Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2005, 14:19
Broeder
Broeder is offline
O JA, en ik ga me denk ik toch ook maar weer eens voor een deeltijdopleiding inschrijven want je moet toch wat he. Ik ben pas anderhalve maand te laat dus dat kan vast nog wel
Oud 13-09-2005, 16:06
monolo
monolo is offline
ik ging langs 2 kapperszaken om te kijken of ze iemand nodig hebben, eentje was geinteresseerd en de andere wimpelde me af (vind je het gek, zonder diploma's of ervaring )
daarna ben ik even naar mijn oude school geweest om mijn P op te halen maar die hadden ze nog niet verwerkt bitchess
en tenslotte fruit en bloemkool (!!!) en sperziebonen op de markt gehaald
vanavond ga ik plat op de bank liggen en desperate housewives kijken
Oud 13-09-2005, 16:24
Fainne
Fainne is offline
Ik ging bewijs van woonst halen van mijn biologische vader en mijn bankkaart halen en toen ging ik shoppen omdat ik geen vrienden heb ging ik maar alleen maar het was leuk omdat ik me dan lekker zelfstandig voelde en toen heb ik voor 37 euro 2 superleuke rokjes en een trui en armwarmers gekocht, ok normaal was het meer maar de kassierster had een fout gemaakt haha en toen ging ik naar m'n oude school om de zittenblijvers goeiedag te zeggen maar die waren niet zo blij me te zien, die van het secretariaat deed al een fout ze zei tegen me ' niet naar buiten gaan voor het belt' en toen begon ik hard te lachen en liep ze weg en toen kwam ze terug en staarde ze even naar me en vroeg wat ik er deed. Dan zag ik mijn lieve studiekindjes die kwamen me allemaal een kus geven en oja ik had ervoor nog een verjaardags kadootje voor een vriendin gekocht dat was een kaars ze was er geweldig blij mee en toen zag ik een oude vlam van me en hij merkte me op en zei 'hey' dat was verdomme al genoeg om bijna flauw te vallen hoe puberaal kan ik zijn, dus heb ik gedroomd over hem vannacht verdomme.

Dus ik had een enorm interessante dag
Oud 13-09-2005, 16:38
kuik
kuik is offline
ha ik ging vandaag werken op de VU en ik kreeg 8 euro per uur en ik kreeg doorbetaald in mn pauze en het aantal uren werd ook nog eens naar boven afgerond en mijn 'baas' was vet aardig, dus vet relaxed alleen het werk was een beetje saai, maar niet saaier dan het werk dat ik normaal doe.
vanavond lekker desperate housewives en the gilmore girls kijken woohoo!
Oud 13-09-2005, 16:46
merels
merels is offline
Citaat:
Roxane schreef op 13-09-2005 @ 12:22 :
op bram's lj
hoe ik bram dirkjan of sander ken? bran via ft (die ook in wagtale speelt), dirk woont 2 straten verder en aap (dat is zn bijnaam ook) van sj/brutus, verlengde van mn vriendengroep.
oke uuh

ik ben naar school geweest en mij georienteerd op een vervolgstudie, ik heb zelfs de gids van leiden doorgelezen
ook die van utrecht maar daar wil ik in principe niet heen zz. Maar nu heb ik nog maar iets van iets van vijf studies die ik enigszins interessant vind
Net mijn voet van de wondpleister ontdaan en het ziet er niet heel smakelijk uit
Oud 13-09-2005, 16:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
idontcare schreef op 12-09-2005 @ 23:43 :
ik heb zonet al m'n bandjes die om mn polsen zaten afgeknipt
tijdje terug ook gedaan; die rotte shit sinds 2003 er af . Wel weer wat minder alto punten maar daar moeten we het mee doen.

anyway. Amper geslapen wegens lichte trainingsblessure, gaar opgestaan, om 8 uur met de bus naar de brouwerij omdat mn band lek was..om 13:30 weer thuis. Koffie geleut, wat gegeten, geinternet, wat voor school gedaan, en nu doe ik niks. Dadelijk eten, band plakken, misschien toch maar richting training en dan vanavond misschien nog wat hardlopen en daarna wederom op mn reet zitten.
Oud 13-09-2005, 17:08
Verwijderd
mijn klas is saai. Verder heb ik vrouwen gekeken en toen ging ik naar huis. Toen zag ik dat mijn pakketje binnen was, maar dat ik em pas morgen af kan halen bij het postkantoor
Oud 13-09-2005, 17:21
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-09-2005 @ 14:07 :
we repeteren in zuid limburg
was om mijn punt duidelijk te maken dat boz ver weg was.
Oud 13-09-2005, 17:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest vandaag naar school en dat was leeeuk want ik heb een leuke klas. alleen duurde de les tot zes uur
en nu ben ik thuis en ik zit me helemaal lekker te maken voor die woning en dat doe ik wel vaker maar dit keer mag het want ik ben eerste
en zometeen komt melinda en dan gaan we smoken en daarna ga ik lasagna eten en dh en gg kijken. ik ga morgen wel opruimen
Oud 13-09-2005, 17:50
Verwijderd
ik heb red alert weer uit de kast getrokken en ben daar de hele dag mee bezig geweest

Oud 13-09-2005, 18:13
nexjes
nexjes is offline
ik ben aan het werk en er is geen bal te doen want psv moet spelen en de zon schijnt, dan willen mensen geen films kijken
Oud 13-09-2005, 18:16
Nuck
Nuck is offline
Ik had om 9 uur college en daar ben ik braaf heen gegaan. Verder de hele middag op een terras gechilled en ik heb net wat gedronken met een hele leuke jongen en hem zie ik donderdag weer <3. Vanavond nog een studiefeestje whoo.
Oud 13-09-2005, 18:53
Jolene
Jolene is offline
Ik heb net gegeten bij mn vader en zn vriendin had heel lekker gekookt. Ze kwamen met het nieuws dat ze gaan samenwonen binnenkort en dan kom ik daar ook grotendeels wonen ik ben iig heel blij voor ze want ze zijn echt heel leuk samen.Mn 2 beste vrienden komen zometeen langs maar eerst even mn tanden poetsen want ik heb teveel knoflook gegeten
Oud 13-09-2005, 20:30
Verwijderd
Ik heb negen uur gewerkt in een supermarkt tientallen vragen beantwoord van wellustige kopers hoehoehoeh
Oud 13-09-2005, 20:39
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
nexjes schreef op 13-09-2005 @ 19:13 :
ik ben aan het werk en er is geen bal te doen want psv moet spelen en de zon schijnt, dan willen mensen geen films kijken
zoek andere vrienden
Oud 13-09-2005, 20:56
IngeIkke
IngeIkke is offline
Het was een mooie zonnige dag aan het water
Oud 13-09-2005, 21:06
ZerO
ZerO is offline
ik ben half the grudge aan het kijken zz en half met een opdracht bezig en oh daarnet in de trein een gast begon heel zijn levensverhaal te vertellen en ik wilde het liefst weglopen maar dat vind ik zo onbeleeft
Oud 13-09-2005, 21:14
Verwijderd
ik had ruzie met een collega, want hij werkt er net 3 maanden, en hij doet zo wijs tegen me en hij is ZO vervelend, en ik zette ergens iets neer, en toen vroeg hij waarom ik dat daar neer zette en toen ontplofte ik en ging ik zeggen dat hij hij niet zo nep slim tegen me moest doen, WANT HIJ WAS GEWOON NIET SLIM en toen ging hij naar m'n baas, en m'n baas zei dat hij me met rust moest laten
Oud 13-09-2005, 21:15
Verwijderd
heb zojuist kasper's laptop thee gevoerd nou kraakt ie en hangt ie
Oud 13-09-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 13-09-2005 @ 22:15 :
en nu kan hij niet mijn 8bit booty loop luisteren
Oud 13-09-2005, 21:38
Verwijderd
I'm sorry.
Es tut mir leid.
Het spijt me.
Oud 13-09-2005, 21:39
Haligh
Haligh is offline
emo in 3 talen.
Oud 13-09-2005, 21:41
Verwijderd
een edit is niet emo
Oud 13-09-2005, 21:42
Verwijderd
Ik heb na mn werk niet veel gedaan, boodschappen en geweldige pasta gekookt.
Natuurlijk ook lui voor de tv gehangen.

Nu zit ik me weer te ergeren aan mn chinese huisgenoot want hij gaat altijd op heel vreemde tijden zoals nu en 12 uur snachts staan koken/wokken en dat stinkt echt enorm. En ik zit op de bovenste verdieping dus alle stank komt lekker hierheen
Oud 13-09-2005, 21:52
Verwijderd
Ik ben vandaag naar school geweest, wat gedronken met klasgenoten in een park bij school, Utrecht ingeweest, een uur op mn moeder gewacht in het restaurant van de bijenkorf en daar zag ik een MUIS lopen en een mevrouw zag 'm ook en die ging gillen en toen raakte het personeel overstuur, hehe, nou en toen ging ik winkelen bij de bijenkorf klantenavond en ik heb besloten dat ik de bijenkorf maar bll vind.
Oud 13-09-2005, 21:54
Glory
Glory is offline
ik extra te vroeg naar school zodat ik kon lopen uh en toen was ik op school en dat was okay en vervolgens ging ik stad hangen met vriendinnie en daarna ging ik huis, koken, tv, kijken, kniezen, tv kijken, kniezen, tv kijken, kniezen en zo slapen, wakker liggen, slapen, wakker liggen ect nou wat een dag joepi
Oud 13-09-2005, 21:59
schimmel
schimmel is offline
?
Oud 13-09-2005, 22:40
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
vandaag naar school geweest, en t was echt leuk.
we gingen naar de beeldhouw-werkplaats en daar moesten we van klei (op van die mooie stevige standaards) een portet maken van elkaar. mijnes is best cool geworden al zeg ik t zelf en ik wil er nu aan verder werken

verder heb ik vandaag wat spullen voor school gekocht en ben toen bij mn ouders gaan eten. toen snel naar huis gegaan en heb me de tering gestrest omdat ik morgen al een spreekbeurt heb over iets waar ik weinig over weet en kan vinden en pff ik had maar n week de tijd maarja nu heb ik het beter voorbereid dus t moet lukken.
net lekkah gedouched en zo slapen zz

pf wat boeiend toch allemaal
Oud 13-09-2005, 23:43
Verwijderd
ik heb de hele dag nutteloze dingen gedaan zoals de was, mijn bed verschoond, maar voor stofzuigen was ik te lui, een beetje oude kranten doorgebladerd op zoek naar een advertentie met zoiets als 'verdien 1000 euro per week met op je reet zitten' maar zonder succes
daarna ging ik naar de stadsschouwburg om eindelijk 'de verschrikkelijke moeder' te zien en dat was boven verwachting
Oud 13-09-2005, 23:55
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 13-09-2005 @ 18:50 :
ik heb red alert weer uit de kast getrokken en ben daar de hele dag mee bezig geweest

[afbeelding]
omg
ik vond dat vroeger zon geweldig spel..ik moethem ook nog ergens hebben
Oud 14-09-2005, 08:34
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
hoi ik kom net terug van de tandarts en ik moet waarschijnlijk mn verstandskies operatief laten verwijderen en ik heb 3 gaatjes

ik zit nu alleen in mn kamer angstig af te wachten tot de datum aanbreekt
Oud 14-09-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 14-09-2005 @ 00:55 :
omg
ik vond dat vroeger zon geweldig spel..ik moethem ook nog ergens hebben
ik ook

En nu krijg ik weer zin om mij met nutteloze computrespelletjes bezig te gaan houden maar dat mag niet want ik ging mijn dag nuttig besteden.
Oud 14-09-2005, 11:47
ZerO
ZerO is offline
Ja ik zit alweer op school en het zal een lange dag worden en ik wil koffie maar we hebben een kut automaat en die is alweer naar de klote
Oud 14-09-2005, 11:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik maak al sinds 10uur vanochtend huiswerk
Oud 14-09-2005, 12:00
lookuptome
lookuptome is offline
ik heb heel de ochtend geprobeerd huiswerk te doen
en daar ga ik nu maar weer mee verder
Oud 14-09-2005, 12:10
Verwijderd
ik zit nu met een heel raar komkommer masker op achter de computer en je gezicht wordt er heel koud van straks ga ik douchen en om kwart voor drie met de bus naar school en vanaaaaaavond ga ik lekker de nieuwe will and grace kijken en daarvoor ga ik eerder naar huis
Oud 14-09-2005, 12:10
monolo
monolo is offline
vanavond duidelijk will and grace jaa (L)
en eten maken bij mijn tante
Oud 14-09-2005, 12:14
ZerO
ZerO is offline
oh ik ga ook kijken
aah ik ben nu met een column bezig en ik heb geen inspiratieeeee
Oud 14-09-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 13-09-2005 @ 22:15 :

