Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 07-08-2005 @ 19:57 :
Hoe zit het nu met die film? Die is toch net uit?
Er is een aantal DVD-rips verschenen en op mininova staat de volledige DVD-rip (3.7 GB) maar dat is volgens de beschrijving een raw. Ik weet niet of de Japanse DVD zelf al Engelse ondertiteling heeft.
Advertentie
Oud 07-08-2005, 22:02
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rob schreef op 07-08-2005 @ 01:58 :
Dat lijkt me sterk. Maar ik wil er wel voor je achterkomen, hoor.
Dan mag jij eens voor mij kijken en foto's maken
Oud 07-08-2005, 22:08
Type
Type is offline
als iemand iets weet van een DVD-rip met engelse subs van Air (als in: zeker weet) dan houd ik me aanbevolen
Oud 07-08-2005, 22:19
Jolt
Jolt is offline
www.isohunt.com
Oud 08-08-2005, 00:10
Verwijderd
Uh, waar zie jij daar een goede DVD-ISO staan? Het gaat dus even niet om DVD-rips van AIR TV (want de subbed TV-rips van Koi zijn prima en bevatten serieus veel translator notes). Het gaat om de AIR movie (http://www.air2004.com/)

Trouwens, ben nu de Ichigo100% manga aan het lezen. Chapter 22, dat is gewoon the culmination of pervertedness
Oud 08-08-2005, 03:41
Kurogane
Kurogane is offline
ik heb edward elric in 40cm lang knuffelvorm! en sleutelhanger van Sasuke ! neefje uit azie heeft souvenirs meegenomen ^_^
Oud 08-08-2005, 10:37
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2005 @ 01:10 :
Uh, waar zie jij daar een goede DVD-ISO staan? Het gaat dus even niet om DVD-rips van AIR TV (want de subbed TV-rips van Koi zijn prima en bevatten serieus veel translator notes). Het gaat om de AIR movie (http://www.air2004.com/)

Trouwens, ben nu de Ichigo100% manga aan het lezen. Chapter 22, dat is gewoon the culmination of pervertedness
De manga is echt goed. Die gedachtes van Manaka zijn zo pervers dat ze gewoon grappig zijn .

Jammer dat de manga sinds kort geleden afgelopen is .
Oud 08-08-2005, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Copycat schreef op 08-08-2005 @ 11:37 :
De manga is echt goed. Die gedachtes van Manaka zijn zo pervers dat ze gewoon grappig zijn .

Jammer dat de manga sinds kort geleden afgelopen is .
Ja, maar ach. Op zichzelf zijn het wel redelijk wat volumes en het verhaal en de gebeurtenissen zijn echt tig keer beter uitgewerkt dan in de anime. Vooral het eind suckt behoorlijk hard in de anime
Oud 08-08-2005, 13:13
Type
Type is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 08-08-2005 @ 04:41 :
ik heb edward elric in 40cm lang knuffelvorm! en sleutelhanger van Sasuke ! neefje uit azie heeft souvenirs meegenomen ^_^
Ok, Sasuke en Edward zijn allebei in principe cool enzo, maar ik zou ze geen van beide willen knuffelen...

Dan zou ik eerder op zoek gaan naar een life-size Sakura knuffel, of een Ururu knuffel, of... ga zo maar door
Oud 08-08-2005, 17:27
Verwijderd

Net klaar met het kijken van de eerste aflevering van een nieuwe serie, Suzuka.

Het is erg recht-toe-rechtaan meisjes kijken en diepgang is ver te zoeken, maar het is erg vermakelijk.

een beetje Ichigo 100%, maar dan anders
Oud 08-08-2005, 20:17
Type
Type is offline
iets voor nare man dus...
Oud 08-08-2005, 20:24
Verwijderd
Nu je het zegt.
Oud 08-08-2005, 22:13
Verwijderd
Nog niet gekeken. Ik download 'm wel maar op dit moment vind ik Shuffle! iets toffer. Leuke gewone meisjes zijn leuk, maar leuke half mens-half demon of half mens-half kat of whatever is natuurlijk nog beter .

Oud 08-08-2005, 22:33
Jolt
Jolt is offline
Damm, nare je bent echt een Anime freak .

l33t chix0rs zijn ownage .
Oud 09-08-2005, 14:59
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-08-2005 @ 23:02 :
Dan mag jij eens voor mij kijken en foto's maken
Da's dan €25,-- aub.
Oud 09-08-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-08-2005 @ 23:13 :
Nog niet gekeken. Ik download 'm wel maar op dit moment vind ik Shuffle! iets toffer. Leuke gewone meisjes zijn leuk, maar leuke half mens-half demon of half mens-half kat of whatever is natuurlijk nog beter .
Oud 09-08-2005, 15:42
Verwijderd
Ik ga kijken of ik Shuffle! leuk vindt.
Oud 09-08-2005, 18:04
Verwijderd
Al bekend wie de nieuwe Guyver gaat subben?
Oud 09-08-2005, 18:25
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rob schreef op 09-08-2005 @ 15:59 :
Da's dan €25,-- aub.
......
Daar oordeel ik wel over
Oud 09-08-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
cyc schreef op 09-08-2005 @ 19:04 :
Al bekend wie de nieuwe Guyver gaat subben?
En of die qua verhaal en beleving net zo goed is als de oude?
Oud 09-08-2005, 19:52
Verwijderd
Hij is trouwer aan de manga (niet dat ik die gelezen heb)
Oud 10-08-2005, 10:27
Copycat
Copycat is offline
De oude Guyver had een te open einde . De nieuwere versie is gewoon een remake en gaat verder waar de de oude was gebleven, dacht ik.
Ik ben benieuwd, Guyver was 1 van mijn eerste anime's.
Fist of the north star was ook cool in die tijd.
Oud 10-08-2005, 10:31
Verwijderd
De oudere had niet zozeer een open einde. Hij is gewoon stop gezet omdat ze er niet genoeg aan verdienden oid

Ik heb de eerste 6 eps op video staan en ep 7-12&ova op cd staan. Vanaf 7 wordt het pas echt interessant met die Lords enzo.
Oud 10-08-2005, 11:13
Copycat
Copycat is offline

Dat is echt jammer. Ik dacht dat de serie het wel goed deed. Ik had hem immers gewoon legaal gezien. De tweede keer dat ik hem had gezien kwam hij gewoon op tv.
Die beastmaster was vet .
Oud 11-08-2005, 01:17
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Copycat schreef op 10-08-2005 @ 11:27 :
De oude Guyver had een te open einde . De nieuwere versie is gewoon een remake en gaat verder waar de de oude was gebleven, dacht ik.
Ik ben benieuwd, Guyver was 1 van mijn eerste anime's.
Fist of the north star was ook cool in die tijd.
Dat is goed nieuws voor mijn vriendje, die is The Guyver fan. Heeft 1 van jullie ooit de film daarvan gezien? Wat een afgang was dat! Die serie is best cool (anime) maar die film.. OMG! allemaal kneusjes die het tegen The Guyver opnemen, flikkeren allemaal bij bosjes natuurlijk en de japanse gast die bij de slechterikken hoort houd het 2 seconden langer vol dan de rest, talk about typecasting!!!

Als het goed is, kan ik morgen (of eigenlijk straks, hihi) beginnen met het downloaden van Naruto 146. Ben nu zelf bij aflevering 90 inmiddels en het word steeds spannender...

Vampire_esje

PS. Ja, het is laat en en ja, misschien tik ik maar wat, maar hey, ik was wel ontopic bezig, ok.. Ben ziek, maar kan niet slapen
Oud 11-08-2005, 02:50
Type
Type is offline
vampire, als je Naruto allemaal gekeken hebt, en elke keer een week moet wachten om weer een filler te zien, of een aflevering die weer opbouwt naar een climax, dan is dat best frustrerend.
Ik vind Naruto er steeds minder door worden.

Ik kijk het nog steeds wel voor die ene climax-aflevering in de 2 maanden tho
Oud 11-08-2005, 05:53
Kurogane
Kurogane is offline
kijken jullie wel eens live action (jeweetwel anime maar dan met echte mensen je ziet wel s op animesuki verschijnen)? jullie praten alleen maar over anime..

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 05:58.
Oud 11-08-2005, 11:38
Verwijderd
Soms, maar het heeft niet echt m'n voorkeur. Ik ben door jou Densha Otoko gaan kijken (ontzettend grappig) maar om nou te zeggen dat ik er echt naar op zoek ben...nee, sorry
Oud 11-08-2005, 14:48
Kurogane
Kurogane is offline
he kijk s aan densha staat nu ook op animesuki

www.animesuki.com duss.

Ik kan je de moeite besparen en je een paar torrents geven als je
interesse hebt ?

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 15:10.
Oud 11-08-2005, 16:33
Verwijderd
Thanks

Ik haal 'm alleen al een tijdje gewoon via tokyotoshokan, werkt prima. Hij staat nu pas heel laat op animesuki, maar daar haalde ik hem al niet vandaan. Ondertitels haal ik van het forum van D-Addicts
Oud 11-08-2005, 17:08
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Type schreef op 11-08-2005 @ 03:50 :
vampire, als je Naruto allemaal gekeken hebt, en elke keer een week moet wachten om weer een filler te zien, of een aflevering die weer opbouwt naar een climax, dan is dat best frustrerend.
Ik vind Naruto er steeds minder door worden.

Ik kijk het nog steeds wel voor die ene climax-aflevering in de 2 maanden tho
Ben nu bij episode 97 en vind het nog steeds te gek
Voor episode 97 heb ik de parodie van 96 en 97 gekeken, maar die zijn grappig.
Er word gesuggereerd dat Ooruchimaru een soort van pedofiel is die achter Naruto aanzit. Kabuto weet opeens en is jaloers (het is precies dezelfde aflevering alleen met andere vertaling, zo goed gedaan) en krijgt ruzie met Manda.

Vampire_esje

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 17:38.
Oud 12-08-2005, 12:42
Rob
Rob is offline
Arme Ishida. Die gozer krijgt echt geen rust. xD
Oud 12-08-2005, 14:23
Verwijderd
Bleach 44
Oud 12-08-2005, 15:30
Type
Type is offline
Aan Naruto 146 was wel te zien dat ze er goed hun best op hadden gedaan, enkele animaties waren zeer slick, 'camerastandpunten' waren mooi gekozen... Hij was mooi.

Maar ik vraag me wel af waar ze naartoe gaan met dat Mizuki-gelul en wanneer er nu eindelijk eens een afsluiting komt aan die Orochimaru-verhaallijn die al te lang doorgaat.
Oud 12-08-2005, 15:43
Verwijderd
Zo, Bleach 44 was echt te heftig

Spoiler
Oud 12-08-2005, 22:24
Verwijderd
Ja idd, ik zat al een tijdje op deze aflevering te wachten en damn hij is zooo vet ishida is mn held van de dag!
Oud 12-08-2005, 23:47
Verwijderd
Hm, benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Die Tousen schijnt een van de linkste zanpakuto in Soul Society te hebben, daar werd hij in de voorgaande afleveringen ook om geroemd, zo van: 'he'll release it when it's war' ofzoiets.

Overigens hebben we dus eigenlijk alleen nog maar van die zanpakuto van Mayuri gezien wat de bankai vorm is. Ben benieuwd hoe die eruit ziet bij andere captains, stel je voor die van Byakuya
Oud 13-08-2005, 00:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-08-2005 @ 16:43 :
Zo, Bleach 44 was echt te heftig

Spoiler
Ik kan natuurlijk zeggen of dat waar is, maar dat doe ik niet. xD
Oud 13-08-2005, 00:59
Kurogane
Kurogane is offline
Hier dan enkele torrents voor nare man:

H2~Kimi to itahibi:

Intro: Haruka Koga, a student at Senkawa High loves baseball. Unfortunately, the school does not have a baseball club and only a group of people who like it. She meets Hiro Kunimi, one of Japan's finest pitching prospects and together they try to form a baseball club at Senkawa. Adapted from the hit manga and anime H2, this drama should keep you entertained.
Cast: Yamada Takayuki, Ishihara Satomi, Tanaka Koutaro, and Ichikawa Yui.

Link H2 ep 1

Great Teacher Onizuka:

Eiji Onizuka, a graduate from a third-grade university cum a gangster head, has always wanted to be a great teacher. An opportunity has came when a school is short of a teacher and he happens to get employed! Although his gangster status and attitude create lots of headaches for many, his warmth towards teaching gradually touchs them and gains their acceptance.

GTO 1- 12 torrent

Gokusen

Newly graduated Kumiko Yamaguchi wants to make her mark on the Japanese educational system as a teacher. All well and good until she finds out that the school she'll be teaching at has its fair share of troublemakers and rabble-rousers. The ruffians at the school don't frighten her though for she has a secret of her own-she's a fourth generation crime syndicate member and next in line to head it up. She's gone straight and wants to be a teacher though, but she's one person in whose class you don't want to be caught fooling around!

gokusen season 1 eps 1

Stand Up!!

Four schoolboys find themselves the last virgins left at school. During the summer holidays, a girl they knew as children 11 years ago, moves back to the neighborhood. Despite their childhood attraction to her, they realize she is a mere shadow of the "princess" they all thought they knew. This story of summer - love, friendship, school, family, the hypocrisy of adults, complications of life, experience and failure is set in an everyday shopping district and shows the clumsiness of children who have developed a little later than their peers. It's a bright romantic comedy that both young and old can appreciate.

stand up episode 1

Orange Days

Kai Yuuki (Satoshi Tsumabuki) is in his senior year at university studying social welfare psychology. At present, he is in the middle of job-hunting season. He is finding it difficult with no job offers so far.
One day, he meets a girl who is playing violin in the campus. She is Sae Hagio (Kou Shibasaki). In marked contrast to her beautiful tone and attractive looks, her personality is somewhat impertinent. And to top it off, she communicates through very vulgar sign language.
Four years ago, she lost the most important thing for a violinist - her hearing. As a result Sae closed off her inner self from the outside world.
Kai finds himself on a date with Sae, in place of his best friend. Unexpectedly, he comes into contact with Sae's private side.
Love, job-hunting, friendship... Setting a campus in spring as a dorama`s backdrop, it's the start of a glittering youth drama.

episode 1 orange days

Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 01:03.
Oud 13-08-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 13-08-2005 @ 01:06 :
Ik kan natuurlijk zeggen of dat waar is, maar dat doe ik niet. xD
Waag het niet.
Oud 13-08-2005, 11:13
Verwijderd
Kurogane wat een verwennerij. GTO live action had ik overigens al, die is echt heel vaag om te zien als je de anime en manga al kent. thanks

In related news, blijkbaar een DVD-rip + vertaling van de AIR movie (van Eien no anime, get it @ tokyo toshokan) en Negima 22. Die is alleen nog leuk om te kijken hoe slecht de vertaling van manga naar anime is, niet om serieus het verhaal te volgen
Oud 13-08-2005, 12:31
Verwijderd

Saikanoooo
Oud 13-08-2005, 12:49
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Type schreef op 12-08-2005 @ 16:30 :
Maar ik vraag me wel af waar ze naartoe gaan met dat Mizuki-gelul en wanneer er nu eindelijk eens een afsluiting komt aan die Orochimaru-verhaallijn die al te lang doorgaat.
Offiecieel ben ik er nog niet, maar ik zie af en toe flarden omdat mijn vriendje daar wel al is... Ben erg benieuwd wat er nu gebeurd nu Mizuki dat drankje gedronken heeft...

En dat van Orochimaru, die komt waarschijnlijk nog terug als hij dood is Maar het is wel leuk, doet mij een beetje denken aan Heman (die ALTIJD ruzie had met Skeletor) is ook wel makkelijk met dezelfde vijand... Maar goed, dat ben ik dan weer...

Ben nu trouwens bij alfelevering 99

Vampire_esje
Oud 13-08-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 13-08-2005 @ 13:31 :
[afbeelding]

[afbeelding]

Saikanoooo
D'r is nu ook een OVA van he: Another Love Song.

Overigens vond ik Saikano echt klote om naar te kijken, zie mijn review op AnimeNfo. Chise is overigens wel schattig.
Oud 13-08-2005, 16:13
Verwijderd
Ik moet hier ff een kleine rectificatie neerkwakken:

Een tijdje terug heeft iemand in dit topic (dunno wie) gepost over Appleseed en dat ie dat een coole film vond. Ik heb die film toen redelijk afgebrand.
Later zag ik op een ander forum iemand ook over die film posten en vertellen over de mooie beelden etc, dus zocht ik het ff op op www.animenfo.com
Wat blijkt, er zijn 2 films van, 1 uit 2004 en 1 uit 1988 (degene die ik heb dus)

Die uit 1988 krijgt ook overaal een zeer lage score: http://www.animenfo.com/animetitle,4...appleseed.html

Die uit 2004 daarentegen weer een erg hoge score:
http://www.animenfo.com/animetitle,1...eed_movie.html

Dus mocht iemand de film willen zien, zorg er dan voor dat je de 2004 versie hebt.

Tot zover dit bericht
Oud 13-08-2005, 16:22
D@mien
D@mien is offline
TADAIMA!!!!!

kilo's om te kijken....hopelijk zie ik geen torrents over et hoofd...
wel jammer dat er maar 1 chapter van negima uit is...

oja: die voice actor in FMP2 die ave maria zingt IS de voice actor van Jiraiya
Oud 13-08-2005, 16:39
Verwijderd
Shuffle! is echt leuk.
Oud 13-08-2005, 18:28
Verwijderd
Uh, waar zie jij een nieuw chapter (104) van Negima?
Oud 13-08-2005, 22:14
Rob
Rob is offline
Ooh, ik zie net dat de nieuwe Dokuro-chan uit is. Even binnenhalen. ^^
Oud 13-08-2005, 22:52
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2005 @ 19:28 :
Uh, waar zie jij een nieuw chapter (104) van Negima?
Ik bedoelde ch103...toen ik wegging was ie nog niet uit...

Regels voor berichten