Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 14:02
Silent Moon
Silent Moon is offline
Ik heb bijna 7 maanden met een jongen gehad en 3 maanden geleden is het uit gegaan. Nou had ik van hem een heel mooi armbandje gekregen en sinds het uit is gegaan niet meer om gedaan. Ik heb het nog niet weggegooit omdat ik dat zonde vind.
Maar is het raar als ik dat armbandje weer gewoon aandoe? Of gooien jullie gewoon alles wat je hebt gekregen meteen weg nadat het is uitgegaan?
Oud 13-08-2005, 14:07
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik heb ook nog 1,5 jaar met de ring van mn ex gelopen, totdattie kapot ging..
stond geen naam/datum oid iets in, dus niemand behalve ik kon weten van wie ik hem had gekregen
verder draag ik veel ringen dus was niet opvallend ofzo

mja als jij die armband mooi vind, en het zonde vind om m weg te gooien (begrijpelijk!!) en je er geen moeite mee hebt.. waarom niet drragen dan?!
Oud 13-08-2005, 14:10
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Een mooi armbandje is een mooi armbandje, of je het nou van je ex gekregen hebt of niet. Als het voor jou gewoon goed voelt zou ik het gewoon houden en dragen, zo niet, dan gooi je het weg. Dat is helemaal aan jezelf. Maar ik zou geen dingen weg gaan gooien omdat dat toevallig zo hoort.
Oud 13-08-2005, 14:10
MoonWolf
MoonWolf is offline
Als het gewoon goed voelt zou ik het gewoon doen.

Heb ook ooit een ring van een ex gehad en draag ik ook nog steeds, doet me ook helemaal niet aan hem denken. Het is voor mij gewoon een ring.
Oud 13-08-2005, 14:12
Silent Moon
Silent Moon is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 13-08-2005 @ 15:07 :
ik heb ook nog 1,5 jaar met de ring van mn ex gelopen, totdattie kapot ging..
stond geen naam/datum oid iets in, dus niemand behalve ik kon weten van wie ik hem had gekregen
verder draag ik veel ringen dus was niet opvallend ofzo

mja als jij die armband mooi vind, en het zonde vind om m weg te gooien (begrijpelijk!!) en je er geen moeite mee hebt.. waarom niet drragen dan?!
Omdat hij bij mij op school zit en ik hem nog regelmatig spreek.
Oud 13-08-2005, 14:13
Silent Moon
Silent Moon is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 13-08-2005 @ 15:10 :
Een mooi armbandje is een mooi armbandje, of je het nou van je ex gekregen hebt of niet. Als het voor jou gewoon goed voelt zou ik het gewoon houden en dragen, zo niet, dan gooi je het weg. Dat is helemaal aan jezelf. Maar ik zou geen dingen weg gaan gooien omdat dat toevallig zo hoort.
Ja dat is waar, ik hou em maar gewoon
Oud 13-08-2005, 14:13
Iduna
Iduna is offline
Als je emotionele herinneringen aan die ex hebt, zou je daaraan kunnen denken wanneer je het armbandje draagt. De vraag is of je dat wilt. Ik zou het iig niet weggooien..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:25
Noise
Noise is offline
als iets mooi is is het mooi ja, en dan kan je et gewoon om blijven houden zonde om het dan weg te stoppen..

ik heb ook dingen van ex'en maar die zijn gewoonweg te lelijk om nog te dragen anders zou ik ze ook nog dragen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:28
Verwijderd
Ik zou het zelf niet om doen, gewoon omdat ik dat niet prettig vind, maar als jij geen problemen mee hebt, waarom zou je het dan niet doen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:30
Silent Moon
Silent Moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-08-2005 @ 15:28 :
Ik zou het zelf niet om doen, gewoon omdat ik dat niet prettig vind, maar als jij geen problemen mee hebt, waarom zou je het dan niet doen?
Tja, zoals ik al had gezegd, ik zie/spreek hem nog welles en dan lijkt het me zo raar om dan dat armbandje om te hebben
Oud 13-08-2005, 14:31
Verwijderd
Als je daar problemen mee hebt dan doe je hem op als je je ex niet tegen kunt komen?