Ik hoorde net dat mn studie doorgaat dus nu moet ik voor morgen allemaal papieren regelen en ik krijg maar geen propedeuse afschrift van de kkuni en nu is het dus te laat
Oud 14-09-2005, 12:39
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging naar school en dat was gezellig en nu moet ik opruimen want mn ouders komen vanmiddag terug en het is een teringzooi
Oud 14-09-2005, 14:21
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik ging naar delft want oh ik was zo eenzaam en toen was ik kkdronken en toen heb ik gewipt op alle mogelijke manieren en een stuk van mijn teen verloren en het luipaardbed gedeeld met dolly en gilles en toen kreeg ik koffie en droog brood en toen ging ik met de trein boemel boemel en toen shoppen voor voer en nu ga ik kijken wie me nu weer lastiggevallen heeft via email brb
Oud 14-09-2005, 14:31
vixen
vixen is offline
Ik werd zo chagerijnig wakker, toen ging ik naar school, 1 uur te laat. Nutteloos dingen bespreken, een 7,8 krijgen en uhm. Ik word gek van het meisje dat hier in huis op de hond past. Die voert de hele dag geen flikker uit en ligt alleen maar met dr luie reet op de bank. Ga naar je eigen huis, denk ik dan, ik pas wel op de hond.
Oud 14-09-2005, 15:20
Jolene
Jolene is offline
Mensen met relatieproblemen zijn echt te vermoeiend.Vandaag werd ik 11 uur wakker,douchen en toen kwam een vriend langs daar ging ik even mee de stad in muziek luisteren,thee leuten en gek worden van zn chick.Nu zou ik eigenlijk de keuken moeten opruimen en de kattenbak ruikt ook niet al te fris.Doe ik zometeen wel nu geen zin.
Oud 14-09-2005, 16:00
Boas
Boas is offline
Vanmorgen was kut. Moest door regen en harde wind naar de bushalte fietsen en terwijl ik mijn fiets in het fietsenhok zet zie ik de bus voorbij rijden.. Dus moest ik een half uur wachten, en na 5 minuten viel mijn mp3 speler wegens stroomgebrek uit en heb ik even lekker staan schelden!
Toen ik uiteindelijk op school kwam bleken we nog 1 uur wiskunde te hebben en daarna was ik weer vrij.. Toch nog maar even wat op school gehangen met mijn schoolvrienden. Nu doe ik aan tijdverdrijf door wat flashgames te doen. Daarbij wil ik jullie deze niet onthouden: http://www.amanitadesign.com/samorost/
Oud 14-09-2005, 16:31
Verwijderd
Het regende dus ik ben met de bus naar het dorp gegaan Veel mensen gezien en ontdekt dat de bibliotheek een cd-verhuur-afdeling heeft. Dan maar ineens het maximum aan cd's ontleend en een dvd. Dan terug naar huis, na wat gezeur van oude mensen aan de bushalte , daar "Any way the wind blows" van Tom Barman gezien. Hij was wel leuk maar ik had denk ik iets te hoge verwachtingen
Toen kwam er een vriend langs, nu ga ik mijn cd's luisteren (en bij één cd teveel terugdenken aan een bepaald persoon... ).
Oud 14-09-2005, 17:11
Glory
Glory is offline
ik voelde me vandaag erg ongelukkig en toen ging ik eerder weg van school en besloot ik naar de kapper te gaan wat me echtveel geld kostte maar nu ben ik geheel gelukkig dankzij mijn nieuwe hairdo <33
Oud 14-09-2005, 18:29
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag stage gelopen en het was erg leuk. En net keek ik Man Bijt Hond en zag ik de ouders van een vriend van mij en dat was grappig.
Oud 14-09-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 14-09-2005 @ 19:29 :
Vandaag stage gelopen en het was erg leuk. En net keek ik Man Bijt Hond en zag ik de ouders van een vriend van mij en dat was grappig.
Hebben ze dat ook al in Nederland?
Oud 14-09-2005, 19:12
Sjoerd
Sjoerd is offline
kut, sloom, saai, suf, moeheid, verveling, chagrijnigheid, irritantheid, gapen.
dat was mijn dag.
Oud 14-09-2005, 19:58
Verwijderd
ik heb net de meest ranzige falafel op uit mijn leven, jugh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten