Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat al te denken of ik niet gewoon 's avonds mee kan gaan, dan kan ik iig zien dat er helemaal niks is.. Maar ik wil hem ook niet het idee geven dat hij constant gecontroleerd word.. Hij mag ook weleens alleen met zijn vrienden zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou echt graag van die onzekerheid af willen.. Het zou toch heerlijk zijn om er gewoon vanuit te gaan dat alles wel goed komt? Waarom lukt mij dat dan niet.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar idd, ik zou er gewoon met hem over blijven praten, ik zou ook afleiding gaan zoeken als hij iets gaat doen met zijn vrienden zodat je er tenminste niet heel de tijd aan hoeft te denken. Ik zou het gevoel er ook gewoon laten zijn, misschien wordt het dan wel juist minder, niet jezelf heel de tijd beschuldigen van dat je jezelf zo niet mag voelen, maar het juist gewoon wel voelen en jezelf er bij neerleggen. Ik wens je iig veel succes en ik denk dat het na een tijdje toch wel minder zal worden, maar een echte oplossing weet ik er ook niet voor.. Als je er weer over begint te dubben zeg je gewoon tegen jezelf dat je het aller leukste meisje van de wereld bent en dat diegene die jou laat gaan wel erg dom is ![]() Liefs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch maak ik me na een half jaar nog zorgen... Mijn vriend was net hier en we hebben er nog eens 2 uur over gepraat. Ik ben nu niet meer zo verdrietig als vanmiddag maar de onzekerheid is natuurlijk nie over.. Ik denk idd dat het wel goed komt na een tijdje... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, hij zei niet van oh dan zeg ik het wel af dus blijkbaar is het voor hem minder belangrijk als voor mij... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien krijgen we dan waarschijnlijk ruzie om zoiets doms ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk wel dat dat een goed teken is dus. Als hij er geen zin meer in had, dan zou hij zijn computerspellen daarvoor ZEKER niet op pauze zetten ![]() Ik weet gewoon dat het goed zit allemaal, en ik vertrouw hem ook wel, maar misschien die meiden dan niet of zo.. Ik ben bang dat ze hem leuk gaan vinden en proberen hem te verleiden of zo. Ik denk dat dat het is.. Want ik kan me niet voorstellen dat hij iets met een meisje zomaar zou proberen, hij is wel zo iemand waaraan je meteen merkt wanneer er iets is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb met hem gepraat en het heeft allemaal ook veel te maken met mijn thuissituatie..misschien is dát het hele probleem wel..Door de situatie hier voel ik mezelf een nul en heb ik het idee dat ik totaal niet belangrijk ben...Daardoor denk ik dus ook dat mijn vriend een leuker meisje vind.. omdat ik denk dat iedereen leuker ís.. Het komt allemaal goed, ik ga niet steeds aan zijn hoofd zeuren dat ik verdrietig ben, maar ik ga mijn best doen om onze relatie nog beter te laten gaan, dan wil hij me vast niet kwijt ![]() of zo..(zo dat is even een goede instelling?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dig de quotes op je site ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben effe de weg kwijt henk001 | 24 | 10-04-2020 12:30 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop/Hoe verder met dit meisje ? ziezegraag | 17 | 12-03-2009 14:21 | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met prozac? Chloe Siere | 9 | 31-07-2005 15:47 | |
Psychologie |
Met mezelf in de knoop TiM | 7 | 11-05-2004 19:31 | |
Psychologie |
Ik lig een beetje in de knoop Eend | 26 | 10-05-2003 13:08 |