Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pedofiel die je bent,je kan je echt niet meer buiten de deur vertonen...de halve wereld weet het olga. Nu maar hopen dat samuel niet verder gaat op ANDERE personen...ik noem geen namen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Strand meeting in Haarlem:
Black Sugar Paranoide Enschede + Hengelo meeting: Black Sugar ~(S-|-)2v!lL~ Paranoide Datum -> Zaterdag 21 September? ------------ Ik leg me wel bij de uiteindelijke beslissing, als er toch besloten wordt om 1 officiele meeting te houden ![]() hoewel het niet helemaal 100% zeker is dat ik naar enschede kan, hangt er van af of ik aangenomen word bij hopelijk mn toekomstige werkplaats ![]() wat betreft de datum: het maakt mij niet uit, zolang het maar een stuk van te voren bepaald wordt.. de 21ste is prima, als het aan mij ligt. en nu krijg je zeker een opmerking van iemand die zegt 'maar het ligt helemaal niet aan jou, jij doos' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Oja wat dachten jullie van vrijdag de 13e of zaterdag 14 september. (Li, zondag is natuurlijk wel beetje lastig met school volgende dag enzo, dan kan je niet echt lekker soezelen daar...)
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
Een droom komt uit ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, het 'stemlijstje' omdat jullie dat willen heb ik al gemaakt eerder in t topic... ![]()
|
Black Sugar Paranoide RuffThugg Enschede + Hengelo meeting: Black Sugar ~(S-|-)2v!lL~ Paranoide Datum -> Zaterdag 21 September? 21 september kan ik wel denk.......t weekend erna niet, 26 september vertrek ik naar Rome en 4 oktober kom ik terug(schoolreisje) P.S. Als iedereen gewoon stemt, dan is dat iig duidelijk en kan er toch alsnog een strandmeeting gehouden worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Black Sugar Paranoide RuffThugg rubysoho Enschede + Hengelo meeting: Black Sugar ~(S-|-)2v!lL~ Paranoide rubysoho Datum -> Zaterdag 21 September? ehmz is er de 13e trouwens niet al n 8ballmeeting, waar waarschijnlijk ook veel lifestylerd heen gaan ![]() nouja k kom wel enzo ![]() endchede/hengelo-meet lijkt me heel koel, maar op de strandmeeting komen geloof k ook mensen buiten de standaard alto-lifestyle-meeting-clan af ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een avondstrandmeeting in zandvoort
In dit geval komen: 1) Feline 2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) Prototype 9) CemetarySlut 10) Ruff Thugg 11) Paranoide 12) EvilSmiley 13) Bor 14) Ruby Soho 15) SpiritX (Alles onder voorbehoud natuurlijk, er is bijvoorbeeld nog geen datum geprikt.) Mijn idee van datum is zaterdag 14 september.
|
op et strand kun je toch ook dansen en koprolen en gek doen en uitgescholden worden voor gekke alto en de liefde bedrijven met een vis en stilzitten en niks zeggen en water luisteren en zand in je handen nemen uit verveling toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Black Sugar Paranoide RuffThugg eztah drama Enschede + Hengelo meeting: Black Sugar ~(S-|-)2v!lL~ Paranoide eztah drama Datum -> Zaterdag 21 September? 21 september kan ik wel denk.......t weekend erna niet, 26 september vertrek ik naar Rome en 4 oktober kom ik terug(schoolreisje) P.S. Als iedereen gewoon stemt, dan is dat iig duidelijk en kan er toch alsnog een strandmeeting gehouden worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
is goed
joey poept ze wel vol ![]() (edit: wel ziek idee opzich.. denk niet dat er veel animo voor zal zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 00:25. |
![]() |
|
Uhm, tsja. Ik denk niet dat we er over uit gaan komen welke van de twee meetings het word dus mischien idd gewoon de meeting in Enschede + Hengelo. En dan voor een gelimineerde groep (zo heet dat toch?) de meeting aan het strand.
Oftewel, een soort extra meeting voor de mensjes die daar heel graag heen willen en de mensjes die echt niet op de ander kunnen komen. Lijkt mij wel de meest practische oplossing. Mischien kom ik zelfs wel op allebij. (denk het wel trouwens, wil wel eens naar het strad eigenlijk.) Dus ik stel voor: Enschede + Hengelo Meeting! Zaterdag 21 (+zondag 22 ![]() Mensjes die komen: * Black Sugar * ~(S-|-)2v!lL~ * Paranoide * eztah * drama
|
En dan nu; Wat gaan we doen?
Ik stel voor: Om 14:00 verzamelen op het station in Enschede Daar even lekker door de stad wandelen. (Blauwe Maan, Bamboo, Z&Z en waaghals moeten we zeker even langs, zijn echte aanraders.) Daarna boodschapjes doen voor een picknick in het bos. (Neem plastic zak mee kun je zekerweten droog zitten) Ons, vermaken in het bos. Heftige Bos org.... 's Avonds naar de Nul in Hengelo. (en mischien nog ergens heen, weet niet zien we dan wel) Ik blijf sowieso de hele nacht dus hoeft niet iedereen de laatste trein naar huis te pakken, maar kan dat de eerste worden.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Metal Meeting lauwzzz | 4 | 14-05-2006 17:26 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? WolterB | 500 | 14-12-2005 10:17 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Seksualiteit |
Meeting... Verwijderd | 52 | 04-04-2002 19:29 | |
Seksualiteit |
Meeting! Soullar | 116 | 16-01-2002 11:10 |