Het lijkt me er ook wel een beetje aan liggen hoe jullie uit elkaar zijn gegaan ed.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:32
Noise
Noise is offline
Citaat:
Silent Moon schreef op 13-08-2005 @ 15:30 :
Tja, zoals ik al had gezegd, ik zie/spreek hem nog welles en dan lijkt het me zo raar om dan dat armbandje om te hebben
als ie ernaar vraagt zeg je gewoon eerlijk dat je het een mooi armbandje vind maar dat je er verder geen gevoelens meer bij hebt of dergelijke.
en je kan het hem als je je anders opgelaten door voelt het al gelijk vertellen als je et armbandje om hebt en hem spreekt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:34
Silent Moon
Silent Moon is offline
Ja dat zou wel kunnen ja
Oud 13-08-2005, 14:55
Verwijderd
Niet weggooien, waarom zou je? 't Is niet dat je ex de duivel zelve is en je kapot gaat aan de gedachte dat ding nog in je bezit te hebben. Mensen die zo 'dramatisch' doen zijn ziek. Ik heb ook nog een aantal dingetje, alhoewel ik ze niet meer draag. Heb ze nog wel. Als ik ze kwijt zou raken, 't zou me een worst wezen. Maar weggooien is dan weer het andere uiterste.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:58
Verwijderd
als je het armbandje gewoon hebt gekregen voor je verjaardag of omdat je het een leuk armbandje vond ofzo, dan zou ik 't gewoon dragen, 't is maar een voorwerp.
Als je het gekregen hebt met als bedoeling dat het jullie liefde zou symboliseren of iets dergelijks, zou ik het ergens in een kast leggen en er verder niets meer mee doen, of het aan iemand anders geven.

Je gaat geen bruikbare spullen weggooien
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:11
Verwijderd
Boeiend. Als het een mooi ding is draag je het toch gewoon? Als je emotioneel niets meer met je ex te maken hebt dan heb je dat ook niet met dat armbandje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-08-2005 @ 15:58 :
Je gaat geen bruikbare spullen weggooien
Je wilt niet weten hoe je huis er na verloop van tijd uit gaat zien als dit je 'motto' is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:20
Charly Brown
Charly Brown is offline
Beetje zonde om hem weg te gooien he? Is toch leuk zo'n armbandje en als jij hem wilt dragen doe je dat gewoon. Als je een kadotje van een vriendin van je krijgt en na een tijdje hebben jij en die vriendin vreselijke ruzie en haten jullie elkaar en willen jullie elkaar nooit meer zien gooi je dat kadotje toch ook niet weg? Hm?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 13-08-2005 @ 16:12 :
Je wilt niet weten hoe je huis er na verloop van tijd uit gaat zien als dit je 'motto' is.
je hoeft ze toch ook niet zelf te houden? veel dingen kun je doorverkopen en wat je niet kunt doorverkopen kun je aan iemand geven
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:04
WolterB
WolterB is offline
Als jij er geen nate gevoelen aan vindt kleven en het een mooie armand is, zou ik m gewoon omdoen.

Ik heb hier ook nog wel iets liggen, wat ik niet weggegooid heb en t doet me verder geen pijn oid dat het er nog is en ik het niet weggegooid heb.
Oud 13-08-2005, 16:09
pyres
pyres is offline
ik draag niks meer van me ex
ik asocieer het met hem en ik heb die tijd achter me gelaten
Oud 13-08-2005, 17:17
snoopy
snoopy is offline
verkopen op marktplaats (of V&A) en een mooier armbandje kopen

Even serieus: ik zou het een tijdje niet dragen, maar als t een mooi ding is, daarna gewoon weer omdoen. Tsja... misschien denkt hij er wat van... pech gehad!
Oud 13-08-2005, 17:24
little nemo
little nemo is offline
hmm ... als hij je nix meer doet zou ik m sowieso nog omdoen. als je m erdoor heel erg gaat missen niet, maar dan zou ik m nog wel bewaren. ik heb teminste wel gepoogd de ringen die ik aan mn twee serieuze relaties overgehouden heb te bewaren. niet gelukt helaas.
Oud 13-08-2005, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. ik draag bijna nooit iets van m'n exen. Heel af en toe een kettinkje. 't Voelt toch niet echt prettig. Hoewel bepaalde dingen na een tijdje minder worden. Dingen van m'n eerste ex voelen minder verkeerd dan dingen van m'n tweede ex.
Oud 13-08-2005, 17:37
Mark
Mark is offline
Ik had mijn ex-vriendin een armband en oorbellen gegeven. Toen het uit ging heeft ze dat gehouden. Ze draagt het ook nog, ik vind het niet erg, wat moet ik er mee??? Bovendien staat het haar goed. Je weet btw toch met welke bedoeling het gegeven is? Met een goede bedoeling, alleen heb je die tijd achter je gelaten. Als de sieraden mooi staan en het blijft niet achter je aan slepen zou ik ze gewoon houden en dragen!

Mark
Oud 13-08-2005, 18:37
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Mark schreef op 13-08-2005 @ 18:37 :
Ik had mijn ex-vriendin een armband en oorbellen gegeven. Toen het uit ging heeft ze dat gehouden. Ze draagt het ook nog, ik vind het niet erg, wat moet ik er mee??? Bovendien staat het haar goed. Je weet btw toch met welke bedoeling het gegeven is? Met een goede bedoeling, alleen heb je die tijd achter je gelaten. Als de sieraden mooi staan en het blijft niet achter je aan slepen zou ik ze gewoon houden en dragen!

Mark
Eens

Ik zou de sierraden die ik van hem heb gekregen ook blijven dragen als het uit zou gaan, alleen de vriendschapsring (die hij ook draagt) zou ik af doen.
Oud 13-08-2005, 18:38
Haligh
Haligh is offline
boeiend, houden.
Oud 14-08-2005, 10:47
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Mark schreef op 13-08-2005 @ 18:37 :

Mark
ben ik het mee eens
het was toch een cadeautje, dan moet je er zelf mee doen wat je wilt. Weg gooien zou zonde zijn, er zitten toch wel herinneringen aan lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:22
Roos
Roos is offline
Ik zou het gewoon houden, en dragen als je het mooi vindt. Waarom niet? Het is toch uit? En het betekent heus niet dat je hem nog leuk vindt ofzo.
Oud 14-08-2005, 12:38
Multilot
Multilot is offline
Ik draag ook nog steeds een ketting die ik van mn ex heb gekregen. We hebben het er samen over gehad en hij stemde voor.
Oud 15-08-2005, 16:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 13-08-2005 @ 15:10 :
Oud 15-08-2005, 16:18
mystery86
mystery86 is offline
Ik heb ooit van mijn ex zo'n schakelarmband van Nomination gehad. En dat ging uit... ik ben hem gewoon blijven dragen omdat er ook al een schakel tussen zat die ik van me opa en oma heb gehad. Vervolgens kreeg ik een nieuwe vriend en die heeft mij ook zo'n schakel gegeven voor mijn verjaardag. Dat ging ook uit... maar ik blijf bezig met zo'n armband dus ik houd hem lekker om! met alle gekregen schakels!! haha.

Maar dan is het ook wel anders dan een gewoon los armbandje.. Ik zou hem gewoon omdoen als het goed voelt.
Oud 15-08-2005, 16:40
Gammaray
Gammaray is offline
Ik heb gewoon alles terug gedaan en wat spul weg gegooit.
Maar dat krijg je als je erg misbruikt bent.
Dan gooi je spullen weg.
En dan lucht het wel op.
Oud 15-08-2005, 17:14
devilslittlgirl
devilslittlgirl is offline
hoi. ik snap je probleem.
Ik heb ook 5 maanden met een jongen gehad en een hele mooie ring gekregen. Ik draag hem heel af en toe aan een ketting maar verder heb ik hem wel gehouden. Ik vind het wel een mooie herinnering. Als jij hem om doet maakt verder ook niet uit hoor. Als het iets is wat je mooi vindt dan kun je het best omdoen.
Groetjes
Oud 15-08-2005, 17:53
bitchie
bitchie is offline
ik had zo'n ketting met zijn naam er op!! lelijk.. was blij toen het uit was hoefde ik hem niet meer om te doen .
maar heb hem wel gewoon gehouden vind het zonde om het weg te gooien!!
Oud 15-08-2005, 19:26
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
nee.
ik heb echt heel veel van hem gekregen, van dvd's tot kleding, dat gooi ik allemaal dus niet weg. veels te zonde. en ja, ook de emotionele spullen gooi ik niet weg, maar ik bewaar ze in een doos, moet wel toegeven dat het pijnlijk voor me is om ze allemaal terug te lezen..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 22:03
Shortiej
Shortiej is offline
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het enkelbandje dat ik heb gekregen heb afgedaan, maar puur omdat het niet goed voelde om hem om te hebben. Maar als het wel goed voelt, waarom zou je dat armbandje dan niet gewoon dragen? Mijn ex heeft nog steeds een ketting om die hij van mij heeft gekregen
Oud 16-08-2005, 02:27
XQseMe2
XQseMe2 is offline
dat is je eigen gevoel.
als jij dat gewoon nog wilt, en vind kunnen moet je dat ook zeker doen. ik heb met mijn ex destijds een vriendschapsring gekocht, toen het uitging deed hij de zijne uit maar ik hield de mijne nog lang om (vooral was dat omdat ik er toch wel E40,- voor had neergelegd, maar goed, dwas dan ook wel een ring van echt zilver & Esprit )

laat je niet vertellen door anderen dat het niet kan, of door je ex ofzo als jij vindt dat je het wel gewoon kan doen.
het is van jou nu, eens gegeven blijft gegeven, dus wat je er nu mee doet, is totally up to you
Oud 16-08-2005, 16:34
Konijn
Konijn is offline
Ik had van mn eerste ex een ketting gekregen die ik misschien 2x om heb gehad tijdens onze relatie. Een jaar later vond ik dat ding in de kast en deed hem weer eens om toen ik met mn nieuwe vriend naar t café ging. En wie komen we daar tegen, terwijl ze normaal nooit daar kwamen? Juist, mn ex (ook met nieuwe vriendin). Heel apart, lang geleden en toch een heel raar gevoel.
Heb daarna die ketting ook gelijk weggegooid.
Toen t ook uit ging met mn mn vorige ex heb ik gelijk zijn spullen weggedaan..
Oud 16-08-2005, 16:36
Verwijderd
Ik gooi bijna nooit wat weg, maar ik draag het ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 21:11
yapo
yapo is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-08-2005 @ 17:36 :
Ik gooi bijna nooit wat weg, maar ik draag het ook niet meer.
idem, gewoon de dingetjes bewaren, om de mooie herinnering in stand te houden ofzoiets....
Oud 18-08-2005, 13:49
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb van een ex supermooie sieraden gekregen. Ik draag die nog steeds. Ik vind het gewoon mooie sieraden en zou het zonde vinden om ze ergens in een doosje te laten liggen. Maar het hangt misschien wel wat van de verstandshouding af die je nog met je ex hebt. Als het allemaal nog erg gevoelig ligt zou ik niet constant een ring van diegene om mijn vinger willen hebben, wanneer je echter een goede verstandshouding met je ex hebt of hij je gewoon helemaal niks meer doet... sjah. Zo heb ik overigens ook kleding van een ex gekregen, maar hij doet me nog minder dan niks nu en dus vind ik het ook niet erg om die kleding te dragen.
Oud 20-08-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 18-08-2005 @ 14:49 :
Maar het hangt misschien wel wat van de verstandshouding af die je nog met je ex hebt. Als het allemaal nog erg gevoelig ligt zou ik niet constant een ring van diegene om mijn vinger willen hebben, wanneer je echter een goede verstandshouding met je ex hebt of hij je gewoon helemaal niks meer doet... sjah.
Dat heb ik dus ook. Pas toen ik dit topic weer las dacht ik: Oh ja, ik heb inderdaad ook nog een ketting om van mijn eerste vriendje. Ik vind het zelf gewoon een hele mooie ketting. Bovendien hangt er een voor mij waardevol sieraad aan dat ik heb gekregen van mijn ouders en omdat hij zo stevig is, is die ketting daar ideaal voor. Het ging uit tussen ons omdat het gewoon op was, maar hij heeft nooit een verkeerd woord over me gezegd en als ik hem zie is het nog steeds goed. Hij draagt ook mijn ketting nog, gewoon omdat hij hem mooi vind.

Alle andere sieraden van vriendjes draag ik niet meer en zal ik ook nooit meer doen. Ze liggen ergens in een doos in een hoekje waar ik nooit kijk.
Denk dat het er ook wel aan ligt wat je nieuwe partner ervan vind. Mijn vriend heeft met de jongen van de ketting totaal geen problemen, dus vind hij het ook niet erg. De anderen kan hij wel schieten, dus draag ik het ook niet.

Mijn vriend heeft ook alles weggegooit van zijn ex. Hij vond dat die ' relatie' toch niets voorstelde en was het in huis hebben van die dingetjes gewoon zat.

Kortom: gewoon lekker doen wat zelf goed voelt, maar wel een beetje rekening houden met je eventuele nieuwe partner.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:29
Qimm
Qimm is offline
Ik heb überhaupt nooit wat van mijn ex gekregen
Oud 20-08-2005, 18:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik draag een ring die ik van mn ex heb. het is een gewone ring zonder naam&datum. we zijn nu vrienden en ik vind het gewoon een toffe ring.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:36
cherrie
cherrie is offline
neej dat moe je bewaren voor als je later oud bent dat is leuk.ik heb zelf ook nog een goude ring van me exriend om.hij zei dat ik hem nooit meer af moes doen dusz ik heb hem omgehouden en nou ben ik 22 en dan denk goh tog leuk nog de ring van me exvriend om xxxcher
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb ooit een gouden armbandje van een ex gekregen en die heb ik ook nog een tijdje gedragen totdat ik m kwijt raakte...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 10:38
Verwijderd
Waar máák je je druk over? Doe dat gewoon om als je het mooi vindt !
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 12:11
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Mala schreef op 27-08-2005 @ 11:38 :
Waar máák je je druk over? Doe dat gewoon om als je het mooi vindt !
Inderdaad, gewoon doen.
Oud 27-08-2005, 13:35
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon aandoen als je het aanwilt

heb ik ook gedaan met een bandje
en dan nog als iedereen weet dat het van je ex is

Ik heb zoiets zij hoort toch bij me verleden en ik hoef me verleden niet te ontkennen ofzo
dus ik heb em lekker aangehouden
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten