Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer dat die serie al gelicensed is volgens animenfo. Ik wil hem graag zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voordeel hiervan is, als Lunar de volgende keer wel snel is, dat we niet lang op de volgende hoeven te wachten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik maak mn eigen hentai series ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Alfred Kwak was een op en top Nederlands project, geschreven en uitgewerkt door Herman van Veen. De productie en een deel van het episodische scriptwerk werd uitbesteedt aan een Japanse animatiestudio, maar verder is alles in Nederland tot stand gekomen. Het staat ook overal vermeld als een Nederlandse productie, die naar aanleiding van het succes hier en in Belgie toevalig ook is uitgebracht in andere landen, waaronder Japan. Nils Holgersson daarentegen is volgens mij een Japans initiatief geweest, dat ook nog eens werd bekostigd door een Japanse Tv-studio. De premiere vond dan ook gewoon plaats op de Japanse televisie en de serie staat daarnaast als Japans vermeld. Getuige ook het feit dat de serie eerst in het Japans is ingesproken en pas daarna is vertaald voor andere landen.
||
Citaat:
![]()
|
|