Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2005, 19:40
TommY_
TommY_ is offline
ik snap het niet, iedereen die ik ken, en dat zijn er aardig wat, heeft dat fricking msn, ik daarintegen niet, ik snap niet wat mensen er aan vinden altijd gedacht dat ht voor 12 jarigen was, blijkt het zelfs door bijna al mijn klasgenoten te worden gebruikt
loop ik technologisch achter....?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2005, 19:43
mcflem
mcflem is offline
Toen ik 12 was wist ik nog niet eens wat MSN was.

Ik vind het gewoon handig om met mensen te praten die je normaal niet elke dag kan zien.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:48
Verwijderd
Fucking handige shit!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:50
TommY_
TommY_ is offline
hoezo, je kan toch smsen, bellen, opzoeken?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:54
Fainne
Fainne is offline
Msn is maar een vies wereldje, iedereen doet zich wel wat anders voor en ik rkijg altijd ruzie enzo omdat je gene stem of uitdrukking hoort en converstaties via msn zijn nu eenmaal vermoeiend, zeker als het je enige contact is met iemand met wie je normaal zo'n goede connectie hebt IRL
maarja als dat de enige manier is....soms is het ook wel gezellig. Maar als ik bvb een persoonlijk gesprek heb met iemand dan ben ik verlegener in het echt en dan is er al eens een communicatiestoornis ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:55
Verwijderd
Dit kost geen beltegoed

En verder kan je met meerdere mensen tegelijk praten en is het weleens handig om wat af te spreken of voor school wat te overleggen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Tom vercetti schreef op 15-09-2005 @ 20:50 :
Maar dat is minder efficient dan MSN. MSN is gratis (nagenoeg), bellen of SMS niet. Je kan altijd even snel wat vragen.

Opzoeken kost tijd en kan niet altijd, MSN is dan een handig middel om de ander toch te spreken.
Met citaat reageren
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 15-09-2005 @ 20:50 :
ja eigenlijk stom dat mensen meteen grijpen naar msn, bellen is veel beter. sms'en niet, dat is zelfs erger dan msn.
Met citaat reageren
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Fainne schreef op 15-09-2005 @ 20:54 :
Msn is maar een vies wereldje, iedereen doet zich wel wat anders voor en ik rkijg altijd ruzie enzo omdat je gene stem of uitdrukking hoort en converstaties via msn zijn nu eenmaal vermoeiend, zeker als het je enige contact is met iemand met wie je normaal zo'n goede connectie hebt IRL
maarja als dat de enige manier is....soms is het ook wel gezellig. Maar als ik bvb een persoonlijk gesprek heb met iemand dan ben ik verlegener in het echt en dan is er al eens een communicatiestoornis ontstaan.
dat bedoel ik nu, je hoort vanalles over van die ouwe gasten die zich dan opgeilen met msn...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:00
Verwijderd
Ik heb msn van allereerste begin
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
mcflem schreef op 15-09-2005 @ 20:43 :
Toen ik 12 was wist ik nog niet eens wat MSN was.

Ik vind het gewoon handig om met mensen te praten die je normaal niet elke dag kan zien.
Toen ik 12 was bestond het nog niet eens
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:01
TommY_
TommY_ is offline
En je bent nog steeds tevreden? geen geile mannetjes??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:08
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
je bepaalt toch zelf wie je in je msn-lijstje hebt staan ? mijn lijstje is vooral gevuld met mensen die ook daadwerkelijk zelf ken; en dan is t soms gewoon erg handig. msn-en kan eigenlijk overal waar je een pc vindt, en mijn 'vriendengroepje' is nogal versplintert geraakt (wat locatie betreft, we zijn nog steeds goede vrienden). Zo zit een goede vriend van me momenteel vaak in china, en daar bel je niet zo makkelijk ff heen. msn-en kun je tijdens je werk of andere bezigheden doen zonder dat t onbeleefd word, en je kan toch contact houden met mensen die je anders niet zo vaak ziet, daarom is t handig.
Oud 15-09-2005, 20:13
Verwijderd
De voordelen wegen op tegen de nadelen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 15-09-2005 @ 21:08 :
je bepaalt toch zelf wie je in je msn-lijstje hebt staan ? mijn lijstje is vooral gevuld met mensen die ook daadwerkelijk zelf ken; en dan is t soms gewoon erg handig. msn-en kan eigenlijk overal waar je een pc vindt, en mijn 'vriendengroepje' is nogal versplintert geraakt (wat locatie betreft, we zijn nog steeds goede vrienden). Zo zit een goede vriend van me momenteel vaak in china, en daar bel je niet zo makkelijk ff heen. msn-en kun je tijdens je werk of andere bezigheden doen zonder dat t onbeleefd word, en je kan toch contact houden met mensen die je anders niet zo vaak ziet, daarom is t handig.
precies . revolutionair wil ik haast zeggen... je blijft echt meer up-to-date met mensen die je ms normaal alleen nog maar op feestjes zou zien.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:23
Vice
Vice is offline
MSN is opzich handig, alleen gebruik ik het nooit.
Oud 15-09-2005, 21:11
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 15-09-2005 @ 20:56 :
dat bedoel ik nu, je hoort vanalles over van die ouwe gasten die zich dan opgeilen met msn...
Je kiest toch zelf of je iemand opgeilt op msn of diegne aan de andere kant nu een vieze oude man is of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:44
JaJ
JaJ is offline
msn is een hulpmiddel, en ik heb het gewoon aanstaan als ik toch achter de computer zit. in verband met overleggen over allerlei dingen is msn handiger dan bellen omdat je bestanden bij de hand hebt, en de mogelijkheid om deze te versturen.
en bij telefoneren heb je geen avatar ^^
Oud 15-09-2005, 21:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind MSN echt vreselijk. Ik heb er in de beginperiode wel aan meegedaan, maar al snel zag ik er de lol niet meer van in. Op MSN verzanden de meeste "gesprekjes" toch steevast in oeverloos gelul, zelfs wanneer mijn gesprekspartner géén aandachsgeile breezerteef is met way too much vrije tijd.

Dus nee, mij niet gezien.
Oud 15-09-2005, 21:54
Verwijderd
Het is ideaal om contact te houden met mensen die ik doordat we door het land heen studeren niet meer zo vaak zie, dat zeker. Voor de rest gebruik ik het eigenlijk nog zelden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:54
Verwijderd
Ik vind MSN wel leuk om af en toe met klasgenoten/vrienden te kletsen. Maar niet uren lang. Vroeger vaak genoeg gedaan met icq, dat was gewoon nog leuk en ongevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 22:01
Verwijderd
Het werkt verslavend op de een of andere manier. Gewoon een uurtje onderuitgezakt wat lullen met m'n vrienden, mensen van het forum of mensen die ik anders niet zo snel spreek.
Zo woont mijn nichtje bijvoorbeeld dik een uur rijden van mij vandaan. Sprak dr vroeger 1 keer in de maand oid. Met msn onderhand elke dag, dan is het ideaal.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 15-09-2005 @ 23:01 :
Het werkt verslavend op de een of andere manier. Gewoon een uurtje onderuitgezakt wat lullen met m'n vrienden, mensen van het forum of mensen die ik anders niet zo snel spreek.
Zo woont mijn nichtje bijvoorbeeld dik een uur rijden van mij vandaan. Sprak dr vroeger 1 keer in de maand oid. Met msn onderhand elke dag, dan is het ideaal.
wel een uur weg ...

/
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 00:45
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het is gewoon een handig communicatiemiddel. Je moet het natuurlijk niet als hobby zien ofzo. ICQ was wel toffer trouwens.
Oud 16-09-2005, 00:53
Verwijderd
Ik ben al ongeveer 5 jaar (bijna 6 ) een trouwe gebruiker. Een goede manier om contact te houden, en ik praat alleen met mensen die ik ook echt ken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2005, 00:57
Master HJ
Master HJ is offline
wat de communiceerbeer zegt
Oud 16-09-2005, 00:59
Allochthony
Allochthony is offline
Geen idee, kijk trouwens! Allochthony terug op de kantine! Klaar om gehaat te worden!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 06:51
Sjoerd
Sjoerd is offline
Je kan leuk met mensen praten over dingen enzo, ja. je kan het via sms doen, bellen, of diegene opzoeken. Maar dat kost meer tijd/geld waarschijnlijk.
Hardstikke handig als je nog iets wilt weten, of als je een beetje verlegen bent in het echt, je zegt er makkelijker dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 07:38
Verwijderd
Het is een handige manier om mensen te 'spreken' bij wie je niet zo gauw op het idee zou komen om ze te bellen... en vooral een handige manier om contact te hebben met meerdere mensen tegelijk zonder dat je eerst naar ze toe hoeft en terwijl je ondertussen iets anders kunt doen.
En msn is iets anders dan een normale chatbox waar het inderdaad meestal stikt van de mensen die op cyberseks uit zijn. Op msn praat je alleen met de mensen die in je contactlijst staan; als dat iemand is die vervelend doet, of als het iemand is die niets te melden heeft, dan gooi je diegene gewoon uit je contactlijst.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 09:00
Lilium
Lilium is offline
Wat Dinalfos zegt, MSN is stom.
Oud 16-09-2005, 09:01
Verwijderd
het is niet cool maar het scheelt beltegoed
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 10:14
nod
nod is offline
msn is alleen cool in de brugklas daarna is eht gewoon handig
ik laat msn altijd aanstaan hoewel ik zelden praat maar zo ben ik wel bereikbaar
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 10:45
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het wel handig. Groot deel van m'n familie woont in Frankrijk en Belgie. Dat is echt duur om te bellen, en je gaat dus niet zomaar even bellen om een praatje te maken. Met msn kan dat wel.
Oud 16-09-2005, 10:49
idontcare
idontcare is offline
als mijn computer aan staat, staat msn ook automatisch aan. en aangezien ie ong de hele dag aan staat, is er altijd wel iemand waarmee ik een gesprek heb ofzo.
ik vind het echt heel handig, ook grappig als je dan die oudere versies van msn terug ziet, wat er eigenlijk allemaal veranderd is
Oud 16-09-2005, 11:12
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 16-09-2005 @ 01:59 :
Geen idee, kijk trouwens! Allochthony terug op de kantine! Klaar om gehaat te worden!
<3
Oud 16-09-2005, 11:54
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wat Ertur zegt.
Oud 16-09-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 16-09-2005 @ 01:59 :
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:52
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Het is sneller dan pm'en.
Oud 16-09-2005, 15:35
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Damn jij loopt achter... MSN is gewoon onwijs handig, je leert een heleboel mensen kennen, ook van buiten Europa. Tis dan wel zo handig dat je geen dure telefoontjes hoeft te plegen enzo...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 16:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het is handig om sommige mensen te spreken. En wat ouwe vieze geilerds betreft, daar bestaat 'blokkeren' voor.
Oud 16-09-2005, 16:54
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 16-09-2005 @ 16:35 :
Damn jij loopt achter... MSN is gewoon onwijs handig, je leert een heleboel mensen kennen, ook van buiten Europa. Tis dan wel zo handig dat je geen dure telefoontjes hoeft te plegen enzo...
Ik loop achter? als je slim bent , weet je wel een telefoon gesprek te regelen via internet. je gebruikt dan je gewone verbinding om naar het buitenland te bellen, voor 1 cent per minuut, site heb ik helaas niet, zal het uitzoeken, en dat is 100x beter dan msn'en want je spreek die persoon dan ook gewoon.
ook heb je programma's zoals ventrillo en teamspeak, die gebruikmakend van een microfoon je overal over de wereld kunt comminuceren, ze worden ook veel voor online fps gebruikt
www.ventrillo.com
www.goteamspeak.com

dus stfu dat ik achter loop
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 16:56
Roosje
Roosje is offline
Geen idee, maar ik ben er af en toe wel verslaafd aan.
Oud 16-09-2005, 17:13
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Msn.
Oud 16-09-2005, 17:19
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-09-2005 @ 18:13 :
Msn.
ur kidding....lees het topic door voordat je post
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:20
Boogie
Boogie is offline
Het is gewoon een handig communicatiemiddel. Snel. Gratis. Makkelijk toegankelijk.
Oud 16-09-2005, 17:26
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Boogie schreef op 16-09-2005 @ 18:20 :
Het is gewoon een handig communicatiemiddel. Snel. Gratis. Makkelijk toegankelijk.
zo is teamspeak...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 16-09-2005 @ 18:26 :
zo is teamspeak...
En nu in één taal?
Oud 16-09-2005, 17:38
PV
PV is offline
Zelfs mijn moeder gebruikt het. Dat maakt het minder cool zeker
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:46
Verwijderd
MSN is sneller dan smsen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 18:12
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 16-09-2005 @ 18:19 :
ur kidding....lees het topic door voordat je post
Msn is koel, je kunt smileys naar elkaar sturen.
Reageren

Regels voor berichten