Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik ga niet. Citaat:
||
Citaat:
maar dan is het nog wel te duur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mak publiek maar er zaten volgens mij wel wat mensen bij die dEUS enkel kenden van hun "hitje Suds & Soda". Nuja ze hebben evenveel recht er te zijn maar het is wel een beetje irritant. En ik blijf erbij, te cool concert, fantastisch gewoon ![]() offtopic: earphone, dwaal jij ook rond op goddeau of slg ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ooh ja, gisteren speelden ze The Magic Hour als afsluiter. Was voor mij wel beter geweest. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik schrijf/recenseer/bespreek het een en ander voor goddeau ![]() mwah The Magic Hour ook niet als afsluitern, ideaal had ik Nothing Really Ends gevonden. vanavond in Antenna van 21.00 tot 22.00 een deel van het dEUS-concert live! Echt de moeite mensen, www.stubru.be! Een uur lang dEUS vanuit de AB. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enkele optredens zijn verschoven...
V2 productmanager Arnoud van der Toorn was zondag 16 oktober al onderweg naar de Utrechtse Tivoli toen hij een telefoontje kreeg: "Op het laatste moment werd mij verteld dat Tom Barman ziek was en kampte met stemproblemen. Ook de show van maandagavond in de Oosterpoort in Groningen is verplaatst." Beide optredens zijn een week verschoven: dEUS speelt zondag 23 oktober in Tivoli en maandag 24 oktober in De Oosterpoort. Voor Van den Toorn is de ramp nog te overzien: "Wij hadden nu geen promotieactiviteiten met dEUS gepland staan. Als nu blijkt dat Tom de hele week ziek blijft, hebben we een probleem. Er staan de komende dagen televisie optredens op het programma." Tickets voor beide shows blijven geldig. De show in Utrecht is uitverkocht, voor die in De Oosterpoort zijn nog kaarten te koop. Hoop dat nighttown gewoon nog doorgaat op de geplande avond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|