![]() |
||
Citaat:
![]() De betaalde mensen (meestal tussen de 2 en de 5 in kleine en middelgrote landen) die in dat kantoor werken regelen in eerste instantie samen met regionale vrijwilligers een gastgezin en opleiding. Verder hebben ze daar vrijwilligers voor, maar ze houden er wel toezicht op. De kantoormensen zijn meer bezig met het draaiende houden van de organisatie in een bepaald land. Met leidinggevende vrijwilligers bedoel ik coordinerende regiomensen. Die zijn, net als je vrijwillige contactpersonen, niet allemaal even actief en passen niet allemaal even goed in hun functie en dat zijn de mensen met wie je in het dagelijks leven in je gastland te maken hebt. Daar zitten verschillen tussen. @jet Ze mogen dat best doen, maar op het moment dat een non-profit organisatie die, hoe ideologisch, maar wel mooi, zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid wil geven om weg te gaan, slechte kwaliteit levert gaat ook niemand meer met deze organisaties in zee en wordt hun doelstelling ook niet meer bereikt. Organisaties met een winstoogmerk hebben op deze manier niet zoveel 'voor' op non-profitorganisaties. Edit: de winst die YFU maakt gaat naast de loonstrookjes van de enkele kantoormensen ook naar een fonds waar mensen die onvoldoende financiele middelen hebben om een uitwisselingsjaar te realiseren, geld uit toegewezen kunnen krijgen om het alsnog te realiseren.
Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 10:06. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik neem aan dat als je voor een leuk jaar gaat, je niet naar een private school gaat?
||
Citaat:
stiekem vind ik dit wel fijn om te horen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe kun je stellen dat het onderwijs in een land met zodanig grote tegenstellingen in het onderwijs en waar goed onderwijs alleen voor rijken is weggelegd beter is dan het onze?
||
![]() |
Citaat:
Dat goed onderwijs alleen voor rijken is weggelegd is niet waar. De rijken gaan naar een prive school, omdat die bijvoorbeeld katholiek is of protestants. De openbare scholen hebben geen geloof. Vroeger was het onderwijs op prive scholen wel beter, maar dat is nu allang niet meer zo. Er zijn genoeg mensen op openbare scholen die wel naar een prive school zouden willen, maar dan alleen voor het geloof en andersom natuurlijk ook, omdat je op een prive school vaak alleen bij meisjes of juist alleen bij jongens op school zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn anderre nichtje maakt nu plannen volgend jaar een tijdje te backpacken in australie. Duss... wat wil je doen? school of backpacken oid? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Jaar naar het buitenland jasoncole | 1 | 24-01-2015 21:52 | |
Studeren |
Een jaar in het buitenland? Scoot | 17 | 22-02-2010 08:55 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Studeren |
Twijfel over studiekeuze? Ga een jaar naar het buitenland! telefooncel | 7 | 09-02-2006 20:05 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar naar buitenland!!! :eek: heeero | 31 | 03-02-2002 17:00 |