Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie dat iedereen zo'n beetje arnhem en nijmegen aankruist.
Als het dan een van die twee moet worden. (en helaas geen Enschede, please please kies voor enschede en hengelo ![]() Dan denk ik dat Nijmegen een betere keuse is, naar aanlijding van wat ik heb gelezen. Nog even een financieel puntje. als het Nijmegen word weet ik niet hoe we daar bij een bos moeten komen. Waarschijnlijk met de bus. Dat lijkt me eigenlijk wel prijzig worden. Als we de meeting in enschede/ hengelo houden kun je met de trijn bij het bos komen. (ok 10 minutjes lopen) Dat betekend dat daar geen extra kaartjes voor hoeven worden gehaald. (licht op het traject waar je dan al een kaartje voor hebt.)
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 16:51. |
![]() |
|
?????????????????????????/
een Hengelo meeting zijn er echt mensen die het cool vinden? *valt bijna van z'n stokje* ok wat dan wel leuk zou zijn is Enschede eerst verkennen Daarna Hengelo onveilig maken. En uit in de krappe maar gezellige nul.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Nieuw soort meeting !
Stel je voor..... ruizende zee, warme zomeravond bries, een tent gemaakt van parasolletjes en windschermen, een aantal relaxte dekens, picknickmanden vol met lekkere dingetjes, muziekje erbij, eventueel drankje/blowtje, skinnydippen voor de stouterds onder ons, een mooi zandkasteel van alex, als laatste vleugje zomer .. Een avondstrandmeeting in zandvoort In dit geval komen: Feline ! Li vast ook wel The exploding boy (ja toch?) Black Sugar (we kunnen ervoor even door Haarlem huppelen) Nare Man Alex Black Rainbow ('k wist dat ik mensen kon trekken met t skinnydippen) Prototype
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lekker gratis. (Ik mis mijn ov ![]() Maar Enschede of Deventer is ook leuk. Ik heb heel lang in Enschede gewoond. Over bos gesproken, ik weet nog een mooi bos, vlakbij Enschede. Het Lutterzand geloof ik, met heel veel klimbomen, een klein schattig riviertje en een soort van strand achtig iets. Heel cool om een meeting te houden. Ik weet nog niet ens zeker of ik kom, maar ik ga het proberen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ik stem voor arnhem en nijmegen combi !
je kunt in nijmegen en in arnhem leuke winkeltjes kijken, terrasjes, gewoon allebei leuk gezellig.. ik ken in allebei de steden goed de weg maar uh otherside en birthmark iig ook, (vast nog wel meer mensen maar die week nie) en naast nijmegen ligt ook een heeeeele boel kei mooi bos en in het stuk bos tussen nijmegen en heumen/overasselt ken ik de weg ook wel whihi (me is bosverslaafd)
||
Citaat:
Als we gaan skinnydippen ben ik er iig bij ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nieuw soort meeting !
Stel je voor..... ruizende zee, warme zomeravond bries, een tent gemaakt van parasolletjes en windschermen, een aantal relaxte dekens, picknickmanden vol met lekkere dingetjes, muziekje erbij, eventueel drankje/blowtje, skinnydippen voor de stouterds onder ons, een mooi zandkasteel van alex, als laatste vleugje zomer .. Een avondstrandmeeting in zandvoort In dit geval komen: Feline ! Li vast ook wel The exploding boy (ja toch?) Black Sugar (we kunnen ervoor even door Haarlem huppelen) Nare Man Alex Cemslut.(Omdat het moet van feline ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nieuw soort meeting !
Stel je voor..... ruizende zee, warme zomeravond bries, een tent gemaakt van parasolletjes en windschermen, een aantal relaxte dekens, picknickmanden vol met lekkere dingetjes, muziekje erbij, eventueel drankje/blowtje, skinnydippen voor de stouterds onder ons, een mooi zandkasteel van alex, als laatste vleugje zomer .. Een avondstrandmeeting in zandvoort In dit geval komen: Feline ! Li vast ook wel The exploding boy (ja toch?) Black Sugar (we kunnen ervoor even door Haarlem huppelen) Nare Man Alex Cemslut.(Omdat het moet van feline ![]() ![]() Black Rainbow |
![]() |
|
![]() |
Nieuw soort meeting !
Stel je voor..... ruizende zee, warme zomeravond bries, een tent gemaakt van parasolletjes en windschermen, een aantal relaxte dekens, picknickmanden vol met lekkere dingetjes, muziekje erbij, eventueel drankje/blowtje, skinnydippen voor de stouterds onder ons, een mooi zandkasteel van alex, als laatste vleugje zomer .. Een avondstrandmeeting in zandvoort In dit geval komen: Feline ! Li vast ook wel The exploding boy (ja toch?) Black Sugar (we kunnen ervoor even door Haarlem huppelen) Nare Man Alex Cemslut.(Omdat het moet van feline ) Black Rainbow *EvilSmiley *HEY! ik kan jullie ook nog wel even komen erriteren ![]() tijd/datum al bepaald? (jp wonenende in haarlem) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Metal Meeting lauwzzz | 4 | 14-05-2006 17:26 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? WolterB | 500 | 14-12-2005 10:17 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Seksualiteit |
Meeting... Verwijderd | 52 | 04-04-2002 19:29 | |
Seksualiteit |
Meeting! Soullar | 116 | 16-01-2002 11:10 |