Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2005, 18:08
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Nalbaldian heeft mij hart gestolen op de Australische open. Speelde hij toen niet tegen de ''vervelende'' Hewitt? Toen kreeg hij wel sympathie van mij.

Jammer van Wessels.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2005, 21:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Blake is de nieuwe held voor de Amerikanen. Ook Hewitt - Dent was een fantastische wedstrijd!
En Maria is door naar de kwartfinales!
Oud 05-09-2005, 07:49
tss
tss is offline
heeft er gisteravond nog iemand Srichaphan - Sanquinetti(3-6, 6-4, 7-6, 6-7, 6-7) gezien, ongelofelijk wat een wedstrijd.
Oud 05-09-2005, 08:54
levi's
levi's is offline
De favorieten zijn weer door. Shari weer gemakkelijk door en Federer en Clijsters zijn er ook makkelijk doorheen gekomen gister.

Venus nog gewonnen van Serena
Oud 05-09-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
tss schreef op 05-09-2005 @ 08:49 :
heeft er gisteravond nog iemand Srichaphan - Sanquinetti(3-6, 6-4, 7-6, 6-7, 6-7) gezien, ongelofelijk wat een wedstrijd.
Ja, maar niet helemaal..jammer dat Paradorn verloor.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 12:30
The 1 and only
The 1 and only is offline
Citaat:
tss schreef op 05-09-2005 @ 08:49 :
Was inderdaad geweldig! Wat een show maakten ze er van, erg mooi.
Oud 05-09-2005, 20:32
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik had de laatste set gezien, geweldige partij; ze kregen minutenlang staande ovatie
Oud 06-09-2005, 10:00
Verwijderd
Moeilijke keus..Agassi of Blake

Ik vind het een mooi afscheidscadeau voor Agassi om nog verder te komen maar Blake had vorig jaar echt een klote jaar en verdiend het ook wel.

hmm

Maar ik schat de kansen van Blake hoger in.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:27
Tofke_H
Tofke_H is offline
Xavier Malisse verloor gisteren in 5 sets van Andre Agassi. In de eerste set was X-man nog niet echt aanwezig, de 2de set was nipt en de 3de set kon hij naar zich toetrekken, waar al snel de 4de set volgde. Jammer dat in de 5de set daar geen vervolg meer aan gegeven kon worden. Maar hij mag terug kijken naar een geslaagd US Open
Oud 06-09-2005, 11:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
In de achtste finales tegen Mary Pierce keek Henin meteen tegen een 5-0-achterstand aan. Ze vocht nog terug tot 5-3, maar moest de eerste set met 6-3 toch prijsgeven aan de Française. In het vijfde game van de tweede set zorgde Pierce voor de beslissende break. Bij het vierde matchpunt was het over and out voor Justine. 6-4 in de tweede set.

Justine gaan waarschijnlijk dit jaar niet meer terug zien. In de krant las ik dat ze weer moet gaan rusten
Oud 06-09-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 06-09-2005 @ 12:27 :
Xavier Malisse verloor gisteren in 5 sets van Andre Agassi. In de eerste set was X-man nog niet echt aanwezig, de 2de set was nipt en de 3de set kon hij naar zich toetrekken, waar al snel de 4de set volgde. Jammer dat in de 5de set daar geen vervolg meer aan gegeven kon worden. Maar hij mag terug kijken naar een geslaagd US Open
Dat was me even ontgaan....ja onze zuiderbuur heeft goed gepresteerd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:18
Verwijderd
Federer heeft het nu best lastig tegen Kiefer.

Oh mooie passing!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 07:13
levi's
levi's is offline
Maria naar de halve finale yeah, gewonnen van Petrova in 3 sets.

Clijsters heeeft van Venus Williams gewonnen in 3 sets.

Dat wordt dus een leuke halve finale
Oud 07-09-2005, 18:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, het mooiste scenario van wat ik voor het toernooi had gedacht toen ik het speelschema zag: een halve finale tussen Sharapova en Clijsters. Wie er wint maakt me niet zo veel uit eigenlijk.
Hopen dat Dementieva diezelfde ronde ook kan halen, maar tegen Davenport zal dat moeilijk worden.
Oud 08-09-2005, 05:43
Verwijderd
Het is die Russin met die belaberde service toch gelukt.

Verdomme..ik moet nu naar school..Agassi - Blake is nog bezig

5e set..3-2 voor Blake..in break voor.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 07:02
levi's
levi's is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 08-09-2005 @ 06:43 :

.
Heeft dementieva van Davenport gewonnen???

Ik kan het nergens vinden, het staat nergens
Oud 08-09-2005, 10:32
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
www.tennis.nl

Agassi en Dementieva door!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 10:36
levi's
levi's is offline
mijn voorspelling:

Sharapova - Pierce Finale
Sharapova wint

Agassi - Federer Finale
Federer wint
Oud 08-09-2005, 12:54
tss
tss is offline
wat een partijen gisteren zeg
Oud 08-09-2005, 17:07
Verwijderd
Agassi!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:02
samoth
samoth is offline
Onbegrijpelijk dat Coria het zomaar weg geeft.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 08-09-2005 @ 06:43 :
Whaha inderdaad. Met name haar opgooi is vaak ontzettend schuin. Maar cool dat ze gewonnen heeft. Leuk, 3 favorietes van mij in de halve finales bij de vrouwtjes.
Agassi! Als er iemand is die ik het gun om dit toernooi te winnen is hij het. Tis toch zijn laatste jaar dus... maja het zal wel weer Federer worden.
Iedereen heeft het wel over Agassi en Blake, maar wat te denken van Ginepri, die verslaat Coria in 5 sets. Fantastisch die laatste game, pas bij zijn 6e matchpoint was het raak. Wel jammer dat het eindigde met 2 dubbele fouten van de Argentijn.
Oud 09-09-2005, 11:09
levi's
levi's is offline
Vanavond Sharapova-Clijsters
Oud 09-09-2005, 12:16
Apomes
Apomes is offline
Clijsters zal en moet winnen
Oud 09-09-2005, 14:46
tss
tss is offline
Citaat:
Apomes schreef op 09-09-2005 @ 13:16 :
Clijsters zal en moet winnen
eens, maar ik hoop wel op een prachtige partij
Oud 09-09-2005, 21:36
Apomes
Apomes is offline
Wat een lomp geval is die Russin? Ze speelt meer ballen buiten dan in !

Ole kim!
Oud 09-09-2005, 23:24
tss
tss is offline
Clijsters gewonnen, aardige partij
Oud 10-09-2005, 13:14
levi's
levi's is offline
Jammer van Sharapova gister, was echt een bizarre partij! Maria was zowat de hele partij sagerijnig, maar ik vond haar echt geweldig aan het einde van de 2e set. Wat een kracht, super

Tja, ik vind het eigenlijk niet terecht dat Kim gewonnen heeft. Het enige wat ze gedaan had, was verdedigen.
Oud 10-09-2005, 13:25
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-09-2005 @ 14:14 :
Jammer van Sharapova gister, was echt een bizarre partij! Maria was zowat de hele partij sagerijnig, maar ik vond haar echt geweldig aan het einde van de 2e set. Wat een kracht, super

Tja, ik vind het eigenlijk niet terecht dat Kim gewonnen heeft. Het enige wat ze gedaan had, was verdedigen.
Ja, het einde van de tweede set was echt super. Ik had na die tiebreak eigenlijk wel verwacht dat Maria de derde set ook zou pakken. Helaas. Maar ik vind wel dat Kim verdiend heeft gewonnen, haar tactiek klopte gewoon beter.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:27
levi's
levi's is offline
Citaat:
Sketch schreef op 10-09-2005 @ 14:25 :
Ja, het einde van de tweede set was echt super. Ik had na die tiebreak eigenlijk wel verwacht dat Maria de derde set ook zou pakken. Helaas. .
Ja, maar ze verknalde het begin van de derde set! later kwam ze zelfs nog terug, maar het was te laat het was echt bizar
Oud 10-09-2005, 20:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kimmie! Tja, Sharapova knokte en knokte, werkte 5 of 6 "matchballen" (zoals die Belgen dat zo mooi kunnen zeggen ) weg, maar Kim maakte veel minder fouten over de gehele wedstrijd en won daardoor.

Wel jammer dat Dementieva verloor van Pierce (al gun ik het Pierce wel, die tennist dit jaar echt goed). Maja na die tweede set vreeste ik al het ergste, want naarmate de wedstrijd vordert wordt haar service steeds belabberder.

Vannacht om 2.00 uur al Kim - Pierce. Tja, dan zit ik nog in de kroeg maar ik hoop dat Kim eindelijk eens een Grand Slam wint.
Oud 10-09-2005, 20:37
tss
tss is offline
Agassi in de finale (6-4, 5-7 6-3, 4-6, 6-3), de vijfde set speelde hij echt ongelofelijk. 35, en nog zo kunnen tennissen. Respect!

Ben benieuwd naar Federer - Hewitt, maar iets zegt me dat Hewitt weer zo van de baan geslagen gaat worden als vorig jaar

Bij de vrouwenfinale denk en hoop ik dat het Clijsters gaat worden, ik moet eerlijk zeggen dat ik me altijd ongelofelijk irriteer aan Pierce op de baan, maar wel respect dat ze dit jaar zo teruggekomen is bij de top
Oud 11-09-2005, 00:01
levi's
levi's is offline
Federer gewonnen, wat een verassing...
Was trouwens wel een leuke partij, Hewitt kon aardig mee met Federer.

Ik val hier bijna in slaap, maar ik wil de damesfinale zien!
begin pas over een uur.. naja

Hopelijk wint Pierce
Oud 11-09-2005, 00:11
Sketch
Sketch is offline
Ja, het viel me erg mee. Ook leuk dat Hewitt de derde set pakte. Er zaten een aantal erg gave rally's bij.

Ik kijk nu The Eye II tot de finale begint
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 08:43
Verwijderd
Kim!!! Net even de herhaling gezien. Kim was veel beter dan Mary.

Federer - Agassi om 22:30 wat ben ik benieuwd naar die partij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:16
tss
tss is offline
Clijsters gewonnen, eindelijk een Grand Slam voor haar. Pierce was weer net zo goed als in de finale in Parijs

Dat Belgisch commentaar was ook goed trouwens

Federer - Hewitt was ook een geweldige partij trouwens, jammer dat Hewitt die 2de set niet kon pakken anders hadden we misschien wel een vijfsetter gezien, maar wat een ongelofelijk goeie partij

Benieuwd naar de finale, alhoewel ik denk dat Federer toch makkelijk gaat winnen, maar het is wel de mooiste finale die je kon krijgen denk ik
Oud 11-09-2005, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja Kim! Heb nog helemaal nix van die finale gezien, maar hij zal nog wel herhaald worden. Hulde, eindelijk is die Grand Slam binnen!

Federer-Agassi, ook een mooie finale bij de mannen. Ik gun het ze allebei (Agassi stiekem nog iets meer ).
Oud 11-09-2005, 19:08
Verwijderd
agassi - blake zag ik live op Eurosport. Die commentator de hele tijd wat een pracht wedstrijd een om in te lijsten.

En dat dan 1 uur lang
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:13
Verwijderd
Agassi - Federer wat wordt het?

Ik durf het niet.

hmm ok ik gok toch dat federer het wint..maar dan in 4 sets..met 1 tiebreak er in
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:44
levi's
levi's is offline
Volgens mij ben ik de enige die de Damesfinale echt Live heb gezien Ja, het was niet echt heel spannend, viel steeds in slaap...

Maar vanavond wordt het pas leuk! hopelijk wint Agassi, dat zou echt gaaf zijn. Die federer moet een keer verslagen worden
Oud 11-09-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 11-09-2005 @ 21:44 :
Volgens mij ben ik de enige die de Damesfinale echt Live heb gezien Ja, het was niet echt heel spannend, viel steeds in slaap...

Maar vanavond wordt het pas leuk! hopelijk wint Agassi, dat zou echt gaaf zijn. Die federer moet een keer verslagen worden
Federer heeft al 5 grand slams..het record van Sampras is 14..Federer is iets van 23 jaar dus heeft nog iets van 10 jaar te spelen..4 grand slams in een jaar..dan heeft ie nog veel kansen om het record te breken..dus Agassi mag m wel winnen ja.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 06:31
WolterB
WolterB is offline
Jammer dat Federer gewonnen heeft, ben in de tie-break van de 3e set in slaap gevallen
Oud 12-09-2005, 07:27
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Was een mooie wedstrijd, heb niet alles gezien, maar wist voor het slapen gaan al wie er had gewonnen (net als bij de vrouwen overigens). Voor de eerste set was ik te laat, maar de 2e en 3e waren erg mooi. Agassi was dan wel top fit, maar had al te veel 5 setters moeten spelen, jammer maar helaas (en toch blijft t m'n idool)
Oud 12-09-2005, 08:40
tss
tss is offline
Citaat:

ik had hem ook nog live gezien, maar het was niet echt de moeite waard om zo lang op te blijven nee

de mannenfinale gisteren wel natuurlijk, toen Federer die eerste set zo snel naar zich toe trok leek het echt weer zo'n makkelijke partij voor Federer te gaan worden, maar in de 2de set speelde Agassi geweldig, het begin van de 3de set was Federer nergens, jammer dat Agassi z'n service bij 4-2 niet kon houden, anders hadden we vast en zeker een vijfsetter gezien.

Ben overigens benieuwd hoe lang Agassi nog door zal gaan, ik denk dat ie de masters in november nog meepakt en dat het dan echt afgelopen is
Oud 12-09-2005, 09:37
levi's
levi's is offline
Citaat:
tss schreef op 12-09-2005 @ 09:40 :
ik had hem ook nog live gezien, maar het was niet echt de moeite waard om zo lang op te blijven nee

de mannenfinale gisteren wel natuurlijk, toen Federer die eerste set zo snel naar zich toe trok leek het echt weer zo'n makkelijke partij voor Federer te gaan worden, maar in de 2de set speelde Agassi geweldig, het begin van de 3de set was Federer nergens, jammer dat Agassi z'n service bij 4-2 niet kon houden, anders hadden we vast en zeker een vijfsetter gezien.

Ben overigens benieuwd hoe lang Agassi nog door zal gaan, ik denk dat ie de masters in november nog meepakt en dat het dan echt afgelopen is
Ja, was echt superpartij gister Agassi speelde echt goed, mooie punten tussendoor.
Jammer dat hij niet gewonnen heeft. Het is zo gewoon dat Federer gewonnen heeft...
Oud 12-09-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 11-09-2005 @ 21:13 :

hmm ok ik gok toch dat federer het wint..maar dan in 4 sets..met 1 tiebreak er in
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 17:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Federer toch... tja het was wel te verwachten, maar Agassi heeft zijn carrière (ik neem aan dat-ie gewoon na dit jaar stopt) toch wel mooi afgesloten. Met een overwinning was het natuurlijk mooier geweest, maar Federer is gewoon niet te stoppen op dit moment, zo lijkt het.
Oud 12-09-2005, 18:22
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Nee, ik ook! Nouja, half. Na de eerste set ben ik in slaap gevallen. Werd ik om 5 uur weer wakker "#$@, halve wedstrijd gemist" Maar uit de herhaling bleek dus dat ik niet veel had gemist

Ik hoop dat Agassi nog wel een tijdje doorgaat. Zeker nu weer blijkt hij nog zo goed kan spelen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe kunnen jullie nou in slaap vallen van Kim Clijsters?
Oud 14-09-2005, 07:14
levi's
levi's is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-09-2005 @ 20:01 :
Hoe kunnen jullie nou in slaap vallen van Kim Clijsters?
Wat is er zo leuk aan Clijsters?
Reageren

Regels voor berichten