Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij hadden grote kevin (mijn broer) en kleine kevin(van een kennis) kleine kevin is nu een stuk groter dan grote.. |
![]() |
||
Citaat:
he, dat deed ik ook samen met mijn broertje!
||
Citaat:
Kachel = Marine term Blauw kennik nie Bij ons thuis Hmaburger = Humke, zo noemde mijn broertje het voor hij fatsoenlijk kan praten Afstandsbediening = Flipper van kanalen flippen.
||
Citaat:
Zo blauw als een tientje. (gulden) Oftewel: Straalbezopen ![]() Hier thuis hebben we niet echt van die woorden waar ik op kan komen... Bij maten praten we voor de grap wel eens spottend-niggah-style ![]() Voorbeelden: T.V = tellie Beltegoed = bellie Scooter = scoobie Dat zeggen we dan altijd met een spottende ondertoon ![]() Verder gewoon het gebruikelijk... Een halve liter bedoelen we gewoon bier mee. Blauw zijn = bezopen zijn Lam zijn = bezopen zijn Kachel zijn = bezopen zijn |
![]() |
||
Citaat:
Ik kon al wel zo zat als een tientje. Verder gebruiken wij binnen de vrinedenkring ook een soort van Neger/buitenlander crossover toon/taal. Spot = gewoon leuk, maargoed die woorden moet je horen om de uitspraken en niet lezen ben ik van mening.
||
Citaat:
'daar komt niet osm'
||
Citaat:
En natuurlijk: Wil je ff naar de schuur lopen Want in de schuur staat de koelkast met bier.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij gebruiken wij thuis niet echt vreemde woorden, al gebruikt mijn moeder vaak nogal vreemde uitdrukkingen, maar die staan wel in woordenboeken gewoon ![]() Ik ga de hond lopen-> Ik ga de hond uitlaten Verder kan ik even niets verzinnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder heb ik zelf vooral de neiging bepaalde woorden te gebruiken, die mijn moeder dan natuurlijk op de meest foute manieren gebruikt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Van de vakantie had mijn zusje: Eric-> Eland Bep-> Spin Victor-> Vlieg En nog veel meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|