Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En misschien zou je iets minder lang kunnen gaan? 10-15 dagen is vrij lang alleen, terwijl een week al weer beter gaat, denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga wel steeds meer voelen om inderdaad in mijn eentje de trein te pakken en dan richting Frankrijk en Spanje te vertrekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen ben ik dus alleen, dus niemand die het wat kan schelen als ik eens een keer de planning niet haal of dingen ga skippen enzo. ![]() Daarom heb ik ook alleen de eerste nacht nog maar geboekt. Ik heb geen zin om voor die hele reis me overal al op dingen vast te gaan pinnen, daar komt alleen maar stress van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ehm, ik heb vrijwel elke nacht geslapen in jeugdherbergen. Ik was aan het backpacken, heb per dag bekeken waar ik heen wilde en de volgende dag niet aan gedacht, fijne manier om te reizen ![]() De meeste jeugdherbergen waren niet volgeboekt (ik heb nergens gereserveerd), en aangezien jij buiten het seizoen gaat lijkt dat me in ieder geval geen probleem. Maar je had het over een week/10 dagen Barcelona, in dat geval reis je niet rond dus kun je eventueel toch reserveren ofzo ![]() De keren dat jeugdherbergen toch vol zaten heb ik goedkope hotelletjes gezocht. Er zijn gidsen met adressen van jeugdherbergen, je hebt bijvoorbeeld de YHA gids, YHA is de grootste organisatie dacht ik, dan heb je van alle Europese landen op een rijtje waar je kan slapen enzo, erg handig (maar misschien ook alleen met rondreizen..) ![]() Bij de meeste jeugdherbergen (of iig die van de YHA) heb je wel een membershipcard nodig, aan te vragen op www.stayokay.nl of ter plekke daar te kopen... Maar dit is misschien wel veel te uitgebreid ofzo, weet niet of je gedachten de afgelopen twee weken veranderd zijn ![]() ![]() Als je meer wilde weten moet je even zeggen wat, ik weet verder zo niks ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |