Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2005, 18:15
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ga samen met een vriendinnetje van me (die hier ook zit) maandag voor het eerst Salvia roken (in de vorm van pijpje en extract 5x). Zij heeft wel eens geblowd en rookt ook regelmatig, ik ben blowervaringsloos en rook niet. Ik vraag me af: hoe werkt Salvia op de/mijn onervaren longen? Ga ik dat makkelijk 20 of meer sec. inhouden of ga ik als een randdebiel hoesten zoals als ik inhaleer van een sigaret?

En verder nog tips?
Oud 09-09-2005, 18:53
DvoorA
DvoorA is offline
je hebt nog nooit paddo's gedaan of zelfs maar geblowed en je gaat al aan de salvia???!!

Met salvia kun je een korte, maar superheftige trip hebben. Dat spul is bijna net zo sterk als LSD en een piepkleine dosis is al genoeg. Als je een sterkte trip hebt weet je niet meer wie je bent, waar je bent, kortom: jij bent er zelf niet meer, alleen je bewustzijn. Je wordt een met de dingen die je ziet maar als je nog nooit drugs hebt gebruikt: het is anders dan het klinkt, zo ongelooflijk raar dat je nergens meer wat van snapt. Het is echt niet even iets dat je na een dag vergeten bent, je moet er klaar voor zijn. Sjamanen gebruiken het om 'de magische wereld' te betreden, dus misschien zegt dat wel genoeg. Echt, ga eerst ervaring in trippen opbouwen voor je aan de salvia gaat. Je hersenen zijn niet een of ander speeltje waar je maar zo 1,2,3 de krachtigste hallucinogenen op kunt uitproberen en dat je daarvan verwacht dat je én een goede trip krijgt én dat je daarna weer helemaal normaal bent (als je bad gaat is het een hel en de kans dat jij, onervaren en zo te horen ook niet echt goed op de hoogte over wat salvia precies met je doet, bad gaat is groot).

Verder: salvia in een pijpje is smerig. Het smaakt echt naar poep (ik had 10x extract). Je moet gewoon het extract in het pijpje doen, zonder tabak of wat dan ook, aansteken en roken. Ik ging wel hoesten, toen hebben we het een andere keer in een joint gedaan, dat was veel beter alleen toen werkte het niet.

Je kunt het best eens uitproberen maar ga eerst aan de paddo's ofzo.
Oud 09-09-2005, 19:00
little nemo
little nemo is offline
ik dacht dat jij zo anti drugs was

verder heb ik geen zin om weer de discussie te starten met mensen dat paddo's al dan niet sterker zijn dan salvia ... ik heb ook eerst salvia en dan paddo's gedaan en dat was voor mij de perfecte volgorde.

maar DNMB, je kan geen sterktes gaan vergelijken want dat hangt af van hoeveelheden. een achtste portie salvia lijkt totaal niet op LSD, een driedubbele portie wellicht wel.
Oud 09-09-2005, 19:02
Verwijderd
aagh geef die bitch geen advies..eerst een beetje ons de les lezen en vervolgens om raad vragen. laaater!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:07
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
little nemo schreef op 09-09-2005 @ 20:00 :
ik dacht dat jij zo anti drugs was

verder heb ik geen zin om weer de discussie te starten met mensen dat paddo's al dan niet sterker zijn dan salvia ... ik heb ook eerst salvia en dan paddo's gedaan en dat was voor mij de perfecte volgorde.

maar DNMB, je kan geen sterktes gaan vergelijken want dat hangt af van hoeveelheden. een achtste portie salvia lijkt totaal niet op LSD, een driedubbele portie wellicht wel.
in dat laatste heb je opzich gelijk, maar ik wilde aangeven hoe sterk het verhoudingsgewijs is. Als voor jou salvia eerst, dan paddo's goed was, dat is leuk voor je, en je bent niet bad gegaan. Maar dat wil niet zeggen dat het voor Yab-Yum ook zo moet gaan...ik vind dat het wel degelijk er even flink ingewreven moet worden dat salvia niet zomaar iets is. Als je het effect van salvia wil bagatelliseren dan is dat gewoon niet de waarheid, want het spul IS nou eenmaal supersterk. Kijk, als Y-Y de risico's wil nemen en als onervaren tripper aan de salvia wil, dan moet ze dat lekker zelf weten. Het is haar lichaam en ik zit er niet mee als ze bad gaat. Maar het is wel zo eerlijk een beetje een idee te geven van wat ze kan verwachten en wat er mis kan gaan.
Oud 09-09-2005, 19:07
Verwijderd
Ow Oma doe eens niet zo boos!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Oma schreef op 09-09-2005 @ 20:02 :
aagh geef die bitch geen advies..eerst een beetje ons de les lezen en vervolgens om raad vragen. laaater!!
dan heeft ze nu toch gewoon ingezien dat ze niet goed zat ?
Oud 09-09-2005, 19:10
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Enerzijds vind ik het positief dat yab voor de verandering eens een 'serieuze' topic opent.
Maar er zijn meer regels op dit forum dan alleen die die sfeerverpesting moeten tegengaan.
Zo hebben wij de rijkelijke beschikking over een zogeheten ZOEKFUNCTIE (30 resultaten).

De aandacht die je krijgt door de in jouw eigenste topic reagerende mensen waardeer je misschien heel erg, maar als je t daarvoor doet moet je in contact gezocht zijn.

Of salvia fijn is voor je longen en of er nog tips zijn kom je dus te weten door even op bovenstaand linkje te qliqqeren.

Jij stomme n00bdoos!!!!
Oud 09-09-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 09-09-2005 @ 20:09 :
dan heeft ze nu toch gewoon ingezien dat ze niet goed zat ?
nou en, iedereen vond der irritant, ze verziekte de sfeer..maarja verder boeit het mij geen fuck..moest ff me ei kwijt maarreuh iedereen die zin heb om advies te geven, doe je ding
ben niet zo vergevingsgezind (vandaag niet iig!)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-09-2005 @ 20:07 :
Maar het is wel zo eerlijk een beetje een idee te geven van wat ze kan verwachten en wat er mis kan gaan.
jij zit t anders wel redelijk te overdrijven, als je (zoals ik) heel voorzichtig bent met de hoeveelheden kan er niet echt veel gebeuren. dat dat goed kan is een voordeel van salvia tov paddo's. daarnaast duurt een salviatrip maar heel kort, wat ook een redelijk voordeel is. en tot slot kan je in een salviatrip niet blijven hangen.

maar het is wel zo dat als je van een redelijke hoeveelheid salvia bad gaat, dat dat veel heftiger is dan bij paddo's. dus yy, bouw het langzaam op met hoeveelheden, eerst een kwart portie ... merk je nix, dan een half uur later een halve ... merk je dan nog nix weer wat meer etc. tot je het idee hebt dat je wel een redelijke trip gehad hebt en dan niet meer; je lichaam moet wel de tijd krijgen om te herstellen van zoiets.
Oud 09-09-2005, 19:31
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-09-2005 @ 19:53 :
je hebt nog nooit paddo's gedaan of zelfs maar geblowed en je gaat al aan de salvia???!!

Met salvia kun je een korte, maar superheftige trip hebben. Dat spul is bijna net zo sterk als LSD en een piepkleine dosis is al genoeg. Als je een sterkte trip hebt weet je niet meer wie je bent, waar je bent, kortom: jij bent er zelf niet meer, alleen je bewustzijn. Je wordt een met de dingen die je ziet maar als je nog nooit drugs hebt gebruikt: het is anders dan het klinkt, zo ongelooflijk raar dat je nergens meer wat van snapt. Het is echt niet even iets dat je na een dag vergeten bent, je moet er klaar voor zijn. Sjamanen gebruiken het om 'de magische wereld' te betreden, dus misschien zegt dat wel genoeg. Echt, ga eerst ervaring in trippen opbouwen voor je aan de salvia gaat. Je hersenen zijn niet een of ander speeltje waar je maar zo 1,2,3 de krachtigste hallucinogenen op kunt uitproberen en dat je daarvan verwacht dat je én een goede trip krijgt én dat je daarna weer helemaal normaal bent (als je bad gaat is het een hel en de kans dat jij, onervaren en zo te horen ook niet echt goed op de hoogte over wat salvia precies met je doet, bad gaat is groot).

Verder: salvia in een pijpje is smerig. Het smaakt echt naar poep (ik had 10x extract). Je moet gewoon het extract in het pijpje doen, zonder tabak of wat dan ook, aansteken en roken. Ik ging wel hoesten, toen hebben we het een andere keer in een joint gedaan, dat was veel beter alleen toen werkte het niet.

Je kunt het best eens uitproberen maar ga eerst aan de paddo's ofzo.
Hoezo ben ik niet goed op de hoogte van wat salvia doet? Ik heb me wel wat ingelezen hoor en ik weet dat het sterk is.
En idd, ik ben niet van plan om met een enorme dosis te beginnen, gewoon rustig aan.
Oud 09-09-2005, 19:45
DvoorA
DvoorA is offline
whatever, your life, your decisions beetje vreemd dat je van anti-drugs naar een van de sterkste drugs gaat maar dat hebben er hier al genoeg gezegd. Geniet van je trip en hou een tube tandpasta achter de hand want zoals ik al zei het smaakt vies.

besides, ik zei toch net dat salvia zo moeilijk te doseren is? daarom kun je nauwelijks praten over kleine dosering, voor je het weet zit je er naast.
Oud 09-09-2005, 19:46
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 09-09-2005 @ 20:31 :
Ik heb me wel wat ingelezen hoor
Als dat zo was dan had je een nog niet eerder op s.com beantwoorde vraag gesteld.
En als je dan ook nog es snel op je tenen getrapt bent dan trap ik helemaal niet meer in je goodwill-act

Ben je eigenlijk überhaupt wel bekend met het veranderen van je bewustzijn?
Dat idee heb ik niet (en velen met mij). Er zijn er mss bikkels die beginnen met salvia en later andere dingen proberen, maar dit is echt niet de aan te raden methode.

*zelfs ík met mn grote bek heb nog nooit salvia geprobeerd, maar aangezien ik dit blok een online smartshop moet realiseren voor school ga ik wel op korte termijn ff inspiratie opdoen
Oud 09-09-2005, 20:35
joopie
joopie is offline
Citaat:
Geniet van je trip en hou een tube tandpasta achter de hand want zoals ik al zei het smaakt vies.
Vies? Ik vind die unieke typische salvia geur/smaak juist lekker

Je kunt er overigens wel vanuit gaan dat je flink moet hoesten als je nooit rookt (ik spreek uit ervaring.)

Veel plezier en succes verder

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:57
Mir-idiotA
Citaat:
joopie schreef op 09-09-2005 @ 21:35 :
vind ik idd ook... hoesten moest ik nie mja rookte ook jah.. dus maar je zal vast hoesten, toch maar hjopen dan je het lang genoeg inhoud.
heel veel plezier, wordt een ervaring voor je leven! als het goed werkt igg!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 00:49
Chakra
Chakra is offline
ja, als het goed werkt ...
dus hang de miet niet uit en neem meteen genoeg
tis niet dat je er dood van gaat ofzo
Oud 10-09-2005, 02:33
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Dat is waar,
makes you think....
Oud 10-09-2005, 09:19
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-09-2005 @ 20:45 :
whatever, your life, your decisions beetje vreemd dat je van anti-drugs naar een van de sterkste drugs gaat maar dat hebben er hier al genoeg gezegd. Geniet van je trip en hou een tube tandpasta achter de hand want zoals ik al zei het smaakt vies.

besides, ik zei toch net dat salvia zo moeilijk te doseren is? daarom kun je nauwelijks praten over kleine dosering, voor je het weet zit je er naast.
Op de gebruiksaanwijzing bij dat 5x extract staat anders dat ze het juist gestandaardiseerd hebben in een extract zodat het (beter) te doseren is.

Dankje voor de tip van de tandpasta, zal ik zeker doen.

Trouwens: sterkste drug? Het effect is misschien heel sterk, maar ik was altijd vooral tegen drugs omdat ze schadelijk en verslavend waren. Voor zover ik heb gelezen behoort salvia niet tot DIE categorie.
Alhoewel het wel gevaarlijk kan zijn natuurlijk, maar gevaar valt te voorkomen.
Oud 10-09-2005, 09:22
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
BTW:

Hoe valt een bad trip te voorkomen?
En als je voelt dat het gebeurt is er dan nog wat aan te doen?
En als het gebeurt wat kan je er dan aan doen om het te verzachten/rustig te blijven?
En als het gebeurd is wat kan je dan het beste doen?

BTW2:

Krijg je sneller bad trips van salvia dan van andere drugs, want ik lees/hoor nooit over bad trips door salvia, alleen maar leuke of ik-voelde-niks verhalen?
Oud 10-09-2005, 09:24
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 09-09-2005 @ 20:46 :
Als dat zo was dan had je een nog niet eerder op s.com beantwoorde vraag gesteld.
En als je dan ook nog es snel op je tenen getrapt bent dan trap ik helemaal niet meer in je goodwill-act

Ben je eigenlijk überhaupt wel bekend met het veranderen van je bewustzijn?
Dat idee heb ik niet (en velen met mij). Er zijn er mss bikkels die beginnen met salvia en later andere dingen proberen, maar dit is echt niet de aan te raden methode.

*zelfs ík met mn grote bek heb nog nooit salvia geprobeerd, maar aangezien ik dit blok een online smartshop moet realiseren voor school ga ik wel op korte termijn ff inspiratie opdoen
Ik ben helemaal niet op mijn tenen getrapt.
En wat is dan de aan te raden methode?

En wat zou ik dan moeten weten over veranderen van je bewustzijn dat ik nog niet weet?
Oud 10-09-2005, 09:25
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
joopie schreef op 09-09-2005 @ 21:35 :

Je kunt er overigens wel vanuit gaan dat je flink moet hoesten als je nooit rookt (ik spreek uit ervaring.)

Veel plezier en succes verder
Ok. Maar is dat niet lastig dan als je die rook zo lang mogelijk binnen moet houden?
Oud 10-09-2005, 12:32
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 10:22 :
BTW:

Hoe valt een bad trip te voorkomen?
En als je voelt dat het gebeurt is er dan nog wat aan te doen?
En als het gebeurt wat kan je er dan aan doen om het te verzachten/rustig te blijven?
En als het gebeurd is wat kan je dan het beste doen?

Dit is het nare van Salvia: Niets

Bij Salvia is (als het goed werkt) de trip zo sterk dat je niet eens meer door hebt dat je aan het trippen bent. Je kan alleen maar met de flow meegaan en als je bad gaat dan heb je pech.

Citaat:
BTW2:

Krijg je sneller bad trips van salvia dan van andere drugs, want ik lees/hoor nooit over bad trips door salvia, alleen maar leuke of ik-voelde-niks verhalen?
Persoonlijk heb ik ook nog nooit van een echte bad trip op Salvia gehoord. Wel veel mensen die het totaal niet prettig of die het flink eng vonden, maar geen wereldveranderende to hell and back straight up horror verhalen ofzo.

De ik-voel-niks verhalen hebben overigens de overhand, dus gewoon er voor gaan en niet te voorzichtig zijn. Salvia is een stuk minder controleerbaar dan paddo's of iets dergelijks en de ervaring kan niet zo prettig zijn; Het is gewoon zonde om teleurgesteld te zijn omdat je te voorzichtig was en niets merkte.
Oud 10-09-2005, 12:43
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Oma schreef op 09-09-2005 @ 20:02 :
Oud 10-09-2005, 13:59
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-09-2005 @ 13:32 :

Dit is het nare van Salvia: Niets

Bij Salvia is (als het goed werkt) de trip zo sterk dat je niet eens meer door hebt dat je aan het trippen bent. Je kan alleen maar met de flow meegaan en als je bad gaat dan heb je pech.

Persoonlijk heb ik ook nog nooit van een echte bad trip op Salvia gehoord. Wel veel mensen die het totaal niet prettig of die het flink eng vonden, maar geen wereldveranderende to hell and back straight up horror verhalen ofzo.

De ik-voel-niks verhalen hebben overigens de overhand, dus gewoon er voor gaan en niet te voorzichtig zijn. Salvia is een stuk minder controleerbaar dan paddo's of iets dergelijks en de ervaring kan niet zo prettig zijn; Het is gewoon zonde om teleurgesteld te zijn omdat je te voorzichtig was en niets merkte. [/B]
Ik ben gelukkig wel vaker bang geweest (zo bang dat ik dacht dat ik doodging of niet meer wist of ik dood of levend was) dus ik heb i.i.g wat ervaring. En niet prettig...tja, dan doe ik het toch niet nog een keer? Een halfuurtje je niet prettig voelen moet toch lukken. Ik bereid me gewoon zo goed mogelijk voor, lekker alles bij de hand wat me rustig maakt of achteraf misschien mocht het 'mis' gaan en ik neem gewoon een normale beginnersdosis. Moet toch lukken. Bovendien: het lijkt mij supertof om zo te trippen dat je niet meer weet dat je tript (zolang de omgeving veilig genoeg is, je niet van balkons kan springen enzo) en door de ruimte reizen enzo..hihi
Kan je het trippen trouwens in enig opzicht sturen?

Ik lees ook verhalen van mensen die gaan trippen rondom een poster die in de buurt hangt of een of ander voorwerp. Als ik nou een bepaalde poster boven me hoofd hang is er dan een kans dat die erin 'betrokken' wordt?
Oud 10-09-2005, 14:03
De Veroorzaker
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 14:59 :
(Ik lees ook verhalen van mensen die gaan trippen rondom een poster die in de buurt hangt of een of ander voorwerp. Als ik nou een bepaalde poster boven me hoofd hang is er dan een kans dat die erin 'betrokken' wordt?
In je gezichtsveld heb je meer aan.
Oud 10-09-2005, 14:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-09-2005 @ 15:03 :
In je gezichtsveld heb je meer aan.
Ik niet snap jij zegt wat?
Oud 10-09-2005, 14:09
wann
wann is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 14:59 :
Ik ben gelukkig wel vaker bang geweest (zo bang dat ik dacht dat ik doodging of niet meer wist of ik dood of levend was) dus ik heb i.i.g wat ervaring. En niet prettig...tja, dan doe ik het toch niet nog een keer? Een halfuurtje je niet prettig voelen moet toch lukken. Ik bereid me gewoon zo goed mogelijk voor, lekker alles bij de hand wat me rustig maakt of achteraf misschien mocht het 'mis' gaan en ik neem gewoon een normale beginnersdosis. Moet toch lukken. Bovendien: het lijkt mij supertof om zo te trippen dat je niet meer weet dat je tript (zolang de omgeving veilig genoeg is, je niet van balkons kan springen enzo) en door de ruimte reizen enzo..hihi
Kan je het trippen trouwens in enig opzicht sturen?

Ik lees ook verhalen van mensen die gaan trippen rondom een poster die in de buurt hangt of een of ander voorwerp. Als ik nou een bepaalde poster boven me hoofd hang is er dan een kans dat die erin 'betrokken' wordt?
Dat is het hem nou juist, bij salvia bijvoorbeeld is dat echt niet vergelijkbaar met je doorgaanse ervaring. En daarom ben je ook niet echt voorbereid.

Wat poster betreft, als je een goede Salvia-ervaring hebt zie je niets meer van de omgeving om je heen en dan is een poster dus nutteloos... nouja, bij coming down kun je hem wel zien maar ik heb zo'n vermoeden dat je er dan ook niet echt behoefte aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 14:35
De Veroorzaker
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 15:08 :
Ik niet snap jij zegt wat?
Iets dat boven je hoofd hangt zie je niet, aangezien je een poster niet kunt ruiken, horen of proeven zal deze tenzij je hem gaat betasten geen deel uitmaken van je trip. Je snapt toch?
Oud 10-09-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 10:22 :
BTW:

Hoe valt een bad trip te voorkomen? nee, op het moment zelf niet. Zorg dat je je op je gemak voelt
En als je voelt dat het gebeurt is er dan nog wat aan te doen? Nee
En als het gebeurt wat kan je er dan aan doen om het te verzachten/rustig te blijven? Gewoon laten gaan
En als het gebeurd is wat kan je dan het beste doen? afwachten en rustig blijven

BTW2:

Verder kijk op http://salvia.drugsinfo.net. Daar staat een goeie beschrijving. En je moet de rook lang inhouden. Niet iets voor ongetrainde longen

Verder heeft oma wel gelijk. Mevrouw yab yum negeert iedere verwijzing naar eerdere sfeerverziekingen van haar. Ik ben benieuwd waarom het nou opeens wel kan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:06
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-09-2005 @ 15:35 :
Iets dat boven je hoofd hangt zie je niet, aangezien je een poster niet kunt ruiken, horen of proeven zal deze tenzij je hem gaat betasten geen deel uitmaken van je trip. Je snapt toch?
Ik heb anders gister nog gelezen van een jongen met een indianenposter die tot leven kwam en die zag 'm alleen maar.
Oud 10-09-2005, 15:07
De Veroorzaker
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 16:06 :
Ik heb anders gister nog gelezen van een jongen met een indianenposter die tot leven kwam en die zag 'm alleen maar.
Boven hoofd niet zien

dus

hangen in gezichtsveld.

Dat was mijn punt, zo moeilijk is het toch niet eh?
Oud 10-09-2005, 15:15
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-09-2005 @ 16:07 :
Boven hoofd niet zien

dus

hangen in gezichtsveld.

Dat was mijn punt, zo moeilijk is het toch niet eh?
Met boven hoofd ik natuurlijk bedoel binnen gezichtsveld.
Ik lig dus poster hoofd boven ik zien.
Oud 10-09-2005, 15:18
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Die tripreport met die indiaan is inderdaad wel een must

Jammer dat er vier posts (waarvan twee met dikgedrukte mega quote) verspild worden om iemand uit te leggen dat objecten die je niet ziet (bóven je hoofd, dus buiten je gezichtsveld), ruikt, hoort of proeft geen invloed heeft op je trip.

Nóg jammerder is dan te doen alsof wíj dom zijn.

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:31
De Veroorzaker
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 16:15 :
Met boven hoofd ik natuurlijk bedoel binnen gezichtsveld.
Ik lig dus poster hoofd boven ik zien.
Dan wees duidelijk en gij zult het lof der Narie oogsten.
Oud 10-09-2005, 16:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-09-2005 @ 16:31 :
Dan wees duidelijk en gij zult het lof der Narie oogsten.
De veroorzaker heeft gesproken. Amen.

Ontopic, zorg dat er iemand bij is die je vertrouwd en enigszins nuchter is. Stel dat je bad gaat, dan heb je iig iemand bij de hand die je in de gaten kan houden. Ook al duurt de trip relatief kort, voor je gevoel kan het heel lang duren als je bad gaat (mijn ervaring )
Oud 10-09-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 10-09-2005 @ 15:40 :

Verder heeft oma wel gelijk. Mevrouw yab yum negeert iedere verwijzing naar eerdere sfeerverziekingen van haar. Ik ben benieuwd waarom het nou opeens wel kan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 10-09-2005 @ 18:48 :
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 19:06
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 10-09-2005 @ 18:48 :
Als je wat beter leest kom je wellicht wat redenen tegen.
Oud 10-09-2005, 19:20
Verwijderd
Ik zou eerst eens rustig een sigaretje roken, voor je keel.. kan die er vast aanwennen.
En dan niet ook meteen stoer doen, maar gewoon beginnen met een marlboro light, zodat je niet eerst stikt, en dan gaat trippen.
Zodra je dat hebt gedaan.. zou ik eerst eens gaan wennen aan met pittige smaakjes (alhoewel ik geen ruks idee heb waar Salvia naar smaakt, maar goed), en dan zou ik pas aan het 'echte werk' beginnen.

Men moet eerst leren kruipen alvorens men kan leren lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 20:06 :
Als je wat beter leest kom je wellicht wat redenen tegen.
die rook is slecht voor je longen en wie weet ben je wel psychose gevoelig
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:26
Mir-idiotA
Citaat:
Oma schreef op 10-09-2005 @ 21:25 :
omaaa nie zo puberaal doen nu ff stoppe he
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:28
Verwijderd
ik reageer toch serieus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:43
Chakra
Chakra is offline
hehe, " Bad " trips, kun je niet voorkomen.
Het is de manier waarop je ermee omgaat tijdens je trip dat het laat verdwijnen.
trouwens, er is niet zoiets als bad trippen ( imo), het is gewoon een gevolg van negatief denken en daarop blijven fixeren waarop alles wat je maar in je hoofd haalt negatief is.

en die bad trips, uiteindelijk zul je uit de die de meeste ervaring halen.

anyway, veel plezier ermee.
Oud 10-09-2005, 22:01
joopie
joopie is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 10-09-2005 @ 10:25 :
Ok. Maar is dat niet lastig dan als je die rook zo lang mogelijk binnen moet houden?
Ja, dat is simpelweg kut. Je zou ook eerst eens wat kunnen proberen met wiet in een pijpje. Een gram wiet uitkuchen is een stuk goedkoper dan een gram salvia.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:50
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Lilith schreef op 10-09-2005 @ 20:20 :
Ik zou eerst eens rustig een sigaretje roken, voor je keel.. kan die er vast aanwennen.
En dan niet ook meteen stoer doen, maar gewoon beginnen met een marlboro light, zodat je niet eerst stikt, en dan gaat trippen.
Zodra je dat hebt gedaan.. zou ik eerst eens gaan wennen aan met pittige smaakjes (alhoewel ik geen ruks idee heb waar Salvia naar smaakt, maar goed), en dan zou ik pas aan het 'echte werk' beginnen.

Men moet eerst leren kruipen alvorens men kan leren lopen.
Mja, heb je niet een alternatief dat niet verslavend en superslecht is?
Oud 11-09-2005, 14:53
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Oma schreef op 10-09-2005 @ 21:25 :
Naar zover ik heb begrepen heb je na een goede salviatrip lang geen behoefte aan salvia, dus als je het eens in de zoveel tijd doet, en misschien doe ik het maar 1x valt er weinig te schaden. Roken doen mensen de hele dag door, daar is dit niks bij.

En psychosegevoelig? Ik heb nog nergens gelezen over psychosegevaarlijkheid van salvia, dus. Bovendien, al is dat zo, dan is dat een risico dat je kunt nemen. Ik neem 'm, want ik denk dat ik stabiel genoeg ben voor zo'n actie.
Oud 11-09-2005, 14:54
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Chakra schreef op 10-09-2005 @ 22:43 :
hehe, " Bad " trips, kun je niet voorkomen.
Het is de manier waarop je ermee omgaat tijdens je trip dat het laat verdwijnen.
trouwens, er is niet zoiets als bad trippen ( imo), het is gewoon een gevolg van negatief denken en daarop blijven fixeren waarop alles wat je maar in je hoofd haalt negatief is.

en die bad trips, uiteindelijk zul je uit de die de meeste ervaring halen.

anyway, veel plezier ermee.
Dus...je kan er wel wat 'aan doen' mocht het staan te gebeuren. Focussen op iets leuks/positiefs dus?

En ja, meeste ervaring uit bad trips, dat zal, maar ik ga toch liever voor een wat leukere variant hoor.
Oud 11-09-2005, 14:56
Mir-idiotA
nee dat gaat jou nie lukken, als je in die trip zit kun jij het niet omschakelen. zorg gewoon dat je je voor je trip lekker voelt komt alles wel goed
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:06
wann
wann is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 11-09-2005 @ 15:50 :
Mja, heb je niet een alternatief dat niet verslavend en superslecht is?
Je kunt passiebloem roken bijvoorbeeld. Dat smaakt lekker en is niet verslavend, en vast ook niet al te slecht (maar dat kun je zelf wel uitzoeken als je dat nodig acht...) en doet verder in principe niet veel met je. En het is heel goedkoop. Hoe vergelijkbaar het is met roken of salvia? Hmmm.... het is niet zo heel zwaar op de longen... maar het geeft je wel een idee en een begin...
Te koop bij de smartshop trouwens.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:06
Verwijderd
ach en als je bad gaat, duurt het toch maar 5 minuten
wat wel weer leuk is, is dat 5 minuten in het echt makkelijk veel langer kunnen duren in je trip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten