Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja ik blijf voor India, of West Indies, is toch moeilijk kiezen als hindoestaanse Surinamer ![]() ![]() Het is wel triest dat veel mensen niet een weten dat Nederland op het Wk speelde en gaat, of wisten mensen dat hier wel voordat ik dit bericht neertypte? En Engeland heeft verassend The Ashes gewonnen gister. ![]() Cricket is een van de meest bekeken sporten in de wereld als het al niet de best bekeken sport is. Voorbeeld was de wedstrijd Nederland-India in 2003 als poulwedstrijd, 800.000.000 mensen keken er. Helaas werd het hier niet uitgezonden. Hopelijk komend wk wel, mischien toch een voordeel dat de NOS geen voetbalrechten meer heeft, moeten ze wat anders kiezen. Nederland zit dacht ik in de poul bij Australie, Zuid-afrika en Ierland (weet het niet zeker kan ook Schotland zijn). Ze gaan er dus kansloos uit aangezien alleen nummer 1 en 2 doorgaan. Maar een derde plaats zou mooi zijn in de poul en zeker haalbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
speelde mijn eerste enige en laatste cricketwedstrijd toen ik met school naar engeland ging, we maakten ze grandioos in, al heb ik het "vreemde" gevoel dat ze ons lieten winnen, maar dat is best want de verliezers zouden het bier betalen ![]()
Laatst gewijzigd op 17-09-2005 om 02:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lara is inderdaad goed, maar Tendulkar ook ![]() Ik heb dat kanaal niet anders had ik inderdaad wel gekeken. Jammer dat studio sport er geen aandacht aan besteed. Nu kan ik eigenlijk alleen ball by ball updates volgen , en op sommige sites staat er dacht ik ook commentaar over wat voor bal er gegooit werd: cutter, googly, etc. offtopic, waar uit India kom je? Ik heb mensen ontmoet bij het wk schaken, jeugd voor slechtzienden in griekeland die uit Mumbai komen. Bollywood films blijven mooi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kunnen we het topic niet veranderen speciaal voor India fans. Aangezien de enige die verstand van de sport hebben hier op het forum voor India zijn. Logisch eigenlijk ![]() En heeft dat sony ook een lifestream via het internet? Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
WK cricket 2007 (West Indies) Supersuri | 29 | 30-04-2007 08:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Vrije tijd |
Wie volgt hier Cricket? Supersuri | 11 | 16-03-2005 14:32 | |
Vrije tijd |
India - Pakistan , meer dan zomaar een cricket tour Supersuri | 2 | 25-02-2005 21:32 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Cricket 2002 ps2 sumo_san | 0 | 18-02-2003 18:05 |