer leuk, zelfs een solo die met de tanden werd gespeeld!

Emanuel: Hadden er duidelijk zin in, alleen dat gezeik van die zanger hoe geweldig hij het wel niet vond was jammer. Zijn in oktober overigens tour support voor alexisonfire.

Blood Brothers: Tjah valt niks slechts over te zeggen, altijd een feestje.

Verder waren de vrijdag en zaterdag niet geweldig kwa line-up of bands...wat nog wel leuk was: The Rakes, Confuse The Cat, MXPX en styrofoam
The Rakes hadden gecancelled dus dat lijkt me zeer sterk.
Ik denk dat je Boom Bip bedoeld.
Oud 21-08-2005, 14:02
Verwijderd
hoe was nick cave?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:08
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 21-08-2005 @ 15:02 :
hoe was nick cave?
I could say I know Nick Cave / Is the highest ape in the food chain.' De voorbije decennia hebben tientallen, zoniet honderden artiesten hulde gebracht aan Nick Cave, maar geen die het beter deden dan de IJslanders van Jan Mayen. Stellen dat Nick Cave een geweldige songschrijver is, is als stellen dat Ronaldo een potje kan voetballen. De Australiër is niet zomaar een songschrijver, maar een songpoëet - 'de Leonard Cohen van deze tijd', zoals een kenner onlang nog liet optekenen, of nog: 'de zingende erfgenaam van Oscar Wilde'.

Na Boatman's Call (1997) leek de houdbaarheidsdatum van Nick Cave heel even in zicht, maar vorig jaar verraste de zanger vriend en vijand met Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, een dubbelalbum dat zonder blozen naast zijn allerbeste werk kan staan. Ook live keerde 'Beelzebub's favourite loungesinger' ((c) The Guardian) door de grote poort terug. Bij zijn laatste concert op Belgische bodem, eind vorig jaar in Vorst Nationaal, sprokkelde de man niets dan vijfsterrenrecensies - één recensent meende achteraf zelfs dat hij 'de duivel zélf' gezien had.

Voor Caves vierde passage op Pukkelpop waren de verwachtingen méér dan hooggespannen, maar het dient gezegd dat de Australiër ze met zijn Bad Seeds (sinds vorig jaar zonder gitarist Blixa Bargeld) moeiteloos inloste. Om één en ander de nodige kracht bij te zetten had de zevengkoppige groep zich laten versterken met een koortje van vier - prachtig hoe ze het concert vanaf krachtige opener Get Ready For Love de allures van een gospelviering gaven, en ook een glansrol opeisten in There She Goes, My Beautiful World.

Maar Nick Cave is natuurlijk veel meer dan gospel alleen. Nick Cave is ook punk, rock, blues en chanson, en meestal een combinatie van dat alles. Nu eens genadeloos hard (Red Right Hand, Hiding All Away) en opzwepend (Deanna, Red Right Hand), dan weer jolig (Supernaturally), ingetogen (O Children) en een enkele keer bijna breekbaar (The Ship Song). De Australiër zingt ook niet gewoon, hij lééft zijn songs. In Mercy Seat hóór je hem tandenknarsen, in murder ballad Stagger Lee zié je hoe de duivel zijn ziel in zijn bezit neemt en in The Weeping Song voél je zijn wanhoop.

Do you love me?, riep een fan, ergens halverwege de set. Waarop Cave, gortdroog: I love you, son, just down to your little boots. Kijk: van zoveel klasse worden wij nu eens heel erg stil, zie.

De setlist

* Get Ready For Love
* Red Right Hand
* Nature Boy
* Hiding All Away
* Come Into My Sleep
* The Ship Song
* Tupelo
* Supernaturally
* The Weeping Song
* Breathless
* Deanna
* O Children
* The Mercy Seat
* There She Goes
* Stagger Lee
Oud 21-08-2005, 14:14
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 21-08-2005 @ 15:08 :
lyrisch verhaal...
ik heb iets gemist dunkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 16:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
net terug en nog te brak om mijn verhaal te posten behalve dat mijn hele bek verbrand is..
Oud 21-08-2005, 17:19
Marloeske
Marloeske is offline
Ben terug. Moe. Wil slapen

Ik vond Zaterdag juist de beste dag!
Heideroosjes, Dropkick Murphys, MxPx, KoRn..
Oud 21-08-2005, 18:01
Haligh
Haligh is offline
ik ben dood, want we hebben bij de buren gezeten waar de partytent door de andere buren werd gesleept, alsmede alles wat voor het grijpen lag.

hoogtepunten waren:

the arcade fire, editors, patrick wolf, prodigy, royksopp, nine black alps, blood brothers.

vreselijk saai was: maximo park, kaiser chiefs, the hives.

miss kitten, ladytron en t.raumschmiere waren ook heerlijk.
Oud 21-08-2005, 18:09
Breg
Breg is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-08-2005 @ 19:01 :

hoogtepunten waren:

the arcade fire, editors, patrick wolf, prodigy, royksopp, nine black alps, blood brothers.

vreselijk saai was: maximo park, kaiser chiefs, the hives.

miss kitten, ladytron en t.raumschmiere waren ook heerlijk.
Vond Patrick Wolf echt ontzettend mooi, Arcade Fire ook, juist omdat ik daar niet veel van verwacht had.

Editors konden me niet echt boeien eigenlijk.

Kaiser Chiefs en The Hives waren niet verrassend, wel vermakelijk.

Iemand hier Adam Green nog gezien?
Oud 21-08-2005, 18:20
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Breg schreef op 21-08-2005 @ 19:09 :
Iemand hier Adam Green nog gezien?
ik heb van een afstand een nummertje gehoord. maar ik had het tijdens concert te druk met trippen op royksopp.
Oud 21-08-2005, 19:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
dag1:
-Skitsoy (kende het niet, uit verveling gaan kijken. Niet super boeiend maar wel leuke opvulling)
-The Subways (Vanwege de tekst dat ze bassiste leuk moest zijn. Knap vond ik d'r niet en ze had zo'n irritante zeikstem dat ik het niet meer boeiend vond. De muziek an sich wel grappig )
-Kaiser Chiefs (Vond het aanvankelijk gewoon een hoop hype. Maar nu ik ze gezien heb vind ik ze gaaf. Vooral dat die vent ondanks zijn gebroken poot alsnog als een bezetene overal overheen springt)
-Saybia (Verplicht zwijmelstukje)
-The Hives (Ik had hier echt negatieve dingen over gehoord. Maar de hele show vond ik er gewoon prima bij passen. Leuk om een keer gezien te hebben maar geen fan)
-No Use For A Name (stukje, te gaar om mezelf er iets van te herinneren)
-The Prodigy (stukje, ditto als NUFAN)

Dag2:
-Good Charlotte (Kijken wat je afzeikt. Wat mij betreft blijf ik afzeiken)
-The Posies (verrassing want wist niet dat ze verplaatst waren. Leuke muziek)
-Nightwish (voor mij verplichte kost. En natuurlijk lekker meebléren)
-Marilyn Manson (Iets dat uit mijn puberteit rond mijn 15e is blijven hangen. Ook lekker meebléren)
-Apocalyptica (Gewoon geniaal. Nuff said)

Dag3:
-Heather Nova (wilde mijn vriendin naartoe. Verder kende ik een liedje dat ze niet speelde en de rest was eigenlijk niet zo heel boeiend)
-Dropkick Murphys (We stonden er toch al na Heather Nova. Niet dat ik ze slecht vond. Gewoon niet mijn ding)
-Korn (Zie Marilyn Manson)
-De Heideroosjes (Moet je gewoon gezien hebben )
Oud 21-08-2005, 19:39
Haligh
Haligh is offline
wat mij irriteerde was dat iedereen gelijk weg ging bij t.raumschmiere toen hij die ene hit had gespeeld.

hoe heerlijk was de boiler room en de chateau<3!
Oud 21-08-2005, 19:40
Disintegration
Disintegration is offline
Ghinzu was weer meer dan geniaal, en de haast duivelse Nick Cave ging er nogmaals eens met mijn ziel vandoor
Oud 21-08-2005, 20:30
Freggol
Freggol is offline
Back en gaar, nog haligh gezien en danique en nog iemand maar ben van die gene der nicname loos..

A live once lost was duidelijk het dikste half uur brullen, de rest was ook wel te pruimen.
Echter hadden de belgen de voorkeur om een eikendeur te imiteren, oftewel der zat nix in....

Er was btw erg veel gevarieerd publiek dit jaar, veel marlynmanson emo`s ouwe viespeuken, en 13jarige korn fans...

Laatst gewijzigd op 21-08-2005 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:34
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
is er nou niemand naar The Melvins & Jello Biafra geweest? Of hadden die ook al afgezegd ofzo
Oud 21-08-2005, 20:40
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 21-08-2005 @ 21:34 :
is er nou niemand naar The Melvins & Jello Biafra geweest? Of hadden die ook al afgezegd ofzo
yep
Oud 21-08-2005, 20:41
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 21-08-2005 @ 21:40 :
yep
had ik ook wel kunnen weten, bassist is een tijdje terug opgestapt.
Oud 22-08-2005, 06:12
mixtape
mixtape is offline
Was erg leuk, zal nog wel uitgebreider verslag doen als ik wat meer leef. Ben nu ook weer ziekjes

Nog meer mensen die de crowdsurfers hebben gezien op de camping zaterdagnacht? Stond een hele groep Bro Hymn te zingen, inclusief crowdsurfers in het licht van de felle bouwlampen
Oud 22-08-2005, 09:56
waves
waves is offline
3,5 dagen pukkelpop (vanaf woensdag middag).

donderdag:
the hives - Gaaf! Lekker arrogant ("we're the magnificent hives") en meezingen.
franz ferdinand - Ook gaaf! Ik kende er jammer genoeg vrij weinig van, maar t heeft me wel overtuigd.
basement jaxx - Goede show!
the prodigy - Vond ik toch iets minder (was zo moe dat ik ook in slaap viel )

vrijdag:
goldie lookin' chain - Wel leuk.
nightwish - Tegen mijn verwachtingen in toch goed.
marilyn manson - Grootse show, maar ben niet lang blijven kijken.

zaterdag:
dropkick murphys - Goed, lekker vrolijk.
mxpx - Oké, maar niet fantastisch.
korn - Nadat ik weg was uit de pitt eigenlijk wel gaaf.
heideroosjes - Meezingen en genieten! Wel even uitkijken voor de man in de lange leren jas die vanuit de pitt heel de tijd het publiek eromheen in vloog

Oh ja: HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 22-08-2005, 11:18
Haligh
Haligh is offline
heeft er trouwens the dwarves gezien?
dat was zooo vet .
Oud 22-08-2005, 11:48
paco de taco
paco de taco is offline
ik vond the Datsuns een erg gaaf optreden weg geven,
ook the Dwarves vond ik vet.
Nick Cave & the bad seeds kon ik helemaal niets van maar vond ik zeker 1 van de beste optredens.
bij t.raumschmiere zijn wij ook tijdens die hit weggegaan om juliette lewis & the licks te gaan bekijken, wat ik op zich ook wel oke vond.
Social Distortion en No Use For A Name vond ik allebij wel goed maar minder als the datsuns, dwarves en nick cave
Oud 22-08-2005, 11:51
paco de taco
paco de taco is offline
vergeet ik trouwens the hives, ook erg gaaf.
danko jones wist er ook een goede show van te maken al spreekt de muziek me wat minder aan
Oud 22-08-2005, 12:16
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
waves schreef op 22-08-2005 @ 10:56 :

Oh ja: HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
typisch belgië,
Riepen ze op werchter ook constant.

Sabrina was trouwens ook nogal een vaak gehoorde kreet
Oud 22-08-2005, 12:47
BoerBertus
BoerBertus is offline
Na 3 jaar Lowlands maar een keertje naar Pukkelpop. Leuk festival. Een paar hoogtepunten voor mij waren:

Social Distortion (was te laat om kaartjes te kopen voor Melkweg maar dit maakte toch wel wat goed).
The Prodigy (Gewoon vet).
Toydolls (wat zijn die gasten grappig zeg)
Bad Religion (was niet meer echt kapot van deze band maar dit optreden was echt heel erg gaaf)
T.Raumschmiere (met band misschien nog wel band dan zonder band)
Heideroosjes (en dat verrast me echt, was die band echt goed zat maar ik vond het echt een heel erg leuk optreden.

Verder vond ik Nite Versions (te eentonig) en The Dwarves (hoe irritant is die zanger?) enigzins tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 20-08-2005 @ 23:29 :

Het tegenvallende van Social Distortion was dat ze zeiden: It's good to be back in HOLLAND arghhh, vond de muziek ook niet zo heel leuk.

De afezeggingen. Dit jaar was het echt niet normaal meer. Zelfs tijdens het festival waren er nog cancellations: The Rakes en The Babyshambles ( viel te verwachten)
Haha, dat was grappig van SD. De zanger van Art Brut had dat de dag ervoor dus opgevangen op Pukkelpop dus wij werden op Lowlands begroet met 'Hello Belgium' Toffe band Art Brut. Overigens was Babyshambles al veel eerder gecancelled.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 13:54
Vandal
Vandal is offline
Mike Ness (SD) zei het trouwens (al dan niet expres )op beide festivals verkeerd: in Belgie 'It's great to back in Holland' en op LL 'We are glad to be back in Belgium.'
Oud 22-08-2005, 13:59
Carn
Carn is offline
Hoeren? Dat roep ik al járen!
Oud 22-08-2005, 17:55
Haligh
Haligh is offline
is er trouwens nog iemand lastig gevallen door een lamme belg die zei dat hij van de camping security was?
hij had mij bijna in elkaar gemept bij de wc's omdat hij mijn biertje wou hebben .
Oud 22-08-2005, 18:05
paco de taco
paco de taco is offline
ik heb op de nacht van donderdag op vrijdag nog wel een blauw oog opgelopen van iemand. lelijk man
Reageren

Regels voor berichten