![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap wel dat ik misschien wat meer spieren heb... Maar ik las net dat jij perse die kilo's er weer af wilt hebben... Ik snap het wel, want het is nooit leuk als je niet meer in je broek past. Ik schrok er alleen van, omdat ik dacht dat je zwaarder zou zijn... Weet ook niet waarom... Maar je bent gewoon super licht! Dat had ik niet verwacht... (Ik heb ook nog nooit je foto's gezien, dus het is niet dat ik daarom dacht dat je zwaarder zou zijn. Nu ik ze zie in je fotoboek, ben je ook helemaal niet dik ofzo... ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 18:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al kan een 'nieuweling' natuurlijk ook zelf op internet op zoek gaan. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
7.30: 2 boterhammen met beleg 10.00 1 boterham met beleg en een vrucht (appel/peer/banaan/etc) 12.00 2 boterhammen met beleg 14.00 1 boterham met beleg 16.00 gezond tussendoortje, of nog een boterham 18.00 avondeten, als toetje een vrucht Misschien zoiets? 7 boterhammen, avondeten en fruit? Of zou dit nog te weinig zijn als aanrader?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Echt asociaal gewoon, en vreemd genoeg had ik nog steeds geen 'vol' gevoel. Nou ja, morgen weer op de gezonde manier verder ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() bij mij gaat het juist NOG slechter ![]() ![]() maarja ik heb het wel verteld aan iemand op school en ze houd me in de gaten volgens mij ![]() ![]() maar ik wil niet eten op school!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dat gaat me niet lukken denk ik. ik word gewoon misselijk en moet bijna kotsen als ik op school moet eten en vraag me niet waarom? want dat weet ik ook niet ![]() misschien omdat ik er zo erg tegenop zie ofzo..
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je er misselijk van wordt, kan heel goed van de zenuwen komen. Vervelend, want als je misselijk bent heb je nog minder zin in eten.. misschien kun je beginnen met makkelijk verteerbare dingen die bovendien gezond zijn, zodat je echt zeker weet dat niemand je een vreetzak zal vinden (dat vinden ze ook niet als je iets gezonds eet trouwens!), een mandarijntje ofzo. Je eet nu 2 boterhammen en avondeten toch? wanneer eet je die boterhammen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik at eerst in de vakantie 2boterhammen en avondeten, toen ging het weer goed dus ![]() maar nu weer alleen avondeten. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eet anders 's ochtends wat (en kom ajb niet aan met 'dat kan niet') en 's middags zodra je uit school komt (en ook daarbij: kom ajb niet aan met 'dat kan niet'), dan eet je iig al wat meer. En blijf proberen op school te eten, begin klein en breid het steeds wat uit. En als het je niet lukt om er zelf wat aan te veranderen, zoek dan hulp, je lichaam trekt dit niet lang. Bovendien is het niet gezond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dit is een discussie voor op psychologie, misschien moet je daar eens een topic openen, je weet namelijk wat je moet eten voor een gezonde hoeveelheid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #9 Bloem | 500 | 03-01-2006 14:11 |