Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 30-08-2005 @ 15:08 :
Wat denk je van de reden 'Ik was moe en had de hele dag nergens zin in.' Dan kan je toch nog wel laten weten dat je die avond niks wil afspreken (omdat je dus verrot bent)

Want dan hoef ik er ook geen rekening mee te houden.
Je had hem toch ook nog kunnen bellen? Wel lam van hem verder.
Oud 30-08-2005, 16:17
snoopy
snoopy is offline
Ik belde om 12.15 uur, en hij zei dat ik stoorde en of ie zo terug mocht bellen. Is 5 uur later nog zo?
Anyway... k zie m vanvond en dan gaan we s kijken of we t weer eens ouderwets gezellig kunnen hebben.
Oud 30-08-2005, 16:25
Joh@n
Joh@n is offline
Fijn Lekker weekend gehad en morgen ofzo nog een keertje langs om een zonsondergangetje te pikken met dit heerlijke weer..
Oud 30-08-2005, 16:56
U*NiQ
U*NiQ is offline
Nog steeds geweldig. Al heb ik wel af en toe van die momenten dat ik bang ben dat ik van mijn roze wolk afdonder Door het vervelend gedoe met mijn ex vriend heeft mijn vertrouwen in het ander geslacht toch een beetje een deuk opgelopen. Maar verder, het gaat echt perfect tussen mij en mijn vriendje
Oud 30-08-2005, 17:41
Hagel
Hagel is offline
goed misschien zie ik hem deze donderdag al en anders zondag want we gaan eten bij zijn moeder
Oud 30-08-2005, 18:42
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-08-2005 @ 23:27 :
ok even afwegen:

ik vwo 6 , hij al 3 jaar niets doent/alles verpestend. nu net aan het werk en moet nog opleiding kiezen.
Goed kletsen kunnen we maar gesprekken over echt meer zie ik er niet uit komen.
Afstand van +- 100 km, dik uur reizen, waardoor we elkaar heeel weinig zien.
Hij neemt het veel serieuzer dan dat ik doe met toekomst plannen ed. We hebben nu 2 maanden hij wil in Utrecht gaan wonen om hier een opleiding te doen maar ook dichter bij mij te zijn.
ik zie dit niet meerz itten, ik wil een pauze, hoe vertel ik dit hem... zonder dat hij weer in een afgrond stort..

pfff dit is moeilijk
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat iemand anders met zijn leven doet. Ik snap je gevoel wel, maar hij zal toch zijn eigen leven op de rails moeten krijgen, en hij moet het voor zichzelf doen, niet voor iemand anders, of dat nu een vriend is, of dat jij dat bent. En het is niet jouw schuld als hij weer niks gaat doen enzo, het zou alleen maar oneerlijk zijn om bij hem te blijven als je dat eigenlijk niet wilt.

Succes
Oud 30-08-2005, 18:57
fractuur
fractuur is offline
Het is nogal druk op relationeel gebied, maar niet op de manier als ik zou willen.
Oud 30-08-2005, 19:30
Verwijderd
Ik wil hem spreken, ik wil hem zien, ik wil hem knuffelen, ik wil hem kietelen, ik wil hem bij me hebben...

Wachten duurt zo lang.
Oud 30-08-2005, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ja hetzelde eigenlijk.
Nog ongeveer 3 maanden.

Het is nu nog zo moeilijk. Elke keer als ik aan 'm denk moet ik huilen. Maar ja, vorige keer lukte het me ook.

Oud 30-08-2005, 20:23
Verwijderd
Ik kijk mijn ogen uit Kan het met 1 jongen ook nog eens leuk vinden
Oud 30-08-2005, 20:46
Verwijderd
tja morgen spreek ik hem, dan leest hij mijn hele verhaal over hoe ik alles zie en dan is het uit ofzo
Oud 30-08-2005, 21:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Anneka schreef op 30-08-2005 @ 21:46 :
tja morgen spreek ik hem, dan leest hij mijn hele verhaal over hoe ik alles zie en dan is het uit ofzo
Wil je het ook echt uitmaken, of niet?
Oud 30-08-2005, 21:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mis hem zo en ik mis hem altijd als hij er niet is of als hij onbereikbaar is
Oud 30-08-2005, 21:55
Flowtje
Flowtje is offline
En het gaat alweer wat beter.
Oud 30-08-2005, 23:45
Toet0r
Toet0r is offline
Hij laat de laatste tijd zo duidelijk merken dat ie echt verliefd op me is en dat hij me lief vindt. Vind ik echt zo prettig en ik word er zo blij van! Ik ben nog steeds zo ontzettend verliefd en ik ben zó zeker dat het echt goed zit tussen ons! Ik vind het zo fijn allemaal en ik wil wel van de daken schreeuwen hoe blij ik met hem ben (maar zowat iedereen weet dat al )!
Oud 30-08-2005, 23:52
Professor Aap
Professor Aap is offline
Nou, die zomervakantie is niet bepaald geworden wat ik ervan verwacht had. Dan gaan we er maar een leuk schooljaar van maken, wie weet wat er allemaal op m'n pad komt
Oud 31-08-2005, 07:04
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 30-08-2005 @ 22:25 :
Wil je het ook echt uitmaken, of niet?
wist ik het maar, dat is het stomme dus.. Ik ben op zich nog wel gek op hem maar ik zie ook genoeg redenen om de relatie te stoppen. Ik zal hem dan wel even missen maar niet super erg ofzo. Dus nja we zien wel.
Oud 31-08-2005, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 30-08-2005 @ 19:42 :
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat iemand anders met zijn leven doet. Ik snap je gevoel wel, maar hij zal toch zijn eigen leven op de rails moeten krijgen, en hij moet het voor zichzelf doen, niet voor iemand anders, of dat nu een vriend is, of dat jij dat bent. En het is niet jouw schuld als hij weer niks gaat doen enzo, het zou alleen maar oneerlijk zijn om bij hem te blijven als je dat eigenlijk niet wilt.

Succes
Daar heb je gelijk in. Ik ga hem dat ook wel vertellen. Wil ook wel vrienden oid met hem blijven, maar om op het moment een relatie met hem te hebben zie ik niet zitten.
Oud 31-08-2005, 10:11
Rensjuh
Rensjuh is offline
slecht
Oud 31-08-2005, 10:13
fractuur
fractuur is offline
als ik ergens even niet mee bezig ben..
Oud 31-08-2005, 11:35
Verwijderd
Heb m net naar de trein gebracht, naar zn stage toe.. Hoop eigenlijk dat ie beetje betijds weer klaar is (1e dag), dan kan ik voor dat we beide moeten werken even naar t station en een kusje brengen...

Mis m nu al, echt erg...
Oud 31-08-2005, 11:37
Verwijderd
Tis nog steeds niet helemaal weg blijkbaar.
Oud 31-08-2005, 11:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 31-08-2005 @ 12:37 :
Tis nog steeds niet helemaal weg blijkbaar.
({)

Je hebt gewoon wat te weinig afleiding blijkbaar..
Oud 31-08-2005, 12:28
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-08-2005 @ 08:05 :
Daar heb je gelijk in. Ik ga hem dat ook wel vertellen. Wil ook wel vrienden oid met hem blijven, maar om op het moment een relatie met hem te hebben zie ik niet zitten.
Good luck
Oud 31-08-2005, 13:03
snoopy
snoopy is offline
stúkken beter!
Oud 31-08-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-08-2005 @ 21:16 :
^ Ja hetzelde eigenlijk.
Nog ongeveer 3 maanden.

Het is nu nog zo moeilijk. Elke keer als ik aan 'm denk moet ik huilen. Maar ja, vorige keer lukte het me ook.

ik moet me eigenlijk schamen, want ik heb hem zondag nog gezien en vrijdag zie ik hem weer.
Sterkte
Oud 31-08-2005, 14:24
T!ne
T!ne is offline
gelukkig.. och ben zo blij dat hij verliefd gworden is op mij ..
Oud 31-08-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-08-2005 @ 13:28 :
Good luck

knallende ruzie gekregen nja ik boos op hem. Kan het gewoon niet uitstaan dat hij niet snapt hoe ik me voel. Ik heb geprobeerd hem te helpen om hem te geven maar ik voel me er neit meer goed onder. En dan zeg ik: 'ik wil rust.' Ja dat snapte ie niet en blablabla, dus ik boos geworden. En ga er vanuit dat het definitief uit is.
Oud 31-08-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-08-2005 @ 12:35 :
Heb m net naar de trein gebracht, naar zn stage toe.. Hoop eigenlijk dat ie beetje betijds weer klaar is (1e dag), dan kan ik voor dat we beide moeten werken even naar t station en een kusje brengen...

Mis m nu al, echt erg...
en een uurtje na deze post kreeg ik een smsje, zijn we samen naar het terras gegaan en nu istie echt weg

ja, we zijn wel lief samen
Oud 31-08-2005, 15:45
Li
Li is offline
Zou vandaag iets leuks doen met mn exvriendje, maar hij kon niet smste hij me vannacht.
Stond erbij dat hij me vandaag zou bellen, maar heb nog niks gehoord Als ie nou even opschiet kan ik hem vanavond misschien nog zien
Zal vast wel niet...
Oud 31-08-2005, 17:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Grote herkenning...
Alleen met het verschil dat ik iets van anderhalf jaar of zo single ben.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:01.
Oud 31-08-2005, 17:51
Luna
Luna is offline
hij is zooo schattig maar ik zie wel wat t wordt...<3
Oud 31-08-2005, 18:01
yavanna
yavanna is offline
huh? ben ik me aan het vervelen in de hal, komt degene langs waar ik al heel lang een oogje op had, maar ik nu haast nooit meer zie, en praat een tijd met mij. Hij was zich vast ook aan het vervelen...
Nog meer confused....

misschien moet ik me er niet zo druk om maken
Oud 31-08-2005, 18:07
ST*R
ST*R is offline
ik snap mezelf niet
het was vandaag niet eens zó geweldig, en eerst dacht ik dat ik hem vanavond niet eens hoefde te zien, toch vroeg ik: gaan we niets doen vanavond? maar hij moest tot half 10 sporten en daarna bleef ie daar nog even, dus het kon eigenlijk niet. toen werd ik opeens verdrietig, wat hij natuurlijk merkte, en toen zei ik dat ik dacht dat wij iets zouden doen, en dat ik het zo saai vind alleen savonds, hij: ownouja dan kunnen we wel iets doen, ik: nee want dan doe je het alleen voor mij en ik wil ook dat jij het graag wil. er was dus eigenlijk niks aan de hand, maar ik voelde me verdrietig.
en ik snap helemaal niks van mezelf, ik doe idd liever leuke dingen savonds dan alleen zijn, maar zo erg is dat toch niet voor 1 avond?
en al mn vriendinnen zijn of weg, of hebben al school/werk.
hopelijk vraagt ie of we morgen wat kunnen doen, anders verveel ik me (ja slecht he, maar ik was al paar dagen alleen omdat hij moest leren) maar ík ga het niet vragen! anders ga ik wel met mn moeder naar het strand.
ik zeur af en toe echt te erg, gelukkig maakt het hem niet zo veel uit, maar ik vind het wel erg, vooral omdat het ook nergens op slaat..
Oud 31-08-2005, 18:59
CSN
CSN is offline
Citaat:
CSN schreef op 28-08-2005 @ 14:31 :
Nog/weer niet
Nu wel .

Maar het is ontzettend irritant als je steeds hoi moet zeggen op msn en dat de ander je dan negeert of omdat er dan een broertje of zusje achter zit en je dus geen bericht terugkrijgt steeds opnieuw en dan ga je je ook opdringerig voelen .
Oud 31-08-2005, 19:47
fractuur
fractuur is offline
Ik moet even sociaal doen nu, maar ik heb geen zin.
Oud 31-08-2005, 22:04
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
achterdochtig en onzeker
Oud 31-08-2005, 22:39
Kaps
Kaps is offline
Relatie?! Relatie?!
M'n vader hep een relatie
Oud 31-08-2005, 23:09
Methuselah
Methuselah is offline
Vrouwen, grrrrrrrrrr. Ik krijg er echt geen hoogte van.
Oud 01-09-2005, 00:04
Verwijderd
Niks, nada, noppes. Niet verliefd en niet op zoek. Tenzij natuurlijk ineens een bloedmooi en hoogst intelligent anime-kijkend meisje zichzelf in de kijker speelt. Dan ben ik verkocht.
Oud 01-09-2005, 02:14
Seks0r_grot0r
Seks0r_grot0r is offline
today i am dirty.. i want to be pretty.. tomorrow.. i know.. i am just dirt.

euhm, het gaat slecht.
Oud 01-09-2005, 05:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2005 @ 01:04 :
Niks, nada, noppes. Niet verliefd en niet op zoek. Tenzij natuurlijk ineens een bloedmooi en hoogst intelligent anime-kijkend meisje zichzelf in de kijker speelt. Dan ben ik verkocht.
Ik kijk anime. En over de eerste twee punten zal ik me niet uitlaten, maar ik kijk ook hentai, dat geeft me vast pluspunten.

Alhoewel ik bezet ben. Stiekem wilde ik gewoon pochen met mijn hentaicollectie.
Oud 01-09-2005, 12:39
ST*R
ST*R is offline
hij snapt mijn 'kom alsjeblieft hierheen, ik wil iets leuks doen'- hints niet
Oud 01-09-2005, 12:44
ST*R
ST*R is offline
ik: moet straks naar de stad, maar dat is niet zo leuk alleen
hij snapt het nog steeds niet! hoe dom!
of hij wil natuurlijk niet..
Oud 01-09-2005, 15:37
yavanna
yavanna is offline
vaahaag... en nog steeds confused...
Oud 01-09-2005, 16:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 01-09-2005 @ 13:44 :
ik: moet straks naar de stad, maar dat is niet zo leuk alleen
hij snapt het nog steeds niet! hoe dom!
of hij wil natuurlijk niet..
je kjunt ook gewoon vragen of ie mee wil gaan
Oud 01-09-2005, 16:35
Nienna*
Nienna* is offline
Pff... ik haat jaloers zijn.
Er is een meisje dat mijns inziens achter mijn vriend aanloopt en zo, maar hij vindt van niet. Hij was er eerst verliefd op, nu allang niet meer, maar het blijft aan me knagen.
Zometeen zijn we een heel weekend met o.a. zijn drieën... en ik weet zeker dat ze de hele tijd bij hem is.
Pf. Zucht.
Ik vertrouw hem op zich wel... maar ja, toch...
gelukkig is hij wel heel lief en ben ik gewoon overmatig jaloers, sinds ons twee.
Verder gaat het eigenlijk wel goed tussen ons!

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 17:13.
Oud 01-09-2005, 16:39
Verwijderd
oooh spannend, morgen ga ik het meisje van voor mij leren kennen. Zij was zijn beste vriendin en nu ben ik de vrouw in zijn leven waar hij alles aan verteld enzo.

Ik hoop alleen dat ze niet zo saai is als hij zegt dat ze geworden is
Oud 01-09-2005, 17:10
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Shaken up.

Maar een beetje in de trant van zo'n salad shaker - boeit niet zoveel wat er nu onder of boven zit.
Blij dat t shaket
Oud 01-09-2005, 18:53
Toet0r
Toet0r is offline
Gister de hele dag bij hem geweest en bij hem blijven slapen. Lekker samen naar een terras en naar het strand geweest en samen in bad en heerlijk geslapen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten