![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast zijn er verschillende niveaus in het spel. Op het laagst niveau (vasteland) zitten mensen die geen informatie (uit eerste hand) kunnen krijgen, en niet in contact komen met de zeenomaden. Op het eerste niveau weet men al heel wat meer, oa uit een boek (dat niet volledig is) en bezoekjes van de zeenomaden aan hun eiland. Op die manier leren ze te leven, eten, jagen, praten (enzo) zoals die nomaden. Daarnaast is er ook nog een derde niveau (nog niet aan bod gekomen) waar de bewoners nog meer dingen te weten komen die de mensen van een lager niveau niet weten. Volgens mij leven de bewoners op dat niveau niet op een eiland, maar op een bootje, zoals de echte zeenomaden. Mensen kunnen in het spel degraderen en promoveren tussen de niveaus. Promoveren: het laagste niveau wordt in twee groepen verdeeld, die het tegen elkaar moeten opnemen. Er wordt een spel tussen beide groepen gespeeld, en de winnaars van dat spel mogen iemand aanduiden (uit hun groep) die naar een hoger niveau gaat. Degraderen: Het lot duidt iemand aan die sowieso op het eerste niveau mag blijven. Die persoon kiest iemand die ook mag blijven, enzovoort, tot er twee personen overblijven die door niemand zijn uitgekozen om op het eerste niveau te blijven. Die twee personen gaan dan een degradatieduel aan met elkaar. De verliezer van dat duel gaat dan terug naar een lager eiland, waar men verstoken blijft van informatie, en in principe amper aan het spel/het leven zoals de zeenomaden kan meedoen. De informatie die ze krijgen en uit de boeken kunnen halen, zijn ook erg belangrijk om proeven tot een goed einde te kunnen brengen, en op die manier niet te degraderen, of wel te kunnen promoveren. Wat je bedoeld met TP begrijp ik niet... |
![]() |
||
Citaat:
maar dan heb ik nog een vraagje over dit programma. Als je bent gedegradeerd heb je toch nog steeds de informatie die je heb van de zeenomaden in je hoofd zitten. Dan heeft het toch geen zin om gedegradeert te worden. Je leeft alleen wat armer, maar voor het spel zelf maakt dat niet veel uit. En je kan die info nog eens doorspelen naar je teamgenoten zodat die meteen een niveau mogen overslaan. maargoed, voor de rest ziet de show er wel interessant uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het idd moeilijk wordt voor gedegradeerde mensen om nog terug omhoog te komen. Ze zullen iig niet snel gekozen worden als er ook uit anderen gekozen kan worden. Alleen bij een proef waarbij de winnaar mag, hebben ze een gelijke kans. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast heb je op het eerste niveau sowieso een probleem: om op het derde niveau moet je altijd via het tweede niveau gaan. Een niveau overslaan is er dus niet bij. Je hebt als je op het eerste niveau zit dus veel minder kans om op het derde niveau te geraken. En de winnaar is iemand van het derde niveau, dus als jij nooit het derde niveau bereikt kan je ook nooit het spel winnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
En Agnes mag er van mij deze week af, ze voegt imho weinig toe aan het spel zelf.
||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 16:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zodra er geen kans meer is op promotie, moet volgens mij iedereen die nog op het vasteland zit naar huis.
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Terra incognita Hyperke | 2 | 02-10-2004 19:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 |