Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2005, 10:00
Verwijderd
*niet vergeten morgen naar school te gaan*

Ik heb morgen om 8.30u les en ik heb het idee dat ik dat ga vergeten...hopelijk helpt het als ik het hier nu neerzet...meestal herinner ik me dingen die ik een keer heb opgeschreven wel.
Advertentie
Oud 04-09-2005, 10:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 11:00 :

Ik heb morgen om 8.30u les en ik heb het idee dat ik dat ga vergeten...hopelijk helpt het als ik het hier nu neerzet...meestal herinner ik me dingen die ik een keer heb opgeschreven wel.
Same here Ik droom ook regelmatig dat ik het vergeet...
Oud 04-09-2005, 10:39
Verwijderd
Het was wel fijn om te kunnen lezen dat het uit elkaar groeien zo verschrikkelijk veel vaker voorkomt, maar aan de andere kant ook wel confronterend.
Oud 04-09-2005, 10:55
moon
moon is offline
Het is niet alleen dat ik het leven zo ontzettend saai en moeilijk uit te houden is maar ook gewoon het feit dat ik het gevoel heb dat ik mensen de laatste tijd zo in de weg loop. Mijn ouders betalen mijn nieuwe school en ook de reis er heen. Ze hebben echt hartstikke veel voor me betaald en ik stik zowat in het schuld gevoel dat ik daarover heb, maar ik kan het ook niet zelf betalen.
Met mijn rare gedachtes en gevoelens zit ik mijn vriend ook regelmatig in de weg. Ik heb al zo vaak op het punt gestaan het uit te maken omdat ik zeker weet dat er in de toekomst dingen aan gaan komen die hij nu nog niet ziet. Ik probeer hem al de hele tijd te waarschuwen maar hij wil bij me blijven, maar dat komt omdat hij niet weet wat er nog allemaal komen gaat misschien.

Ik ben het ook allemaal gewoon zo zat dat ik alles steeds maar in moet slikken en weg moet drukken omdat ik me niet wil gedragen naar mijn gevoel. En ik zou zo graag iemand willen die mijn exact uit kon leggen waarom het leuk is om te leven want daar begrijp ik echt niks van.

Ik word ook gewoon helemaal ziek van mezelf. Ze horen niks anders van me dan dat het slecht met me gaat en dat wil ik zelf helemaal niet. Ik wil het echt niet. Echt niet! Echt niet!

Maar ow wat ben ik vandaag weer depri. Gaat het ooit over? ik geloof er niet meer in.
Oud 04-09-2005, 11:02
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2005 @ 11:00 :

*add to notes*
Morgen 8:45 school, niet vergeten

Ging vorige week bij intro ook al bijna mis hier

En mn nieuwe huisgenoot kan elk moment komen (vanaf een half uur terug al).
Dan zie ik hoe mn oude kamertje er uit komt te zien. Best wennen lijkt me.
Oud 04-09-2005, 11:35
rare kwast
rare kwast is offline
en op naar wierden
en morgen naar school
en ik heb zo veel zin..
Oud 04-09-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 04-09-2005 @ 11:39 :
Het was wel fijn om te kunnen lezen dat het uit elkaar groeien zo verschrikkelijk veel vaker voorkomt, maar aan de andere kant ook wel confronterend.
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 10:11 :
Ik kan me hier wel in vinden.
(in mijn geval in vriendschappen)
Oud 04-09-2005, 11:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-09-2005 @ 10:55 :
Leuk hč?
Ja! Maar het komt wel erg opeens, eigenlijk niet echt verwacht ofzo.
Oud 04-09-2005, 11:52
fractuur
fractuur is offline
@Bob: Even bij stilstaan, maar niet te lang stoppen. Gewoon doorgaan met leven. Het is vreemd, maar het gebeurt. Het is alleen maar irritant als je het contact dan alsnog probeert aan te halen. Erbij stil staan, je erbij neerleggen en doorleven. Sterkte!
Oud 04-09-2005, 12:08
George
George is offline
Ik ben trots op dr hoor.
Ze is gisteren teruggekomen van vakantie, met de groep, ik was niet welkom, ze heeft het in een week tijd voor elkaar gekregen iedereen tegen me op te zetten lijkt het.
Oud 04-09-2005, 12:43
Nijn*
Nijn* is offline
Nou komt ze ineens niet meer naar de bruiloft, dus zit ik daar de hele avond met een opgefokte familie opgescheept.. Alleen omdat ze dan nu niet meer thuis woont, vinden d'r ouders het niet meer nodig dat ze komt?! Nou, en dan is het echt hét moment voor mijn moeder om zich hardop af te vragen wat ik ook alweer in haar zie als vriendin, want eigenlijk: wat heb ik toch aan haar? Dat mijn moeder nou amper vriendinnen heeft en ik wel veel, is toch niet mijn schuld, dat ik haar leuk en aardig vind moet ik toch zelf weten, daar heeft zij toch geen kont mee te maken?! Djeezus mens, krijg een leven!
Oud 04-09-2005, 15:19
fractuur
fractuur is offline
Ouders.. Omdat de keuken gesloopt is, en er nog geen nieuwe staat willen mijn ouders uit eten. Vond ik prima, maar ik had rond dat tijdstip al een afspraak met een vriendin staan. Nu heb ik gekozen voor die vriendin (anders zit ik weer de hele avond thuis) en zijn mijn ouders geďrriteerd. En mijn moeder is in een zeikstemming omdat mn broertje niet hard genoeg werkt op school. Bah.
Oud 04-09-2005, 15:45
Halflight
Halflight is offline
Oké dat was een (zeer) geslaagde avond. Heb het echt fijn gehad. Eerst was het wat onwennig omdat ik ze 8/9 weken niet had gezien maar na een kwartiertje zat de stemming er weer in. Heerlijke muziek gedraaid en lekker rond de vuurkorf gezeten, genoeg ingrediënten voor gezelligheid maar het was ook echt een sfeer. Vond het zonde dat ze weggingen om 12 uur, nog even een kopje thee gezet, voelde me echt heerlijk, het was gewoon perfect. Volgende week naar A. toe om uit te gaan, heb er super veel zin in, ik heb zin om te dansen en lekker los te gaan. Het lijkt er warempel op dat ik ooit nog sociaal word. Wel zonde dat S. er niet was maar zo erg was het niet eens, ik heb der niet écht gemist En ze deed raar aan de telefoon, dus toen hoefde het niet van mij. Ik hoop dat ik nu echt een vriendschap kan opbouwen met deze meiden, want het blijft goed gezelschap.
Voel me er helemaal lekker door.

Heb vertrouwen in de toets voor morgen. Hoewel er wel veel onzekerheid en angst sluimert heb ik het idee dat ik me goed voorbereid heb. De spanning is er, maar dat motiveert me alleen maar meer. Ik krijg hele leuke reacties van mensen om me heen. Dat ze me veel succes wensen en het dan ook echt menen. Toch weer een extra motivatie om morgen gewoon die voldoende te halen en in mei met zn zesjes naar rome te gaan. Can't wait! Maar eerst morgen de test, ik hoop zó dat het goed gaat. Het moet gewoon.

Zometeen nog even een uurtje leren en dan wat eten en tv kijken, nog wat leren en dan slapen, als ik dat kan. Wat een positief bericht voor mijn doen
Oud 04-09-2005, 15:46
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
BULL-SHIT!
ik baal ervan, echt, te minder gewoon, grrrrrrrrrrrrr

(ja mensen, er overkomt mij ook eens iets niet leuks, en omdat ik dat als verwend kind dat nooit iets vervelends overkomt niet gewend ben, stel ik me een beetje aan, ik heb geen reden om te zeuren want er overkomen mij genoeg leuke dingen, zoals dat mijn beste vriendin nu met mijn broer verkering heeft geloof ik!! echt leuk! wat een sukkels ook he tovve mensen )
Oud 04-09-2005, 15:52
Gothic
Gothic is offline
ik voel me dik en die paar kilo moeten eraf. Klaar.
Oud 04-09-2005, 16:39
Nijn*
Nijn* is offline
Alles mislukt en ik voel me ontzettend leeg. Ik heb geen zin meer om zogezegde 'leuke' dingen te gaan doen met vriendinnen. Ze vermaken zich ook wel zonder mij, waarschijnlijk zelfs nog meer. Het liefste wil ik me gewoon afzonderen van de rest, rust hebben en alleen zijn. Ik kies ervoor om te piekeren, om te huilen en om pijn te hebben, dat is míjn keuze. Ik kan en wil niet langer doen alsof ik me goed voel, het theater is nu gewoon over. Ik wil niet meer eten, ik wil nu gewoon een stuk dunner zijn. Ik voel me te dik en ik wil per se die paar kilo's eraf. Ik wil geen school meer, met al die bemoeizuchtige en hypocriete mensen. Ik wil geen hulp meer vragen omdat ik geen oplossing meer zie en niemand me dus kan helpen. Ik wíl ook niet langer geholpen worden, laat mij maar lekker wegzakken. En aan de andere kant weet ik niet hoe hard ik om hulp moet gillen, want ik kan mezelf niet weer die vernietiging insturen. Het is lang geleden dat ik deze gevoelens had, en ik hoop dan ook niet dat het weer zoals toen wordt.

I can't escape from reality, no matter how hard I try..
Oud 04-09-2005, 16:51
Dolores
Dolores is offline
Vandaag 30 km gefietst, ok het is absoluut niet veel, maar t gaat om het idee. Was nog best gezellig ook.
Nu naar een vriendinnetje met liefdesverdriet toe, k heb eigenlijk helemaal geen zin om alle verhalen aan te moeten horen, maar k wil er wel voor haar zijn. Alhoewel ik zelf nu ook dusdanig ontspoort ben dat ik helemaal niet in staat ben iemand te helpen, maar goed.
Oud 04-09-2005, 16:56
Verwijderd
morgen vroeg op bluhhh stomme intro dag!
Oud 04-09-2005, 18:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De dierentuin was zeer hip

En die ijsbeer was zo schattig zoals hij op zijn rug zwom en speelde en en

Ik ben vrolijk
Oud 04-09-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-09-2005 @ 16:52 :
ik voel me dik en die paar kilo moeten eraf. Klaar.
idem. maar zeg maar gerust die kilo's moeten er af. bahbah en nog eens bah. ik kan mezelf wel haten zoals ik er nu bij loop. toch vanmiddag in bikini gelegen, maar oh, wat voel k me belabberd. nou ja, bij het IJsselmeer geweest dus. gisteren bij Mushu en haar vriend gegeten. das was best gezellig. en vandaag dus met hen in de zon gelegen. dat was ook best gezellig. en verder ga ik er niets over zeggen.
morgen weer naar school. ergens kan ik niet wachten, aan de andere kant heb ik zo vreselijk géén zin..
Oud 04-09-2005, 19:41
moon
moon is offline
ow wat hebben hij en zijn moeder het toch zwaar soms. Ik zou willen dat ik wat voor ze kon doen. Soms mag ik zijn moeder helemaal niet als ik hoor hoe ze in het verleden geweest is, maar aan de andere kant is het zo begrijpelijk na alles wat ze mee heeft moeten maken en nog steeds mee maakt. Mijn schoonmoeder is echt een sterke vrouw! Ik heb veel bewondering voor haar ondanks haar fouten. Ik zou willen dat ik iets voor haar kon betekenen, zeker nu. Ze is gewoon niet meer veilig in haar eigen huis.
Oud 04-09-2005, 19:47
Verwijderd
Heerlijk!! Morgen weer naar school , nou ja, rooster halen dan en dan woensdag lessen.
Ik heb er echt zin in. Ik hou het echt niet langer uit hier.
Ze is zooo ontzettend vervelend! Echt :@:@:@
Als het niet beter wordt zal ik toch echt naar mijn oma gaan... Ik heb al een lijstje gemaakt met wat ik allemaal mee moet... echt onvoorstelbaar veel... kweet niet hoe ik het allemaal daar ga krijgen, maar goed... we zullen nog wel zien
Oud 04-09-2005, 21:26
Roosje
Roosje is offline
Ik ben er verdomme altijd voor ze als er iets is, ik luister naar alles dat ze kwijt willen, hoe vaak ik het ook al heb gehoord. Nu wil ik een keertje lekker tegen hen aanzeiken en het enige dat ik krijg is commentaar en onbegrip. Ze kunnen toch ook wel gewoon naar me luisteren en lief voor me zijn? Ik deed hetzelfde, is het nou echt te veel gevraagd om gewoon te luisteren naar wat ik zeg? Al begrijpen ze geen snars van me, ze kunnen best lief doen. Ik schrijf ellenlange mailtjes naar ze als ze zich kut voelen en nu heb ik een keertje wat, maar nee hoor, niets dat er ook maar op lijkt.

Ik weet ook weer aan wie ik wat heb.
Oud 04-09-2005, 21:30
moon
moon is offline
eeehm..het gaat niet zo goed. Wat moet ik nou doen? Ik weet serieus niet zo goed wat ik nou moet doen. Voel me echt ontzettend depri. niet te geloven. Ik word zwaar gestoord van die stemmingswisselingen. Ik wil niet meer leven. Ik wil echt niet meer. Zeg dan waarom het moet, ik weet het niet meer. Ik weet het echt niet meer. Ik voel me echt zo kut nu.
Oud 04-09-2005, 21:34
Verwijderd
Wat is er nou precies aan de hand?
Waarom heeft zoiets kunnen gebeuren...
Oud 04-09-2005, 21:35
Verwijderd
Fijn, fijn dat hij in ieder geval zo lekker oplet. Dat geeft je tenminste lekker het idee dat er iemand om je denkt.
En daarom ben ik boos op hem (geweest).

Op zich, op zich waren mijn afgelopen dagen helemaal niet verkeerd. Ik was eerder klaar met werken, ik heb toen heerlijk alle foto's van de vakantie ingeplakt. Het was heus wel gezellig zaterdagavond, ik vond het vanmiddag ook nog best gezellig, maar...
En wat er nu na die maar moet komen weet ik niet. Dat fucking gevoel wat me zo ontzettend verdrietig en onzeker maakt. Kut.
Ik voel me eigenlijk beroerd, beroerder dan ik wil toegeven aan iedereen. En dat moet ik eigenlijk wel doen, want ik moet veel dit jaar.

Ik zou wel willen smeken, je op mijn knieen willen smeken.
Als ik wist dat dat nog zin hard, maar de dagen worden weken,
en de weken worden jaren...

Die ene zin, die ik net hoor dan op msn, die van haar komt, dat raakt me diep.

Tell me you love me,
Come back and haunt me,
Oh, when I rush to the start.

En ik denk, dat niemand mij morgen mist

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 21:42.
Oud 04-09-2005, 22:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Vriendje heeft gelijk, ik ben een mietje. Ik moet mezelf veranderen.
Oud 05-09-2005, 04:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah.. te vroeg dit...
Oud 05-09-2005, 05:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 05-09-2005 @ 05:43 :
Bah.. te vroeg dit...
Oud 05-09-2005, 06:47
Verwijderd
stress stress stress

bijna onmogelijke doelen. die net haalbaar zijn.
veel te veel
en toch ga ik het proberen
Oud 05-09-2005, 06:54
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag onnodig vroeg wakker op mn eerste schooldag en waarom? Géén idee. Vast gespannen ofzo. Het is natuurlijk allemaal nieuw en ik ben heel benieuwd of ik dit jaar wel mn best ga doen, in tegenstelling tot vorig jaar. Mn hele omgeving is anders en ik heb een eigen kamer waar ik me veel beter voel dan dat gezin van vorig jaar. Hopelijk komt het goed en ga ik me wel inzetten voor school
Oud 05-09-2005, 08:14
Miracle
Miracle is offline
Ben benieuwd vandaag.
Oud 05-09-2005, 08:20
cagie
cagie is offline
Hij blijft maar bellen en smsen. Het lijkt wel of hij niet snapt dat het dit keer echt over is. Als hij de waarheid zou weten zou hij misschien anders reageren. Maar de waarheid wil ik hem maar niet aan doen.
Na de introductie nu het serieuze werk. Heb wel zin om nieuwe dingen te leren. Weet alleen niet hoe ik zal reageren als ik hem weer zie en hoe hij op mij reageert. Ben wel zeer benieuwd daar naar.
Oud 05-09-2005, 09:02
Roosje
Roosje is offline
Morgen naar school.
Oud 05-09-2005, 09:08
Redhair
Redhair is offline
Gister uit geweest met T. Wauw. Ik vergat al mijn shit. Eerst een wijntje gedronken op een terras, toen filmpje gepakt, toen biertje gedronken in een kroegje en jenga gespeeld. Geen ellendige stiltes, geen angst als hij per ongeluk mij aanraakte, geen ongemakkelijk gevoel. Ik heb echt gelachen, me echt vermaakt. Hij ook. We hadden het soms over films oid, en dan begon hij weer dat we die film dan samen eens moesten kijken enzo. Hij is lief, hij is knap, wow. Alleen hij past niet in mijn wereldje. Nu voelde ik me goed ja, maar de volgende keer misschien niet. En hij mag niets weten van vroeger, daar past hij gewoon niet. Ik moet nu echt beter worden van mijn eetstoornis. Voor hem. Maar het lukt niet.
Oud 05-09-2005, 10:02
Verwijderd
Woeh, ik ben verschrikkelijk vrolijk, geen idee waardoor maar dat boeit ook niet.
Oud 05-09-2005, 10:03
George
George is offline
Jahoor, mooi weer komt altijd precies op de verkeerde tijdstippen.
Oud 05-09-2005, 10:08
Nona
Nona is offline
En nu is hij weer weg. Vrijdag naar hem toe, ik kan niet wachten. Ik ben ook blij dat ik naar hem toe kan gaan zonder me daar helemaal opgesloten te voelen, in een tamelijk onbekende omgeving. Zat te doen, zat te bespreken en nog best een paar mensen in de buurt die ik ook ken. Toch wel oké.

En dan nu even voor Nijn zorgen en dan naar Rotterdam, hoe laat wilden ze nou afspreken? Nou ja, komt wel goed, alleen even nagaan wie er komt.
Oud 05-09-2005, 10:27
morango
morango is offline
Ik dacht dat het allemaal verschrikkelijk ingewikkeld zou worden, maar t valt (tot nu toe) mee. Toch als ik er teveel over na ga denken maak ik mezelf verdrietig, chagrijnig en zelfs een beetje boos.
Ik moet het wat simpeler zien allemaal; het is nu leuk met hem, we genieten van elkaar.//
en zoenen.
En dat is nou juist wat het zo ingewikkeld kan maken.. Raar eigenlijk dat zulk lichamelijk contact het allemaal zo kan veranderen, terwijl we veel closer zijn geweest toen we niet zoenden. En toen veranderde er niks.
Ik moet wel enige (geestelijke) afstand houden, want verliefd moet ik echt niet worden.
Verliefd op je beste vriend.. je hoort t zo vaak.. pff...
Ach, op dit moment ben ik er zolang ik er niet teveel over nadenk gelukkig mee, hij ook. En word ik meestal hartstikke blij van hem!

Straks moet ik voor de eerste dag naar mn stage, zie er omgelovelijk tegenop, want weet nu al dat het werk me niet zal liggen, en ik het waarschijnlijk verschrikkelijk zal vinden.
Het zit er dik in dat ik 5 maanden tegemoet ga waarin ik ontzettend zal balen van mijn werk.
Maar ik ga het mezelf zo leuk mogelijk proberen te maken, door s avonds en in het weekend veel leuke dingen te doen, en de positieve dingen van het werk in proberen te zien!
En ik denk dat dat me gaat lukken.

Verder zou ik hier nog over zoveel dingen mijn hart kunnen luchten, maar hierboven even de twee belangrijkste voor mij momenteel.
Oud 05-09-2005, 10:48
Verwijderd
Ben ik 1 weekend weg, 2 dagen, krijgt iemand het voor elkaar om die hele pc te verneuken. Steeds pop ups van sekssites, andere ongewenste spam en dat soort dingen. En ik krijg Norton niet aan de praat

En wie krijgt er weer de schuld, ja, ik natuurlijk.

Open ik hotmail, 8 nieuwe mailtjes, hoopte op een reactie van een van de scholen die ik gemaild had. Maar nee hoor, helemaal niets. Is het nu zoooo moeilijk om een (misschien aankomende leerling) persoon te helpen, en om even te reageren op een email?

Godsamme, het begint al weer goed

Nu heb ik zin om al mijn zooi op cd te branden en de rest van de pc af te gooien en alles opnieuw te installeren
Oud 05-09-2005, 10:52
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik zwanger was, ging bevallen en dus een baby had. En die borstvoeding ging geven.
En ik ben nog niet over die droom heen geloof ik.
Rare dromen van de laatste tijd.

*gaap*
Oud 05-09-2005, 11:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen wakker (naja wakker, heb toch de hele nacht niet geslapen) geworden naast mijn vriendje, meegegaan naar Amsterdam, op de hoek van de dam afscheid genomen, Damrak afgelopen, zo in de trein gestapt en drie uur later zit ik weer thuis. Leuk zo'n OV

Morgen naar school, ik wou zo graag vandaag al. Iedereen begint vandaag maar ik pas morgen en ik heb er wel erg veel zin in

Net post doorgenomen, brief van mijn advocaat gehad die hij ook naar de advocaat van mijn vader heeft gestuurd, mijn vader heeft die brief dan hoogstwaarschijnlijk ook gekregen Hij heeft nog altijd niet het restant betaald en ik verwacht ook niet dat ie dat nog gaat doen. En wat dan? Ik ben het zo zat al dat gekloot. Afgelopen weekend over gepraat met vriendje want ik weet niet goed wat ik nou aan moet met dat contact met hem. Was niet zo'n succesvol gesprek, veel te emotioneel beladen, komt over een poosje wel weer. Maar wat moet ik nou? Ik wil de vader die ik nooit zal hebben. Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik geen vader heb maar als ik dat geaccepteerd heb, hoe verklaar ik dat dan tegenover de buitenwereld?
Oud 05-09-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-09-2005 @ 12:27 :
hoe verklaar ik dat dan tegenover de buitenwereld?
Dat lijkt me niet zo belangrijk? (Of meer: ben jij niet veel belangrijker dan hoe je iets aan de buitenwereld moet verklaren? Het is sowieso hun zaak niet.)
Oud 05-09-2005, 15:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, nu kan ik dus niet meer van de vakantie genieten na gisteravond. Zo bang ben ik in tijden niet geweest, bah. Als de introductie voorbij is, heb ik in ieder geval meer duidelijkheid en dat is goed
Oud 05-09-2005, 15:14
Halflight
Halflight is offline
Wooo Gehaald met een dikke 8. Heel blij en trots. Heb wel een rotrooster maar wel 3 uur gym van de lekkerste gymleraar ever. Hij is ook nog mentor maar helaas niet van mij maar van die o-zo-geweldig meiden uit de A-klas. Dat was even wat minder en ook liep alles nogal stroef met S. dus daar baal ik van. Verder heb ik zin in school en in eten en ben ik redelijk gelukkig nu. Nu maar hopen dat het zich doorzet..
Oud 05-09-2005, 15:41
Miracle
Miracle is offline
Joy, die man heeft zo ongeveer m'n dag verpest. Ik dacht dat je op 't hbo zelfstandig moet zijn? Nou alle zelfstandigheid en wijsheid die ik had wordt er zo wel uit geschud. Onze begeleider zegt wanneer we op school aan ons project moeten werken en dat zijn dagen van negen tot vier. Die man is niet goed bij z'n hoofd. Hij had tien jaar geleden al ander werk moeten zoeken.
Oud 05-09-2005, 15:51
Verwijderd
maak ik mezelf nou kapot...?
Waar ben ik mee bezig?
Oud 05-09-2005, 15:56
zus
zus is offline
Oke, ik ben vreemd..

Elke keer dat m'n psych zegt dat het goed gaat en trots is, zorg ik er zelf voor dat het weer niet goed gaat daarna Elk mens wil toch horen dat iemand trots op je is?
Oud 05-09-2005, 15:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
zus schreef op 05-09-2005 @ 16:56 :
Oke, ik ben vreemd..

Elke keer dat m'n psych zegt dat het goed gaat en trots is, zorg ik er zelf voor dat het weer niet goed gaat daarna Elk mens wil toch horen dat iemand trots op je is?
Nee, want dan wordt het eng en wil je toch weer voor jezelf bewijzen dat het heus niet goed gaat want dat kan toch eigenlijk niet?

Of zoiets. Misschien is het bij jou wel anders, bij mij gaat het soms op die manier...

Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet zeggen dat ze trots zijn, want het moet natuurlijk wel goed met je gaan
Oud 05-09-2005, 16:02
zus
zus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-09-2005 @ 16:58 :
Nee, want dan wordt het eng en wil je toch weer voor jezelf bewijzen dat het heus niet goed gaat want dat kan toch eigenlijk niet?

Of zoiets. Misschien is het bij jou wel anders, bij mij gaat het soms op die manier...

Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet zeggen dat ze trots zijn, want het moet natuurlijk wel goed met je gaan
Zo had ik er nog niet over nagedacht..Maar het klopt volgens mij wel

Regels voor berichten