Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Aangezien ik FB ben ga ik lekker geen antwoord öp de topicvraag geven (haha hoe offtopic). ik wil wel ff zeggen dat ik het af en toe best moeilijk vind om fb te zijn. Gelukkig heb ik nog nooit iemand van het forum in levende lijven ontmoet en kom ik niet sterk uit een hokje. Maar ik neem bijvoorbeeld de fototopic als voorbeeld. Ik kom daar haast nooit en persoonlijk kan het me ook geen ruk schelen wat ermee gebeurt maar ja ik dien het wel een beetje in goede banen te leiden, en wat je ook doet het is altijd verkeerd. (gelukkig lig ik niet in bedje te huilen s nachts over hoe slecht ik wel niet ben ![]() Jezus dit lijkt wel op een promotiepraatje, dat is niet zo bedoelt, maar ik ben nog niet zo lang fb en vraag me af of ik het een beetje goed doe ![]() en cemslut bedankt
|
Ik vroeg me dit ineens af aangezien ik me suf zit te piekeren over wie ik een goede forum baas zou vinden.
Wat voor een eisen stellen jullie aan een persoon voordat jullie hem/ haar nomineren zeg maar? (niet dat dit een echte nominatie is)
||
![]() |
Citaat:
-(veel en)goed posten -netjes verleden, dus niet al 3 keer gebannt zijn -goed liggen in de vaste crew op lifestyle -goede fb kunnen zijn, dus dat ook willen dus niet fb zijn en dan een totale anarchist blijken te zijn en nix doen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar er stond in de faq (die ik natuurlijk braaf heb gelezen) dat je minimaal 16 moet zijn .. ik ben het dus ook niet maarja ik hoef het verder ook niet
||
![]() |
Citaat:
![]() trouwes,ik hoef geen FB te zijn ![]()
|
geen zin om alles te lezen
maar misschien zou nare man koel zijn, aangezien ik hem de meest heerschende kakker vind ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Poeh moeilijk.
Ik denk dat nare man een goede is, maar het zou zonden zijn als hij daardoor z'n foute opmerkingen en grapjes achterwegen laat/moet laten. Verder denk ik dat Li het goed zou kunnnen, post altijd goed, is vriendelijk etc. Censlut zou ook goed zijn, maar die spemt/chat nogal eens ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 19:51. |
![]() |
|
|