Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Kleine stukjes uit blik + tandenstokers (of hoe die stokjes ook heten ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dolmas! (met rijst gevulde wijnbladeren) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed.. een maat van mij had laatst een tuinfeest. Daar had hij Komkommer (plakken van +/-1,5cm dik) de binnenkant wat van uitgeholt en die gevult met tonijnsalade, was heerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zorg wel dat je veel variatie hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geen idee, ik ben niet zo thuis in de turkse keuken ![]() Bowl: Een blik fruitcocktail (meerdere als je veel mensen verwacht) in een schaal mikken, gooi daar een koolzuurhoudende fruitdrank bij (sinas/cassis, spa rood kan eventueel ook maar dan is het vrij smaakloos ![]() Je kan ook nog allerlei varianten maken met alcohol ![]() Tonijnsalade (wat ik eerder had vermeld in die komkommerschijfjes): Een blikje tonijn (in olie), goed uit laten lekken (niet TE goed, anders wordt het droog). Gooi daar een flinke lepel mayonaise bij (fritesaus kan eventueel ook, minder vet). Snij een aantal zilveruitjes heel fijn, samen met een paar cournichon's (is dat goed getypt? ![]() ![]() Dipsaus vroeg je ook naar las ik ![]() Dipsaus is echt niet moeilijk te maken, het ligt eraan wat je wilt dippen... Wil je iets fris? Maak het dan op basis van yoghurt dressing, daar zou je een klein beetje mayonaise bij kunnen doen om het wat aan te dikken. Wees creatief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook wel een rauwe groente eter dus jah dan vindt je het snel lekker... Radijs kan ook lekker zijn met een sausje... Dat groene groenten in een steel, Selderij vinden sommige mensen rauw lekker. Ik zelf ben er geen voorstander van maar me zus vindt het heerlijk.. Rababer zou eventueel ook wel kunnen, hoewel het super super zuur is (wat ik zelf heeeeerlijk vind, maar de meeste mensen niet..) Voor de rest, kersen, pruimen, perziken, bramen en druiven zijn altijd wel lekker, hoewel voor een paar nog niet echt het tijd van het jaar is.. (maar dan wordt het meer een fruit feesje...)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |