Advertentie | |
|
![]() |
|
zin uit een songtext beschrijft ut wel aardig denk ik:
i can hear dat you fear to be loved (das pop) en you said you'd save me, but i dont want to be saved, i just want to be loved en to love always (shea seger) waarom is het juist de liefde die ons allen zoveel problemen bezorgd???? Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 16:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb nadat mn vriend vreemd was gegaan (wat me heeel veel pijn deed) te lang mn mond gehouden daarover en alle andere dingen ook opgekropt en daar zit ik nu mee, want ik deed altijd alsof ik blij was, maar dat kan ik nu niet meer. Verder hou k ook bijna iedereen bij me uit de buurt die wil helpen of aardig wil zijn.
|
Verwijderd
|
Momenteel:
* Een gevoel van verliefdheid wat gepaard gaat met een tergende onzekerheid. * De misselijkheid waar ik de laatste paar dagen mee rondloop .. waarschijnlijk omdat ik in een vage bui zit momenteel (ik denk weer teveel na over van alles, vindt geen seconde rust .. bah, zulke dagen heb ik wel vaker ![]() Denk dat ik vanavond maar eens een paar uurtjes voor mezelf neem .. deur dicht, muziek aan en gewoon niks doen ![]() Als me dat lukt tenminste. Zat gisteren nog tot ergens in de nacht afwisselend een boek te lezen, te trainen, te posten op het forum, huiswerk voor mijn studie te maken en tot in het detail te analyseren wat mijn vader de laatste paar dagen zei en hoe hij zich gedroeg. Daarnaast dacht ik nog geregeld aan een meisje en haalde mezelf neer, omdat ik weer eens niet begreep wat er nou leuk aan me is :/ Ook zag ik stukjes voor me; bijvoorbeeld mijn zusje die tot mij spreekt en me haast met smart vertelt dat ik me teveel zorgen maak of mijn vader die met afgewende blik zegt dat ik me niet zo aanstellen moet .. echt vaag, ik hoorde en zag ze echt tot in het laatste detail voor me. Na ja, zal wel weer overwaaien. Zo niet, ga ik er toch echt eens mee naar de huisarts :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zie jij God als: Verwijderd | 86 | 24-01-2011 18:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |