Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond juist die ene dertiger nogal zeuren tegen Douwe ![]() Maar blijven doorgaan over dat vissen... mens... hij gaat zee-egels vangen, die kan je ook eten!! Blijf dan niet zo door zeuren dat iedereen zijn ding moet doen ![]() Was opzich een leuke aflevering vandaag. Carl moet gewoon z'n bek dicht houden tegen Elbert en Elbert moet zich niet zo aanstellen. Fleur is een meelopertje die het nu moeilijk gaat krijgen. Die drie huppelkutjes die achter Maxime aanlopen komen zichzelf nog wel tegen later in de expeditie. Die oudjes waren toch nog wel slim om die spullen te verstoppen ![]() Dat was het weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En relaxed is denk ik een goede manier om expeditie robinson door te komen; als je gaat stressen red je het niet lang. En maxim is niet alleen relaxed, hij weet het ook tot nu toe heel goed te redden. Iedereen die roept dat die te veel energie verbruikt en dadelijk kapot is; dat gaat echt niet gebeuren. Voor hem zal het denk ik gewoon een grote vakantie zijn. Ik denk dat de andere belgen niet zo super dom zijn maar dat ze idd. beseffen dat Maxim's manier gewoon een goede manier is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja met mij ook prima, we pm'en wel weer eens! Ben weer helemaal into de Donkere Toren-serie.. ![]() Die Maxime moet alleen wel oppassen dat als Fleur er nu uitgestemd word, hij niet de volgende gaat zijn. Dat zie ik nog wel gebeuren, hij is immers 'de beste'.. dat weten die 3 figuren ook. Ik VOND Douwe tof, nu ist echt een zeur. Eerst zeiken over die haaien, toe nou, dat laten ze ook echt gebeuren daar bij Talpa. Daarna over dat lachen van die andere twee: "zwem nou godverdomme eens door!" en daarna over dat zee-egel gedoe (hoewel zij toen ook doordramde). Erg knap trouwens, dat die ouwelui zo ver na hadden gedacht en ze alles verstopt hadden ! ![]()
Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 15:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tot zover heb ik het gisteren nog gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zo te zien doen ze nu dus niet mee met een andere groep maar moeten nog steeds met z'n drieetjes het allemaal doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() www.talpa.tv |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Douwe vind ik trouwens ook een behoorlijke zeur. Als die andere 2 nou lol willen maken, moet dat kunnen. Ik vond dat eigenlijk best wel lachwekkend om te zien. Die 2 zijn leuk! ![]() Dat hele Egbert/Carl gedoe heb ik niet helemaal meegekregen, ik vond dat ook totaal niet boeiend eigenlijk.
||
Citaat:
![]() Ik begrijp hem aan de ene kant wel, hij had het alleen wel iets subtieler kunnen brengen dan:"Doorzwemmen godverdomme!" ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
haha wat een stumper die gast, hij is de echte robinson omdat hij het vuurstokje kan vinden ![]() heel de dag in zijn bed liggen en dan nog niets ervan afbrengen bij die proeven ![]() en het is niet de eerste keer, zijn keepers qualiteiten in het water waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. en die douwe heeft gewoon fakking gelijk, 4 uur van die ongein van anderen aanhoren is al erg genoeg, en als hij dan voor eten gaat zorgen moet ie het op een andere manier doen... vast omdat die vegetarische zeur geen zee egel lust ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar deze aflevering maakt alweer heel erg veel goed, veel sensatie ![]() ![]() en die john, gvd wat een klootzak, meteen wegstemmen die gast
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoop dat hij er de volgende week uitgaat, maar dat zal wel niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het wel super knap van Esther dat ze nog zo respectvol kan blijven tegenover haar team. Die John wekt echt mijn agressie op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Uiteindelijk gaat ze 's nachts toch bij de rest slapen en blijft het luxe matras dus ongebruikt; doodzonde, want het stortte als een gek, dus zo'n droog plekje konden ze goed gebruiken. De volgende dag is het weer raak: john vindt dat Esther vrijwillig uit de expeditie moet stappen. Esther voelt zich natuurlijk in het nauw gedreven, want ze heeft 15 dagen lang moeten wachten op dit moment en nu begint ineens iedereen dat ze moet stoppen met de expeditie, nog voordat het ook maar begonnen is. Als ze weggaat, verliest ze. Blijft ze, dan is iedereen boos en verliest ze dus ook. Esther biedt aan om d'r immuniteit op te geven, maar John wil het niet horen. Het blijkt ook niet te kunnen achteraf (tenzij ze dus uit de expeditie stapt). Vervolgens ging John nog een heel eindje lopen tieren tegen d'r en zei hij ook op de eilandraad dat hij haar geen kans gunt. En tijdens de aftiteling hoor je John zeggen dat Esther een cursus zou moeten volgen over hoe je met mensen om moet gaan en hij zegt dat ze mensen niet zomaar naar d'r hand kan zetten; 'dat doe ik toch ook niet? Ik ben gewoon mezelf' BLEGH ![]()
||
Citaat:
Spoiler
stomme kutspoilers verbergen geen URL's ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij zal misschien wat kracht verliezen, maar dan nog zijn de anderen geen partij voor hem ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Wat komt er vanavond voor interessants op tv? koelieboelie | 248 | 22-10-2005 16:21 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Films, TV & Radio |
The Farm, vanaf maart op tv Fleurop | 92 | 25-04-2005 10:07 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 |