Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 14:11
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-09-2004 @ 15:03 :
vraagje: hoe kwam je aan de centjes om de heroine van te kopen..??
ik ging 2 keer per week 20 gram heroïne halen in antwerpen aan 25 euro/gram en verkocht die aan andere junks voor 35 a 40 euro/gram. zo had ik m'n smack altijd gratis.
Oud 18-09-2004, 14:21
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 18-09-2004 @ 15:11 :
ik ging 2 keer per week 20 gram heroïne halen in antwerpen aan 25 euro/gram en verkocht die aan andere junks voor 35 a 40 euro/gram. zo had ik m'n smack altijd gratis.
nouja dan is t toch niet zo raar dat ze je straf geven
Oud 18-09-2004, 16:28
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-09-2004 @ 15:21 :
nouja dan is t toch niet zo raar dat ze je straf geven
Hmmz. Ik zie het probleem eigenlijk niet zo aan een beetje handelen. Ok het is drugs en das verboden maar of die junk het nou bij jou koopt of bij een ander dat maakt toch ook geen flikker uit.
Oud 18-09-2004, 17:17
needlefreak
needlefreak is offline
ik ben niet gepakt met verkopen van heroïne. anders zat ik al direct in de gevangenis hoor. enkel gebruik weten ze en nu heb ik 5 jaar probatie. dus de kans is groot dat ik in die tijd wel eens in de bak zal vliegen want 5 jaar niks gebruiken zie ik echt niet zitten.
Oud 20-09-2004, 19:15
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 18-09-2004 @ 15:11 :

En waar haalde je die vijfhonderd euro vandaan?
Oud 22-09-2004, 13:26
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 20-09-2004 @ 20:15 :
En waar haalde je die vijfhonderd euro vandaan?
dat was ook niet al te zuiver maar je moet een startkapitaal hebben hé.
Oud 22-09-2004, 21:17
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Welke crackhead gaat er nou op scholieren.com posten... Ik geloof er allemaal geen barst van.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:34
Risce
Risce is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 18-09-2004 @ 18:17 :
ik ben niet gepakt met verkopen van heroïne. anders zat ik al direct in de gevangenis hoor. enkel gebruik weten ze en nu heb ik 5 jaar probatie. dus de kans is groot dat ik in die tijd wel eens in de bak zal vliegen want 5 jaar niks gebruiken zie ik echt niet zitten.
Als je dit over 10 jaar leest (als je dan nog leeft), want zou je er dan van denken?
Oud 25-09-2004, 09:13
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 22-09-2004 @ 22:17 :
Welke crackhead gaat er nou op scholieren.com posten... Ik geloof er allemaal geen barst van.
das jou probleem. daar lig ik niet wakker van hoor.

ik zeg je dat ik hier nog nooit gelogen heb. denk ervan wat je zelf wilt.
Oud 25-09-2004, 09:14
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Risce schreef op 22-09-2004 @ 23:34 :
Als je dit over 10 jaar leest (als je dan nog leeft), want zou je er dan van denken?
daar denk ik niet aan...
Oud 25-09-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 22-09-2004 @ 22:17 :
dat schijt helemaal niks.
Hij geeft ons wel altijd goeie informatie
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 14:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
FILMPJE FILMPJE FILMPJE!!!

Oud 25-09-2004, 15:14
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
birthmark schreef op 25-09-2004 @ 15:39 :
FILMPJE FILMPJE FILMPJE!!!

WTF
Oud 14-08-2005, 19:11
HTID
HTID is offline
Ik ben nog nooit gepakt, maar dat komt door mn verdwijnen-als-er-politie-is zintuig
Oud 14-08-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
HTID schreef op 14-08-2005 @ 20:11 :
Ik ben nog nooit gepakt, maar dat komt door mn verdwijnen-als-er-politie-is zintuig
leuke up.

heb je het nu over blowen? Ik loop niet eens weg als ze komen en ik rook een joint.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:33
Zyh
Zyh is offline
met drugs /alcohol nog nooit gepakt, alleen weggestuurd of waarschuwingen gekregen
edit: wow een up van een jaar oud
Oud 14-08-2005, 19:37
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Vervelend, zo'n weinigzeggende up.

Maja,

wel vaker gepakt, nog nooit gearresteerd.
Wat confiskeringen hier en een paar waarschuwingen daar, maar Narie is nog immer strafbladloos.

Ik ben wel al tig keer aangehouden terwijl ik met Mijn Derde Machts Afwijking & Veroorzaker over straat liep te wazen, maar daar heb ik in recentere topics al eerder over verhaald.
Oud 14-08-2005, 19:48
PatoLoco
PatoLoco is offline
Ikke deze vakantie bijna gepakt door politie...

Ik was juist bij'n vriend geweest die niet zo ver woont, ongeveer 10 minuutjes stappen ofzow. M'n licht van m'n fiets werkte niet en m'n moeder wou ab-so-luut niet dat ik zonder licht reed. Geen probleem voor mij want ik ga wel vaker te voet of met m'n skateboard naar m'n vrienden. Als het weer goed is stoort dat mij niet

eniweej
ik was dus bij die vriend geweest en was naar huis aan't stappen met m'n mp3 in m'n oren en'n hashjoint in m'n handen. Twas bijna 3 uur 's ochtends ofzow. Ik moet langs'n soort van kleine steenweg naar huis stappen, dus ik loop daar op het fietspad aan de linkerkant van de baan.
Opeens rijdt er 'n auto langs mij, ik had hem niet gehoord door m'n muziek en niet gezien omdat hij van achter mij kwam. Ik zag meteen toen hij voorbijreed dat het'n combi was. Ik dus meteen m'n joint subtiiiieeel in m'n palm verstopt en er niet meer van getrokken tot de combi uit het zicht was. Oeffffff dat was ff spannend dacht ik toen nog. Maar nog geen 10 seconden nadat die combi uit het zicht verdwenen was zag ik voor mij 2 grote koplampen opdoemen uit het niets. Er rijdt bijna niemand op die baan rond 3 uur en door de grote koplampen wist ik vrijwel meteen dat het de flikken waren. Hun koplampen schenen reeeecht op mij dus ik stapte gewoon voort met m'n joint in m'n palm. Als ik 'm op dat moment had weggesmeten was de kans dat ze het gezien hadden echt groot geweest. Dus ik gewoon doorgestapt.
Ik kon van ver niet zien of't echt'n combi was, ik vermoedde het wel maar ik zag niets door hun lichten. Toen die auto op 'n 20tal meter van mij langzaam begon te vertragen begon ik ook die mooie blauwe kleurjes te zien. FUUUUUUUUCK!
Die combi stopt dus recht naast mij, ik nog altijd met die joint in m'n handen (ik woon in belgie btw). Het raampje gaat open. Ik hou me uiterlijk kalm (of probeer het toch ) maar m'n hart slaagt op hol hehe.
Er zat'n man achter het stuur, en'n vrouw naast hem. Ik heb nog altijd m'n joint in m'n hand en probeer die zo subtiel mogelijk in m'n hand te houden terwijl ze me aanspreekt. Ik probeer ook niet te dicht bij de combi te komen in de hoop dat de geur niet te hard is, maar jah, ik moest wel'n beetje dichtbij gaan staan anders ben ik wel heeeel verdacht
Het raampje gaat dus open...

Vrouw: Goeienavond jongeman.
ik: goeienavond
vrouw (kijkt achterdochtig): Nog zo laat op stap?
ik: Mjaaah ik kom van bij'n vriend, ben gewoon naar huis aan't stappen want m'n licht van m'n fiets werkt niet (hehehe slijm slijm ) blahblahblah
vrouw:.............. Heb je je identiteitskaart mee?

Dit was dus mijn kans Ik voel in m'n achterzak (met het hand waar m'n joint in zat dus) of m'n portefeuille daar inzit, daar zat hij dus niet in maar dat wist ik goed genoeg
Ik maak van deze kans gebruik om m'n joint achter me te laten vallen, 'k had m'n benen al in'n goeie positie gezet zodat de kans dat zij hem zou zien vallen vrij klein was maar het was wel nog altijd zwaar stressen
Ik neem vervolgens m'n rugzak van m'n rug, plaats die recht voor m'n voeten en dus ook recht voor de joint die achter m'n voeten ligt. Dan heb'k m'n identiteitskaart eruit genomen en aan haar gegeven. Nog enkele achterdochtige blikken gekregen maar dan zei ze "ok bedankt, goeieavond nog".

Uiteindelijk weet ik niet of ze gezien/geroken hebben dat ik'n joint vasthad of niet. Er kwam niet zo veel rook meer uit omdat ik'm al ff in m'n palm verstopt had maar ikzelf kon de hash met momenten toch ruiken. Mjah als ze het gezien heeft zal ze mss niets gezegd hebben omdat ik ouder dan 18 ben...
Mjah ik weetet niet, it was a close call, that's all i know

zo'n dingen zijn eigenlijk wel leuk om mee te maken vind ik...
op het moment dat je daar staat isset minder leuk natuurlijk maar als je zo naar huis stapt terwijl je de rest van je joint oprookt mjaaaah dat geeft wel'n leuk gevoel

voor de rest ben ikzelf nog nooit echt gepakt...
vrienden wel, ook met wiet of hash en zij kregen ofwel'n waarschuwing ofwel'n proces verbaal...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:58
Verwijderd
je had ze minstens naar de reden kunnen vragen waarom ze je id wilden zien. Die hoef je zonder reden niet te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 22:12
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-08-2005 @ 20:16 :
heb je het nu over blowen? Ik loop niet eens weg als ze komen en ik rook een joint.
Wat zeggen ze eigenlijk dan in zo'n geval? Als ik ergens sta te blowen en er komen wouten aan dan schijt ik hem wel. Vaak zijn we dan wel heel snel vertrokken.......
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 00:27
Zyh
Zyh is offline
9/10 keer zeggen ze dat je 20 meter verderop moet staan want dan zien ze je niet, en die ene keer heb je een agent die heel moeilijk gaat doen en in het extreemste geval wel ergens een boete voor geeft (ik heb er een keer 1 gehad voor samenscholen terwijl we met zn 2e voor de regen stonden te schuilen ) dus ja meestal doen ze niks
Oud 15-08-2005, 01:09
cha0s
cha0s is offline
ik heb meestal dat ze komen melden dat ze het niet meer door de vingers zien tegenwoordig en dat ik 'm dus moet doven, maar dan hou ik ze gewoon aan de praat tot m'n joint op is. "oh, mag dat niet meer joh? echt?! zo heej! maar waarom dan niet? opgenomen in de apv?!"
Oud 15-08-2005, 02:03
probeer
probeer is offline
nog nooit boete gehad voor blowen (wel dat we 't maar ergens anders moesten gaan doen'). wel 1 keer omdat ik in de portiek van een overheidsinstantie tegen de deur aan stond te leunen
Oud 15-08-2005, 08:37
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
ben wel een keer bijna gepakt (in discotheek), ik had flink wat meer XTC pillen en coke bij me dan de maximaal toegestane hoeveelheid. Ik was een vriend even aan het helpen en die was zo slim om teveel aandacht te trekken, en dus werden we (of eigenlijk meer ik) gepakt.

ZE dreigde de politie te bellen! Gelukkig heb ik dat ternauwernood kunnen voorkomen door 300 gulden te betalen aan de portiers.

Maar ik was achteraf toch wel blij... en dat gebeurd me over het algemeen niet vaak als ik 300 gulden moet weggooien...
Oud 15-08-2005, 18:37
FEARandLOATHING
Wij stonden een keertje achter de MEZZ (poppodium) en toen renden we ook maar preventief weg. Alleen deden ze wel heel erg hun best om ons toch te pakken te krijgen. Kan zijn dat ze dachten dat wij in andere duistere zaken aan het dealen waren maar toch.........het voelde niet fijn. De volgende keer zorg ik gewoon dat ik mijn legitimatie mee heb genomen en blijf ik lekker staan. Wel vervelend als ik juist met een bitch te maken heb die mij een boete geeft
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:04
Verwijderd
meestal vragen ze aan mij hoeveel ik bij heb en mijn legitimatie. 1x vond eentje dat ik em uit moest maken als ik met hem praatte, maar toen kwamen ze voor overlast.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HTID schreef op 14-08-2005 @ 20:11 :
Hmmbl, wat 'n up...

Ontopic; in de trein van Nederland naar Hongarije zaten in de coupé naast ons wat lui uit Zwitserland. Ze waren een dagje naar nederland geweest en hadden daar de nodige wiet e.d. ingeslagen.. Toen kwam de duitse Zoll... En werden ze vervolgens de eerstvolgende halte eruit geknikkerd en overgeleverd aan de polizei.
Oud 15-08-2005, 19:15
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Huh, controle in de trein?
Met kanine vrienden?
Oud 17-08-2005, 01:03
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
1 keer gepakt in een discotheek. ik was een joint aan het roken binnen en ik had een pakje shag in m'n broekzak met daarin 4 pillen (superman's nogwel ) een halve gram speed en nog wat weed. opeens komt er een of andere security gast aanlopen dus ik gooi die joint ergens in een hoek. Toen was ie weg wij kijken of we die joint nog konden vinden, toen werd ik vastgepakt en moest ik mee naar een appart kamertje , ja zakken leegmaken, pillen,speed,weed, ok bel de politie maar. politie komt en begint mij ook nog extra te fouileren en k moest mee naar politieburo en daar zowat alles uitdoen/afgeven(schoenen,broekriem,enz enz) daarna op slippers mee naar kantoortje daar werd ik nog eens een uur ondervraagd met allerlei onzin vragen. paar weken later voorkomen bij de rechtbank, 20 uur taakstraf terwijl ik nog wel 17 was toendertijd....
ik dacht toch echt dat dit land een soort van gedoogbeleid had, en zo veel was t niet wat ik bij me had , maar goed ik had het mis.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 01:07
probeer
probeer is offline
goed.. komt best hard aan dan..

maargoed.. ik 1 keer trouwens (ja toch wel, herinner ik me). was met vriend aan het blowen waar dat niet mocht (carnavalsfeest waar niemand verkleed gaat, in de polder)
Oud 17-08-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Alejandro Sosa schreef op 17-08-2005 @ 02:03 :
1 keer gepakt in een discotheek. ik was een joint aan het roken binnen en ik had een pakje shag in m'n broekzak met daarin 4 pillen (superman's nogwel ) een halve gram speed en nog wat weed. opeens komt er een of andere security gast aanlopen dus ik gooi die joint ergens in een hoek. Toen was ie weg wij kijken of we die joint nog konden vinden, toen werd ik vastgepakt en moest ik mee naar een appart kamertje , ja zakken leegmaken, pillen,speed,weed, ok bel de politie maar. politie komt en begint mij ook nog extra te fouileren en k moest mee naar politieburo en daar zowat alles uitdoen/afgeven(schoenen,broekriem,enz enz) daarna op slippers mee naar kantoortje daar werd ik nog eens een uur ondervraagd met allerlei onzin vragen. paar weken later voorkomen bij de rechtbank, 20 uur taakstraf terwijl ik nog wel 17 was toendertijd....
ik dacht toch echt dat dit land een soort van gedoogbeleid had, en zo veel was t niet wat ik bij me had , maar goed ik had het mis.
moet je in de disco ook maar geen joint roken als je dat allemaal bij hebt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 15-08-2005 @ 02:09 :
ik heb meestal dat ze komen melden dat ze het niet meer door de vingers zien tegenwoordig en dat ik 'm dus moet doven, maar dan hou ik ze gewoon aan de praat tot m'n joint op is. "oh, mag dat niet meer joh? echt?! zo heej! maar waarom dan niet? opgenomen in de apv?!"
Ehehehe
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:48
Verwijderd
Ach ja, het loopt.

In Breda in het park lopen ze wel vaker te controleren.

Met het jazz-gedoe zaten we daar ook, hele kring blowende hippies, dat moet op de een of andere manier wel aandacht trekken. Nu ja, er was dus ook bier en op een gegeven moment werden er 2 agenten gesignaleerd, dus iedereen ging zo onopvallend mogelijk voor zijn bier zitten of stopte het weg enzo (de boetes zijn 25 euro dacht ik, voor blowen 50 ofzoiets, ik weet het niet, maar niemand had zin in een boete en ze zijn daar nogal vrijgevig het schijnt), maar een gast liet zijn bier in het volle zicht staan. Dus iedereen was al aan het sissen bier/flikken/weg! Ik gebaarde naar hem van Stop dat nou weg, pakt hij het bier, steekt hij het in volle zicht naar mij uit: Wil je bier?
Natuurlijk iedereen kreunen, hij krijgt een stomp en hij stopt het snel weg, veeeeeel te laat, want meneer agent stond al zowat op onze lip. Maar die was erg vriendelijk, zei wel dat het niet mocht, maar dat vandaag sowieso iedereen in de binnenstad liep te zuipen en dat hij het zelf belachelijk vond er nu iets van te zeggen.

Soms zijn ze ook gewoon menselijk ^^.

Maar voor de rest, gepakt. Hmm, nee.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:33
Hulk
Hulk is offline
wij hebben zon huisdealer in een flatje wonen, om binnen te komen trapten we een achterdeur in die een beetje loszat... we liepen naar boven en haalden ons spul (weed), maar toen we naar beneden liepen zaten drie gasten ons op te wachten.
ze waren best wel pissig dat we de deur ingetrapt hadden en zeiden dat ze de politie hadden gebeld. (ondertussen komen er nog 2 gasten voorbij die op de bel van Sip drukken ).
na een kwartier kwam de politie, die nam ons en die 2 jongens ook mee in het busje... na twee uur verhoor met de meest onzinnige vragen bleek dat we ons spul mochten houden. twee weken later staat dit in de krant:

De politie heeft woensdagmiddag bij een inval in een flatwoning
aan de Caenstraat in Doetinchem vierhonderd gram wiet en enkele
grammen hasj in beslag genomen. Daarnaast trof de politie er
meer dan duizend euro aan contanten aan. De politie gaat er
vanuit dat vanuit de flat softdrugs werd gedeald. Klachten uit
de buurt over geluidsoverlast ( ) waren aanleiding om in te grij-
pen. Behalve softdrugs en geld troffen de agenten twee niet
van echt te onderscheiden pistolen aan. Tijdens de huiszoe-
king verschenen de 39-jarige Doetinchemse hoofdbewoner
met 22-jarige Doetinchemse in de woning. Ze zijn gearres-
teerd. Alleen de man zit nog vast. Gisteren arresteerde de poli-
tie nog een dertigjarige Doetinchemse op verdenking van me-
deplichtigheid. Zij mocht na verhoor weer naar huis.
Oud 19-08-2005, 19:14
MikeyMo
MikeyMo is offline
Jup, al een aantal keer met drank, maar (nog) niet met wierie.

K fietste een tijd geleden met een halve liter in mn hand, toen er een politievrouw naast me kwam rijden met haar wagen.

"jongen, je mag geen bier drinken onder het fietsen"

"ohw sorry"

"als je het nu leegkiepert en het blik in de prullebak doet dan zal ik er verder niks over zeggen"

Dus ik probeer het in mijn mond leeg te kieperen (ik had al wat op, en ik dacht echt dat ze dat bedoelde), alleen dat stelde ze niet echt op prijs. Gelukkig zonder boete ervanaf gekomen.
Oud 20-08-2005, 12:02
FEARandLOATHING
Citaat:
MikeyMo schreef op 19-08-2005 @ 20:14 :

Dus ik probeer het in mijn mond leeg te kieperen (ik had al wat op, en ik dacht echt dat ze dat bedoelde), alleen dat stelde ze niet echt op prijs. Gelukkig zonder boete ervanaf gekomen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:06
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 19-08-2005 @ 20:14 :

leegkieperen in je mond hahaha
Oud 21-08-2005, 18:25
Codaz
Codaz is offline
Vind ik echt een kutregel dat je niet mag zuipen onder het fietsen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 21-08-2005 @ 19:25 :
Ik vind het redelijk begrijpelijk eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Codaz schreef op 21-08-2005 @ 19:25 :
Leg es uit?

Als jij zuipt op de fiets is de kans zowiezo groter op roekeloos rijgedrag... Maar als jij graag op de motorkap van een auto beland...
Oud 21-08-2005, 20:20
Verwijderd
Niet gepakt maar laatst scheelde het best weinig;

Laatst stonden we bij een school te wachten op paar vrienden die nog zouden komen, en we hadden paar joints gerookt en er komt een auto aanrijden en die rijdt recht op ons af, half verblindt door die kutlampen.

Anyway er waren op dat moment 3 joints aan (niemand 18) maar iedereen flikkerde die dingen op te grond. Was dus politie en toen die gasten uitstapten, terwijl de auto 2 meter voor ons stond, wees een vriend me d'r even op dat de voordeelzak wiet nog laast me lag. Dus ik steek snel die wiet in m'n zak.

Ze begonnen daarna te vragen of dat we plannen met de school hadden en waarom we hier stonden (was laatst al keer ingebroken bij die school). Wij uitgelegd dat we op vrienden stonden te wachten en toen gingen ze weer weg.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:20
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
En als je nou achter op n tandem zit en dus niet stuurt?
Oud 21-08-2005, 23:34
zeehond23
zeehond23 is offline
uitzonderingen bevestigen de regel?
Oud 22-08-2005, 07:44
woezel
woezel is offline
ja, blowen in parijs. gwoon doen alsof je ze niet verstaat en slecht frans stamelen.
Oud 22-08-2005, 07:47
woezel
woezel is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 15-08-2005 @ 20:15 :
was ook een keer in de internationale trein amsterdam-brussel.
Oud 22-08-2005, 22:46
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 22-08-2005 @ 00:34 :
uitzonderingen bevestigen de regel?
deze keer niet mannetje
Oud 23-08-2005, 08:00
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 15-08-2005 @ 20:15 :
Dat lijkt me nogal logisch.. Anders zou het smokkelen wel heel makkelijk worden.
Oud 23-08-2005, 10:54
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 22-08-2005 @ 23:46 :
deze keer niet mannetje
Oud 24-08-2005, 11:31
Verwijderd
45€ boete drinken in het openbaar. Zelfde verhaal als reelbigfish, waarschijnlijk zelfs zelfde zomer. Samen met de broer van reelbigfish en Katje. Het was geniaal.

En vorige week werd een vriend van mij bijna opgepakt voor openbaar dronkenschap. Hij hield zich op op een plek waar je niet mag stilstaan/rondhangen en hij probeerde tegen een etalageruit aan te schijten.
Genialiteit. Hij liep al met de agenten mee naar het busje, maar we hebben hem gered. Hij heeft op de drempel van de WC geslapen beneden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:27
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
vriend van mij is kroeg uitgezet omdat ie aan t delen was voor mij....
Reageren

Regels voor berichten