Zwemster Inge de Bruijn, actrice Inge Ipenburg, presentatrice Irene van de Laar, kunstenares Ans Markus, zanger Jim Bakkum, presentator Joris Lutz, meesterkok Rudolph van Veen en acteur Koert-Jan de Bruijn staan aan de start van het grootse dansavontuur Dancing With The Stars, dat zaterdag 20 augustus bij RTL 4 van start gaat.
Vakjury
De vier mannen en vier vrouwen, elk gekoppeld aan een professionele danspartner, moeten zich wekenlang in het zweet werken om de juiste danspasjes onder de knie te krijgen. Bij elke misstap op de (stijl)dansvloer keldert de score van de vakkundige jury, bestaande uit Cor van der Stroet, Monique van Opstal, Marcel Bake en Jan Postulart, en is een finaleplaats verder weg.
Klaarstomen
De deelnemende BN’ers worden inmiddels door de dansers klaargestoomd voor de eerste live-show. Inge de Bruijn heeft cursus bij Remco Bastiaansen, Inge Ipenburg is gekoppeld aan Koen Brouwers, Ans Markus geeft zich over aan Peter Bosveld en Irene van de Laar leert de danspasjes van Marcus van Teylingen. Bij de heren geeft Rudolph van Veen zich over aan de swingbewegingen van Roemjana de Haan, doet Joris moeite om Euvgenia Parakhina bij te houden, volgt Koert-Jan Charissa van Dipte op de dansvloer en laat Jim zich leiden door Julie Fryer.
Live Shows en reportages
Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen passeren de revue. Onder begeleiding van een live-orkest en geheel in stijl gekleed, laten de dansparen hun geoefende danspasjes aan de vakkundige jury en de Nederlandse kijkers zien. Deze maken samen uit welke koppels de week erna weer terugkeren op de dansvloer en welk koppel afvalt. De live-shows worden afgewisseld met korte reportages, waarin de danslessen van de bekende Nederlanders te volgen zijn
Ik heb vandaag gezien en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond

het zag er wel gezellig uit.
vooral inge was leuk