![]() |
|
Jaa! Hij komt eraan. Eindelijk!
![]() Dé RPG game van 2006? Ik denk van wel. "In tegenstelling tot het origineel zal Neverwinter Nights 2 ontwikkeld worden door Obsidian Entertainment, dat ook Knights of the Old Republic II: Revenge of the Sith voor haar rekening nam. Neverwinter Nights 2 zal net als zijn voorganger gebruik maken van een aangepaste versie van de Dungeon & Dragons spelregels. Je kunt dus weer rekenen op een enorm scala aan mogelijkheden om je personages tot in de fijne details te ontwerpen. Volgens de ontwikkelaar kunnen we in ieder geval meer opties verwachten om je personages aan te passen dan in het origineel het geval was. Het verhaal zal wederom in en rondom de stad Neverwinter plaatsvinden, maar zal volledig los staan van het verhaal van het origineel. Wel kunnen spelers die de voorganger gespeeld hebben een aantal bekende gezichten verwachten. Op je weg zul je vele verschillende personages tegenkomen en sommige zullen zelfs aanbieden je te vergezellen tijdens je reizen. Waar je in het origineel slechts één personage mee kon nemen, zal het aantal in Neverwinter Nights 2 waarschijnlijk op drie komen te liggen. Ook zullen deze personages meer diepgang en achtergrond hebben waardoor je meer het gevoel krijgt dat je ook daadwerkelijk in een groep reist." bron Hier alvast wat screenies. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan niet wachten... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat NWN2 niet zoveel bugs heeft als 1 in 't begin. 't verhaal geeft me ook 't gevoel dat we weinig vernieuwends mogen verwachten. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Akulatraxas die draak vond ik leuk, vooral zijn schat. Die karavaan vond ik stom en makkelijk. Hoop dat je nu nog wat meer mogelijkheden hebt en dat je bij de expensions niet zo snel exp gained. Dat ging wel erg hard...
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vond BG II persoonlijk ook beter (ben nu met deel I bezig ![]() ![]()
||
Citaat:
De campaigns speel ik trouwens met een vast character, twee eigenlijk, voor het hak en beukwerk kan je vertrouwen op de weapon master, bastard sword nemen, een beetje een goed wapen vinden en hoppa. mages spelen zeker in het begin moeilijker, maar ze zijn dan ook een stuk krachtiger. Diablo 2 is trouwens niet iets waarme je NWN moet vergelijken, Diablo is puur hack&slash, daar draait het in NWN nauwelijks om.
||
Citaat:
![]() Ik begon met sorcerer red dragon disciple, maar werd beetje saai al die magic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, over gruwelijk sterk gesproken; een level 24 Cleric en een paar levels warrior gemulticlassed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou, dat is echt het meest belangrijke in een uitgebreide rpg zoals nwn: dat je een hoge resolutie kan selecteren! Want nee, als dat niet kan dan zal meteen het hele spel wel bout zijn! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ik bedoel natuurlijk de OC's. Sommige user-made mods zijn dat namelijk wèl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog goede aanraders voor user-made mods? ![]()
||
Citaat:
Graphics zijn toch heel belangrijk al schreeuwt iedereen graphics heb je niet nodig, maar dat is totale onzin, graphics maken de game af, heeft een hele grote rol aan de sfeer, zie bijvoorbeeld Dungeon Siege II, graphics zijn ook niet heel mooi, helaas, verhaal is ook maar een beetje geript, party based combat is daarintegen wel weer leuk. Far Cry bijvoorbeeld, game is 1,5 jaar oud, verhaal is bout, maar speelt wel nog even leuk ![]() RPG's om echt bij na te denken zit je toch bij de tekst rpg's, daarnaast zijn de meeste toch allemaal een eitje... Het spel moet gewoon niet moeilijk zijn, anders kopen mensen het niet. Maja zo mooi zag NWN nu ook weer niet uit. Vind ik wel jammer, ze mogen van mij best eens een RPG uitbrengen die wel mooi is, ala Everquest II, ik zelf vind het hartstikke leuk om een spel te spelen met tering mooie graphics, en ragdoll en natuurlijk reflecties in het water, geeft mij een leuk gevoel ![]() Naja het is maar wachten op de NWN2 screens, ik hoop met Ragdoll physics en fatsoenlijke reflecties + schaduwen ![]() Blobshadows kunnen nu niet meer ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||