Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 23:39
Balance
Balance is offline
Pff, wat is die Nicole een zeur. Mooi dat ze er uit ligt .

Ik erger me in zulk soort programma's altijd erg aan de Nederlanders. Wel apart, want zelf hou ik ook wel van de directe communicatie, maar toch vind ik die types op tv maar wát irritant.
Hoewel ik sommige belgen ook niet alles vind (die dozen die achter Maxime aanlopen bijvoorbeeld. Daar komt ook niks zinnigs uit..)

En Douwe moet niet zo zeuren; ik vind die twee dertigers juist wel leuk. Ze proberen er nog wat van te maken met z'n tweetjes.
Oud 13-09-2005, 01:52
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-09-2005 @ 00:39 :
Pff, wat is die Nicole een zeur. Mooi dat ze er uit ligt .

En Douwe moet niet zo zeuren; ik vind die twee dertigers juist wel leuk. Ze proberen er nog wat van te maken met z'n tweetjes.
Inderdaad goed dat Nicole eruit ligt

Ik vond juist die ene dertiger nogal zeuren tegen Douwe
Maar blijven doorgaan over dat vissen... mens... hij gaat zee-egels vangen, die kan je ook eten!! Blijf dan niet zo door zeuren dat iedereen zijn ding moet doen

Was opzich een leuke aflevering vandaag.

Carl moet gewoon z'n bek dicht houden tegen Elbert en Elbert moet zich niet zo aanstellen.

Fleur is een meelopertje die het nu moeilijk gaat krijgen.

Die drie huppelkutjes die achter Maxime aanlopen komen zichzelf nog wel tegen later in de expeditie.

Die oudjes waren toch nog wel slim om die spullen te verstoppen

Dat was het weer
Oud 13-09-2005, 10:32
Verwijderd
Ik vind de Nederlanders ook best irritant..

Blij dat Nicole er uit is

En ik vond Douwe maar moeilijk doen. Eerst leek hij me een lieve, oude man, maar nu niet meer..
Oud 13-09-2005, 12:09
Verwijderd
Ik vind de Nederlanders juist helemaal niet vervelend in het jongerenkamp. Ik vind het jammer dat Nicole eruit is. Maxime is naar mijn idee gewoon iets te relaxed en weet geloof ik dat hij de baas is. Vind die drie Belgen die achter hem aanlopen maar doetjes. 'Maxime wij zijn jou volgers'. Ik geloof niet dat ik daar tegen zou kunnen, mensen die iemand behandelen als een soort god.

Douwe vind ik ergens wel gelijk hebben met dat vissen, als hij dat niet op het heetste van de dag wil doen moet hij dat ook niet doen. Maar hij kan het wel op een andere manier zeggen, mensen die gelijk zeggen: 'discussie gesloten' vind ik zo vervelend.

Wat me opviel was dat nadat Nicole weinig tot niets had gestolen van dat eiland haar kampleden wel geërgerd leken te reageren. Maar ze heeft toch dr best gedaan vond ik:\.
Oud 13-09-2005, 12:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-09-2005 @ 13:09 :
Ik vind de Nederlanders juist helemaal niet vervelend in het jongerenkamp. Ik vind het jammer dat Nicole eruit is. Maxime is naar mijn idee gewoon iets te relaxed en weet geloof ik dat hij de baas is. Vind die drie Belgen die achter hem aanlopen maar doetjes. 'Maxime wij zijn jou volgers'. Ik geloof niet dat ik daar tegen zou kunnen, mensen die iemand behandelen als een soort god.

Douwe vind ik ergens wel gelijk hebben met dat vissen, als hij dat niet op het heetste van de dag wil doen moet hij dat ook niet doen. Maar hij kan het wel op een andere manier zeggen, mensen die gelijk zeggen: 'discussie gesloten' vind ik zo vervelend.

Wat me opviel was dat nadat Nicole weinig tot niets had gestolen van dat eiland haar kampleden wel geërgerd leken te reageren. Maar ze heeft toch dr best gedaan vond ik:\.
De nederlanders hebben echt een stick up their arse. Nicole is daarbij ook nog is achterbaks; zodra de proef mislukt was ging ze gelijk met d'r staart tussen de benen naar Maxim om te proberen haar plek veilig te stellen.

En relaxed is denk ik een goede manier om expeditie robinson door te komen; als je gaat stressen red je het niet lang. En maxim is niet alleen relaxed, hij weet het ook tot nu toe heel goed te redden. Iedereen die roept dat die te veel energie verbruikt en dadelijk kapot is; dat gaat echt niet gebeuren. Voor hem zal het denk ik gewoon een grote vakantie zijn.

Ik denk dat de andere belgen niet zo super dom zijn maar dat ze idd. beseffen dat Maxim's manier gewoon een goede manier is.
Oud 13-09-2005, 14:18
Verwijderd
Ik denk zelf dat Maxim(e?) fysiek absoluut een van de sterkste is. Relatief gezien nog wel sterker dan die bankdrukker, zelfs.
Oud 13-09-2005, 14:56
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 07-09-2005 @ 18:15 :
Ik vind trouwens ook weer de Belgen veel leuker dan de Nederlanders.
Wij vinden altijd de Belgen leuker dan de Nederlanders.
Ja met mij ook prima, we pm'en wel weer eens! Ben weer helemaal into de Donkere Toren-serie..

Die Maxime moet alleen wel oppassen dat als Fleur er nu uitgestemd word, hij niet de volgende gaat zijn. Dat zie ik nog wel gebeuren, hij is immers 'de beste'.. dat weten die 3 figuren ook.

Ik VOND Douwe tof, nu ist echt een zeur. Eerst zeiken over die haaien, toe nou, dat laten ze ook echt gebeuren daar bij Talpa.
Daarna over dat lachen van die andere twee: "zwem nou godverdomme eens door!" en daarna over dat zee-egel gedoe (hoewel zij toen ook doordramde).

Erg knap trouwens, dat die ouwelui zo ver na hadden gedacht en ze alles verstopt hadden !

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 15:02.
Oud 13-09-2005, 16:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-09-2005 @ 13:09 :
Maar dat hebben zij toch niet gezien? Het enige wat zij zien is dat Nicole heel de dag loopt te zeuren en dan mag ze een keer iets doen, komt ze zonder ook maar iets waardevols terug! Terwijl de andere kant de inhoud van de kist hebben meegenomen, een pot met rijst en gereedschap. Logisch toch dat je daar geërgerd van raakt? Ze zetten daar echt geen filmpje aan voor de anderen om te zien hoe erg Nicole d'r best deed (wat ik overigens wel mee vond vallen, want ze ging als een idioot stenen tegen de kist aan lopen gooien. Daar gaat zo'n ding echt niet van kapot hoor).
Oud 13-09-2005, 16:40
Dobomobo
Dobomobo is offline
John deed dat wel slim, met die schop

en hij vind zichzelf een echte robinson

Alhoewel hij er bij de proeven niet echt zoveel van bakt.
Maarja, zijn lengte telt ook mee, ik zou ook zo door dat ding kruipen als hem, met mijn 1.89
Oud 13-09-2005, 18:06
Miroir
Miroir is offline
MM miss heb ik het gemist maar kan iemand me vertellen of de grotpersonen op t andere eiland geraakt zijn?
Oud 13-09-2005, 18:22
Anijs
Anijs is offline
Gelukkig ligt Elsje eruit.
Oud 13-09-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Miroir schreef op 13-09-2005 @ 19:06 :
MM miss heb ik het gemist maar kan iemand me vertellen of de grotpersonen op t andere eiland geraakt zijn?
Jep, dat zijn ze
Tot zover heb ik het gisteren nog gezien
Oud 13-09-2005, 19:18
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jup ze hebben het eiland gehaald

Maar zo te zien doen ze nu dus niet mee met een andere groep maar moeten nog steeds met z'n drieetjes het allemaal doen.
Oud 13-09-2005, 20:13
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
wat is die spierbonk een eigenwijse klootzak.
wat een kleuter zeg.
Oud 13-09-2005, 20:13
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 13-09-2005 @ 17:40 :

Maarja, zijn lengte telt ook mee, ik zou ook zo door dat ding kruipen als hem, met mijn 1.89
maar zo heeft iedereen wel wat te zijken..
Oud 13-09-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-09-2005 @ 17:12 :
Maar dat hebben zij toch niet gezien? Het enige wat zij zien is dat Nicole heel de dag loopt te zeuren en dan mag ze een keer iets doen, komt ze zonder ook maar iets waardevols terug! Terwijl de andere kant de inhoud van de kist hebben meegenomen, een pot met rijst en gereedschap. Logisch toch dat je daar geërgerd van raakt? Ze zetten daar echt geen filmpje aan voor de anderen om te zien hoe erg Nicole d'r best deed (wat ik overigens wel mee vond vallen, want ze ging als een idioot stenen tegen de kist aan lopen gooien. Daar gaat zo'n ding echt niet van kapot hoor).
Daar heb je gelijk in. Maar toch vind ik het zeuren van Nicole wel meevallen. Ze is direct ja, maar daar is naar mijn idee niets mis mee. En dan wil ze een keertje op zoek gaan naar iets met het mes en schiet ze uit dr slof.. maar heb misschien zeurscenes gemist ofzo.
Oud 14-09-2005, 07:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 13-09-2005 @ 21:13 :
wat is die spierbonk een eigenwijse klootzak.
wat een kleuter zeg.
Elbert moet zich inderdaad niet zo aanstellen, maar die Carl moet ook niet zo op z'n nek zitten.
Oud 14-09-2005, 07:28
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Je kan het ook nog eens op internet bekijken
www.talpa.tv
Oud 14-09-2005, 13:00
Al Murphy
Al Murphy is offline
Vroeger was het toch veel leuker...
Blijkbaar hebben de makers alleen nog maar oog voor het neerzetten en accentueren van een paar eigenschappen die ze aan hun verschillende deelnemers geven. Van de expiditie zelf zie je op televisie bijna niets meer.

** Fleur verliest een proef voor de ploeg. Een proef met een puzzel. De kijkers komen amper te weten wat voor puzzel het was, gevolgd door 3 minuten close-ups van beteuterde gezichten.
** Een gesprek van 2 minuten tussen Douwe en zijn gezellen wordt in beeld gebracht alsof die mensen op de duur niks anders meer doen dan kankeren tegen elkaar. Ik geloof graag dat Douwe iemand is die alleen beter functioneert dan in groep. Maar waarom worden hun gespreken toch zo uit de context gerukt en zo verdraaid weergegeven?
** In het kamp van de jonge mensen worden er alleen maar dingen getoond die ze links of rechts kunnen betrekken bij het leiderschap van Maxime. Blijkbaar is al de rest onbelangrijk. Nicole en Fleur laten bijna alleen maar zien als ze praten over Maxime, binnen de twee meter van hem zitten/lopen (oh, nu gaan ze infiltreren), als het gaat over zijn leiderschap, ... Ik kan me niet inbeelden dat ze daar inderdaad meer dan 2% van de tijd mee bezig waren.

Zelfs het gebruik van natuurbeelden (sprinkhanen, insecten, diertjes in close-up, helicopterbeelden) wordt gebruikt op dezelfde manier als je zout over je patatten strooit: compleet willekeurig.

Jammer, maar het die hele Expeditie Robinson wordt bijna een tv-programma vol gemiste kansen.
Oud 14-09-2005, 14:32
Verwijderd
Ik denk niet dat Maxime zich echt zorgen hoeft te maken om weggestemd te worden als Fleur weg is..

Hij heeft sowieso die neutraliserende stem nog, dus daar kan hij weer een keer extra mee vooruit. En ik denk dat de rest ook wel weet dat ze zonder hem niet zo heel veel meer voor elkaar kunnen krijgen. Ik wist trouwens niet dat Wim ook zo bij die meisjes betrokken was..

En verder is het al elk jaar zo geweest dat mensen verwisseld worden van kamp, en dat de kampen samengevoegd worden. Dan heeft Maxime weer veel meer kansen.
Oud 14-09-2005, 21:19
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 14-09-2005 @ 14:00 :
Vroeger was het toch veel leuker...
Blijkbaar hebben de makers alleen nog maar oog voor het neerzetten en accentueren van een paar eigenschappen die ze aan hun verschillende deelnemers geven. Van de expiditie zelf zie je op televisie bijna niets meer.

** Fleur verliest een proef voor de ploeg. Een proef met een puzzel. De kijkers komen amper te weten wat voor puzzel het was, gevolgd door 3 minuten close-ups van beteuterde gezichten.
** Een gesprek van 2 minuten tussen Douwe en zijn gezellen wordt in beeld gebracht alsof die mensen op de duur niks anders meer doen dan kankeren tegen elkaar. Ik geloof graag dat Douwe iemand is die alleen beter functioneert dan in groep. Maar waarom worden hun gespreken toch zo uit de context gerukt en zo verdraaid weergegeven?
** In het kamp van de jonge mensen worden er alleen maar dingen getoond die ze links of rechts kunnen betrekken bij het leiderschap van Maxime. Blijkbaar is al de rest onbelangrijk. Nicole en Fleur laten bijna alleen maar zien als ze praten over Maxime, binnen de twee meter van hem zitten/lopen (oh, nu gaan ze infiltreren), als het gaat over zijn leiderschap, ... Ik kan me niet inbeelden dat ze daar inderdaad meer dan 2% van de tijd mee bezig waren.

Zelfs het gebruik van natuurbeelden (sprinkhanen, insecten, diertjes in close-up, helicopterbeelden) wordt gebruikt op dezelfde manier als je zout over je patatten strooit: compleet willekeurig.

Jammer, maar het die hele Expeditie Robinson wordt bijna een tv-programma vol gemiste kansen.
Het zijn dan ook andere makers dan vorige jaren. Dat zie je er ook aan vind ik.
Oud 14-09-2005, 22:33
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 13-09-2005 @ 15:56 :
Wij vinden altijd de Belgen leuker dan de Nederlanders.
Best grappig eigenlijk, maar ik heb geen idee hoe dat elke keer weer zo komt. Misschien omdat de Belgen veel relaxter zijn? (En ze praten zo leuk )

Douwe vind ik trouwens ook een behoorlijke zeur. Als die andere 2 nou lol willen maken, moet dat kunnen. Ik vond dat eigenlijk best wel lachwekkend om te zien. Die 2 zijn leuk! Ik ben benieuwd hoe dat gaat, bij welke van de 2 kampen ze komen enz.

Dat hele Egbert/Carl gedoe heb ik niet helemaal meegekregen, ik vond dat ook totaal niet boeiend eigenlijk.
Oud 14-09-2005, 22:52
Verwijderd
Ik vind ook altijd de Belgen leuker dan de Nederlanders.
Ik denk omdat ik hun mentaliteit over het algemeen meer waardeer.
De enige leuke Nederlander vind ik die.. Esther heet ze geloof ik... die op dat geheime eiland zit. En John valt op zich ook nog wel mee.
Oud 14-09-2005, 23:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 14-09-2005 @ 23:33 :
ouwe vind ik trouwens ook een behoorlijke zeur. Als die andere 2 nou lol willen maken, moet dat kunnen. Ik vond dat eigenlijk best wel lachwekkend om te zien. Die 2 zijn leuk! Ik ben benieuwd hoe dat gaat, bij welke van de 2 kampen ze komen enz.
Ga jij maar eens 4 uur zwemmen met 2 anderen die niets anders doen dan zingen en lachen
Ik begrijp hem aan de ene kant wel, hij had het alleen wel iets subtieler kunnen brengen dan:"Doorzwemmen godverdomme!"
Oud 15-09-2005, 12:09
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 13-09-2005 @ 17:40 :

haha wat een stumper die gast,
hij is de echte robinson omdat hij het vuurstokje kan vinden
heel de dag in zijn bed liggen en dan nog niets ervan afbrengen bij die proeven
en het is niet de eerste keer, zijn keepers qualiteiten in het water waren ook niet echt om over naar huis te schrijven.
en die douwe heeft gewoon fakking gelijk, 4 uur van die ongein van anderen aanhoren is al erg genoeg, en als hij dan voor eten gaat zorgen moet ie het op een andere manier doen...
vast omdat die vegetarische zeur geen zee egel lust

Citaat:
Al Murphy schreef op 14-09-2005 @ 14:00 :
verhaal
idd, vind het stukke minder leuk dan voorgaande jaren
Oud 19-09-2005, 20:31
Marcade
Marcade is offline
Wat is die John een ouwe lulzak zeg. Hoe die tegen Esther aanzeikt .. en hoe de anderen achter hem blijven staan. En maar zeiken en zeiken en zeiken.

En Nicole is weer terug.

Die ouderen zijn echt een stel zeikerds wat dat betrefd.
Oud 19-09-2005, 20:41
Dexter_M
Dexter_M is offline
mensen wat een zeikerds tegen Esther
Net of zij er wat aan kan doen.
Oud 19-09-2005, 20:44
Laen
Laen is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 19-09-2005 @ 21:41 :
mensen wat een zeikerds tegen Esther
Net of zij er wat aan kan doen.
wat is er precies gebeurd??
Oud 19-09-2005, 20:48
Balance
Balance is offline
Pff, en dan john op het eind horen zeggen dat Esther een cursus moet doen over hoe je met mensen om moet gaan. Ik zat me echt serieus kwaad te maken over die gast. wat een eikel
Oud 19-09-2005, 20:50
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 21:48 :
Pff, en dan john op het eind horen zeggen dat Esther een cursus moet doen over hoe je met mensen om moet gaan. Ik zat me echt serieus kwaad te maken over die gast. wat een eikel
idd.
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Pff, en dan john op het eind horen zeggen dat Esther een cursus moet doen over hoe je met mensen om moet gaan. Ik zat me echt serieus kwaad te maken over die gast. wat een
eikel
haha inderdaad ik zat me ook al kwaad te maken
maar deze aflevering maakt alweer heel erg veel goed,
veel sensatie

en die john, gvd wat een klootzak, meteen wegstemmen die gast
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
idd, ik wilde de afstandbediening richting scherm gooien. Wat een ongelofelijke zak.
Oud 19-09-2005, 20:52
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Zo heb ik ook echt voor de tv gezeten! Wat een ongelooflijke klootzag is die John! Gelijk al op het moment dat ze voet zette op het eiland begon hij al te zeiken. Ik snap ook niet waarom de anderen achter hem blijven staan.

Hoop dat hij er de volgende week uitgaat, maar dat zal wel niet.
Multilot
Multilot is offline
Jezus, ik had die John graag de waarheid verteld...
Laen
Laen is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 19-09-2005 @ 21:50 :
idd, ik wilde de afstandbediening richting scherm gooien. Wat een ongelofelijke zak.
wat is er nou precies gebeurd met esther dan? en wat heeft john tegen haar? en wat was er met een tweede kans? ik heb t niet goed genoeg gevolgd, maar het laatste stuk keek ik en nu snap ik t niet
Oud 19-09-2005, 20:53
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Pff wat een klote mensen heb je toch.. Ik vind het echt zielig hoe ze tegen Esther doen, alsof zij het kan helpen dat ze leider is en dat ze daar terecht gekomen is.

Wat een ontiegelijke lul is die John en die holmaat van hem ik zat me echt helemaal kwaad te maken.

Jammer genoeg gaat Esther er volgende keer uit, als ze de proef verliezen (denk ik/weet wel zeker). Ik weet zeker dat, als ze gewonnen hadden, dat ze zo niet deden.

Mwoa jammer dat zulke mensen op deze aardbol rondlopen..
Marcade
Marcade is offline
Omg zie al die woede naar john hier dan ineens in 10 minuten. geweldig
Verwijderd
Jezus wat een gezeik zeg tegen Esther, ik vind het echt kut voor haar, die John zou gewoon verbannen moeten worden, het is toch niet eerlijk zo, en die Carl gaat er ook gewoon in mee
Ik zou die John echt een knal voor zijn bek willen geven als ik op dat eiland zat

Voor het eerst dat ik een favoriete team heb, namelijk kamp Noord, bijna alle goeie mensen die ik respecteerde zitten daar gewoon
Gaaf dat ze die proef gewonnen hebben, ook leuk om te zien dat Douwe meteen gerespecteerd wordt door de andere, dacht dat mensen gelijk kritiek op hem zouden hebben omdat hij zich een beetje afzondert van de rest, maar dat is inneens helemaal niet zo
Oud 19-09-2005, 20:54
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
*~Angel~* schreef op 19-09-2005 @ 21:53 :
Wat een ontiegelijke lul is die John en die holmaat van
mja, ze hebben het natuurlijk véél moeilijker gehad dan Esther in die grot hm?
Oud 19-09-2005, 20:55
.Pure
.Pure is offline
wtf, &%$#@. john moet moven! wat een simpele zielen.
Oud 19-09-2005, 20:57
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 19-09-2005 @ 21:53 :
Jezus wat een gezeik zeg tegen Esther, ik vind het echt kut voor haar, die John zou gewoon verbannen moeten worden, het is toch niet eerlijk zo, en die Carl gaat er ook gewoon in mee
Ik zou die John echt een knal voor zijn bek willen geven als ik op dat eiland zat

Voor het eerst dat ik een favoriete team heb, namelijk kamp Noord, bijna alle goeie mensen die ik respecteerde zitten daar gewoon
Gaaf dat ze die proef gewonnen hebben, ook leuk om te zien dat Douwe meteen gerespecteerd wordt door de andere, dacht dat mensen gelijk kritiek op hem zouden hebben omdat hij zich een beetje afzondert van de rest, maar dat is inneens helemaal niet zo
Ik kan niks anders toevoegen.
Ik vind het wel super knap van Esther dat ze nog zo respectvol kan blijven tegenover haar team. Die John wekt echt mijn agressie op
Oud 19-09-2005, 20:59
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-09-2005 @ 21:53 :
Omg zie al die woede naar john hier dan ineens in 10 minuten. geweldig

haha inderdaad
Oud 19-09-2005, 21:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Laen schreef op 19-09-2005 @ 21:52 :
wat is er nou precies gebeurd met esther dan? en wat heeft john tegen haar? en wat was er met een tweede kans? ik heb t niet goed genoeg gevolgd, maar het laatste stuk keek ik en nu snap ik t niet
Esther heeft 11 dagen in een verborgen grot geleefd en heeft toen met twee anderen een zware overtocht moeten maken naar een eiland. Daar aangekomen hoort ze na een paar dagen dat ze leider wordt van een groep mensen. Zij kiest dus d'r mensen en keert met hen naar het eiland waar zijn zullen verblijven. Daar blijkt een hutje te staan met een matras; speciaal voor de leider. De andere leden zijn direct kwaad op haar, terwijl Esther er eigenlijk niks aan kan doen. John roept direct dat hij helemaal geen leider wil. Esther stelt voor om elke nacht iemand bij d'r te laten slapen, zodat iedereen profijt heeft van het matras. John zegt dat ze gewoon afstand moet doen van dat ding en als een echte leider bij d'r teamgenoten moet slapen. Als Esther dat 's avonds wil gaan doen mag ze d'r van John en Carl niet meer bij.
Uiteindelijk gaat ze 's nachts toch bij de rest slapen en blijft het luxe matras dus ongebruikt; doodzonde, want het stortte als een gek, dus zo'n droog plekje konden ze goed gebruiken.

De volgende dag is het weer raak: john vindt dat Esther vrijwillig uit de expeditie moet stappen. Esther voelt zich natuurlijk in het nauw gedreven, want ze heeft 15 dagen lang moeten wachten op dit moment en nu begint ineens iedereen dat ze moet stoppen met de expeditie, nog voordat het ook maar begonnen is. Als ze weggaat, verliest ze. Blijft ze, dan is iedereen boos en verliest ze dus ook. Esther biedt aan om d'r immuniteit op te geven, maar John wil het niet horen. Het blijkt ook niet te kunnen achteraf (tenzij ze dus uit de expeditie stapt).
Vervolgens ging John nog een heel eindje lopen tieren tegen d'r en zei hij ook op de eilandraad dat hij haar geen kans gunt.

En tijdens de aftiteling hoor je John zeggen dat Esther een cursus zou moeten volgen over hoe je met mensen om moet gaan en hij zegt dat ze mensen niet zomaar naar d'r hand kan zetten; 'dat doe ik toch ook niet? Ik ben gewoon mezelf'
BLEGH
Oud 19-09-2005, 21:09
Footprint
Footprint is offline
esther moet gewoon zeggen tijdens de volgende eiland raad:

Ik ga op john stemmen, wie zeker van zijn zaak wil zijn moet verstandig beslissen en ook maar op john stemmen. Zodat je zelf redelijk veilig bent. Want wat wil die john doen, op haar kan hij iig niet stemmen.
blegh als er iemand wel echt niet de robinson is, is het die john wel
Oud 19-09-2005, 21:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Footprint schreef op 19-09-2005 @ 22:09 :
Spoiler

stomme kutspoilers verbergen geen URL's .. Bijna net zo frustrerend als John aaahhh
Oud 19-09-2005, 21:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Footprint schreef op 19-09-2005 @ 22:09 :

Ik ga op john stemmen, wie zeker van zijn zaak wil zijn moet verstandig beslissen en ook maar op john stemmen. Zodat je zelf redelijk veilig bent. Want wat wil die john doen, op haar kan hij iig niet stemmen.
blegh als er iemand wel echt niet de robinson is, is het die john wel
probleem is dat ze dan helemaal geen sympathie meer krijgt van d'r medespelers. En die heeft ze voor ná de samensmelting toch echt wel nodig, aangezien ze nog helemaal geen vrienden heeft, op die leider van het andere kamp na.
Oud 19-09-2005, 21:24
Laen
Laen is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 22:04 :
Esther heeft 11 dagen in een verborgen grot geleefd en heeft toen met twee anderen een zware overtocht moeten maken naar een eiland. Daar aangekomen hoort ze na een paar dagen dat ze leider wordt van een groep mensen. Zij kiest dus d'r mensen en keert met hen naar het eiland waar zijn zullen verblijven. Daar blijkt een hutje te staan met een matras; speciaal voor de leider. De andere leden zijn direct kwaad op haar, terwijl Esther er eigenlijk niks aan kan doen. John roept direct dat hij helemaal geen leider wil. Esther stelt voor om elke nacht iemand bij d'r te laten slapen, zodat iedereen profijt heeft van het matras. John zegt dat ze gewoon afstand moet doen van dat ding en als een echte leider bij d'r teamgenoten moet slapen. Als Esther dat 's avonds wil gaan doen mag ze d'r van John en Carl niet meer bij.
Uiteindelijk gaat ze 's nachts toch bij de rest slapen en blijft het luxe matras dus ongebruikt; doodzonde, want het stortte als een gek, dus zo'n droog plekje konden ze goed gebruiken.

De volgende dag is het weer raak: john vindt dat Esther vrijwillig uit de expeditie moet stappen. Esther voelt zich natuurlijk in het nauw gedreven, want ze heeft 15 dagen lang moeten wachten op dit moment en nu begint ineens iedereen dat ze moet stoppen met de expeditie, nog voordat het ook maar begonnen is. Als ze weggaat, verliest ze. Blijft ze, dan is iedereen boos en verliest ze dus ook. Esther biedt aan om d'r immuniteit op te geven, maar John wil het niet horen. Het blijkt ook niet te kunnen achteraf (tenzij ze dus uit de expeditie stapt).
Vervolgens ging John nog een heel eindje lopen tieren tegen d'r en zei hij ook op de eilandraad dat hij haar geen kans gunt.

En tijdens de aftiteling hoor je John zeggen dat Esther een cursus zou moeten volgen over hoe je met mensen om moet gaan en hij zegt dat ze mensen niet zomaar naar d'r hand kan zetten; 'dat doe ik toch ook niet? Ik ben gewoon mezelf'
BLEGH
Bedankt! En wat een eikel die John
Oud 19-09-2005, 21:28
MTpower
MTpower is offline
Esther doet d'r best, John en Carl doen gewoon hufterig.
Hoop dat John er de volgende eilandraad uitgaat, dan heeft Carl ook niet zo'n grote bek meer als hij alleen is

Wel grappig dat Nicole er meteen weer uitging

Marnix doet het super in het andere kamp, net als de rest daar

Ben blij dat Elbert weer een beetje tot leven komt, lijkt me prachtig om te zien hoe hij breekt door de honger later in de expeditie
Oud 19-09-2005, 21:58
sgaapje
sgaapje is offline
Ik vond het hilarisch om te zien hoe Elbert zich opeens ontpopte tot een eiland-gids. Ben ook erg benieuwd naar het afbreken van zijn spieren

Verder erger ik me (net als de rest hier) helemaal kapot aan die John. Wat een eikel, werd er echt helemaal pissig van. Het ergste vond ik nog dat hij tijdens de aftiteling zei dat hij 'ook niemand naar zijn hand wilde zetten, en gewoon zichzelf bleef' En hij wilde niet geloven dat Esther in een grot had geleefd, en het eigenlijk het moeilijkst heeft gehad van dat hele kamp.. bah

Ik vond het zielig voor Esther, ze heeft zo eigenlijk helemaal geen kans. Alleen die Nicole stond aan haar kant, maar dat had ze niets aan omdat die toch al niet in de groep lag. Achteraf had Nicole best haar mond open kunnen trekken over hoe oneerlijk het was, ze zou er toch wel snel uit gestemd worden
Oud 19-09-2005, 22:42
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 19-09-2005 @ 22:58 :
Ik vond het hilarisch om te zien hoe Elbert zich opeens ontpopte tot een eiland-gids. Ben ook erg benieuwd naar het afbreken van zijn spieren
Z'n spieren zullen niet echt afbreken... zijn lichaam heeft gewoon veel meer voedingsstoffen nodig om goed te kunnen functioneren dan de rest, hij raakt gewoon zwaar uitgeput
Hij zal misschien wat kracht verliezen, maar dan nog zijn de anderen geen partij voor hem
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten