Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik bedoelde hetzelfde? Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Nee, dat is geen pedofilie, maar misschien wel strafbaar.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je spreekt al over 'strafbaar als er geen sprake is van sex'. Komaan, wat doet ze dan verkeerd?? Laat ze doen, laat ze maar zeggen dat ze van hem houdt, laat ze het noemen hoe ze wil. Je bent gewoon stikjaloers ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vraag me toch af wat van de twee dingen nu het meeste fout is:
een bemoeizuchtige ex die geen afstand kan nemen van een relatie die voorbij is, of het al dan niet geslet van een 14/18 jarige. Voor allerhande hulp ivm seksueel misbruik kan je altijd terecht bij Child Focus. 02/475.44.11 of verkort 110 vanuit België. Als jij je burgerlijke partij wil stellen om je liefdesrivaal een hak te zetten, moet je eerst klacht neerleggen bij de politie. Als je klacht er enkel uit bestaat dat een meerderjarige tegen een minderjarige "ik hou van je" heeft gezegd, maak je weinig kans met een klacht, ook al geloof jij er geen bal van. Verder is er wettelijk gezien geen rechtgevend kader voor jaloerse ex-liefjes. Juridisch advies kan je altijd inwinnen bij de wetswinkel. www.dewetswinkel.be of zoiets zal het wel zijn. |
![]() |
||
Citaat:
1 iets vermakelijks, bestaande uit een geestig gezegde of dartele daad => gebbetje, gekheid, plaisanterie, ui |
![]() |
||
Citaat:
En als er geen sprake is van sex, dan geloof ik niet dat het strafbaar is. Hangt er natuurlijk vanaf hoe je sex definieert... En als ik het goed begrijp is het meisje in kwestie je ex. Kijk, het is rot dat het uit is, maar het heeft geen zin om alles op die ander te plakken en diegene maar de schuld te geven. Je ex is er zelf ook bij, en het lijkt me verstandig als je wat afstand probeert te houden, zodat je er overheen komt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 op sommige ogenblikken, bij sommige gelegenheden => af en toe, /bij/met/ tussenpozen, bij tijden, bij tijd en wijle, bijwijlen, occasioneel, somtijds, van tijd tot tijd, weleens, zo nu en dan 2 in enkele gevallen => een enkele keer 3 misschien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Podofielen, verkeerd? nachtmens | 112 | 06-04-2011 06:37 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op man van 30 alicia3215 | 47 | 31-10-2007 19:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Hij is een pedofiel die het met een 15jarig meisje doet.. sweet dreams | 76 | 17-05-2003 15:43 | |
Seksualiteit |
Pedofilie/Efebofilie Boeing 747-400 | 28 | 18-03-2002 19:50 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |