Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en je kan het hem als je je anders opgelaten door voelt het al gelijk vertellen als je et armbandje om hebt en hem spreekt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou de sierraden die ik van hem heb gekregen ook blijven dragen als het uit zou gaan, alleen de vriendschapsring (die hij ook draagt) zou ik af doen.
||
Citaat:
![]() het was toch een cadeautje, dan moet je er zelf mee doen wat je wilt. Weg gooien zou zonde zijn, er zitten toch wel herinneringen aan lijkt me.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alle andere sieraden van vriendjes draag ik niet meer en zal ik ook nooit meer doen. Ze liggen ergens in een doos in een hoekje waar ik nooit kijk. Denk dat het er ook wel aan ligt wat je nieuwe partner ervan vind. Mijn vriend heeft met de jongen van de ketting totaal geen problemen, dus vind hij het ook niet erg. De anderen kan hij wel schieten, dus draag ik het ook niet. Mijn vriend heeft ook alles weggegooit van zijn ex. Hij vond dat die ' relatie' toch niets voorstelde en was het in huis hebben van die dingetjes gewoon zat. Kortom: gewoon lekker doen wat zelf goed voelt, maar wel een beetje rekening houden met je eventuele nieuwe partner. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |