![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als ik het over sex heb met iemand is dat met mijn partner en verder eigenlijk nooit.. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk, op een andere manier dan vrouwen, die gaan veel meer in op details en vertellen over de hele sfeer die om het moment heen hing enzo. Maar mannen hebben het er toch ook wel over met elkaar? Ik weet iig van mijn vriend dat hij er best wel over praat met vrienden van hem (zowel mannelijk als vrouwelijk).
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wat jij zegt... ik durf het echt niet te veralgemenen, hoor. Veel mannen zijn behoorlijk slechte praters, ook als het over seks gaat. En als ik even vreselijk mag generaliseren: ik denk dat Nederlanders veel opener zijn in hun communicatie dan Belgen. |
![]() |
||
Citaat:
met mn vriendin nog wel het allermakkelijkst, kan altijd overal en tegenover elkaar schamen we ons echt nergens voor. jeu.
||
Citaat:
![]() En tuurlijk, niet alle mannen praten juist wel of niet veel over seks, net zoals niet alle vrouwen dat wel of niet doen. Maar jouw post verbaasde me nogal, omdat je daar vrij stellig was over het feit dat naar jouw idee veel mannen dat soort dingen niet met elkaar bespraken. Terwijl ik daar juist een heel ander beeld van had ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vrouwens zijn soms tricky ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is nou ongeveer echt het enige dat mijn vriend en ik niet met elkaar bespreken op seksueel gebeid. Oke, ik weet met wie hij naar bed is geweest enzo en ook wel een triootje en experimenteerdingen die hij heeft gedaan en met wie, maar meer hoef ik ook echt niet te weten. Zeker niet of zijn ex toevallig beter in bed was dan ik, zoiets moet je nooit met elkaar gaan vergelijken, seks is tenslotte met iedere partner weer anders en ik weet niet of je echt van goed of slecht kunt spreken (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Maar nee, hoe de seks echt inhoudelijk met zijn ex was, hoef ik niet te weten op wat kleine dingetjes die ik wel weet na dan. Kan me ook best voorstellen dat jouw vriend daar niet zo graag over praat als jij dat aan hem vraagt, ik zou me ook niet zo heel prettig voelen als ik mijn vriend zou gaan vertellen wat ik allemaal met mijn ex heb uitgespookt in bed. Al hoewel je je stiekem natuurlijk wel afvraagt hoe jouw vriend met zijn ex zou zijn geweest (dat vraagt iedereen zich wel een keertje af denk ik), maar dat heb ik dan ook bij meer dingen dan alleen de seks. Ik snap ook niet goed waarom meisjes van hun vriend willen weten of de seks met hun nou beter is dan met zijn ex. Tuurlijk verwacht je standaad het antwoord ja, omdat je anders in je eigenwaarde gekrenkt bent (zo'n groot ego hebben de meiden die erom vragen wel natuurlijk), maar als ze dan ja als antwoord krijgen, denken ze natuurlijk weer dat hun vriend dat alleen maar gezegd heeft omdat ze dat graag willen horen! Dus die vraag is sowieso al fout en elk antwoord daarop ook. Dus begin daar gewoon niet aan, vrouwen denken daarvoor veel te moeilijk..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anyway, wij zijn er vrij open over ja, nadat we er een fles wijn en wat biertjes doorheen hebben gewerkt misschien iets té open. ('hey, vind jij een piemel eigenlijk een mooi ding?') |
![]() |
||
Citaat:
Oke, dan kun je zelf een stuk selectiever zijn in wat je wel of niet leest, maar ervaring worden overal wel over uitgewisseld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Verstandig om als stel mee te doen aan een kwartet? Misschien iemand ervaring hierin? forumgebruiker | 102 | 14-07-2008 15:36 | |
Seksualiteit |
Hoe open ben jij over seks? justnaat | 51 | 19-06-2006 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin? //ItsJustMe\\ | 48 | 18-04-2003 19:22 | |
Seksualiteit |
Enquete voor wiskunde over seks ActaniA | 47 | 10-03-2003 08:35 | |
Seksualiteit |
Zakelijke seks/vriendendiensten Verwijderd | 26 | 27-06-2002 19:14 |