Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben naar school geweest en mij georienteerd op een vervolgstudie, ik heb zelfs de gids van leiden doorgelezen ![]() ook die van utrecht maar daar wil ik in principe niet heen zz. Maar nu heb ik nog maar iets van iets van vijf studies die ik enigszins interessant vind ![]() Net mijn voet van de wondpleister ontdaan en het ziet er niet heel smakelijk uit ![]()
||
Citaat:
![]() anyway. Amper geslapen wegens lichte trainingsblessure, gaar opgestaan, om 8 uur met de bus naar de brouwerij omdat mn band lek was..om 13:30 weer thuis. Koffie geleut, wat gegeten, geinternet, wat voor school gedaan, en nu doe ik niks. Dadelijk eten, band plakken, misschien toch maar richting training en dan vanavond misschien nog wat hardlopen en daarna wederom op mn reet zitten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vond dat vroeger zon geweldig spel..ik moethem ook nog ergens hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu krijg ik weer zin om mij met nutteloze computrespelletjes bezig te gaan houden maar dat mag niet want ik ging mijn dag nuttig besteden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoorde net dat mn studie doorgaat dus nu moet ik voor morgen allemaal papieren regelen en ik krijg maar geen propedeuse afschrift van de kkuni en nu is het dus te laat ![]() |
![]() |
|
Vanmorgen was kut. Moest door regen en harde wind naar de bushalte fietsen en terwijl ik mijn fiets in het fietsenhok zet zie ik de bus voorbij rijden.. Dus moest ik een half uur wachten, en na 5 minuten viel mijn mp3 speler wegens stroomgebrek uit en heb ik even lekker staan schelden!
![]() Toen ik uiteindelijk op school kwam bleken we nog 1 uur wiskunde te hebben en daarna was ik weer vrij.. Toch nog maar even wat op school gehangen met mijn schoolvrienden. Nu doe ik aan tijdverdrijf door wat flashgames te doen. Daarbij wil ik jullie deze niet onthouden: http://www.amanitadesign.com/samorost/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|