Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Enerzijds vind ik het positief dat yab voor de verandering eens een 'serieuze' topic opent.
Maar er zijn meer regels op dit forum dan alleen die die sfeerverpesting moeten tegengaan. Zo hebben wij de rijkelijke beschikking over een zogeheten ZOEKFUNCTIE (30 resultaten). De aandacht die je krijgt door de in jouw eigenste topic reagerende mensen waardeer je misschien heel erg, maar als je t daarvoor doet moet je in contact gezocht zijn. Of salvia fijn is voor je longen en of er nog tips zijn kom je dus te weten door even op bovenstaand linkje te qliqqeren. Jij stomme n00bdoos!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben niet zo vergevingsgezind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar het is wel zo dat als je van een redelijke hoeveelheid salvia bad gaat, dat dat veel heftiger is dan bij paddo's. dus yy, bouw het langzaam op met hoeveelheden, eerst een kwart portie ... merk je nix, dan een half uur later een halve ... merk je dan nog nix weer wat meer etc. tot je het idee hebt dat je wel een redelijke trip gehad hebt en dan niet meer; je lichaam moet wel de tijd krijgen om te herstellen van zoiets.
||
Citaat:
En idd, ik ben niet van plan om met een enorme dosis te beginnen, gewoon rustig aan.
||
Citaat:
En als je dan ook nog es snel op je tenen getrapt bent dan trap ik helemaal niet meer in je goodwill-act ![]() Ben je eigenlijk überhaupt wel bekend met het veranderen van je bewustzijn? Dat idee heb ik niet (en velen met mij). Er zijn er mss bikkels die beginnen met salvia en later andere dingen proberen, maar dit is echt niet de aan te raden methode. *zelfs ík met mn grote bek heb nog nooit salvia geprobeerd, maar aangezien ik dit blok een online smartshop moet realiseren voor school ga ik wel op korte termijn ff inspiratie opdoen ![]()
||
Citaat:
heel veel plezier, wordt een ervaring voor je leven! als het goed werkt igg! |
![]() |
||
Citaat:
Dankje voor de tip van de tandpasta, zal ik zeker doen. ![]() Trouwens: sterkste drug? Het effect is misschien heel sterk, maar ik was altijd vooral tegen drugs omdat ze schadelijk en verslavend waren. Voor zover ik heb gelezen behoort salvia niet tot DIE categorie. Alhoewel het wel gevaarlijk kan zijn natuurlijk, maar gevaar valt te voorkomen.
|
BTW:
Hoe valt een bad trip te voorkomen? En als je voelt dat het gebeurt is er dan nog wat aan te doen? En als het gebeurt wat kan je er dan aan doen om het te verzachten/rustig te blijven? En als het gebeurd is wat kan je dan het beste doen? BTW2: Krijg je sneller bad trips van salvia dan van andere drugs, want ik lees/hoor nooit over bad trips door salvia, alleen maar leuke of ik-voelde-niks verhalen?
||
Citaat:
En wat is dan de aan te raden methode? En wat zou ik dan moeten weten over veranderen van je bewustzijn dat ik nog niet weet?
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dit is het nare van Salvia: Niets Bij Salvia is (als het goed werkt) de trip zo sterk dat je niet eens meer door hebt dat je aan het trippen bent. Je kan alleen maar met de flow meegaan en als je bad gaat dan heb je pech. Citaat:
De ik-voel-niks verhalen hebben overigens de overhand, dus gewoon er voor gaan en niet te voorzichtig zijn. Salvia is een stuk minder controleerbaar dan paddo's of iets dergelijks en de ervaring kan niet zo prettig zijn; Het is gewoon zonde om teleurgesteld te zijn omdat je te voorzichtig was en niets merkte.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Kan je het trippen trouwens in enig opzicht sturen? Ik lees ook verhalen van mensen die gaan trippen rondom een poster die in de buurt hangt of een of ander voorwerp. Als ik nou een bepaalde poster boven me hoofd hang is er dan een kans dat die erin 'betrokken' wordt?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat poster betreft, als je een goede Salvia-ervaring hebt zie je niets meer van de omgeving om je heen en dan is een poster dus nutteloos... nouja, bij coming down kun je hem wel zien maar ik heb zo'n vermoeden dat je er dan ook niet echt behoefte aan hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heeft oma wel gelijk. Mevrouw yab yum negeert iedere verwijzing naar eerdere sfeerverziekingen van haar. Ik ben benieuwd waarom het nou opeens wel kan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dus hangen in gezichtsveld. Dat was mijn punt, zo moeilijk is het toch niet eh?
||
Citaat:
Ik lig dus poster hoofd boven ik zien.
|
Die tripreport met die indiaan is inderdaad wel een must
![]() Jammer dat er vier posts (waarvan twee met dikgedrukte mega quote) verspild worden om iemand uit te leggen dat objecten die je niet ziet (bóven je hoofd, dus buiten je gezichtsveld), ruikt, hoort of proeft geen invloed heeft op je trip. Nóg jammerder is dan te doen alsof wíj dom zijn.
Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic, zorg dat er iemand bij is die je vertrouwd en enigszins nuchter is. Stel dat je bad gaat, dan heb je iig iemand bij de hand die je in de gaten kan houden. Ook al duurt de trip relatief kort, voor je gevoel kan het heel lang duren als je bad gaat (mijn ervaring ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou eerst eens rustig een sigaretje roken, voor je keel.. kan die er vast aanwennen.
En dan niet ook meteen stoer doen, maar gewoon beginnen met een marlboro light, zodat je niet eerst stikt, en dan gaat trippen. Zodra je dat hebt gedaan.. zou ik eerst eens gaan wennen aan met pittige smaakjes (alhoewel ik geen ruks idee heb waar Salvia naar smaakt, maar goed), en dan zou ik pas aan het 'echte werk' beginnen. Men moet eerst leren kruipen alvorens men kan leren lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hehe, " Bad " trips, kun je niet voorkomen.
Het is de manier waarop je ermee omgaat tijdens je trip dat het laat verdwijnen. trouwens, er is niet zoiets als bad trippen ( imo), het is gewoon een gevolg van negatief denken en daarop blijven fixeren waarop alles wat je maar in je hoofd haalt negatief is. en die bad trips, uiteindelijk zul je uit de die de meeste ervaring halen. anyway, veel plezier ermee.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En psychosegevoelig? Ik heb nog nergens gelezen over psychosegevaarlijkheid van salvia, dus. Bovendien, al is dat zo, dan is dat een risico dat je kunt nemen. Ik neem 'm, want ik denk dat ik stabiel genoeg ben voor zo'n actie.
||
Citaat:
En ja, meeste ervaring uit bad trips, dat zal, maar ik ga toch liever voor een wat leukere variant hoor. ![]()
||
Citaat:
Te koop bij de smartshop trouwens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Salvia trip Zeratul99 | 12 | 30-01-2006 16:02 | |
Drugs & Alcohol |